ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی Play Intense For Her حجم 75 میل
ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی Play Intense For Her حجم 75 میل

ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی Play Intense For Her حجم 75 میل

Givenchy Play Intense For Her Eau De Parfum For Women 75ml

ژیوانشی

|

ژیوانشی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

برند ژیوانشی یک برند فرانسوی است. عطر‌های کشور فرانسه در همه جای دنیا از بهترین و با کیفیت ترین عطرها شناخته می‌شوند. در این صفحه محصول ادو پرفیوم زنانه ژیوانشی Play Intense For Her حجم 75 میل از این برند مشهور در اختیار شما قرار گرفته است. 

بوی خوش بدن اهمیت بسیار زیادی دارد. مخصوصا برای کسانی که به دنبال ایجاد یک خاطره‌ی خوب یا اثر گذاری بالا در مخاطبان خود هستند. بدن ما به صورت غیر ارادی پس از گذشت زمان بوی بدی تولید می‌کند. تعرق بیش از حد یکی از عوامل آن است. اگر فعالیت روزانه زیادی داشته باشیم بیشتر در معرض این اتفاق هستیم. علاوه بر این حتی اگر بدنمان بوی بدی نداشته باشد، در حالت عادی بدون بو است. در حالی که حس بویایی میتواند در اثر پذیری و تغییر احساسات ما بسیار موثر باشد. به همین خاطر است که اکثر افراد به دنبال این هستند در محافل و مجالس مهم و یا حتی دوستانه بوی خوبی داشته باشند تا تاثیر عمیقی بر مخاطبان و همراهان خوب بگذارند. ادو پرفیوم نوعی از عطر است که غلطت مواد عطر زا در آن حدود 10 تا 20 درصد است. این عطرها ماندگاری بسیار زیادی دارند و قیمت آن نسبت به عطر عادی کمتر است. 

با استفاده از این عطر سه نت بویایی را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که نوع رایحه‌ی این محصول شیرین، تند و گل است. ساختار رایحه نیز از میوه، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. نت آغازی آن: شکوفه پرتقال، فلفل قرمز و هلو است. نت میانی از ارکیده و مگ نولیا تشکیل شده است. رایحه‌های گیاهی و گلی این بخش آرامش بخش هستند. در نهایت نیز نوبت به نت پایانی می‌رسد. این نت از بنزوئین، چوب صندل ،پاتچولی و دانه تونکا تشکیل شده است. رایحه‌های عطر ژیوانشی حضور شما را در ذهن همراهانتان همیشگی خواهد کرد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران