زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی 8 عطر سال ۱۴۰۱ برای آقایان و بانوان

wordcamp
1,163
11 دقیقه
معرفی 8 عطر سال ۱۴۰۱ برای آقایان و بانوان

عطر و رایحه، یکی از تاثیر‌گذارترین عناصر در جذاب به نظر رسیدن یک شخص هستند. عطر تاثیر مستقیمی روی مغز می‌گذارد و با توجه به نوع رایحه، تصویرسازی معناداری در ذهن صورت می‌گیرد. بنابراین، اینکه از چه نوع عطری استفاده کنید تا در ذهن دیگران جذاب به نظر برسید، اهمیت زیادی دارد. در ادامه، 8 مورد از بهترین عطر سال ۱۴۰۱ را برای شما معرفی کرده‌ایم و برای هر کدام به صورت جداگانه توضیحاتی شرح دادیم. با مجله اینترنتی مو تن رو همراه باشید.

عطر سال 1401
انتخاب عطر مناسب اهمیت زیادی در شکل‌گیری روابط شما دارد.

نکات مهم برای انتخاب عطر سال ۱۴۰۱

قبل از اینکه سراغ بخش اصلی مقاله یعنی معرفی 8 تا از بهترین عطر سال ۱۴۰۱ برویم، بهتر است با نکات مهم انتخاب عطر آشنا شویم. برای تصمیم‌گیری بهتر، لازم است این نکات را بخوانید و هنگام انتخاب عطر به آن‌ها توجه کنید تا بعد از انتخاب، خودتان را بابتش سرزنش نکنید. این نکات به شما می‌گویند در خرید و انتخاب عطر باید چه مواردی را در نظر بگیرید.

برند عطر

اولین و مهم‌ترین نکته قبل از انتخاب عطر، تحقیق در مورد برند برتر عطر است. برای اینکه از کیفیت عطر انتخابی خود مطمئن باشید، باید ابتدا از شهرت و اعتبار برند آن اطمینان حاصل کنید. برند‌های مشهور، اعتبار زیادی بین مخاطبان خود دارند؛ بنابراین، می‌توان گفت معمولا تولیدات آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار است. هیچ برند معتبری اعتبار چندین ساله خود را نزد مشتریان به خطر نمی‌اندازد.

یکی از روش‌های انتخاب برند عطر، توجه به انتخاب سلبریتی‌ها در استفاده از عطر است. سلبریتی‌ها معمولا عطر‌های با کیفیت و خوش بویی استفاده می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله عطر‌های محبوب از دید سلبریتی‌ها را مطالعه کنید.

نوع رایحه مناسب

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، رایحه تاثیر مستقیمی روی مغز و تصویرسازی می‌گذارد. عطر‌ها با توجه به برند و نوع آن‌ها رایحه‌های مختلفی دارند. به طور کلی، این رایحه‌ها در دو دسته‌بندی رایحه‌های تند و رایحه‌های لطیف تقسیم بندی می‌شوند. اینکه کدام نوع رایحه مناسب شما است تا حدود خیلی زیادی به سلیقه خودتان مربوط است.

می‌توان گفت برای بانوان، استفاده از رایحه‌های لطیف و گرم بهتر است زیرا اینگونه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. برای مردان نیز رایحه‌های تند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما باز هم یادآوری می‌کنیم که این موضوع بیشتر به سلیقه مربوط است.

نکات مهم انتخاب عطر سال 1401
توجه به نوع رایحه از نکات مهم انتخاب عطر است

توجه به خط بو و پخش بوی عطر سال ۱۴۰۱

دو تا از مهم‌ترین فاکتور‌های انتخاب عطر خوب، مقدار خط بو و پخش بوی آن است. خط بو که از یک اصطلاح فرانسوی گرفته شده، به معنای میزان پخش بو بعد از رد شدن شما از کنار افراد است. در واقع، خط بو همان رایحه‌ای است که وقتی یک نفر از کنارتان رد می‌شود آن را احساس می‌کنید.

پخش بو هم به معنای میزان گسترش رایحه هنگام ایستادن فرد در یک نقطه است. به بیانی دیگر، رایحه عطر تا چه فاصله‌ای محیط اطرافش را پر می‌کند.

توجه به این دو مورد، به تنهایی شما را در یک انتخاب مناسب راهنمایی کند. اگر دوست دارید در مورد این اصطلاح‌ها بیشتر بدانید و یا می‌خواهید عطر‌هایی که خط بو بالایی دارند را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله ادکلن‌ های مردانه با خط بو بالا را مطالعه کنید.

8 مورد از بهترین عطر سال ۱۴۰۱

در ادامه بهترین عطر سال ۱۴۰۱ را معرفی خواهیم کرد. دقت کنید که 4 مورد اول که معرفی خواهند شد عطر‌های زنانه هستند. 4 مورد بعدی نیز عطر‌های مردانه هستند.

عطر زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

برند ورساچه یکی از با اعتبار‌ترین برند‌های تولید عطر و ادکلن است. یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، ادکلن Crystal Noir است. رایحه این عطر از نوع گرم است که آن را مناسب روز‌های سرد تابستانی می‌کند.

این عطر به دلیل داشتن نت ابتدایی زنجبیل و فلفل، در ابتدا بوی تندی دارد؛ اما به مرور وقتی وارد نت‌های میانی و انتهایی می‌شود، بوی آن شیرین‌تر و ملایم‌تر جلوه می‌کند.

به طور کلی، این عطر با رایحه گرم خود، جذابیت بسیار زیادی برای بانوان ایجاد می‌کند. بوی شیرین نت میانی و انتهایی آن که حاوی رایحه‌های نارگیل و گل است، باعث بروز شادابی در شما و اطرافیانتان می‌شود.

خرید ادو پرفیوم زنانه ورساچه مدل Crystal Noir حجم 90 میل

عطر عطر زنانه ورساچه مدل Crystal Noir به دلیل داشتن ترکیبات منحصر به فرد، جذابیت خاصی را برای شما ایجاد می‌کند و باعث ایجاد احساس شادی و نشاط در وجود شما می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید روی عکس محصول کلیک کنید.

عطر زنانه لانکوم مدل Poeme

یکی از دلایل اینکه عطر‌های لانکوم بسیار محبوب و مخاطب‌پسند هستند، میزان پخش آن است. همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، میزان پخش عطر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. هر چقدر میزان پخش عطر بیشتر باشد، آن عطر ارزش بیشتری دارد؛ زیرا باعث می‌شود در یک جمع، همه متوجه رایحه منحصر به فرد شما بشوند.

عطر زنانه لانکوم مدل پوئم، با داشتن رایحه‌ای گرم و شیرین، شما را در یک مهمانی، خاص نشان می‌دهد. نت ابتدایی این عطر باعث می‌شود به محض استفاده از آن رایحه‌هایی چون انگور سیاه، هلو و نرگس به مشام‌تان برسد. با گذشت دقایقی کم‌کم نت‌های میانی و انتهایی خودشان را نشان می‌دهد و با رایحه‌های گل ابریشم، شکوفه پرتقال، رز و وانیل به شما و کسانی این عطر را حس می‌کنند، احساس آرامش همزمان با صمیمیت می‌دهد.

خرید ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل Poeme حجم 100 میل

عطر زنانه لانکوم مدل poeme با رایحه‌های گرم و شیرینی چون هلو، گل رز، نرگس و وانیل، به شما احساس صمیمیت و آرامش می‌بخشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید روی عکس محصول کلیک کنید.

عطر زنانه آمواژ مدل Sunshine Woman

عطر زنانه امواژ مدل سان شاین، یکی از بهترین عطر سال ۱۴۰۱ است. این عطر با رایحه خنک خود مناسب روز‌های گرم سال است. به طور کلی رایحه‌های خنک، لطافت خاصی را در خود دارند و باعث ایجاد احساس آرامش و صمیمیت در مخاطب می‌شوند. همچنین، در روز‌های گرم استفاده از این عطر، می‌تواند جلوه‌های خنک را برای شما و اطرافیان تداعی کند.

عطر سان شاین، دارای ماندگاری بسیار مناسبی است. به طوری که بعد از استفاده از آن و گذشتن از نت ابتدایی، نت‌های میانی و انتهایی آن مدت زمان زیادی بوی خود را حفظ می‌کند.

نت ابتدایی این عطر با داشتن رایحه گیاه درمنه، بادام و انگور سیاه، جلوه سرد و خنکی دارد. بعد از چند دقیقه از سردی بیش از حد آن گرفته می‌شود و کم کم رایحه لطیف وانیل و گل یاس، خودش را نشان می‌دهد. در نهایت، با رسیدن به نت انتهایی، رایحه‌های گل تنباکوی سفید، نعناع هندی و سرو باعث ثبت شدن این عطر به عنوان یک عنصر جذاب در ذهن مخاطب می‌شود.

خرید ادو پرفیوم زنانه آمواژ مدل Sunshine Woman حجم 100 میل

عطر زنانه آمواژ مدل سان شاین، رایحه‌های سرد و خنکی دارد که آن را برای فصل‌های گرم جهت ایجاد جلوه‌های خنک، مناسب می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید روی عکس محصول کلیک کنید.

عطر زنانه لنوین مدل Marry Me، عطر سال ۱۴۰۱ برای قرار‌های عاشقانه

یکی از عوامل تاثیرگذار روی انتخاب عطر مناسب، انتخاب بر اساس مکان و موقعیتی است که قرار است در آن حضور داشته باشید. یکی از این موقعیت‌ها می‌تواند قرار‌های عاشقانه باشد. عطر زنانه لنوین مدل Marry Me، یکی از بهترین عطر‌ها برای استفاده قبل از رفتن به قرار‌های عاشقانه است.

رایحه شیرین این عطر، می‌تواند صمیمیت و احساس اطمینان خاصی در مخاطب ایجاد کند. نت ابتدایی این عطر از رایحه‌های هل، پرتقال و فریزیا تشکیل شده. نت میانی آن که بعد از دقایقی پس از استفاده احساس می‌شود، شامل رز، یاسمن و مگنولیا است که احساس لطافت و جذابیت منحصر به فردی به شما می‌دهد. در نهایت با ورود به نت انتهایی، رایحه‌های عنبر، مشک و سدر خودشان را نشان می‌دهند.

خرید ادو پرفیوم زنانه لنوین مدل Marry Me حجم 75 میل

عطر زنانه لنوین مدل Marry Me، با رایحه گرم و شیرین خود، مناسب قرار‌های عاشقانه است و صمیمیت خاصی بین شخصیت‌ها ایجاد می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید روی عکس محصول کلیک کنید.

عطر مردانه کلوین کلاین مدل Euphoria Intense

برند کلوین کلاین، یکی از برترین برند‌های تولید عطر و ادکلن‌های محبوب و خوشبو است. مدل Euphoria Intense این عطر، با رایحه‌های طبیعی و خاص خود مثل ادویه، چوب، خاک و زمین، تصویر بسیار منحصر به فردی در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند.

این عطر با رایحه گرم خود، مناسب سرمای زمستان است. استفاده از آن باعث جلوه‌گر شدن مظاهر طبیعی و خنک می‌شود. بعد از استفاده از این عطر، در دقایق ابتدایی بوی تند و تلخ زنجبیل و فلفل پخش می‌شود. با گذشت دقایقی رایحه‌های چوب صدر، نعناع، علف و تیور، احساس می‌شود. و در نهایت با وارد شدن به نت انتهایی، عطر گل لادن، عنبر و چوب عود خودشان را نشان می‌دهند.

ترکیب رایحه‌های بالا، سرشار از احساس گرما، شادابی، اعتماد به نفس و آرامش است. بنابراین اگر می‌خواهید هنگام حضور در جمعی، یادآور این احساسات باشید، استفاده از این عطر می‌تواند این تصویر را از شما ثبت کند.

خرید ادو تویلت مردانه کلوین کلین مدل Euphoria Intense حجم 100 میل

عطر مردانه کلوین کلاین مدل Euphoria Intense با داشتن رایحه‌های طبیعی چون چوب، خاک و ادویه، یادآور گرما و احساس آرامش است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید روی عکس محصول کلیک کنید.

عطر مردانه کرید مدل اونتوس Aventus

اگر از طرفداران عطر و ادکلن باشید، بدون شک نام برند کرید به گوشتان خورده است. برند کرید یکی از معتبرترین برند‌های عطر است که محصولات آن یکی از باکیفیت‌ترین محصولات بازار است.

مدل اونتوس عطر کرید، از رایحه‌های تند و تلخی چون چوب، خاک، وانیل و مرکبات تشکیل شده که ترکیبش باعث ایجاد یکی از بهترین بو‌ها بین دیگر عطر‌ها شده است. همچنین، وجود عطرهای گل رز، یاسمین، مشک و عنبر، رایحه کلی این عطر را خنک کرده که مناسب روز‌های گرم سال است.

خرید ادو پرفیوم مردانه کرید مدل اونتوس Aventus حجم 120 میل

عطر مردانه کرید مدل اونتوس Aventus دارای رایحه‌های خنکی است که باعث می‌شود در روز‌های گرم سال، جلوه‌های خنکی را برای شما تداعی کند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید، روی تصویر محصول کلیک کنید.

عطر مردانه مردانه دیور مدل Homme Intense

رایحه‌های گرم، علاوه بر اینکه در فصل‌های سرد سال، یادآور جلوه‌های گرم هستند، باعث انتقال احساس صمیمیت و گرمای روابط به دیگران می‌شود. عطر مردانه دیور مدل Homme Intense با داشتن رایحه سدر به عنوان نت انتهایی، رایحه گرمی دارد.

بعد از استفاده از این عطر، رایحه اسطوخودوس خودش را نشان می‌دهد و بعد از چند دقیقه جای خود را به رایحه‌های مشک گل ختمی، زنبق و گلابی می‌دهد. در نهایت با ورود به نت انتهایی، رایحه سدر احساس می‌شود که باعث انتقال احساس گرما، اعتماد و صمیمیت می‌شود.

خرید ادو پرفیوم مردانه دیور مدل Homme Intense

عطر مردانه دیور مدل Homme Intense به دلیل داشتن رایحه‌های گرمی چون سدر، اسطوخودوس و گل زنبق، باعث انتقال احساس صمیمیت و اعتماد می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

عطر مردانه داویدف مدل Cool Water، متفاوت‌ترین عطر سال ۱۴۰۱

عطر مردانه داویدف مدل Cool water یکی از متفاوت‌ترین رایحه‌‌ها را دارد. بین دیگر عطر‌های معرفی شده در این مقاله، این عطر سلیقه‌ای‌تر است.

نت ابتدایی این عطر با رایحه‌های آب دریا، نعناع و گیاهان سبز خودش را نشان می‌دهد و به شما حس و حال خنک دریا را منتقل می‌کند. سپس با ورود به نت میانی، رایحه‌های چوب صندل، گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال خودشان را نشان می‌دهند. در نهایت با ورود به نت پایانی بوی خزه، عنبر و تنباکو تحول مثبتی به احساسات شما و دیگران می‌بخشد.

خرید عطر مردانه داویدف مدل Cool Water

عطر مردانه داویدف مدل Cool Water به شما حس و حال دریا و اقیانوس را منتقل می‌کند و باعث ایجاد آرامش می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی تصویر کلیک کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین عطر سال ۱۴۰۱، یکی از چالش‌های مخاطبان عطر و ادکلن است. در این مقاله ما 8 عطر سال ۱۴۰۱ که جزو عطر‌های پرفروش و محبوبی بودند را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر کدام را جدا شرح دادیم. شما با مطالعه این مقاله می‌توانید به راحتی مطابق با سلیقه خودتان تصمیم بگیرید که از کدام عطر استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین برند عطر سال ۱۴۰۱ کدام است؟

انتخاب برند عطر از مهم‌ترین نکات قبل از خرید عطر است. در یک تعریف کلی، برندی مناسب است که از اعتبار کافی برخوردار باشد و شهرت لازم را بین مخاطبان داشته باشد. در مقابل، برندی که هنوز اعتبار لازم را ندارد، اصلا مناسب نیست.

برای خرید عطر خوب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

دانستن نوع رایحه (گرم یا سرد) یکی از نکات مهمی است که باید هنگام خرید عطر به آن توجه کنید. همچنین توجه به میزان پخش بو و خط بو از دیگر نکاتی است اگر هنگام خرید آن‌ها را نادیده بگیرید، ممکن است بعدا از انتخاب خود پشیمان شوید.

بهترین عطر زنانه 1401 کدام است؟

برای پاسخ به این سوال باید ابتدا نکات مربوط به خرید و انتخاب عطر سال 1401 را مطالعه کنید. به طور کلی 4 عطر اول معرفی شده در این مقاله، جرو بهترین عطر‌های زنانه 1401 هستند.