زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

دنیز بیوتی کیست؟ بیوگرافی بیوتی بلاگر مشهور ایرانی

تیم تحریریه مو تن رو
981
8 دقیقه
دنیز بیوتی کیست؟ بیوگرافی بیوتی بلاگر مشهور ایرانی

رسانه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروزه نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی چون اینستاگرام، توییتر و یوتیوب امروزه بسیار محبوب و فراگیر است. محبوبیت این شبکه‌های اجتماعی باعث شده افراد زیادی تحت عنوان «اینفلوئنسر» به فعالیت بپردازند. اینفلوئنسرها کسانی هستند که در زمینه‌های مختلف از جمله سفر، غذا و زیبایی تولید محتوا می‌کنند و روی مخاطبان خود تاثیرگذار هستند. شهرت و تخصص آن‌ها در زمینه‌های فعالیت‌شان باعث می‌شود آن‌ها روی دنبال‌کنندگان خود تاثیرگذار باشند. حوزه‌ی زیبایی و میکاپ، یکی از زمینه‌های محبوب برای فعالیت بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی است و به واسطه تولید محتوای آن‌ها، امروزه مخاطبان زمینه‌ی آرایش و زیبایی نسبت به گذشته بسیار بیش‌تر شده است. در این مطلب قصد داریم به بیوگرافی دنیز بیوتی، یکی از بلاگرهای مشهور حوزه‌ی آرایش و زیبایی بپردازیم.

دنیز بیوتی کیست؟

دنیز بیوتی با نام واقعی فرنوش ناطقی، یکی از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در پلتفرم اینستاگرام به فعالیت می‌پردازد. تعداد دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام، نزدیک به یک میلیون نفر است. آموزش میکاپ‌های مختلف و ترفندهای زیبایی به همراه نقد و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی، از جمله فعالیت‌های او به شمار می‌رود. طبق ادعای منابع اینترنتی، دنیز بیوتی حدود شش سال با شرکت مشهور فرانسوی کریستین دیور همکاری داشته است.

نام واقعیفرنوش ناطقی
شهرتدنیز بیوتی
محل تولدایران، تهران
تاریخ تولد10 آذر 1370
زمینه کاریبلاگر حوزه میکاپ و زیبایی
محل سکونتدوبی، امارات متحده عربی
همسرمحمد
فرزندسلین
صفحه اینستاگرامDenizz_makeup (927 هزار دنبال‌کننده)
فروشگاهdenizzbeauty.com
جدول بیوگرافی دنیز بیوتی

محل زندگی دنیز بیوتی

دنیز بیوتی متولد آذر 1370 است. او سال‌ها قبل به همراه خانواده‌اش که اطلاعات خاصی از آن‌ها در در دسترس نیست، به امارات متحده عربی مهاجرت کرده است. دوبی، شهر محل زندگی دنیز بیوتی است. این بیوتی بلاگر ایرانی پس از مهاجرت به دوبی، ابتدا در زمینه تجارت مشغول به کار شد اما سپس تصمیم گرفت در زمینه‌ مد و زیبایی به فعالیت بپردازد. چشم‌گیرترین نقطه‌ی کارنامه حرفه‌ای او، همکاری با شرکت فرانسوی کریستین دیور به عنوان میکاپ آرتیست رسمی بوده است.

دنیز بیوتی در اینستاگرام
دنیز بیوتی در خصوص علاقه‌اش به زمینه آرایش گفته: «میکاپ چیزیه که ته نداره و قانون هم نداره؛ میکاپ یعنی بازی با رنگ‌ها، خلاقیت و ساختن یک چهره زیبا »

ازدواج و فرزند

محمد، نام همسر دنیز بیوتی است که در زمینه‌ بدنسازی و تناسب اندام فعالیت می‌کند. دنیز بیوتی مدتی بعد از اقامت در امارات با او آشنا شد. دنیز بیوتی و محمد در سال 1389 با یک‌دیگر ازدواج کردند. آن‌ها یک دختر هم دارند و سلین، نام دختر دنیز بیوتی است که در سال 1398 متولد شد.

دنیز بیوتی در کنار همسرش
دنیز بیوتی و همسرش محمد

سفر به ایران

دنیز بیوتی با وجود اقامتش در امارات متحده عربی، برخلاف سایر اینفلوئنسرهای حوزه زیبایی به ایران هم سفر می‌کند. او در اواخر سال 1398 برای حضور در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه فرش با هنرمندان و بازیگران ایرانی از جمله لیندا کیانی و لاله اسکندری دیدار کرد.

دنیز بیوتی - لاله اسکندری
دنیز بیوتی و لاله اسکندری
دنیز بیوتی - لیندا کیانی
دنیز بیوتی در کنار لیندا کیانی

فعالیت حرفه‌ ای

در این قسمت از بیوگرافی دنیز بیوتی به فعالیت حرفه‌ای او می‌رسیم. اینستاگرام و وب‌سایت شخصی، دو محل فعالیت این بیوتی بلاگر ایرانی هستند.

دنیز بیوتی، یک بیوتی بلاگر متفاوت

برخلاف سایر بیوتی بلاگرها که به تبلیغات محصولات و برندهای آرایشی می‌پردازند، دنیز بیوتی بیش‌تر روی نحوه آموزش آرایش‌های مختلف متمرکز است. این دلیلی است که کار او را نسبت به سایرین متفاوت کرده و حتی اگر به کامنت‌های صفحه اینستاگرام او سر بزنید، می‌بینید خانم‌های بسیاری هستند که درخواست آموزش آرایش‌های گوناگون را از او دارند. علاوه بر این، او نکاتی مثل مدل موهای مختلف یا ساخت و استفاده از ماسک‌ و اسکراب صورت را آموزش می‌دهد. کار دنیز بیوتی به عنوان یک بیوتی‌بلاگر را می‌توان متفاوت تلقی کرد. اگر به دنبال دانستن حواشی دنیز بیوتی هستید، باید بگوییم که او یکی از کم حاشیه‌ترین ها است و جنبه آموزشی فعالیت‌های دنیز بیوتی باعث می‌شود کار او در زمینه‌ی خودش ارزشمند باشد.

اگر می‌خواهید با بیوتی‌بلاگرهای دیگر و مشهورتری در وب‌سایت موتن‌رو آشنا شوید، به شما دو مقاله‌ی «الناز گلرخ کیست؟ آشنایی با بیوتی بلاگر معروف ایرانی» و «صدف بیوتی کیست؟ آشنایی با بلاگر جنجالی آرایشی بهداشتی» را پیشنهاد می‌کنیم.

اینستاگرام

در مقایسه با سایر بیوتی بلاگرها چون صدف بیوتی و الناز گلرخ، دنیز بیوتی حواشی بسیار کم‌تری داشته و روی مسائل حرفه‌ای‌ کارش تمرکز کرده است. همین امر باعث شده محبوبیت او روز به روز در اینستاگرام بیش‌تر شود و انتظار می‌رود به زودی تعداد دنبال‌کنندگان او از یک میلیون نفر عبور کند. این در حالی است که او فعالیتش در اینستاگرام را از سال 1395 شروع کرده است. آموزش انواع آرایش و گریم، آموزش ساخت و استفاده از ماسک صورت، آموزش نکات مربوط به مدل مو و مراقبت از مو به همراه معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله فعالیت‌های این بیوتی‌بلاگر باکلاس است.

دنیز بیوتی بدون آرایش
دنیز بیوتی بدون آرایش

وب‌سایت دنیز بیوتی

سال 2020 را می‌توان بهترین سال زندگی دنیز بیوتی دانست. او پس از فرزنددار شدن در این سال، وب‌سایت شخصی خودش جهت فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خود با نام Denizzbeauty.com را افتتاح کرد. وب‌سایت دنیز بیوتی محصولاتی چون لوازم آرایش، محصولات مراقبت پوست و مو، عطر و ادکلن و محصولات مخصوص آقایان را به فروش می‌رساند. وب‌سایت دنیز بیوتی به تازگی محصولات اکسسوری، کیف و کفش و شال و روسری نیز در دسترس مشتریان قرار داده است.

دنیز بیوتی در اینستاگرام
دنیز بیوتی در اینستاگرام

منبع درآمد

دنیز بیوتی که با انتشار ویدیوهای سریالی و جالب در زمینه‌ی آرایش صورت در اینستاگرام به شهرت رسید، از طریق انتشار آگهی یا رپرتاژ در اینستاگرام کسب درآمد می‌کند. تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت‌های ایرانی در اینستاگرام بخش عمده‌ی از درآمد او را تشکیل می‌دهد. دنیز بیوتی به تازگی کسب درآمد از طریق فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و پوشاک در وب‌سایت شخصی‌اش را هم آغاز کرده است.

محصولات معرفی شده توسط دنیز بیوتی

دنیز بیوتی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، محصولات مراقبت از پوست مثل انواع ماسک و کرم‌های مرطوب‌کننده و ضدآفتاب را معرفی می‌کند. در این قسمت از بیوگرافی دنیز بیوتی قصد داریم محصولات مراقبتی و بهداشتی معرفی شده توسط او که در بازار ایران باکیفیت و پرفروش هستند را معرفی کنیم.

ماست بدن دیپ سنس

ماست بدن، یک نوع کرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده بدن است که دارای غلظت بسیار بالایی است. ماست بدن، رطوبت‌رسانی عمیقی دارد و جذب آن بسیار سریع انجام می‌شود. ماست بدن دیپ سنس مخصوص پوست‌های خشک و معمولی حاوی کره کاکائو روغن‌های آووکادو، نارگیل و آملا است که باعث نرمی و لطافت طولانی‌مدت پوست می‌شود.

خرید ماست بدن دیپ سنس

ماست بدن دیپ سنس دارای خاصیت آب‌رسانی بالا و جذب سریع است که عصاره میوه‌های استوایی در خود دارد.

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره آن، روی عکس روبه‌رو کلیک کنید.

سرم مراقبت از صورت مورینگا

سرم مراقبت از صورت مورینگا دارای خواص رطوبت‌رسانی و محرک تولید کلاژن است. این سرم مراقبتی از ایجاد چین و چروک صورت جلوگیری کرده و اسکار ناشی از آکنه‌ها را کاهش می‌دهد. این محصول ضد آلودگی‌های محیطی است و لک‌های تیره و هاله سیاه دور چشم را نیز کاهش می‌دهد.

خرید سرم تقویت صورت مورینگا

سرم مراقبت از صورت مورینگا مناسب انواع پوست است که از بروز هرنوع آکنه جلوگیری می‌کند

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره آن، روی عکس روبه‌رو کلیک کنید.

کرم مرطوب‌کننده سینره

کرم مرطوب‌کننده صورت سینره حاوی روغن آرگان، انواع ویتامین ب و آنتی‌اکسیدان‌ها است که باعث افزایش رطوبت و لطافت هرچه بیش‌تر پوست صورت می‌شود. این کرم مخصوص پوست‌های معمولی و خشک است.

خرید کرم مرطوب کننده سینره

کرم مرطوب‌کننده سینره حاوی سبوس برنج، بسیار مغذی و مناسب پوست صورت است که از خشکی آن جلوگیری می‌کند

برای خرید محصول و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره آن، روی عکس روبه‌رو کلیک کنید.

سخن پایانی

دنیز بیوتی یکی از بیوتی‌ بلاگرهایی است که طی سال‌های اخیر نامی برای خودش دست و پا کرده و تعداد دنبال‌کنندگان او به یک میلیون نفر نزدیک می‌شود. این بیوتی بلاگر در زمینه آموزش انواع میکاپ‌ها و آرایش‌ها به شهرت رسید و برای کسب درآمد بیش‌تر در ادامه به معرفی محصولات آرایشی و مراقبتی و بهداشتی پرداخت. محصولات معرفی شده توسط دنیز بیوتی، برندهای معتبر و خوش‌نامی هستند که برخی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. بیوتی بلاگر مورد علاقه شما کیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

حال که به پایان مطلب بیوگرافی دنیز بیوتی رسیدیم، چند سوال پرتکرار را مرور می‌کنیم.

بیوتی بلاگر کیست؟

بیوتی بلاگر کسی است که در فضای مجازی در زمینه آرایش و زیبایی تولید محتوا انجام می‌دهد و در سال‌های اخیر دیده‌ایم که دنبال‌کنندگان بیوتی بلاگرها بسیار زیاد شده‌اند.

دنیز بیوتی کیست و کجا زندگی می‌کند؟

فرنوش ناطقی با نام مستعار دنیز بیوتی، یک بیوتی بلاگر ساکن شهر دوبی در امارات متحده عربی است که به آموزش انواع آرایش و معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام می‌پردازد.

همسر دنیز بیوتی کیست؟

نام همسر او محمد است و آن‌ها در سال 1389 با یک‌دیگر ازدواج کردند. ثمره ازدواج این زوج، دختری به نام سلین است که در سال 1398 متولد شد.

مهم‌ترین حواشی زندگی دنیز چیست؟

در مقایسه با سایر بیوتی‌بلاگرها چون الناز گلرخ و صدف بیوتی، دنیز بیوتی حواشی بسیار کم‌تری دارد و بیش‌تر روی کارش در اینستاگرام متمرکز است. با این‌حال او در سال 2020 سفری به ایران داشت و با چند بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران دیدار کرد.