دندان گیر ژله ای سوییت بیبی مدل 490
دندان گیر ژله ای سوییت بیبی مدل 490

دندان گیر ژله ای سوییت بیبی مدل 490

Sweet Baby Theeter Model 490

سوییت بیبی

|

سوییت بیبی

معرفی کوتاه :

  • فاقد مواد شیمیایی
  • ساخته شده از مواد استاندارد
  • طراحی جذاب
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید اینترنتی دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490

همه کودکان تقریبا از 4 تا 6 ماهگی، شروع به درآوردن دندان می کنند. این دوران با تمامی خاطرات و شیرینی هایی که دارد، گاهی با بی قراری های مکرر کودکان همراه خواهد بود. برای آرام کردن کودک در این دوران، راه حل های مختلفی وجود دارد که ساده ترین آن استفاده از دندان گیر می باشد. دندان گیر محصولی است که کودک آن را به داخل دهان خود فرو برده و به لثه ها می فشارد تا کمی از درد و التهاب آن را کم تر حس کند. دندان گیرها در دو نوع پلاستیکی و چوبی فروخته می شوند، که نوع پلاستیکی این محصول طرفداران بیش تری دارد. به همین دلیل ما نیز محصولی به نام دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 329 را برای معرفی به شما در نظر گرفته ایم که می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی موتن رو تهیه نمایید. در ادامه با ویژگی های این محصول بیش تر آشنا خواهیم شد.

خرید دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490

قبل از خرید دندان گیرهای پلاستیکی، ابتدا باید از مواد تشکیل دهنده آن ها آگاهی کسب کنید؛ زیرا دندان گیر محصولی است که مستقیم وارد دهان کودک می شود و اگر ساخته شده از مواد غیر استاندارد باشد، می تواند مشکلات جبران ناپذیری را به وجود بیاورد. دندان گیر ژله ای کودک سوییت بیبی مدل 329، از جمله محصولاتی است که با استفاده از مواد کاملا استاندارد ساخته می شود و هیچ گونه مشکلی را برای کودک شما به وجود نخواهد آورد.

برند سوییت بیبی

سوییت بیبی برندی ترکیه ای است که با تکیه بر تکنولوژی های پیشرفته و به روز، امروزه محصولات متنوعی را در حوزه مادر و کودک ارائه می دهد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، صادر کننده به 23 کشور می باشد که 8 مورد از آن ها، کشورهای سخت گیر اروپایی هستند.

ویژگی های دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490

  • فاقد مواد شیمیایی
  • ساخته شده از مواد استاندارد
  • طراحی جذاب

معرفی دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490

همان طور که در قسمت های فوق اشاره کردیم، اگر دندان گیر ساخته شده از مواد غیر استاندارد باشد می تواند مشکلات بسیاری هم چون، کاهش رشد، مشکل در سیستم عصبی و هم چنین مشکل در غدد درون ریز کودک به وجود بیاورد. دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490، از جمله محصولاتی است که می توانید آن را با خیال راحت خریداری نمایید. طراحی ظاهری این محصول نیز بسیار جذاب بوده و می تواند برای کودک سرگرم کننده باشد.

نحوه استفاده از دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490

برای استفاده از دندان گیر سوییت بیبی ژله ای مدل 490، حتما ابتدا آن را شستشو داده و سپس مورد استفاده قرار دهید. برخی از مادران عادت به گذاشتن دندان گیر در فریزر را دارند، که کاری کاملا اشتباه است. بهتر است دندان گیر را داخل یخچال قرار دهید تا مانند یک کمپرس سرد بر روی دندان های کودک تان باشد.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران