زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

چگونه موهای خود را به درستی نرم و حالت دار کنید؟

1
تیم تحریریه مو تن رو
695
3 دقیقه
چگونه موهای خود را به درستی نرم و حالت دار کنید؟

بسیاری از مردم برای محافظت از موهای خود در تابستان کارهای ویژه ای انجام می دهند. باتوجه به رطوبت هوا، اشعه های مضر فرابنفش و به طور کلی خشکی ما نمی توانیم یک خیال راحت برای موهای خود داشته باشیم. در حالی که روش ما برای جلوگیری از این حملات استفاده زیاد و فراوان از نرم کننده ها در حمام است، اما گاهی اوقات کافی نیست. به همین دلیل ما با کریگ ویسلو در زمینه تخصصی مو به مشورت پرداخته ایم تا به ما راهنمایی هایی در مورد چگونگی نرم کردن مو بدهد.با توجه به نظر ویسلو، گام اول هدف قرار دادن این موضوع است که موی هر فرد به چه چیزی نیاز دارد، که به طور معمول یکی از چهار مورد زیر است که عبارتند از:

رطوبت

ویسلو بیان می کند که: ” اگر خشکی مو در اثر آسیب های شیمیایی و یا ابزار های حرارتی ایجاد شده باشد، موهای فرد حالت زبری و وزی پیدا می کند زیرا کوتیکولهای مو به صورت یکنواخت در امتداد ساقه مو باقی نمانده اند “. او توضیح میدهد: ” با شانه کردن، موها درهم و ژولیده می شوند. آرایشگرهای مو توصیه می کنند که حتما از ماسک های مرطوب کننده و نرم کننده برای موهای خشک استفاده کنید. ماسک مو مخصوص موهای خشک می تواند رطوبت را به لایه رویی مو برساند که باعث افزایش نرمی و درخشش مو می شود.”

آسیب دیده

اگر موها به مرحله شکستن و قسمت شدن رسیده است، درواقع زمانی است که باید دنبال راهکار جدی برای آن بود. علاوه بر نرم کننده معمولی، حتما از ماسک مو به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار برای موها جهت تغذیه نیازهای مو استفاده کنید.

رنگ شده

ویسلو بیان می کند که: “در هنگام برخورد با موهای رنگ شده نگرانی اصلی نگه داشتن تنالیته رنگ مویی است که انجام شده است “. به همین دلیل مهم است که از محصولات نرم کننده و ماسک مو مخصوص موهای رنگ شده استفاده نمود. ویسلو توضیح می دهد:” این فرمولها کوتیکول مو را برای کمک به حفظ رنگدانه در مو محصور می کنند و اغلب دارای مواد ضد آفتاب و یا فیلترهای فرابنفش برای محافظت در برابر اکسیداسیون هستند. ”


پیشنهاد نویسنده: معرفی 5 ماسک مو برای موهای رنگ شده


تاروپود و بافت مو

مرطوب کردن و نرم کردن بافت مو به انواع نوع مو بستگی دارد. ضخیم شدن مو همچنین می تواند به معنای افزایش حجم مو ویا پوشش مو با عواملی برای افزایش قطرآن باشد. همانطور که برای موهای زبر و وز، ویسلو توصیه می کند از نرم کننده هایی استفاده شود که مو را نرم ترمی کنند و احتمال فر شدن آن در رطوبت کمتر باشد.

موهای چرب

آخرین مورد درباره موهای چرب و سنگینی وزن آن است که باعث می شود موها روی سر بچسبد. ویسلو بیان می کند:” استفاده از نرم کننده های معمولی برای موهای چرب بهترین گزینه است” همچنین می توان کمی شامپو خشک را بر روی پوست سر بر روی موهای مرطوب قبل از خشک کردن مو به طور مستقیم اسپری نمود. این کار چربی روز دوم یا روزسوم مو را جذب می کند.

ممنونیم که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. شما محصولات مراقبت از مو را می‌توانید با بهترین کیفیت و بهترین قیمت از فروشگاه آرایشی بهداشتی مو تن رو تهیه کنید.