ماسک مو فولیکا مناسب موهای وز دار و شکننده 100 میل
ماسک مو فولیکا مناسب موهای وز دار و شکننده 100 میل

ماسک مو فولیکا مناسب موهای وز دار و شکننده 100 میل

Fulika Hair Mask For Damaged Hairs 100ml

فولیکا

|

فولیکا

معرفی کوتاه :

  • مراقبت کامل پس از استحمام
  • رفع کننده حالت وز و زبری موها
  • کاهش دهنده بار الکترواستاتیک موها
  • رفع پیچ خوردگی و عدم شانه پذیری موها
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل
گاهی ممکن است تقویت و حفظ سلامتی موها، تنها با استحمام کردن به دست نیاید و موها نیاز به محصولاتی داشته باشند که در این راستا ساخته شده اند. ماسک های مو به دو صورت جامد و مایع تولید می شوند و با غنی سازی مواد و ترکیبات مغذی و موثر در دمان و سلامت مو، ضامن تقویت و خوش حالتی موهای شما می شوند. ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل است کخ می‌توانید بعد از شمپوی سر از آن استفاده کنید.  این ماسک مو با ترکیبات موثر خود، سلامت، درخشندگی و خوش حالتی موهای فر و وز شما در طول روز را تضمین می کند. برای خرید محصولات آردن و دیگر محصولات برندهای داخلی و خارجی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی موتن‌رو و با صرف کمترین میزان هزینه و انرژی، ملزومات آرایشی بهداشتی خود را تهیه نمایید.
ویژگی‌های ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل
.حاوی عصاره جنیکوبایلوبا، پرو ویتامین ب.5 و توکوفریل استات
.رفع کننده زبری موهای وز
.سهولت در شانه پذیری مو
.نرم کننده و جلوگیرنده از وز شدن
معرفی ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل
موهای شکننده و وزدار بر اثر عواملی نظیر ژنتیک، کمبود رطوبت و ترشح چربی مو، تغذیه نامناسب، آلودگی های محیطی، اشعه ماوراء بنفش و آسیب های فیزیکی همانند استفاده طولانی مدت از سشوار و براشینگ پدید آمده و عموماً دارای ظاهری بسیار خشک، کدر، وزدار، زبر و انعطاف ناپذیر می باشند. ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده حاوی مواد نرم کننده، حالت دهنده و آنتی الکترواستاتیک، از شکل گیری مجدد پیچ خوردگی و وز در طی روز ممانعت به عمل آورده سبب افزایش درخشندگی و شانه پذیری موها گشته و به حفظ رطوبت، نرمی و لطافت موها کمک شایانی می نماید. ترکیبات ویتامینه و طبیعی آن نقشی موثر در تغذیه موهای شما ایفا خواهند کرد.
خرید اینترنتی ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل
با رشد فراگیر در کاربران اینترنتی، خدمات اینترنتی نیز روز به روز گسترش می‌‎یابند، تا بدین جا که برای کلیه امور بیرون از خانه، خدمات اینترنتی نیز وجود دارد. شما به جای سر زدن به فروشگاه‌های خیابان و یا پاساژها می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در اینترنت لوازم مورد نیاز خود را به راحتی پیدا خواهید کرد. مو تن رو نیز، یک فروشگاه اینترنتی و یک مرجع تخصصی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با آن‌ها است. در مو تن رو می‌توانید محصولات مورد نظر خود را مانند ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل را جست و جو کنید و با محصولات مشابه مقایسه کنید تا بهترین انتخاب خود را انجام دهید.
معرفی فولیکا-Fulica
فولیکا با استفاده از محصولات تخصصی و درمانی، مشکلات مربوط به سلامت، مراقبت و زیبایی مو و پوست را برطرف می کند. این برند فاقد مواد شیمیایی مضر و سرطان زا می باشد که با تکیه بر دانش دانشمندان و محققان ایرانی از سال 1386 به بازار عرضه شده است. فولیکا، برندی تخصصی و منحصربه فرد، مو و پوست می باشد که با بهره گیری از فرمولاسیون پیشرفته و غنی از عصاره های گیاهی، ویتامین ها و موارد مؤثر مغذی با نوآوری و تحقیق و توسعه مستمر تحت پوشش کارخانجات پارس حیان محصولات تخصصی خود را به بازار عرضه نموده است.
مناسب برای
استفاده از ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده است.
نحوه استفاده از ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده 100 میل
مقدار مناسب از ماسک مو فولیکا مناسب موهای وزدار و شکننده را بر روی موهای خود بریزید و سعی کنید به همه جای مو (به غیر از پوست کف سر) برسانید. استفاده از ماسکمو را بعد از شامپو زدن می‌توانید انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

نسرین باپیری

۱۳۹۸/۶/۱۲

5

نرگس ش

۱۳۹۸/۴/۱۷

5

benita m

۱۳۹۸/۲/۲۲

5

s s

۱۳۹۷/۱۱/۲۶

5

127,000

%20

101,600