زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی پرفروش‌ ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

wordcamp
7,578
8 دقیقه
معرفی پرفروش‌ ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

در این مقاله قصد داریم به معرفی پرفروش ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت بپردازیم. از مزایای خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت این است که شما می‌توانید نوع عطر را با لوسیون بدن‌تان ست کنید. اگر می‌خواهید با بو و انواع بادی اسپلش ویکتوریا سکرت آشنا شوید تا خرید راحت‌تری داشته باشید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

خوش‌ بو‌ترین بادی‌ اسپلش‌های ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سیکرت نام برند یک لباس زیر معروف و لاکچری در دنیا است. بادی میست یا بادی اسپلش‌های ویکتوریا سیکرت طرفداران بسیاری همراه دارد که خوشبختانه در ایران نیز به فروش می‌رسد. در این بخش به خوش بوترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت می‌پردازیم که با توجه به سلیقه‌تان بهترین خرید بادی اسپلش را تجربه کنید.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Sunset Sorbet

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Sunset Sorbet در سال 2021 در بازار عرضه شد. خوش بوترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت رایحه‌ای همچون میوه و نسیم دریا را در بر دارد. در صورتی که طرفدار عطرهای شیرین هستید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل سانست سوربت را توصیه می‌کنیم.

این بادی اسپلش مناسب روزهای فصل بهار و تابستان است. چرا که رایحه نارگیل و میوه پاپایا در آن احساس می‌شود. مدت ماندگاری این بادی میست بیش از 3 ساعت است و در گروه عطر‌های خنک قرار می‌گیرد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Bare Vanilla

بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت مدل Bare Vanilla

مشخصات بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Bare Vanilla:

  • بدون ایجاد لکه روی لباس
  • خوشبو کننده بدن برای مدت طولانی
  • جایگزین یا مکمل بسیار مناسب عطر
  • ایجاد حس طراوت و شادابی
  • دارای رایحه وانیل 
  • طبع گرم

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت  مدل Bare Vanilla در سال 2018 در بازار عرضه شد. و در مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کرد. این مدل بادی میست در گروه بهترین رایحه بادی اسپلش ویکتوریا سکرت قرار دارد. چرا که همراه با عطرِ ملایم و دلنشین وانیل، بوی چوب و میوه است.

اگر می‌خواهید یک بادی میست برای استفاده روزانه تهیه کنید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل  بر وانیلا را از دست ندهید. چرا که بوی وانیل و کارامل آن بیش از 3 ساعت ماندگاری دارد و همه را در تمام فصول سال جذب خود می‌کند.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Forbidden Rose

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Forbidden Rose مناسب مصرف عصر و شب است. چرا که همراه با رایحه گل رز و یاس، بوی تندتری نسبت به بادی میست‌های دیگر دارد. اگر طرفدار رایحه گل هستید و می‌خواهید یک باد اسپلش برای تمام فصل‌های سال تهیه کنید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل فوربیدن رز را از دست ندهید.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Amber Romance

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Amber Romance در کالکشن سیکرت گاردن قرار دارد. این بادی میست ویکتوریا سیکرت مناسب افرادی است که به رایحه گرم و شیرین علاقه دارند. نوت آلبالو، وانیل و چوب صندل رایحه خواشایندی به این عطر بخشیده است.

خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل امبر رومانس در فصل پاییز و زمستان برای استفاده در عصر و شب توصیه می‌شود. همچنین این مدل بادی اسپلش مناسب استفاده بعد از حمام است و بیش از 3 ساعت روی پوست ماندگار خواهد بود.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Pure Seduction

پرفروش ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Pure Seduction است. این مدل بادی میست در کالکشن سیکرت گاردن قرار دارد. این بادی اسپلش همراه با رایحه آلو و طالبی است و بوی میوه‌های تابستانی می‌دهد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Pure Seduction مناسب خانم‌های جوانی است که رایحه شیرین گل و میوه علاقه دارند. میزان ماندگاری این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت بیش از 3 ساعت است و مناسب فصل‌های بهار و تابستان می‌باشد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Coconut Passion

اگر می‌خواهید خوشبوترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را تهیه کنید، مدل Coconut Passion را در اولویت قرار دهید. این عطر مناسب افرادی است که به رایحه شن‌های گرم ساحل و عطر نارگیل علاقه دارند.

اگر به بوی گل موگه و وانیل علاقه دارید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت نارگیل را از دست ندهید. این بادی میست به مدت بیش از 3 ساعت ماندگاری دارد. همچنین این عطر مناسب فصل بهار و تابستان و استفاده روزانه است.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Coconut Passion

مشخصات بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Coconut Passion:

  • آبرسان و نرم کننده پوست
  • عدم ایجاد لکه روی لباس 
  • خوشبو کننده بدن در طول روز
  • جایگزین و مکمل بسیار مناسب عطر
  • دارای رایحه وانیل و نارگیل
  • طبع گرم

بادی اسپلش ویکتوریا سکرتمدل Velvet Petals

اگر می‌خواهید پرفروش ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را تهیه کنید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Velvet Petals را توصیه می‌کنیم. این بادی میست مناسب افرادی است به بوی ملایم و شیرین علاقه دارند.

خرید بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت مدل Velvet Petals Noir

مشخصات بادی اسپلش ویکتوریا سکرتمدل Velvet Petals:

  • مشابه طرح اصلی 
  • آبرسان و نرم کننده پوست
  • ماندگاری مناسب
  • جایگزین اقتصادی عطر
  • ایجاد حس طراوت و شادابی
  • دارای رایحه وانیل و نارگیل
  • طبع بسیار شیرین

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

رایحه وانیل و آبنبات بادی میست ویکتوریا سیکرت، بیش از 3 ساعت ماندگاری دارد. این مدل بادی اسپلش برای استفاده روزانه در فصل پاییز و زمستان مناسب است. از دیگر رایحه‌های این بادی میست می‌توان به عطر گل‌ها اشاره کرد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Love Spell

بادی میست Love Spell در گروه پرفروش ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت در ایران و دنیا قرار دارد. اگر به عطر گل‌ها، شکوفه گیلاس، گل یاس و هلو علاقه دارید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Love Spell را در اولویت قرار دهید.

این مدل بادی میست پرطرفدار و خوش بو یک انتخاب خاص است که بیش از 3 ساعت ماندگاری دارد. همچنین این مدل بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت مناسب استفاده بعد از حمام در فصل‌های بهار و تابستان می‌باشد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Aqua Kiss

اگرچه بادی اسپلش ویکتوریا سکرت Aqua Kiss در سال 2012 به بازار عرضه شد، اما همچنان طرفداران بسیاری دارد. چرا که رایحه این بادی میست خنک و بسیار خاص است. اگر به عطر گل بابونه، گیاه آلوئه‌ورا، گل فریزیا، گل مینا و شکوفه آلو علاقه دارید، این عطر مناسب شما است.

این مدل بادی میست ویکتوریا سیکرت مناسب استفاده روزانه در فصل‌های بهار و تابستان است. بادی اسپلش آکوا کیس رایحه دریا و روزهای تابستانی را به همراه دارد. ماندگاری این عطر بیش از 2 تا 3 ساعت است.

خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Aqua Kiss

مشخصات بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Aqua Kiss:

  • مشابه طرح اصلی
  • آبرسان و نرم کننده پوست
  • عدم ایجاد لکه روی لباس 
  • خوشبو کننده بدن در طول روز
  • جایگزین و یا مکمل بسیار مناسب عطر
  • ایجاد حس طراوت و شادابی
  • رایحه گلی
  • رایحه ملایم و خوشبو

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Temptation

اگر در جستجوی بهترین رایحه بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت هستید، مدل Temptation را فراموش نکنید. از گذشته تا به امروز این بادی اسپلش Temptation طرفداران بسیاری به همراه داشته است.

این مدل بادی میست رایحه میوه و گل به همراه دارد. از مزیت این مدل بادی میست، استفاده در تمام فصل‌های سال است که تکراری هم نمی‌شود. ماندگاری این عطر بیش از 3 ساعت و گرمای دلنشین و خوشایندی به همراه دارد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Lost in Fantasy

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Lost in Fantasy رایحه جذابی به همراه دارد که شما می‌توانید به همراه لوسیون ویکتوریا سکرت تهیه کنید. رایحه این بادی اسپلش ترکیبی از مشک، گل ارکیده و کیوی است.

این عطر بیش از 3 ساعت ماندگاری دارد. اما مناسب افرادی است که به رایحه گرم و ملایم علاقه دارند. بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش Lost in Fantasy در طول روز و در فصل‌های بهار و تابستان می‌باشد.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Rush

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Rush مناسب افرادی است که به بوی شیرین میوه علاقه دارند. این بادی اسپلش رایحه ملایمی دارد و اگر به عطرهای تند و تیز علاقه ندارید، خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت راش را توصیه می‌کنیم.

بسیاری از مصرف کنندگان این مدل بادی میست بر این باورند که ماندگاری این عطر تا 7 ساعت است. این عطر خوشبو یک انتخاب مناسب برای سفر است، اما در تمام فصل‌های سال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت مدل Rush

رایحه و بوی شیرین بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت مدل Rush برای کسانی که از بوی تند فراری هستند، گزینه جذابی خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت مدل Blush

مورد بعدی ازلیست پرفروش ترین بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، مدل Blush است. این بادی اسپلش رایحه شکوفه گریپ فروت و گل مگنولیا به همراه دارد. با این حال این عطر احساس خوشایند، شیرین و تازه‌ای می‌‌بخشد و مناسب تمام فصول سال است.

برای آن که با آگاهی بیشتری خریدتان را انجام دهید، مقاله زیر را تهیه کردیم تا اگر اصل بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت برایتان مهم بود، متوجه تفاوت آن با مدل‌های تقلبی موجود شوید: