مداد چشم ضد آب بورژوا مدل Clubbing
مداد چشم ضد آب بورژوا مدل Clubbing

مداد چشم ضد آب بورژوا مدل Clubbing

Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil

بورژوا

|

بورژوا

معرفی کوتاه :

  • ضد آب
  • حاوی رنگ دانه‌های غنی و اکلیلی
  • قابل استفاده به عنوان سایه و خط چشم
  • بافت نرم و سبک
  • حاوی ویتامین E
  • با خاصیت ضد چروک
  • حاوی روغن جوجوبا
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

برای داشتن چهرای گیرا باید چشمان زیبایی داشته باشید. یکی از راه ها برای زیباتر جلوه دادن چشمانتان ، استفاده از مداد چشم بورژوا ضد آب clubbing است. این محصول حاوی روغن جوجوبا است که باعث پیشگیری از چین و چروک در اطراف چشمان شما می شود. همچنین دارای مواد مغذی برای نرمی ابروی شماست که باعث انعطاف پذیری پوست شما می شود.

این محصول از ماندگاری طولانی برخوردار است. مداد چشم بورژوا ضد آب clubbing مخصوص استفاده در شب بوده و مانع از ریزش آرایش و باعث زیبایی و اثربخشی فوق العاده ای در چهره شما دارد.همچنین این مداد ضد آب است و با توجه به مواد تشکیل دهنده آن باعث ماندگاری طولانی آرایش بر روی صورت شما می شود.

پیشنهاد می شود قبل از شروع استفاده از مداد چشمآن را بتراشید تا آرایشی با کیفیت بهتر و ماندگاری بیشتری در چهره تان باقی بماند. این مداد چشم برای افراد با انواع پوست‌ها قابلیت استفاده دارد . دقت کنید در زمان استفاده از مداد چشم پوستتان چرب نباشد زیرا چرب بودن باعث ریزش می شود. ویژگی های مهم مداد چشم بورژوا ضد آب clubbing حاوی روغن جوجوبا مناسب انواع پوست ضد آب دارای مواد مغذی برای نرمی و لطافت پوست اطراف چشم آبرسان دور چشم ماندگاری طولانی مدت

معرفی برند بورژوا

برند بورژوا یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در صنعت آرایشی بهداشتی است که با موفقیت های فراوان در بخش های مختلف تولید گردیده تا محصولات با کیفیت خود را به عنوان محصولاتی ارزشمند در کنار توجه به سلامتی وعلاوه بر این دارا بودن کیفیت مناسب و خلاقیت و تنوع بسیار بالا در محصولات زیبایی معرفی نماید. این برند محصول کشور فرانسه در مجموعه رنگی متنوع بزرگی را ارائه کرده که علت اصلی پیشرفت این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای لوازم ارایشی طی این مدت کوتاه گردیده است.'

نحوه استفاده

استفاده از مداد چشم بورژوا ضد آب clubbing مداد چشم را ابتدا از گوشه داخلی چشم شروع کرده و از وسط مردمک چشم به گوشه خارجی چشم امتداد دهید. برای پهن تر شدن گوشه چشم می توانید مداد را اریب در دست گرفته و کنار چشم را مداد بکشید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران