اسکراب پا زیتون و جینکو اوریفلیم سری فیت آب مدل Comfort حجم 75 میل - شماره 32373
اسکراب پا زیتون و جینکو اوریفلیم سری فیت آب مدل Comfort حجم 75 میل - شماره 32373

اسکراب پا زیتون و جینکو اوریفلیم سری فیت آب مدل Comfort حجم 75 میل - شماره 32373

Oriflame Feet UP Comfort Foot Scrub 75 mL

اوریفلیم

|

اوریفلیم

معرفی کوتاه :

  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی روغن زیتون
  • حاوی عصاره جینکو
  • نرم کننده پا
  • لایه برداری از پوست
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید اسکراب پا زیتون و جینکو اوریفلیم سری فیت آب مدل Comfort حجم 75 میل - شماره 32373

اوریفلیم برندی است سوئدی که در تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند توسط دو برادر راه اندازی شد و در 50 سال فعالیت خود توانسته است به شهرت بین المللی دست یا‌بد. تمامی محصولات اوریف لیم گیاهی و اورگانیک هستند. اسکراب پا زیتون و جینکو اوریف لیم یکی از این محصولات است.

پوست پا ناحیه‌ای است که ما معمولا کمتر به آن بها می‌دهیم. لطافت پوست صورت و یا دست به خاطر اینکه بیشتر در معرض دید هستند به نظر همه مهم‌تر می‌آید. اما نباید از پوست پا غافل بود. لطافت پوست پا و محافظت از این ناحیه در حفظ سلامت ما بسیار اهمیت دارد. اسکراب پای اوریف لیم حاوی روغن زیتون و عصاره جینکو بهترین راه حفاظت از سلامت پوست پاست. اسکراب یک لایه از سلول‌های مرده‌ی روی پوست شما را بر می‌دارد. این کار باعث می‌شود تا پوستی شاداب داشته باشید. همچنین با خاصیت آبرسانی به پوست، رطوبت و طراوت را به پوست پای شما می‌دهد. روغن زیتون نرم کننده است و باعث نرمی پوست پا می‌شود. راه رفتن یا ایستادن زیاد معمولا پوست پا را سخت می‌کند. خاصیت نرم کنندگی این اسکراب از آسیب‌های ناشی از سختی پوست جلوگیری می‌کند.

نحوه استفاده

صورت خود را به خوبی شسته و خشک کنید و سپس مقداری از اسکراب را روی پوست خود ریخته و چند دقیقه ماساژ دهید و سپس بشویید. دوبار در هفته می توانید از این اسکراب استفاده کنید. در نواحی اطراف چشم استفاده نشود.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران