دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Antioxidant بسته 55 عددی
دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Antioxidant بسته 55 عددی

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Antioxidant بسته 55 عددی

Dafi Q10 Coenzym Antioxidant Wet Wips 55pcs

دافی

|

دافی

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

شرکت سیلانه سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی در خاورمیانه است. محصولات شرکت سیلانه سبز با کیفیت مرغوبی که دارد توانسته است از طریق واردات، صادرات و تولید بر رشد اقتصادی ایران تأثیر بسزایی دارد. یکی از تولیدات این شرکت محصولات بسیار عالی و پرطرفدار دافی است که توانسته در مدت کوتاهی نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب نماید.

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Antioxidant با برخورداری از ترکیبات موثر و مفید، علاوه بر پاکسازی آرایش، ناخالصی و آلودگی کل صــورت، با تســــکین، آبرســـانی، ترمیـم و تغذیه، شادابی و طراوت خــاصی را به چهره شما می‌بخشد.
این دستمال تامین‌کننده رطوبت‌‌ پوست و محافظت‌کننده از لایه بیرونی پوست در برابر عوامل مخرب می‌باشد. کوآنزیم‌ کیـــوتن (Q10) موجود در این دستمال مرطوب‌کننده جهت جوان‌سازی و کاهش سرعت فرآیند پیری پوست صورت است. 
همچنین کالای فوق غنی شده به آنتی اکسیدان‌، عصاره‌های خیار، بابونه، آلوئه ورا و گل‌همیشه‌بهار می‌باشد. پس برای پاک کردن تمام آلودگی‌های موجود بر پوست خود و باز کردن منافذ بسته شده این دستمال بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران