دستمال مرطوب پاک کننده دست و صورت نینو بسته 12 عددی

Nino Hand And Face Cleanser Refresher Wet Wipes 10pcs

نینو

|

نینو

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

‌شرکت سیلانه سبز یکی از بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی در خاورمیانه است. محصولات شرکت سیلانه سبز با کیفیت مرغوبی که دارد توانسته است از طریق واردات، صادرات و تولید بر رشد اقتصادی ایران تأثیر بسزایی دارد. یکی از تولیدات این شرکت محصولات بسیار عالی و پرطرفدار نینو است که توانسته با در مدت کوتاهی نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جذب نماید.
بسیار پیش آمده است که در سفر، جاده، بیرون از منزل و جاهایی بوده‌اید که دسترسی به آب و صابون نداشته‌اید، در چنین موقعیتی داشتن دستمال مرطوب مناسب برای نظافت می‌تواند بسیار مناسب و کارساز باشد.

در ترکیبات دستمال مرطوب پاک کننده دست و صورت نینو از عصاره‌ی آلوئه ورا و گل همیشه بهار استفاده شده است. این دو گیاه خواص درمانی و بهداشتی زیادی دارند؛ از این رو وجود آن‌ها باعث شده تا بتوان این دستمال را به عنوان یک ضد عفونی کننده دست و صورت استفاده کرد. همچنین از مهم‌ترین تاثیرات این دو عصاره ترمیم و بازسازی پوست است. استفاده از آن راحت و بدون ایجاد خشکی بر روی پوست است این محصول حاوی 10 عدد دستمال بوده و دارای بسته بندی مناسب و کوچک است که به راحتی قابل حمل درون کیف خواهد بود.

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده دست و صورت نینو نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران