ست براش بین دندانی 0.8 میلی متری تریزا رنگ نارنجی
ست براش بین دندانی 0.8 میلی متری تریزا رنگ نارنجی

ست براش بین دندانی 0.8 میلی متری تریزا رنگ نارنجی

Trisa Interdental Teeth Brush Set-0.8mm

تریزا

|

تریزا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

از قدیم تا به امروز خیلی چیزها تغییر کرده است و برای این که با زمانه خود همراه باشیم باید خیلی چیز‌ها را تغییر دهیم. چیزهایی که در قدیم بهداشتی تلقی می‌شد، اکنون چندان بهداشتی دانسته نمی‌شود و روش‌هایی پدید آمده‌اند که در خواب و خیال مردم قدیم نمی‌گنجید. همین سبب می‌شود که  شما به عنوان کسی که فرزند زمانه خود است و همراه دانش روز حرکت می‌کند، به مطالعه و بررسی مطالب روز نیاز خاصی داشته باشید.

ست براش بین دندانی تریزا از آن چیزهایی است که باید در میان مواردی برای به‌روز بودن مقولات بهداشتی این روزهایتان بگنجانید. کسانی که لثه‌های حساسی دارند و به طرز خاص و غیرعادی دچار عفونت‌های دهانی و به ویژه عفونت‌های لثه می‌شوند، یک ست براش بین دندانی تریزا باید در سبد خریدشان قرار بگیرد.

ست براش بین دندانی تریزا شاهکار مهندسی و طراحی برای سلامت دهان و دندان است که می‌تواند دندان‌ها را در کنار دیگر محصولات به اوج سلامت و زیبایی برساند.

همان‌طور که گفتیم، ست براش بین دندانی تریزا برای استفاده در کنار دیگر محصولات بهداشت دهان و دندان است. ناحیه‌ای مثلث مانند میان دندان و لثه ها وجود دارد که هیچ وقت درست شسته نمی‌شود. این بخش از دهان را باید با ست براش بین دندانی تریزا تمیز کنید. این براش برسی کاملا مینیاتوری برای نفوذ میان فضای باز میان لثه و دندان دارد. برس ست براش بین دندانی تریزا به صورت مخروطی طراحی شده است و با این کار بدون کوچک‌‌ترین درد و خونریزی ست براش بین دندانی تریزا به میان فضای بین دندان و لثه شما نفوذ می‌کند.

با اندکی تلاش می‌توانید این براش را در میان بیشتر دندان‌های پیش، نیش و آسیای خود جا کنید و به‌راحتی این دندان‌های بسیار آسیب‌پذیر را کاملا تمیز کنید. اما این کار بسیار راحت است، زیرا ست براش بین دندانی تریزا در چند سایز متنوع طراحی شده است و این کار را برای شما بسیار راحت می‌کند. ست براش بین دندانی تریزا در موتن‌رو با سایز بندی کاملی ارائه شده است و این به آن معنی است که ما برای سلامت کامل دندان‌های شما برنامه کاملی داریم.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران