تونیک گیاهی مو سر و ابرو مای مدل Hair Revival حجم 100 میل
تونیک گیاهی مو سر و ابرو مای مدل Hair Revival حجم 100 میل

تونیک گیاهی مو سر و ابرو مای مدل Hair Revival حجم 100 میل

My Herbal Hair Boosting Toner 100ml

مای

|

مای

معرفی کوتاه :

  • مناسب جهت ریزش موی سکه ای
  • مناسب ریزش مو بر اثر شوره
  • مناسب برای آقایان (ریزش موی مردانه)
  • مناسب برای ریزش مو و موهای نازک شده
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای 100 میل
همه شما می دانید که موها چه نقش اساسی و کلیدی در زیبایی چهره و ظاهر دارند و افرادی که به دلایلی از قبیل وراثت، بیماریهای پوستی، استرس و غیره دچار ریزش مو و خالی شدن کف سر شده اند، از این موضوع به عنوان یک نقص و مشکل بزرگ یاد می کنند. تا جایی که امروزه با پیشرفت علم، اغلب افرادی که با این مشکل مواجه می باشند اقدام به کاشت مو می کنند. این مسئله به خصوص برای خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. باید بدانید که کاشت مو مرحله آخر می باشد و برای افرادی است که هیچ راهی برای برگرداندن موهای از دست رفته خود ندارند. به جز کاشت مو، انواع محلول های گیاهی و تقویت کننده ایرانی و خارجی در بازار موجود می باشند که از کیفیت و تأثیر گذاری بالایی برخوردار هستند و جوانی و زیبایی را دوباره به چهره شما باز می گردانند. تونیک گیاهی مای یکی از این محصولات با قیمت مناسب و به صرفه اقتصادی می باشد که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود می باشد تا شما با صرفه جویی بیشتر، کالایی مطلوب و شایسته را در اختیار داشته باشید.

ویژگیهای تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای 100 میل

تقویت کننده فولیکول مو، جلوگیری از ریزش مو، تحریک رشد مجدد مو، ضد التهاب و قارچ، استفاده راحت، قیمت مناسب

معرفی تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای 100 میل

این تونیک گیاهی با داشتن عصاره کافئین و ویتامینی به نام بیوتین، به ترتیب باعث افزایش گردش خون در پوست سر و تحریک فولیکول مو به منظور رشد مجدد موها می باشد و از ریزش موها جلوگیری خواهد کرد. افرادی که در اثر استرس و مشکلات عصبی، دچار ریزش موی سکه ای شده اند و از این بابت بسیار ناراحت و نگران می باشند، با به کار گرفتن این تونیک گیاهی و تقویت کننده، به مشکل خود خاتمه می دهند و صاحب موهایی حجیم و پرپشت با تار موی ضخیم خواهند شد. تونیک گیاهی مای به دلیل داشتن عصاره های مختلفی همچون رزماری، مورد، گیاه دم اسب، گزنه، مریم کوهی، سدر و صنوبر، تمام عوامل رشد دوباره موها و جلوگیری از ریزش آنها را خواهد داشت به علاوه اینکه کاملا ضد التهاب و قارچ می باشد و پوست سر را ضد عفونی خواهد کرد. ضمنا این محصول دارای ویتامین C نیز می باشد که نقش آنتی اکسیدان دارد و از موهای شما در برابر عوامل خارجی، محافظت خواهد کرد. خانم ها و آقایانی که با این مشکل مواجه هستند، تا دیر نشده اقدام کنند تا به نتیجه مطلوب خود برسند.

برند استوری مای

برند مای با همکاری شرکت آریان کیمیا تک با کمپانی آلمانی Kahl&co محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی را از جمله انواع لوازم آرایش و انواع عطر را تولید کرده است. این برند توسط اغلب پزشکان تأیید شده و از آزمایشگاه های معتبر خارجی مثل Evic در فرانسه، گواهینامه دریافت نموده است.

نحوه استفاده از تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای 100 میل

روزانه 1 الی 2 مرتبه به میزان 20 قطره از تونیک را روی پوست سر خود بزنید و به مدت 2 دقیق ماساژ دهید تا کاملا جذب گردد. حداقل 4-3 ساعت بعد از استفاده از تونیک، موهای خود را نشویید تا کاملا اثر گذار باشد. به مدت 6 ماه تا رسیدن به نتیجه مطلوب این کار را ادامه دهید. اگر برای ابروهای خود هم می خواهید از این تونیک استفاده نمایید، فقط شبها( 1 یا 2 بار در هفته) مقداری از محلول را روی پنبه ریخته و به ابروها ماساژ دهید.

خرید اینترنتی تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای 100 میل

خرید اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، نه تنها به اقتصاد خانواده کمک می کند، بلکه در صورت ایرانی بودن کالا، به اقتصاد کشور و چرخه ملی هم کمک کرده و باعث می شود در صرف وقت و زمان هم که بسیار ارزشمند می باشد، صرفه جویی شود. اگر این خریدها از فروشگاه معتبری مثل مو تن رو انجام پذیرد، خیال شما هم از بابت خرید کالای اورجینال راحت خواهد بود و هم به راحتی و بدون صرف هزینه بالا، خرید خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت. تونیک گیاهی تقویت کننده موی مای هم یکی از این محصولات ایرانی می باشد که ویژگیهای ذکر شده را دارد و اگر هرگونه سؤال و یا مشکلی در مورد این محصول و دیگر محصولات موجود در مو تن رو برای شما پیش آمد، کارشناسان ما قادر به پاسخگویی شما خواهند بود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

Golnaz Golzar

۱۳۹۸/۶/۳

5

saba kh

۱۳۹۸/۵/۱۱

5

Haniye S

۱۳۹۸/۵/۱۱

5

آرشام جلیلیان

۱۳۹۸/۴/۲۵

5

هر چی پرداخت کنی، 20 درصدش رو پس می‌گیری!

220,900

%15

187,765