کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم حجم 150 میل
کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم حجم 150 میل

کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم حجم 150 میل

Hydroderm Moisturizing Cream 150ml

هیدرودرم

|

هیدرودرم

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

کرم مرطوب کننده دست و صورت هیدرودرم حجم 150 میل

هنگامی که پوست فرد خشک و زبر می شود  ناراحتی و مشکل زیادی بوجود می آیدکه باید علت آن را پیدا کنیم که میتواند دلایل مختلفی  داشته باشد از جمله آب و هوا،کم آبی بدن، شرایط زندگی، خشکی هوا، استفاده زیاد از مواد پاک کننده، تغذیه نامناسب و .....که بعضی از این عوامل را خودمان با رعایت  می توانیم جبران کنیم. مثلا برای از دست ندادن آب بدن روزانه آب بیشتر بنوشیم همان طور که می دانید بدن روزانه به هشت لیوان آب نیاز دارد بخصوص در تابستان که هوا گرمتر است و بدن آب بیشتری از دست می دهد یا از لوسیونها وکرم های لایه بردار کمتر استفاده کنیم که اینها خود باعث از بین رفتن رطوبت و ایجاد خشکی پوست می شوند. این در شرایطی سخت تر میشود که شما نوزاد یا کودکی خردسال در منزل داشته باشید که دائم مجبورید در تماس با صورت و بدن ظریف و حساس او باشید که هم برای شما و هم کودک دلبندتان آزار دهنده است بنابراین ما به شما کرم مرطوب کننده هیدرودرم 150 میل را پیشنهاد میکنیم که مناسب برای همه نوع پوستی می باشد.

این کرم مخصوص دست و صورت و گردن می باشد و پوست شما را در برابر خشکی و آلودگی هوا محافظت میکند چون در آن ویتامین E، گلیسیرین و جوانه گندم بکار رفته است. کرم مرطوب کننده هیدرودرم 150 میل می تواند آب از دست رفته پوست را تا 80/. تامین کند و ساخت ایران میباشد. محصولات هیدرودرم سالهاست که شناخته شده است وبخاطر آبرسانی وکیفیت بی نظیرش مورد رضایت مشتریان است و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است، کرم مرطوب کننده هیدرودرم مختص سن و جنس خاصی نیست. شرکت هیدرودرم با توجه به نیاز افراد همیشه سعی در بالا بردن سطح کیفیت لوازم بهداشتی وپزشکی داشته وتا کنون کسی نبوده که از محصولات این شرکت نارضایتی داشته باشد. کرم مرطوب کننده هیدرودرم 150 میل در ظرفهای کاسه ای میباشد که تنوع وزیبایی خاصی در بسته بندی دارد.

روش استفاده

شما هر نوع کرم یا شامپو که از داروخانه یا لوازم آرایشی بهداشتی تهیه میکنید دستور مصرف آن در بروشور داخل جعبه نوشته شده است. ولی معمولا شخص با توجه به نوع پوست و موی خود تشخیص می دهد که چه مقدار باید مصرف کند کرم مرطوب کننده هیدرودرم را روزی دو بار صبح و شب بر روی دست وصورت و گردن مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا خوب جذب پوست شود. بخاطر ویتامین E موجود در این کرم آبرسان ومرطوب کننده خوبی برای پوست می باشد و شما بعد از چند روز استفاده تاثیر شگفت انگیز این کرم را مشاهده می کنید.

مزایای استفاده

کرم مرطوب کننده هیدرودرم به پوست شما نرمی و لطافت می بخشد. برای هر نوع پوستی مناسب می باشد، حاوی ویتامین است و بخاطر نداشتن محدودیت سن و جنس هزینه کمتری می پردازید و تمام افراد منزل می توانند از این کرم استفاده کنند.

ویژگی اصلی

  • آبرسانی و مرطوب کنندگی
  • مناسب برای هر نوع پوست
  • داشتن ویتامین E
  • غنی از جوانه گندم
  • دارای روغن آووکادو
  • نرم کردن پوست

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران