زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

کدام فوم بهتر است؟ فوم اصلاح لورال یا فوم اصلاح آرکو؟

wordcamp
194
12 دقیقه
کدام فوم بهتر است؟ فوم اصلاح لورال یا فوم اصلاح آرکو؟

شاید برای شما هم پیش آماده باشد که هنگام خرید یک محصول تشخیص ندهید کدام برند برایتان مناسب‌تر است؟ با وجود حجم زیادی از محصولات بهداشتی که امروزه در فروشگاها هست، انتخاب محصولی که از هر لحاظ برای ما مناسب باشد، دشوار است. یکی از پرسش‌های متداول، در خصوص انتخاب محصولِ مناسب برای راحت‌تر انجام دادن اصلاح یا شِیو صورت (و یا حتی بدن) است. در بین برندهای مختلف، بسیاری از مواقع با این سوال مواجه می‌شویم: «فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو»؟ کدام یک برای ما بهتر است؟ در این مقاله سعی داریم به مقایسه‌ی فوم اصلاح لورآل و آرکو بپردازیم تا بتوانید محصول مناسب خود را راحت‌تر انتخاب کنید.

امروزه با توجه به وجود محصولات آرایشی بهداشتی متنوع در بازار، اغلب اوقات خرید یک محصول خوب کمی ما را به دردسر می‌اندازد. برندهای آرایشی بهداشتی بسیاری در سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات متنوع با ویژگی‌های مختلف کرده‌اند. انتخاب یک محصول از بین هزارن برند و محصول متفاوت، کاری سخت و زمان بر است. به خصوص اگر اطلاعات دقیق و درستی از برندهای مختلف نداشته باشیم. برای انتخاب یک برند باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیریم. برخی از این ویژگی‌ها شامل کیفیت، کارایی، قیمت، مواد اولیه و غیره است. با دانستن این ویژگی‌ها، انتخاب بین فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو برای ما راحت‌تر خواهد بود.

ابتدا توضیح مختصری در خصوص فوم اصلاح و عملکرد آن ارائه می‌دهیم.

اصلاح صورت

 در نظر برخی افراد، صورتی صاف با ریش و سبیل‌های تراشیده بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اما گاهی اصلاح صورت با تیغ کار چندان راحت و ساده‌ای نیست.

گاهی تراشیدن صورت با تیغ، بسیار دردناک و حتی خطرناک است. ممکن است با کشیدن تیغ روی ریش و سبیل‌های زبر، باعث خراشیدن یا حتی بریدن صورت خود شوید. گاهی اصلاح صورت ممکن است باعث التهاب و قرمزی و یا حتی جوش‌های پوستی شود. این اتفاق به خصوص اگر هر روز مجبور به اصلاح با تیغ باشید بیشتر رخ می‌دهد. همین امر سبب شد تا در این مقاله به مقایسه‌ی فوم اصلاح لورآل و آرکو بپردازیم.

اصلاح صورت
حساسیت بعد از اصلاح صورت با تیغ

التهاب و جوش و زخم ناشی از اصلاح با تیغ، جدا از ایجاد درد و ناراحتی برای خودمان، تصویر ناخوشایندی از چهره‌ی ما برای دیگران به وجود می آورد. لذا به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقات نامطبوعی و لذت بخش‌تر کردن روند اصلاح، شرکت‌های آرایشی بهداشتی بسیاری اقدام به تولید محصولات متنوعی جهت تسهیل روند اصلاح کرده‌اند. یکی از این محصولات، فوم اصلاح است. امروزه فوم‌های اصلاح در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. دو شرکت لورآل و آرکو نیز در این حوزه محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را به بازار ارائه داده‌اند.

برای انتخاب بین فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو ابتدا باید بدانیم فوم اصلاح چیست و چه کارایی دارد. سپس به مقایسه‌ی بین فوم اصلاح لورآل و آرکو خواهیم پرداخت.

فوم اصلاح

کرم اصلاح به دسته‌ای از کرم‌های آرایشی گفته می‌شود که برای آمادگی قبل از اصلاح به کار می‌رود. این کرم‌ها معمولا حاوی امولوسیون، صابون و آب هستند که در مدل‌های مختلف به بازار ارائه می‌شوند.هدف از استفاده از این نوع کرم‌ها، نرم کردن موها و راحت‌تر شدن روند اصلاح است. این نوع از کرم‌ها در شکل‌های متفاوتی ارائه می‌شود. برخی از این مدل‌ها به صورت خمیری، برخی به صورت ژل و برخی به صورت کف هستند.

فوم اصلاح
فوم اصلاح به صورت کف خارج می‌شود.

یکی از انواع این دسته از کرم‌ها، فوم اصلاح است که حالت کف مانند دارد. بافت کفی شکل فوم اصلاح سبب می‌شود که بدون نیاز به براش برای پخش کردن آن، بتوانید صورت خود را اصلاح کنید. اگر دوست داشته باشید می‌توانید با دست یا براش هم روی سطح پوست، فوم را پخش کنید. فوم اصلاح یک لایه محافظ و لغزنده روی پوست ایجاد می‌کند. این لایه سبب می‌شود که تیغ به راحتی روی پوست حرکت کند. هنگام حرکت تیغ روی صورت، به دلیل وجود فوم اصلاح، التهاب یا خراشیدگی روی پوست ایجاد نمی‌شود. در نتیجه با استفاده از فوم اصلاح، می‌توانید بدون آسیب رساندن به پوست خود، از داشتن صورتی صاف و بدون مو لذت ببرید.

با مطالعه راهنمای انتخاب فوم اصلاح می‌توانید فوم اصلاح متناسب با نوع پوست خود را به راحتی تهیه نمایید.

با استفاده از فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو می‌توانید بدون دغدغه صورت خود را اصلاح کنید. این فوم‌ها علاوه بر کارایی فوق، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت. استفاده از فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام اصلاح نه تنها به پوست خود آسیب نرسانید، بلکه از نتیجه کار نیز بسیار راضی و خرسند باشید. با استفاده از فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو می‌توانید برای همیشه از سوزش، التهاب، قرمزی، جوش، خراشیدگی و زخم شدن پوست خود به هنگام اصلاح جلوگیری کنید.

با کلیک بر معرفی بهترین فوم اصلاح موجود در بازار می‌توانید به راهنمای کامل انواع فوم‌های اصلاح دسترسی داشته باشید.

مقایسه بین فوم اصلاح لورآل و آرکو

مقایسه بین محصولات آرایشی بهداشتی نیازمند در نظر گرفتن فاکتورهای بی‌شماریست. گاهی استفاده از یک برند برای فردی مناسب و کاربردیست. گاهی استفاده از همان برند برای فرد دیگری حساسیت زاست و عملکرد یکسانی ندارد. پس نمی‌توان برای یک محصول یا برند نظر قطعی داد. چرا که ممکن است عملکرد، کارایی و تاثیر هر محصول در افراد مختلف، متفاوت باشد. ما با توجه به ویژگی های هر برند و نظرات مصرف کنندگان آن، مزایای کلی فوم اصلاح لورآل و فوم اصلاح آرکو را به شما ارائه می‌دهیم. با مقایسه‌ی فوم اصلاح لورال و آرکو، می‌توانید محصولی را که سازگاری بیشتری با پوست و شرایط اقتصادی شما دارد، خریداری نمایید.

ابتدا توضیح مختصری در خصوص برند لورآل و آرکو می‌دهیم. سپس با بیان برخی از مزیت‌های هر کدام از این دو برند به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب دقیق‌تری بین فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو داشته باشید.

شرکت لورآل

لورآل یک برند آرایشی بهداشتی فرانسوی است. این شرکت از سال 1909 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و متنوع هستند. لورآل محصولاتی را تولید میکند که بتوانند نیاز مشتری را برآورده کنند.به همین دلیل به عنوان یک برند جهانی شناخته شده است.

شرکت لورآل قبل از تولید محصولات خود، تحقیقات گسترده‌ای روی پوست انجام می‌دهد. بعد از انجام تحقیقات، محصولی ارائه می‌دهد که رضایت مصرف کننده را در پی داشته باشد. لورآل محصولات آرایشی بهداشتی فراوانی را به بازار عرضه کرده است. این شرکت هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان محصولات متفاوت و باکیفیتی تولید می‌کند.

یکی از محصولات این برند، ژل و فوم‌های اصلاح است که تنوع بسیار زیادی دارند. فوم اصلاح بیشتر برای آقایان کاربرد دارد. اما خانم‌‌ها نیز برای اصلاح صورت و بدن خود می‌توانند با خیال راحت از این فوم‌ها استفاده نمایند. علاوه بر توضیحاتی که در خصوص عملکرد و مزیت‌های استفاده از فوم اصلاح داده‌ایم، فوم اصلاح لورآل یک سری ویژگی‌های خاص و مفید دیگری نیز برای شما دارد.

مزایای فوم و ژل‌های اصلاح لورآل

  • اولین ویژگی و مزیت فوم‌های اصلاح لورآل این است که این فوم‌ها فاقد الکل‌اند. در نتیجه سبب سوزش و خارش نخواهند شد.
  • فوم‌های اصلاح لورآل اکثرا بر پایه‌ی آب هستند. آب موجود در فوم اصلاح لورآل به حفظ رطوبت پوست کمک میکند.
  • وجود مرطوب کننده در ترکیبات این فو‌م‌ها از خشکی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • در ساختار اغلب فوم‌های اصلاح لورآل از ژل آلوئه‌ورا استفاده شده است که سبب شادابی و جوان سازی پوست می‌شود.
  • رایحه مطبوع و دلپذیر و ماندگاری دارد.
  • با ایجاد حس خنک کنندگی بر روی پوست، احساس سوزش حین و بعد از اصلاح را بسیار کم می‌کند.
  •  بعد از استفاده از فوم اصلاح لورآل حس شادابی و طراوت و خاص بودن خواهید داشت.
  • لورآل برای انواع پوست، فوم و ژل اصلاح تولید می‌کند. در این بین به پوست‌های حساس نیز توجه ویژه‌ای داشته است.
  • استفاده از این فوم‌ها سبب ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد.
خرید فوم اصلاح L'oreal مدل Men Expert

خرید فوم اصلاح L’oreal مدل Men Expert

با کلیک بر روی عکس مقابل، این محصول فوق العاده را خریداری نمایید.

شرکت آرکو

آرکو نیز یک برند آرایشی بهداشتی ساخت کشور ترکیه است. این شرکت نیز همانند لورآل محصولات متنوعی را به بازار ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه قیمت محصولات آرکو نسبت به محصولات مشابه اروپای غربی و آمریکای شمالی پایین‌تر است، توجه مشتریان را به خود جلب کرده است. محصولات این شرکت در مقایسه با سایر برندها از کیفیت خوبی برخوردار است. در نتیجه با هزینه‌ی کمتر می‌توانیم تجربه تقریبا یکسانی داشته باشیم.  

فوم اصلاح آرکو یکی از محصولات متنوع این برند است. فوم‌های اصلاح آرکو دارای ویژگی‌های مثبت و خوبی است که در زیر به توضیح  آن می‌پردازیم.

مزایای فوم و ژل‌های اصلاح آرکو

  • اولین مزیت فوم اصلاح آرکو قیمت مناسب آن نسبت به محصولات مشابه اروپایی غربی و آمریکای شمالی است.
  • فوم اصلاح آرکو، علاوه بر کمک به اصلاح آسان، رطوبت پوست را حفظ می‌کند.
  • این فوم‌ها دارای مواد و خاصیت ضد باکتری است.
  • در ترکیبات فوم اصلاح آرکو از رایحه‌های جذاب استفاده شده. وجود این رایحه‌ها سبب خوشایندتر شدن روند اصلاح و خوشبو شدن صورت حین اصلاح می‌شود.
  • از جمله مزیت‌های دیگر فوم اصلاح آرکو وجود ویتامین در آن‌هاست. این ویتامین سبب تغذیه پوست صورت و جلوگیری از آسیب رساندن به آن می‌شود.
  • شرکت آرکو نیز همانند لورآل، فوم‌های مخصوص پوست حساس تولید و به بازار عرضه می‌کند.
  • استفاده از فوم و ژل‌های اصلاح آرکو سبب ایجاد حساسیت پوستی نخواهد شد.
  • ژل و فوم‌های آرکو نیز با خنک کردن پوست صورت، مانع ایجاد سوزش حین اصلاح می‌شوند.
  •  استفاده از فوم اصلاح آرکو رضایت شما را به همراه خواهد داشت. چرا که با پرداخت هزینه کمتر، می‌توانید از محصولی با کیفیت مناسب و دلپذیر استفاده کنید.
خرید فوم اصلاح آرکو من مدل BLACK حجم 200 میل

خرید فوم اصلاح ARKO Men مدل BLACK

برای خرید محصول روی عکس مقابل کلیک کنید

انتخاب بهترین فوم اصلاح

در بالا توضیحات متناسبی در خصوص هر کدام از برندها داده‌ایم. با مقایسه‌ی بین مزیت‌های فوم اصلاح لورآل و آرکو، تصمیم گیری در خصوص انتخاب بهترین برند برای شما، راحت‌تر خواهد بود.

اینکه کدام محصول برای شما بهتر است به فاکتورهایی مثل نوع پوست، خواسته‌ی شما از محصول و بودجه‌ای که برای خرید آن در نظر می‌گیرید، بستگی دارد. ممکن است با استفاده از هر یک از محصولات فوق، تجربه‌ی متفاوتی را داشته باشید. اینکه کدام برند و محصول با پوست شما سازگاری بیشتری دارد با مصرف آن محصول مشخص خواهد شد.

اگر به دنبال محصولی با کیفیت بالا و بر پایه آب هستید و پرداخت هزینه‌ی بالاتر برای شما مشکلی ایجاد نمی‌کند، برند لورآل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. اما اگر در کنار کیفیت و کارایی محصول، قیمت مناسب هم برای شما اهمیت دارد، برند آرکو گزینه‌ای ایده آل و کاربردی برای شما خواهد بود. پس انتخاب بین فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو بستگی به شخص خود شما دارد.

سخن آخر

وجود تعداد زیادی از محصولات و برندهای آرایشی بهداشتی، انتخاب محصول مناسب را برای ما سخت کرده است. اما با دانستن ویژگی‌ها و مزیت‌های هر برند، می‌توانیم با فکری باز و خیال آسوده‌تر اقدام به خرید کنیم. اینکه فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو برای ما مناسب‌تر است با توجه به میزان بودجه و توقعی که از محصول داریم متفاوت است.

برخی از مزیت‌های برند لورآل شامل: جهانی بودن برند، فاقد الکل بودن، دارای مرطوب کننده و ژل آلوئه‌ورا، مناسب بودن برای پوست‌های حساس، ایجاد حس خنکی حین اصلاح، جلوگیری از سوزش و خشکی پوست و غیره است.

از مزیت‌های برند آرکو نیز می‌توان به مواردی مانند: قیمت مناسب، خاصیت ضد باکتری، مرطوب کنندگی، وجود ویتامین، رایحه‌ای خوب و ماندگار، مناسب بودن برای انواع پوست حتی پوست‌های حساس و غیره اشاره کرد.

با توجه به موارد فوق و مقایسه‌ی بین فوم اصلاح لورآل و آرکو می‌توانیم محصولی که از هر نظر مناسب ماست، تهیه نماییم. اما همیشه در نظر داشته باشید که عملکرد هر محصول روی افراد مختلف، متفاوت است. پس با خرید هر یک از محصولات فوق، ممکن است نسبت به دیگران، تجربه‌ی متفاوت‌تری داشته باشید.

اصلاح صورت با فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو
با استفاده ار فوم اصلاح لورآل یا فوم اصلاح آرکو، اصلاحی راحت و لذت بخش داشته باشید.

پرسش‌های متداول

کارایی فوم اصلاح چیست؟

فوم اصلاح با ایجاد لایه‌ای محافظ بین پوست و تیغ از ایجاد التهاب و حساسیت در حین اصلاح جلوگیری می‌کند. امولوسیون موجود در آن سبب راحت‌تر شدن روند اصلاح می‌شود.آب و مرطوب کننده موجود در آن رطوبت و شادابی پوست را حفظ می‌کند. ویتامین‌های موجود در آن سبب تغذیه و بهبود پوست می‌شود.

ژل برای اصلاح بهتر است یا فوم؟

ژل و فوم اصلاح هر دو کارایی مشابه‌ای دارند. تفاوت آن‌ها در شکل ظاهری و نحوه‌ی استفاده است. فوم حالت کف مانند دارد و نیاز به براش برای پخش روی پوست ندارد. ژل حالت آبکی داشته و باید با دست یا براش روی سطح پوست ماساژ دهیم تا حالت لغزنده ایجاد کند. با توجه به سلیقه خود می‌توانید از هر کدام از این محصولات استفاده کنید.

فوم اصلاح لورآل بهتر است یا آرکو؟

هر کدام از این برندها، مزیت و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع پوست، کیفیتی که از محصول انتظار دارید و بودجه‌ی خود می‌توانید یکی از این محصولات را تهیه نمایید.

فوم اصلاح باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود؟

خیر. مواد موجود در ترکیبات فوم‌های اصلاح نه تنها سبب ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شود، بلکه از سوزش، خارش، التهاب و قرمزی پوست نیز جلوگیری می‌کند. با انتخاب فوم اصلاح مناسب پوست خود می‌توانید از بروز هر نوع حساسیتی جلوگیری نمایید.

خانم‌ها هم می‌توانند از فوم اصلاح استفاده کنند؟

بله. فوم اصلاح هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مورد استفاده است. می‌توانید برای شِیو کردن صورت و بدن خود از فوم یا ژل‌های اصلاح استفاده نمایید.