شامپو ضد شوره کودک سیوند حجم 200 میل
شامپو ضد شوره کودک سیوند حجم 200 میل

شامپو ضد شوره کودک سیوند حجم 200 میل

Sivand Anti Dandruff Baby Shampoo 200 ml

سیوند

|

سیوند
7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

محــصــولات مرتبط

معرفی

شامپو ضد شوره کودک سیوند

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کودکان پیش بیاید، شوره سر است که نگرانی‌های بسیاری برای والدین آن ها می‌آورد. این شوره‌ها تحت تأثیرعوامل محیطی، نظافت و یا بعضی از بیماری‌ها به وجود می‌آید. وجود این شوره ها علاوه بر اینکه ظاهر زیبای مو های کودکان مان را خراب می کند، باعث خارش سرشان نیز می شود که افزایش این موضوع ممکن است کودک ما را عصبی و ناراحت کند. اما در بسیاری از موارد این عارضه با یک شونیده‌ی ملایم که خاصیت ضد شوره داشته‌باشد درمان می‌شود.

شامپو ضد شوره کودک سیوند، یک شوینده‌ی ملایم است که خاصیت مرطوب‌کنندگی و نرم‌کنندگی بالایی دارد. این محصول خشکی پوست سر را برطرف کرده و مانع از پوسته ریزی پوست سر می‌شود. هم‌چنین این محصول التهابات پوست سر را کاهش می‌دهد و ضد باکتری و ضد قارچ نیز است.

 

ترکیبات شامپو ضد شوره کودک سیوند

دی سدیم لوریل سولفوساکسینات، آمونیوم لوورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، کوکامید دی اتانول آمین، عصاره گل کالاندولا، عصاره برگ ختمی، عصاره برگ مورد، لوریل گلوکوزید، عصاره برگ سالویا، اسید پنتوتنیک، یویی کوئینون، عصاره برگ رزماری، گلیسیرین، سدیم PCA، پنتنول، پروپیلن گلایکول، کلیمبازول، روغن برگ درخت چای، آلنتوئین، اوره، پودر برگ آلوئه ورا، توکوفرول، سولفات منیزیم، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اسید سیتریک، عصاره گل اکی ناسه، عصاره گل بابونه، پلی کواترنیوم 110، دی سدیم ا د ت آ، متیل ایزوتیازولینون و کلرومتیل ایزوتیازولینون، رنگ آبی CI:4210910، آب دیونیزه

روش استفاده از شامپو ضد شوره

روی ناحیه مرطوب شده منظم ماساژ دهید و 2 الی 3 دقیقه اجازه دهید کف حاصله باقی مانده و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.

 

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

89,000

%7

82,770