شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل
شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل
شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل
شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل

شوینده صورت کامان مناسب پوست معمولی حجم 500 میل

Comeon Normal Skin Face Wash 500ml

کامان

|

کامان

امتیاز کاربران

فروشنده

حراجکده

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید شوینده صورت کامان مناسب پوست نرمال حجم 500 میل

فیس واش کامان (comeon) فیس واش صورت کامان مناسب پوست نرمال پاک کننده تمامی آلودگی ها از سطح پوست است. این محصول قدرت پاک کنندگی مطلوبی دارد و برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی محسوب می شود. وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات تمامی محصولات کامان و به خصوص در این ژل به جوانسازی پوست کمک خواهد کرد و می تواند در مدت 7 روز میزان رطوبت پوست را تا 98% افزایش دهد. در فرمولاسیون این محصول از صابون استفاده نشده است.

وجود هیالورونیک اسید در ترکیبات این ژل به جوانسازی پوست کمک خواهد کرد و می تواند در مدت 7 روز میزان رطوبت پوست را تا 98% افزایش دهد. ژل شستشوی صورت کامان برای شستشوی نواحی اطراف چشم نیز مناسب است و مانع التهاب و سوزش چشم می شود. اسید هیالورونیک چیست و چرا برای پوست ما مهم است؟ اسید هیالورونیک نقش مهم و اساسی در حفظ رطوبت پوست دارد. این ماده مغذی و هوشمند با در نظر گرفتن شرایط رطوبت هوا، مقدار مناسب از رطوبت را برای پوست ما جذب می کند که در نتیجه سبب سلامتی پوست، جوانی و شادابی آن می گردد. همزمان با روند افزایش سن، رطوبت پوست به طور قابل توجهی کاهش می یابد و علائم پیری از جمله کاهش خاصیت الاستیسیته و ایجاد چین و چروک ها بروز می کنند. اینجاست که مصرف هیالورونیک اسید خارجی موجود در کالاهای مراقبتی پوست، نجات بخش پوست ما خواهند بود.

شوینده صورت کامان مناسب پوست نرمال دارای هیالورونیک اسید است و پس از هر بار استفاده، پوستی نرم، صاف و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد. ژل شستشوی صورت کامان مناسب پوست معمولی (comeon) افرادی که پوست نرمال و معمولی دارند خوشبختانه با مشکلات زیادی روبرو نخواهند شد. شوینده صورت کامان برای پوست معمولی به عنوان یک پاک کننده صورت ملایم و کارآمد می‌تواند به راحتی آرایش صورتتان را پاک کرده و در عین حال با مرطوب سازی و آبرسانی موثر به جوانسازی و سلامت پوست شما کمک کند. قیمت و خرید ژل شستشوی صورت کامان (comeon) برای پاک کردن آرایش و یا هر گونه کثیفی و چربی اضافی از روی پوست به یک شوینده صورت مناسب نیاز دارید.

شوینده صورت ضمن برخورداری از خاصیت پاک کنندگی مطلوب باید وظیفه آبرسانی و مرطوب سازی پوست حساس صورت شما را نیز انجام دهد. ژل شستشوی صورت کامان یک محصول فوق‌العاده است که برای انواع پوست چرب، معمولی و خشک در بازار عرضه می‌شود. این محصول تولید کشور سوئیس بوده و در عین حال قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. با خرید ژل شوینده صورت کامان می‌توانید علاوه بر پاک کردن آرایش صورت خود، رطوبت پوستتان را نیز حفظ نموده و سلامت و شادابی آن را نیز بهبود ببخشید.

فیس واش کامان (comeon) کمپانی کامان برای هر نوع پوست یک شوینده صورت مناسب را ارائه می‌کند. ژل شوینده صورت کامان سرشار از آنتی اکسیدان بوده و در متعادل نگه داشتن چربی و افزایش روشنایی پوست تاثیرگذار است. وجود هیالورونیک اسید در ترکیب پاک کننده صورت کامان باعث رطوبت رسانی و آبرسانی پوست شده و در نتیجه از خشکی یا پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. خرید اینترنتی پاک کننده صورت کامان (comeon) برای سفارش آنلاین شوینده‌های صورت کامان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نموده و با بررسی اطلاعات شوینده مناسب برای پوستتان را انتخاب کنید. با سفارش محصول مورد نظرتان از مو تن رو می‌توانید آن را در مدت زمان کوتاهی درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید و از فرصت بازگشت 7 روزه نیز بهره‌مند شوید.

قیمت شوینده صورت کامان (comeon) در فرمولاسیون ژل شستشو صورت کامان از صابون استفاده نشده و به همین دلیل باعث خشکی یا التهاب در پوست صورت شما نخواهد شد. استفاده از این محصول در بلند مدت می‌تواند پوستی شاداب و سالم را برایتان به ارمغان بیاورد. قیمت ژل شوینده صورت کامان بسیار مناسب بوده و علیرغم اینکه کامان یک برند سوئیسی بسیار با کیفیت است اما نسبت به محصولات تولیدی برندهای فرانسوی یا اسپانیایی قیمت مناسب‌تری دارد. شما می‌توانید محصولات کامان را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کنید. از دیگر شوینده های صورت کامان می توان به شوینده صورت کامان مناسب پوست خشک و شوینده صورت کامان مناسب چرب اشاره کرد.

شما می‌توانید بعداز شستشوی صورت خود، از ماسک حبابی بیوآکوا برای روشن شدن پوست خوداستفاده نمایید.

نحوه ی استفاده از ژل شستشوی صورت کامان

مقداری از ژل را روی پوست ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

110،000

%10

99،000