پودر دکلره دوماسی 400 گرمی-سبز
پودر دکلره دوماسی 400 گرمی-سبز

پودر دکلره دوماسی 400 گرمی-سبز

Domacy Decolor Powder Green 400gr

دوماسی

|

دوماسی

معرفی کوتاه :

  • حاوه عصاره جلبک دریایی
  • آبرسان و بازسازی کننده مو
  • فاقد گردو غبار
  • کارآیی فوق العاده
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

امکان پرداخت در محل

پشتیبانی همیشگی

ارسال سریع

محــصــولات مرتبط

معرفی

پودر دکلره 400 گرمی سبز

در رنگ کردن موها مسائلی مورد نظر است که می‌تواند برای زیباتر کردن مو و رنگ آن بسیار مهم و با اهمیت باشد به قول معروف این موارد کلیدی، همان فوت های کوزه‌گری است که باید در اختیار حرفه‌ای ها و استادان آرایشگری باشد.

در مو تن رو این اصل وجود دارد که هیچ راز حرفه‌ای نباید از دید کاربران مو تن رو مخفی بماند و البته در رنگ کردن مو باید هر کسی توانایی انجام این مهارت ها را داشته باشید. پس باید راه حل‌های ما ساده باشد و قابل اجرا. از این رو برای کارشناسان مو تن رو با زبانی بسیار ساده و راه حل‌هایی تخصصی مشکلات شما را برطرف می‌کنند. از این رو باید در نظر داشته باشید که هر راه حلی که در اختیار شما قرار می‌گیرد برآمده از نظر خاص کارشناسان مو تن روست.

در رنگ کردن موها مواد رنگ باز کن و رنگ پاک کن مهم‌ترین بخش‌های یک رنگ مو هستند استفاده از این مواد می‌تواند رنگ موی شما به اوج زیبایی و نشاط خود برساند. در رنگ موهای روشن بسیار اتفاق می‌افتد که موها به قرمزی متمایل شوند در این حالت حتما باید از پودر دکلره ضد قرمزی استفاده کنید.

در میان رنگ های تولید ایران، دوماسی یکی از بهترین مواد را دارد. مواد اولیه این رنگ موی بسیار خوب از فرانسه تأمین می‌شود و موادی مانند دکلره و اکسیدان این محصول هم در رنگساژ کردن مو به همراه رنگ‌های درخشان و زیبای دوماسی کمک رسان هستند. اما دوماسی برای از بین بردن قرمزی موها چه راهی را در پیش گرفته است.

پودر دکلره سبز دوماسی یکی از مهم ترین محصولات برای کسانی است که موهایشان به قرمزی متمایل می‌‌شود توسط برند بسیار تخصصی دوماسی ارائه شده است. دوماسی با این محصول علاوه بر رنگ‌بری بسیار مناسب از موها می‌تواند بدون استفاده از انواع از بین برنده‌های رنگ پایه دیگر بر روی مو، می‌تواند موهای شما را به رنگ دلخواه شما برساند. پودر دکلره سبز دوماسی مانند پودر سفید دوماسی توانایی از بین بردن رنگ مو و روشن کردن آن تا 5 پایه را دارد. پودر دکلره سبز دوماسی‌ کف نمی‌کند و گرد و غبار هم ندارد. در آن از عصاره نوعی جلبک دریایی استفاده شده است که مشکلات استفاده از دکلره را در پودر دکلره سبز دوماسی به حداقل رسیده است.

نحوه استفاده

پودر دکلره سبز دوماسی پس از ترکیب با انواع اکسیدان‌ها می‌تواند رنگ موهای شما را تا 5 درجه روشن کند. باید توجه کنید که پودر دکلره سبز دوماسی به هیچ عنوان برای رنگ‌بری از موهای صورت و ابرو استفاده نمی‌شود و تنها برای موهای سر ساخته شده است. در هنگام استفاده از پودر دکلره سبز دوماسی ‌مواظب باشید پودر دکلره سبز دوماسی با پوست سر و چشمان شما برخورد نکند همین طور استفاده از انواع روغن‌های ترمیم کننده مو در هنگام استفاده از پودر دکلره سبز دوماسی توصیه می‌گردد. در صورت برخورد مخلوط و یا ‌پودر دکلره سبز دوماسی با چشم فورا آن را با آب سرد بشویید. میزان مصرف پودر دکلره سبز دوماسی با اکسیدان به صورت 1 به 2 است.

تأثیراستفاده

برای ریشه موها فقط پودر دکلره سبز دوماسی‌ با اکسیدان 6% مخلوط کند این پودر دکلره حاوی عصاره جلبک دریایی است تا موها در تماس با این پودر دکلره آسیبی نبینند. پودر دکلره سبز دوماسی‌فاقد هر گونه گرد و غبار است که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند.

پودر دکلره سبز دوماسی‌ برای استفاده در رنگ مو های پایه روشن و بسیار روشن است.

توصیه می شود پوست های سر حساس، داری جوش و زخم از پودر دکلره سبز دوماسی استفاده نکنند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران