پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607
پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607

پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607

Z.ONE Makeup Pad Z-607

زد.وان

|

زد.وان

رنگ

امتیاز کاربران

فروشنده

مد بیس

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607

برای استفاده از لوازم آرایش خود چه فکری کرده‌اید  نکند شما فکر می‌کنید که همه مواد آرایشی را با دست می‌شود به صورت زد و یا یک پد آرایشی را می‌شود برای همه مواد آرایشی روی صورت به کار برد. البته در میان کاربران مو تن رو کم‌تر کسی این‌گونه فکر می‌کند زیرا کاربران بسیار خوب مو تن رو با مشاوره‌های تخصصی که از کارشناسان ورزیده مو تن رو می‌گیرند برای استفاده  از هر یک از وسایل خود حرفه‌ای ترین و البته بهترین وسایل مصرف مواد آرایشی را انتخاب می‌کنند.

 این مشاوره‌ها سبب می‌شوند که هم از لوازم آرایش خود بیشترین لذت را ببرند و هم مصرف این مواد را در حد بهینه نگهدارید و نگذارید آن ها به خاطر استفاده غلط حیف شوند.

ما در اینجا می‌خواهیم یک پد آرایشی بسیار منحصر به فرد را به شما معرفی کنیم که کاربرد بسیار خوبی برای شما در مصرف مواد آرایشی دارد. این پد آرایشی برند زد وان را شاید در هر مغازه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی نتوانید به دست آورید و اساسا نظیر آن را دیده باشید. زیرا مو تن رو به طور ویژه به عرضه این پد آرایشی بسیار کارآمد پرداخته است.

پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607‌ یک پد فیکس مواد آرایشی بر روی صورت است. پنکیک‌ها و رژ گونه‌ها و کرمپودرهای پودری را می‌توان با این پد بسیار جالب بر روی صورت محو کرد و با ثابت کردن این  پودرها با پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607 بر روی صورت می‌توانید آرایشی بسیار بادوم تری داشته باشید. پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607 می‌تواند آرایش شما را به شکل نهایی برساند و همین امر سبب می‌شود که بدون داشتن این پد آرایشی عملا شکل اصلی آرایش شما برای خودتان مخفی باشد.

باید توجه داشته باشید که پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607توان پخش کردن مواد آرایشی پودری را بر روی صورت را ندارد و برای این کار بهتر است از شوت‌های آرایشی استفاده کنید و بعد برای محو کردن و ثابت کردن مواد آرایشی بر روی صورت از پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607. مو تن رو از آنجا که برای زیبای وسایل آرایشی که از آنها استفاده می‌کنید ارزش قائل است، این پد بسیار کارآمد را در رنگ های متنوع برای شما آماده کرده است.

نحوه استفاده

برای استفاده از پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607  ابتدا با یک شوت آرایشی خود محصولی مانند پنکیک، رژ گونه و یا هر یک از محصولات آرایشی پودری را به آرامی بر روی صورت خود پخش کنید اما چندان آن را بر روی صورت خود جا بجا نکنید. سپس با یک پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607 بر روی قسمت هایی که می خواهید پنکیک شما بیشترین ثبات و جذب را داشته باشد ضربه بزنید این کار سبب می‌شود که مواد آرایشی پودری شما به راحتی به خورد پوست شما برود.

تأثیر استفاده

با استفاده از پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607 می توانید به راحتی  مواد آرایشی بر روی صورت خود محو کنید و بر روی پوست خود ثابت کنید‌. جنس فوم به کار رفته در این پد از تراکم خاصی برخوردار است که  نه مواد آرایشی را به خود جذب می‌کند و نه این مواد بر روی پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607  می‌ماسد و برجای می‌ماند از بابت تراکم پد آرایشی Z.ONE مدل Z-607‌ بین پد آرایشی فشرده لوزی و پد‌های اسکرابی است.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

65،000

%7

60،450

تنها 3 عدد باقی مانده است