زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آرایش امیلیا کلارک؛ مادر اژدهاها چگونه همیشه زیباست؟

2
wordcamp
1,352
8 دقیقه
آرایش امیلیا کلارک؛ مادر اژدهاها چگونه همیشه زیباست؟

امیلیا کلارک، در سال‌های اخیر به دلیل بازی در سریال جذاب «بازی تاج و تخت» به شدت مورد توجه قرار گرفته و محبوب شده است. در حال حاضر او به عنوان یکی از مشهورترین سلبریتی‌های دنیای فیلم و سریال شناخته می‌شود. بازیگری که تنها با بازی در یک سریال، به شهرتی چندبرابر دیگر بازیگران هالیوودی رسید. این بازیگر در آخرین جشنواره بهترین سریال‌های سال 2018 که با نام مراسم امی شناخته می‌شود، نامزد دریافت بهترین بازیگر زن برای بازی در سریال بازی تاج و تخت شد. در این مطلب به آرایش و استایل این بازیگر بر روی فرش قرمز جشنواره‌ی امی و راز زیبایی همیشگی او می‌پردازیم.

امیلیا کلارک
تصویری از امیلیا کلارک، بازیگر زیبای هالیوودی

بیوگرافی امیلیا کلارک

قبل از بررسی میکاپ و آرایش او در مراسم امی، بهتر است کمی با مادر اژدهاها آشنا شویم.

امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک در سال 1986 در انگلستان متولد شد. بنا به گفته‌های خود او، از سه سالگی به بازیگری و دنیای سینما علاقه‌مند بود اما زندگی حرفه‌ای او از دوران مدرسه آغاز شد.

کلارک از دوران نوجوانی با بازی در تئاترهای مدرسه، علاقه خود به هنر و بازیگری را ابراز کرد. امیلیا کلارک قبل از اینکه به عنوان بازیگر فعالیت داشته باشد و بخواهد در سریال «بازی تاج و تخت» حضور پیدا کند، شغل‌های زیادی را تجربه کرد که از میان آن‌‍‌ها می‌توان به شغل پیش‌خدمتی رستوران اشاره کرد.

امیلیا کلارک
نام امیلیا کلارک در میان لیست «زیباترین زنان زنده‌ی دنیا» به چشم می‌خورد.

ورود به دنیای سینما

بعد از بازی کردن در تئاترهای مدرسه و دانشگاه، نوبت به این رسیده بود که کلارک ارتباط بیش‌تری با دنیای بازیگری و سینما بگیرد. برای شروع این راه،‌ او در دو فیلم تبلیغاتی به ایفای نقش پرداخت. بعد از آن،‌ در سریال‌ «پزشک‌ها» به ایفای نقش پرداخت که با نقدهای تند و منفی روبه‌رو شد. کلارک پس از آن برای نقش‌های بیش‌تری تست بازیگری داد. برای مثال، این چهره‌ی هالیوودی برای بازی در نقش شارون کارتر در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» تست داد اما در نهایت نقش به امیلی ونکمپ رسید. او برای بازی در نقش ساحره در فیلم «جوخه خودکشی» نیز علاقه نشان داده بود اما سرانجام نقش به کارا دلوین رسید.

پس از همه‌ی این‌ها و پس از تلاش‌های بسیار او، امیلیا در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال گیم آف ترونز توانست به شهرت بسیار بالایی در بازیگری دست پیدا کند و نامزد بهترین بازیگر زن در جشنواره‌ی معتبر امی شود.

زندگی و فعالیت‌های روزانه سلبریتی‌ها همیشه موضوع جذابی بوده است. اگر شما هم جز علاقه‌مندان این موضوع هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله‌ای به نام «رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ روتین پوستی و شیوه تناسب اندام» که در مورد یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوود نوشته شده است را بخوانید.

 بررسی آرایش امیلیا کلارک در مراسم امی

برخلاف آنچه که در سریال بازی تاج و تخت دیدیم، موهای او رنگ تیره‌ای دارد. او عنوان کرده که عاشق رنگ کلاه‌گیسش در سریال بازی تاج و تخت است. به گفته‌ی خودش، اگر عوامل سریال اجازه می‌دادند با همان کلاه‌گیس به رخت‌خواب می‌رفت. امیلیا کلارک در آخرین جشنواره امی با آرایش بسیار کمرنگی ظاهر شد که در ادامه، بیش‌تر به میکاپ این بازیگر خوش‌چهره و بااستعداد می‌پردازیم.

emilia clarkes
امیلیا کلارک در مراسم جوایز امی

انتخاب رژ لب نود

معمولا این بازیگر به استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ قرمز که سفیدی پوستش را بیشتر نمایان کند علاقه زیادی نشان می‌دهد. با وجود این، امیلیا در این مراسم با آرایش بسیار کمی ظاهر شد. این انتخاب به دلیل لباس شلوغ و بلندی بود که به تن داشت. به دلیل وجود گل‌های مختلف و رنگارنگ بر روی لباسش، او آرایش نود و مدل موی ساده را انتخاب کرد که هماهنگی با لباس را حفظ کند.

خرید پالت رژ لب 8 رنگ لورال سری Color Rich شماره Nude 03

امیلیا کلارک برای حضور در مراسم امی از یک رژ لب‌ نود شبیه پالت رژ لب 8 رنگ لورال سری Color Rich شماره Nude 03 استفاده کرده بود. مشخصات این محصول:

  • نرم کننده و آبرسان
  • جلوگیری از خشک شدن پوست لب و ترک لب
  • با قابلیت ترکیب رنگ های مختلف
  • ماندگاری طولانی مدت
  • دارای رنگ‌های متنوع
  • دارای یک براش لب حرفه‌ای و آینه
  • پیگمنت بالا
  • نمای نهایی مات

برای اطلاعات بیش‌تر و خرید این پالت رژ لب نود، روی تصویر کلیک کنید.

آرایش چشم سبک

امیلیا برای آرایش چشم‌های سبز و بسیار زیبایش بااحتیاط و ظرافت پیش رفته بود. او برای آرایش چشم‌هایش از سایه‌ی دودی و برای مژه‌هایش از ریمل پرپشت‌کننده‌ی مژه استفاده کرده بود تا زیبایی و درخشش چشمانش دو چندان شود.

خرید ریمل حجم دهنده ایزادورا مدل Big Bold Extreme

این ریمل از یک برس با فیبرهای درشت و منعطف تشکیل شده که با استفاده از آن به راحتی می‌توان مژه‌ها را حالت داد. مشخصات دیگر این ریمل:

  • حجم‌دهی فوق‌العاده زیاد
  • مقاوم در برابر آب
  • دارای بافت کرمی، حاوی رنگدانه‌های سیاه کربنی
  • خشک شدن سریع و امکان استفاده‌ی چندلایه
  • ضد آب
  • مناسب برای چشم‌های حساس
  • قابل استفاده برای مصرف‌کنندگان لنز

برای اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

سایه‌ی دودی و سبکی که روی پلک‌های این بازیگر زیبا دیده می‌شد به خوبی با رنگ لباسش هماهنگی داشت. این سایه پف پلک‌های امیلیا را کم‌تر نشان می‌داد و انتخاب مناسبی برای این فرم چشم به حساب می‌آمد.

خرید پالت سایه چشم 12 رنگ دودوگرل شماره 03

امیلیا کلارک از سایه دودی در مراسم امی استفاده کرده بود. با پالت سایه چشم 12 رنگ دودوگرل شماره 03 می‌توانید سایه‌ای شبیه به سایه امیلیا داشته باشید.

  • جلوه نهایی مات، براق و اکلیلی
  • دارای کیفیت عالی
  • بدون ایجاد هیچ گونه حساسیت
  • دارای پیگمنت بالا

برای اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

رژ گونه روشن

همان‌طور که اشاره کردیم، کلارک طرفدار آرایش‌های سبک و نچرال است. بر همین اساس، تعجبی ندارد اگر رژ گونه‌های روشن و صورتی را به رنگ‌های پررنگ ترجیح بدهد. امیلیا برای تکمیل کردن آرایش ساده و لایت خود در مراسم امی، از رژ گونه‌ی پودری استفاده کرده بود. او برای طراوت بخشیدن به چهره‌اش کمی رژ گونه صورتی روی سیب گونه‌اش زده بود. این آرایش ساده به خوبی با رنگ پوست و فرم صورت کلارک همخوانی داشت و زیبایی طبیعی او را بازتاب می‌کرد.

خرید پالت رژگونه لوسرو مدل Perfect - شماره C5

مناسب برای ایجاد شادابی و طراوت لازم برای پوست.

  • پوشش دهی مات و مخملی
  • ماندگاری بالا
  • دارای دو رنگ متفاوت همراه با آینه
  • برجسته کننده گونه‌ها
  • حاوی مواد طبیعی

برای اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول،‌ روی تصویر کلیک کنید.

حالا که با استایل و آرایش امیلیا در مراسم امی آشنا شدید، شما را به خواندن مقاله‌ای در ارتباط با هم‌بازی او در سریال گیم آف ترونز دعوت می‌کنیم. در این مقاله، به «راز زیبایی خط چشم‌های سانسا استارک» پرداخته‌ایم.

راز زیبایی همیشگی امیلیا کلارک در چیست؟

مانند هر سلبریتی دیگری، امیلیا هم از روتین‌های خاصی پیروی می‌کند تا از سلامت و زیبایی خود محافظت کند. در ادامه مهم‌ترین نکته‌هایی که کلارک برای حفظ زیبایی ظاهر خود رعایت می‌کند را بررسی می‌کنیم.

امیلیا کلارک
آرایش لایت و ساده از انتخاب‌های همیشگی امیلیا کلارک است.
  • امیلیا برای رسیدگی به پوست صورتش از کرم‌های آبرسان با خاصیت لیفت‌کنندگی استفاده می‌کند تا طراوت جوانی خود را حفظ کند.
  • کلارک توصیه می‌کند برای داشتن پوست شفاف و بدون نقص، هر روز مقدار زیادی آب بنوشید.
  • او از رنگ کردن موهایش سر باز می‌زند و تا حد امکان، از موادشیمیایی برای رنگ کردن موهایش استفاده نمی‌کند.
  • کلارک برای حفظ تناسب اندام و سلامت بدنش به صورت مرتب ورزش می‌کند.
  • از مهم‌ترین نکاتی که کلارک برای حفظ زیبایی خود رعایت می‌کند، دوش گرفتن با آب گرم است. او به وان حمام خود مقداری روغن لوندر و نمک اپسوم اضافه می‌کند تا پوستی درخشان و زیبا داشته باشد.
  • ماسک‌های صورت طبیعی در روتین پوستی همیشگی او جای دارند. امیلیا کلارک هر شب قبل از خواب ماسک صورت‌ طبیعی می‌گذارد تا دچار افتادگی و چروک نشود.
  • کرم BB همیشه در روتین آرایشی کلارک وجود دارد و همین باعث می‌شود تا پوستش صاف و یک‌دست به نظر برسد.
  • ریمل‌های دولچه و گابانا و محصولات پوستی کلینیک از آیتم‌های همیشگی داخل کیف لوازم آرایش او به حساب می‌آیند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد آرایش و استایل امیلیا کلارک، بازیگر معروف هالیوود، در مراسم بزرگ امی صحبت کردیم و برای انجام آرایش شبیه به او به معرفی محصول پرداختیم. در آخر در مورد راز زیبایی همیشگی این بازیگر زیبا توضیح دادیم. ممنونیم که تا انتها با ما همراه بودید. اگر در مورد این موضوع نظر یا سوالی دارید، آن را با ما و دیگر خوانندگان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

امیلیا کلارک چند سال دارد؟

این بازیگر زیبا و بااستعداد در حال حاضر ۳۵ سال دارد.

امیلیا چه جوایز مهمی در کارنامه‌ی هنری خود دارد؟

او تا کنون ۴۷ بار برای جوایز مختلف کاندید شده که از میان آن‌ها، ۱۲ مورد را مال خود کرده. از بین این جوایز می‌توان به جایزه‌ی اسکریم، ساترن و امپایر اشاره کرد.

آیا امیلیا کلارک ازدواج کرده است؟

بر اساس آخرین اطلاعات، این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده و آخرین رابطه‌ی جدی او به سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد.

راز زیبایی همیشگی امیلیا کلارک در چیست؟

او عنوان کرده با نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز، ورزش روزانه، حمام آب گرم با لوندر و نمک اسپوم و استفاده از ماسک‌های طبیعی و دوری از محصولات شیمیایی، توانسته تا به امروز زیبایی و جوانی‌اش را به بهترین شکل حفظ کند.