کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولون
کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولون
کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولون
کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولون

کیت رنگ مو بدون آمونیاک کالر سیلک رولون

Revlon Hair Color Kit

رولون

|

رولون

رنگ

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

رنگ مو یکی از انتخاب‌هایی است که به شدت برای خانم ها مهم است و با نزدیک شدن به فصل های مختلف و البته مواقعی مانند عید نوروز می‌توانید از رنگ موهایی مناسب آن وقت استفاده کنید و همیشه روی مد روز باشید و از به روز بودن خود کمال لذت را ببرید. اما این همه ماجرا نیست. بسیاری از خانم‌ها با استفاده از رنگ موهای بی کیفیت آسیب بسیار جدی به موهای خود وارد می کنند. شما با استفاده از کیت رنگ مو رولون می توانید ۱۰۰% موهای سفید و خاکستری خود را کاملا پوشش دهید و این محصول به دلیل داشتن فیلترهای UV از ساقه های مو در برابر نور خورشید محافظت می کند. همچنین به دلیل نداشتن آمونیاک و پارابن در فرمولاسیون خود به موهای شما آسیبی نمی رساند و به دلیل نداشتن بو و مواد شیمیایی چشم های شما را نمی سوزاند و در کف سرتان سوزش احساس نخواهید کرد. 

معرفی برند رولون 

برند رولون در سال 1932 توسط برادران روسون و فرد سومی با نام لاچمن در نیویورک تاسیس گردید. کلمه رولون از ترکیب کلمه روسون و حرف L ابتدای کلمه لاچمن پدید آمد. اولین محصول رولون نوعی لاک در رنگ های تیره بود که نوآوری محسوب می شد و از سوی اغلب مدل ها مورد استقبال قرار گرفت. رولون تاریخچه بسیار موفقی دارد، این برند در دوران جنگ جهانی دوم برای ارتش محصولات آرایشی تولید می کرد و نشان شجاعت دریافت کرد.

در سال 1973 رولون برند چارلی را معرفی کرد، چارلی تولید کننده عطر و ادکلن بود که در تبلیغات خود زنان با اراده ای و جسوری نشان میداد که سبک جدیدی از زندگی را نمایش می دهد، برای نمونه برای اولین بار زنان با کت و شلوار و چمدان بدست حسی قدرتمندانه تر از مردان داشتند. در سال 2016 رولون برند الیزابت آردن را خریداری کرد و اکنون یکی از بزرگترین شرکت های مد و فشن به شمار می آید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران