شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای
شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای
شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای
شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

Farben Color Shampoo For Men 150 ml - Brown

فاربن

|

فاربن

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید و قیمت شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

با توجه به اینکه پوشش رنگ سفید که نشان از پیری را برای ما به ارمغان می‌آورد برای اکثر ما حس خوبی ندارد، به همین منظور می‌خواهیم محصول 10 دقیقه‌ای شامپو رنگ مو فاربنFarben را به شما معرفی کنیم.شرکت فاربن شامپو‌ی رنگ قهوه ای را به بازار عرضه کرده است که رنگ‌های مورد انتخاب آقایان می‌باشد.از مزایای این شامپو رنگ فاربنFarben آن است که کسی که این شامپو را مصرف می‌کند می‌تواند به‌آسانی و ظرف مدت 10 دقیقه موهای سفید خود را به‌طور کامل پوشش دهد.همچنین رنگ به‌طور کامل یکدست می‌گردد و موهای طبیعی را بر روی موهای خود ایجاد می‌کند.با توجه به این‌که در تولید این شامپو از آمونیاک و مشتقات اتانول آمین استفاده نمی‌شود می‌توان گفت کوچک‌ترین صدمه را به ریشه موهای فرد وارد نخواهد نمود.

ویژگی‌های شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

  • تقویت مو و ضد شوره
  • زمان بسیار کم 10 دقیقه ای
  • ماندگاری طولانی‌مدت
  • حاوی روغن‌زیتون، آووکادو و کراتین
  • بدون عوارض خشکی و زبری
  • کاملا گیاهی
  • حاوی نرم‌کننده و ویتامین B5

معرفی کالا شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

برای داشتن رنگ موی زیبا و درخشان مراقبت از سلامت مو بسیار اهمیت دارد. وقتی تصمیم می‌گیرید که رنگ موهایتان را تغییر دهید در مرحله اول بعد از انتخاب رنگ باید به مواد تشکیل‌دهنده و نحوه ساخت آن توجه کنید. شامپو رنگ مو «فاربن» (farben) شامپو رنگ مویی مغذی مخصوص آقایان است که علاوه بر پوشانندگی کامل مو، موهایی یکدست با ماندگاری بالا ایجاد می‌کند. این شامپو حاوی مواد مفید برای سلامت مو مانند روغن‌ های بسیار مؤثر و مفیدی روغن‌ زیتون، آووکادو و کراتین است که موها را در برابر آسیب رنگ، مقاوم می‌سازد. شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حاوی روغن‌ زیتون است که پس از رنگ کردن و شستن موها، به نرم شدن و تقویت مو نیز کمک می‌کند.

معرفی برند فاربن

کمپانی فاربن در سال 1391 باهدف تولید محصولات گیاهی باکیفیت مراقبت و زیبایی از پوست و مو، با منشأ تولید محصولات گیاهی احداث شد. فاربن را می‌توان یکی از تخصصی‌ترین برنده‌های لوازم آرایشی-بهداشتی نام برد. شامپوهای محافظت‌کننده و سایر محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار مرغوب این برند از آن دسته محصولاتی است که افراد مختلف به‌سادگی از آن نمی‌گذرند و حتماً از انتخاب‌های اصلی آنان در مواد آرایشی-بهداشتی خواهد بود.

نحوه استفاده از محصول شامپو رنگ مناسب آقایان فاربن حجم 150 میل - قهوه ای

نحوه استفاده از این محلول به‌سادگی استفاده از شامپوهای معمولی بوده و نیاز به هیچ‌گونه مواد اضافی ندارد. فقط کافی است مقداری از این دو شامپو را ترکیب کرده، به موهایتان بزنید و به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید (درصورتی‌که موهای شما ضعیف می‌باشد به مدت بیشتری ماساژ را ادامه دهید.) و سپس با آب آبکشی نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران