کرم آبرسان دست و صورت، بدن شون حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال حجم 50 میل
کرم آبرسان دست و صورت، بدن شون حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال حجم 50 میل

کرم آبرسان دست و صورت، بدن شون حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال حجم 50 میل

Schon Hydrating Aloevera Cream For Dry And Normal Skins 50ml

شون

|

شون

امتیاز کاربران

فروشنده

مد بیس

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

خرید کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون 50 میل

مراقبت از پوست، به خصوص پوست دست، نیازمند به رعایت چند فاکتور است. به عنوان مثال اینکه محیط کاری شما در چه شرایطی قرار دارد، میزان کارکرد دست شما در شغل شما چگونه است و عواملی مانند رسیدگی‌هایی که شما انجام می‌دهید، مانند استفاده از وسایل بهداشتی مراقبتی و میزان استفاده از آن‌ها. دستان نسبت به دیگر ارگان‌های ما، در طول روز بیشتر با آلودگی‌های محیطی سر و کار دارند و از این رو رسیدگی به آن‌ها امری مهم است. با خرید و استفاده از کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون لطافت و نرمی را علاوه به دست‌های خود، به پوست صورت و بدن خود نیز بازگردانید و رطوبت پوست خشک خود را در طول روز تامین کنید. کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب کرم آبرسان شون، این محصول را به یک انتخاب مناسب برای تمام افراد بدل کرده است.

ویژگی‌ های کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون 50 میل

  • دارای هیالورونیک اسید، عصاره آلوئه ورا و ویتامین B5 و ویتامین E
  • مراقبت از پوست در برابر آلودگی‌ها و رادیکال‌های آزاد
  • مناسب برای استفاده پوست صورت، دست و بدن
  • تایید شده توسط متخصص پوست

معرفی کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون 50 میل

کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون با استفاده از ترکیبات طبیعی رطوبت رسان به پوست موجب بازگرداندن تعادل طبیعی رطوبت پوست می گردد و پوستی شاداب و انعطاف پذیر را برای شما به ارمغان می آورد. هیالورونیک اسید، عصاره آلوئه ورا و ویتامین B5 به کار رفته در این کرم به طور موثر باعث آبرسانی و تغذیه­ پوست شما می گردد. بهره ­گیری از مرغوب ترین عصاره­ آلوئه ورا، به عنوان یکی از موثرترین عصاره های گیاهی در رطوبت رسانی و تغذیه­ پوست این محصول را به یک محصول منحصر به فرد در کمک به آبرسانی به پوست و جلوگیری از دهیدراته شدن آن تبدیل نموده است. همچنین بهره­ گیری از خواص آنتی اکسیدانی ویتامین E، این کرم را برای استفاده­ روزانه جهت مبارزه با عوامل مخرب و رادیکال های آزاد محیط مناسب ساخته است.

خرید اینترنتی کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا مناسب برای پوست خشک تا نرمال شون 50 میل

امروزه، خرید اینترنتی به یکی از عادی‌ترین امور مردم تبدیل شده است. صرفه جویی در وقت و انرژی و استفاده از قیمت‌های مناسب ارائه شده توسط سایت‌های ارائه دهنده خدمات، تنها گوشه‌ای از مزیت‌های خرید اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی مو تن رو نیز یک مرجع مطمئن برای خرید محصولات و لوازم آرایشی-بهداشتی است که در کنار تضمین اصل بودن کالای خود، با فراهم آوردن خدمات مفید خود مانند پیشنهادهای ویژه و یا تخقیف‌های مخصوص، زمینه فراهم آوردن ملزومات شما را تسهیل می‌بخشد. شما می‌توانید با ثبت سفارشات آنلاین خود، ضمن کسب اطمینان از اورجینال بودن کالای خریداری شده خود، محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب، درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید. در وقت و انرژی خود جهت خرید بیرون از منزل، صرفه جویی کنید، چون مو تن‌ رو ضامن سلامت فیزیکی کالا و اصل بودن آن است. فرقی ندارد محصول مورد نظر شما تولید داخل باشد یا خارج، مو تن رو با در اختیار داشتن طیف وسیعی از محصولات آرایشی بهداشتی در خدمتگذاری به تمام مصرف کنندگان کوشا است.

معرفی شون-Schon

برند شون محصولی مشترک از کشورهای ایران و آلمان است که شرکت کریس اند کارل تهیه مواد اولیه و ارائه فرمولاسیون را بر عهده دارد و شرکت آریان کیمیا تک ایران درکشور ما، نقش عرضه کننده را به عهده گرفته است. ترکیبات محصولات شون با بهره گیری از عصاره های گیاهان و میوه ها تهیه شده است و با طبیعت نزدیکی دارد. شون-Schon در زبان آلمانی به معنای زیبایی است و تکیه محصولات این شرکت در راستای سلامت و زیبایی تبیین شده است. محصولات تولیدی شرکت تا بدین جا شامل محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست و همچنین مراقبت از بدن می شود که در همگی آن ها از موثرترین عصاره گیاهان و میوه ها در رفع مشکلات مصرف کنندگان استفاده شده است. محصولات شون به عنوان یک برند در حال پیشرفت و با کیفیت، در آینده ای نه چندان دور با تنوع محصولات بیشتر به رقابت با سایر برندهای بهداشتی خواهد پرداخت. همچنین برند شون، یک کمپین نه به محصولات و کیسه های پلاستیکی دارد و توانسته است نظر مثبت دوستداران محیط زیست را جلب کند. استفاده از کرم آبرسان حاوی عصاره آلوئه ورا شون برای افراد با پوست معمولی و خشک مناسب است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

69،700

%7

64،821

تنها 3 عدد باقی مانده است