زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

سایه چشم و بهترین انتخاب برای هر رنگ پوست

تیم تحریریه مو تن رو
3,938
3 دقیقه
سایه چشم و بهترین انتخاب برای هر رنگ پوست

سایه چشم یکی از ابزار مهم در زیبایی محسوب می شود. برای اینکه چشمانی دلربا بسازیم همیشه نیاز به تبحر در خط چشم نداریم ،کافی است تا مهارتمان را در کاربرد و استفاده از سایه های چشم کمی بالاتر ببریم و از رنگ های مناسب برای سایه پشت چشم استفاده کنیم. در این مطلب سعی داریم تا به آموزش انواع رنگ های سایه به شما خوانندگان عزیز مجله موتن رو بپردازیم.

مطالعه بیشتر: آرایش چشم قدم مهم شما در زیبایی 

سایه چشم

انواع رنگ سایه برای انواع چشم :

  • در هنگام انتخاب رنگ سایه توجه به حالت و مدل چشم بسیار حائز اهمیت است. افرادی که رنگ چشم تیره دارند از سایه هایی با رنگ طلایی، خاکستری، بنفش، مسی، آبی سیر و قهوه ای استفاده نمایید.
  • افرادی با رنگ چشم روشن بهتر است از رنگ سایه چشم قهوه ای مایل به خاکستری ،خاکستری روشن ،زرد کم رنگ ،قهوع ای مایل به زرد و آبی های روشن استفاده کنید.

رنگ سایه چشم برای پوست های گندمی

برای این نوع پوست می توانید از اکثر رنگ های سایهچشم  استفاده کنید. اگر موی تیره دارید از رنگ های تیره مانند ارغوانی، بنفش،سبز یا آبی با خط چشم با همان رنگ بسیار مناسب و چشم ها را زیباتر می کند.

مطالعه بیشتر: همه چیز را درباره مداد چشم بدانید

سایه چشم

خرید پالت چشم فلورما

رنگ سایه چشم برای پوست سبز و روشن

از رنگ های سایه که یک درجه از پوست شما تیره تر است استفاده کنید. از رنگ های براق کرمی برای حالت دادن زیر ابرو و بالای استخوان چشم و برجسته تر نمودن چشمان استفاده کنید.

سایه چشم کرمی

خرید سایه مدادی بیو

رنگ سایه چشم برای پوست های مایل به زرد

از رنگ های آبی، خاکستری مایل به آبی، ارغوانی روشن و یا صورتی در وسط چشم و تنالیته تیره تر همان رنگ در کنار چشم میتوانید استفاده کنید.

رنگ سایه چشم

رنگ سایه چشم برای پوست های قهوه ای روشن

سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند اما از رنگ هایی چون سبز،آبی و ارغوانی جهت زیبایی و جلوه بیشتر چشمانتان می توانید استفاده کنید.

سایه چشم

رنگ سایه چشم برای پوست های تیره

سایه های قهوه ای براق برای این مدل پوست هم بسیار جذاب است اما از رنگ های آبی و سبز هم جهت نمایان کردن چشم ها می توانید استفاده کنید اما در مصرف این رنگ سایه ها بهتر است زیاده روی نکنید.

سایه چشم