زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی

wordcamp
13,917
9 دقیقه
معرفی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی

اگر قصد خرید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را دارید، این مقاله را از دست ندهید. بسیاری از محصولات مراقبت پوستی معروف دنیا در ایران نیز به فروش می‌رسد. اما در میان این برندهایی که روزبه‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود، کدام یک برای پوست شما بهتر و مفید‌تر است؟ در این مقاله به بررسی برندهای کرم آبرسان خارجی معروف و موجود در ایران می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید.

بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی

برای داشتن پوستی سالم، احتیاج به یک روتین پوستی متناسب با نوع و نیاز پوستی خود دارید. یکی از محصولاتی که در هر روتین پوستی باید وجود داشته باشد، کرم آبرسان است. شما می‌توانید ابتدا با بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی آشنا شوید. تفاوتی ندارد که چه نوع پوستی دارید. هر نوع پوستی برای جوان و سالم ماندن به آبرسانی و رطوبت مداوم نیاز دارد.

آبرسانی پوست صورت باعث روشن‌تر شدن پوست می‌شود و به از بین رفتن لک صورت نیز کمک می‌‌کند. از این جهت در صورتی که آبرسانی را در روتین پوستی خود قرار دهید، پوست کمتر دچار جوش، جای جوش و لک می‌شود.

چربی برای پوست نیاز است. اما در صورتی که میزان چربی پوست زیاد شود، میزان آلودگی و باکتری پوست نیز بیشتر می‌شود. به همین دلیل پوست دچار التهاب، جوش و آکنه می‌گردد. آبرسانی به پوست کمک می‌کند تا میزان ترشح چربی صورت کنترل و تنظیم شود.

از دیگر فواید آبرسانی می‌توان به کاهش نشانه‌های پیری پوست اشاره کرد. پوست به مرور زمان و به دلیل خشکی، دچار چین و چروک می‌گردد. در صورتی که میزان رطوبت و آبرسانی پوست کافی باشد، پوست جوان و شاداب باقی خواهد ماند.

پوستی که آبرسانی نشده باشد، صورت شما را کدر و خسته نشان خواهد داد. برای شادابی و سرزندگی صورت خود کرم آبرسان صورت را فراموش نکنید.

فواید آبرسانی پوست صورت بیش از آنچه که گفته شد، است. از این جهت در میان این همه تنوع، کدام برند کرم آبرسان صورت خارجی تاثیر بهتری برای پوست صورت دارد؟ توصیه می‌کنیم برای آشنایی و بررسی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی، حتما به ادامه مقاله توجه کنید.

همینطور می‌توانید به صفحه هرکدام از آبرسان‌ها در سایت موتن‌رو سر بزنید و با آنها آشنا شوید. آبرسان نیتروژنا، آبرسان ژوت، آبرسان پریم و آبرسان الارو برخی از این نام‌ها هستند. می‌توانید با محصولات متنوع هر شرکت در حوزه آبرسان، از طریق لینک‌های بالا آشنا شود.

کرم آبرسان صورت بادی شاپ

اگر می‌خواهید بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی را تهیه کنید، خرید کرم آبرسان صورت بادی شاپ را به شما توصیه می‌‌کنیم. کرم آبرسان صورت بادی شاپ در دنیا نیز طرفداران بسیاری به همراه دارد.

برند بادی شاپ، یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. این محصولات شامل انواع کرم آبرسان برای دست و صورت هم می‌شود. با این حال یکی از بهترین کرم آبرسان بادی شاپ با روغن درخت چای تهیه شده است. روغن درخت چای نه تنها پوست را آبرسانی می‌کند، بلکه باعث روشن شدن پوست نیز می‌شود.

در صورتی که پوستتان چرب و مستعد بروز لک صورت است، کرم آبرسان بادی شاپ، به کنترل چربی پوست و از بین بردن لک صورت کمک بسزایی می‌کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان صورت، جذب 24 ساعته است.

به بیان دیگر، این کرم مرطوب کننده و آبرسان به مدت 24 ساعت پوستتان را مرطوب نگه می‌دارد و یک آبرسان قوی محسوب می‌شود. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت روغن درخت چای بادی شاپ، پوست را صاف و درخشان می‌کند و میزان منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد.

کرم آبرسان صورت کوکوگرم

کرم آبرسان صورت کوکوگرم حاوی شیر است. تفاوتی ندارد که نوع پوست شما چگونه است. چرا که این کرم مرطوب کننده برای انواع پوست مناسب خواهد بود. کرم آبرسان کوکوگرم حاوی ویتامین A و ویتامین E است. این دو ویتامین برای سلامت پوست بسیار اهمیت دارند.

این کرم مرطوب کننده آبرسان خارجی، نه تنها باعث تغذیه و رطوبت پوست می‌شود، بلکه به جوان سازی پوست نیز کمک می‌‌کند. از مزایای دیگر این کرم آبرسان خارجی می‌توان به رایحه دلنشین شیر و نارگیل اشاره کرد. همچنین این کرم دست و صورت جذب بالا و سریعی دارد.

خرید کرم آبرسان کوکوگرم

مشخصات کرم آبرسان کوکوگرم حاوی شیر به اختصار به شرح زیر است:

  • مناسب انواع پوست
  • حاوی ویتامین A و E
  • تغذیه کننده و مرطوب کننده
  • دارای رایحه دلنشین شیر و نارگیل
  • جذب سریع

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت نیوا

برند نیوا نیازی به معرفی ندارد، چرا که اکثر کسانی که به مراقبت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند با این برند معروف آشنا هستند. کرم آبرسان صورت نیوا از محصولات جدید این برند خارجی است. کرم آبرسان نیوا برای رطوبت رسانی انواع پوست مفید و مناسب است. از مزایای ویژه این کرم آبرسان صورت خارجی می‌توان مرطوب کردن 72 ساعته پوست اشاره کرد.

زمان نگهداری بالای رطوبت و آبرسانی این کرم مرطوب کننده خارجی باعث شاداب و درخشان شدن پوست صورت می‌شود. با این حال کرم آبرسان نیوا احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند، چرا که فاقد چربی است. همچنین کرم آبرسان دست و صورت نیوا حاوی هیالورونیک اسید است که به صاف و شفاف شدن پوست کمک می‌کند.

ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost

 این کرم با داشتن هیالورونیک اسید می تواند تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد و رطوبت را در خود به دام بیاندازد تا هرگاه در طول روز پوست شما احتیاج با آبرسانی داشت؛ رطوبت ذخیره شده را به پوست شما برگرداند. این کرم می تواند پوست شما را به مدت 48 ساعت مرطوب و نرم نگه دارد. این کرم انعطاف پذیری پوست شما را افزایش می دهد و همچنین فاقد الکل است در نتیجه اصلا پوست شما را خشک نمی‌کند. همچنین منافذ پوست شما را مسدود نمی‌کند و به تنفس پوست شما کمک می‌کند.

خرید ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost

مشخصات ژل کرم آبرسان صورت نوتروژینا مدل Hydra Boost:

  • آبرسانی عمیق پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • مناسب برای انواع پوست‌ها (به جز چرب)
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • بسیار سبک

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت ایمجز

کرم آبرسان صورت ایمجز یک آبرسان قوی برای از بین بردن چین و چروک صورت است. این کرم مرطوب کننده حاوی روغن گوسفند بوده که پوست را نرم و مرطوب می‌کند. کرم آبرسان صورت ایمجز بافت سبک و قدرت جذب بالایی دارد.

خرید کرم مرطوب کننده صورت ایمجز مدل Skin Care

مشخصات کرم مرطوب کننده صورت ایمجز مدل Skin Care:

  • مرطوب کننده
  • مناسب پوست معمولی
  • آبرسان و نرم کننده
  • مناسب مصرف روزانه
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • بازیابی خاصیت ارتجاعی پوست

برای اطلاعات بیشتر و خرید این محصول، روی عکس کلیک کنید.

کرم آبرسان صورت ایوروشه

کرم آبرسان صورت ایوروشه باعث تنظیم چربی پوست می‌شود و پوست را رطوبت رسانی می‌کند. کرم آبرسان ایوروشه باعث درمان و پیشگیری از بروز جوش و آکنه می‌گردد. چرا که این آبرسان، باعث پاکسازی پوست می‌شود.

کرم آبرسان صورت ایوروشه، منافذ باز پوست را می‌بندد. در این صورت باکتری و آلودگی در منافذ پوست جمع نمی‌شوند و پوست آسیب کمتری می‌بیند. از دیگر مزایای کرم آبرسان ایوروشه، جذب سریع و ماندگاری بالای آن است.

کرم آبرسان صورت کلینیک

کرم آبرسان صورت کلینیک مدل Moisture Surge مناسب انواع پوست است. از این جهت در صورتی که پوست چرب، خشک، مختلط یا معمولی دارید، می‌توانید از این کرم آبرسان بهره‌مند شوید تا پوستتان جوان و شاداب باقی بماند.

برند کلینیک، در گروه بهترین مارک آبرسان صورت خارجی قرار دارد. این برند نه تنها در ایران، بلکه در دنیا فروش بسیار بالایی به همراه دارد. چرا که کرم آبرسان کلینیک تا 100 ساعت پوست را نرم، مرطوب و آبرسانی می‌کند.

این کرم مرطوب کننده آبرسان حاوی ویتامین C است. ویتامین C به روشن شدن پوست صورت کمک می‌کند. همچنین وجود عصاره آلوئه‌ورا در کرم آبرسان کلینیک باعث شادابی، تغذیه و تسکین پوست صورت می‌شود.

اگر به مبحث مراقبت از پوست علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا مقاله دیگری به نام خواص آلوئه ورا برای پوست که معجزه می‌کند را در زمینه مراقبت از پوست بخوانید. قطعا بعد از خواندن این مطلب اطلاعات بیشتری خواهید داشت.

کرم آبرسان صورت گارنیه

کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی عصاره انگور است. این کرم آبرسان صورت گارنیه برای پوست معمولی و مختلط مناسب است. این کرم مرطوب کننده پوست را آبرسانی و تغذیه می‌کند. چرا که شامل ویتامین B و ویتامین E است.

هر دو ویتامین برای سلامت پوست دست و صورت اهمیت دارند. علاوه بر این، کرم آبرسان صورت گارنیه حاوی روغن امگا3 است. این روغن مفید میزان چربی پوست را تنظیم می‌کند و به پوست طراوت و شادابی می‌بخشد.

کرم آبرسان صورت و بدن گارنیه
کرم آبرسان صورت و بدن گارنیه

کرم ثمین یکی از برندهایی است که در زمینه نرم کنندگی و روشن کنندگی پوست تاثیرگذار است. شناخت بیشتر این برند می‌تواند باعث شود انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. پس روی لینک کلیک کنید تا با محصولات این برند آشنا شوید.

در کنارآبرسان های خارجی ،کرم های آبرسان صورت ایرانی با کیفیت وقیمت مناسب تر در بازار نیز موجود است. که یکی از معتبر ترین برندهای حال حاضر برند کامان است.

پر طرفدارترین کرم های آبرسان صورت برند کامان

کرم بمب آبرسان صورت کامان حاوی کلاژن حجم 200 میل

کرم بمب آبرسان صورت کامان حاوی ویتامین C حجم 200 میل

سخن پایانی

استفاده از کرم آبرسان صورت، آسان‌ترین لطفی است که می‌توانید برای سلامت پوست خود انجام دهید. آبرسانی پوست به قدری مهم است که عدم به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی مثل خشکی، خارش، چین‌وچروک، جوش و آکنه درگرو استفاده از کرم آبرسان صورت است. ما در این مطلب به معرفی بهترین مارک کرم آبرسان صورت خارجی پرداختیم تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم. ممنون از این که همراه ما بودید. شما در مورد استفاده از کرم آبرسان صورت چه نظری دارید؟ تجربیات و نظرات خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.