کرم ضد آفتاب رنگی مناسب انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا 50 گرم
کرم ضد آفتاب رنگی مناسب انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا 50 گرم

کرم ضد آفتاب رنگی مناسب انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا 50 گرم

Dr Jila Tiented Sunscreen Cream SPF63 For All Skin Type 50 Ml

دکتر ژیلا

|

دکتر ژیلا

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا SPF 63

کرم ضد آفتاب رنگی مناسب انواع پوست SPF63 دکتر ژیلا ترکیب ویژه ای از فیلترهای فیزیکی جهت پوشانندگی بهتر، جاذب های شیمیایی UVB , UVA مورد تایید FDA و تکنولوژی جدید افزایش SPF است. کرم ضد افتاب دکتر ژیلا تمامی خصوصیات یک ضد آفتاب ایده آل را دارا بوده و با اشتن ویتامین ها روغن ها و عصاره های گیاهی، نرمی و لطافت پوست را تضمین می کند. کرم های ضد آفتاب اگر از نوع رنگی باشند، علاوه بر محافظت و مراقبت از پوست، به عنوان زیر ساز و پایه آرایشی هم محسوب می شوند. انواع ضد آفتاب های ایرانی و خارجی با قیمت های مختلف در بازار موجود می باشند که برند دکتر ژیلا در بین برند های ایرانی، هم از کیفیت و هم قیمت مناسبی برخوردار می باشد. شما هم در صورت تمایل به خرید این محصول اورجینال می توانید فروشگاه اینترنتی مو تن رو به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها داشته باشید.

معرفی کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی مناسب انواع پوست SPF 63 حجم 50 گرم

محافظت از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب و رادیکال های آزاد و در نتیجه جلوگیری از پیری و چروک و لک های پوستی، از مهمترین ویژگیهای این ضد آفتاب ایرانی می باشند. همچنین این محصول کاملا ضد التهاب و ضد قرمزی پوست می باشد و رطوبت پوست را حفظ می کند. ضد آفتاب ایرانی دکتر ژیلا با داشتن SPF 63 و حجم 50 گرم، به حالت کرم در بسته بندی تیوپی موجود می باشد. این محصول با داشتن رنگدانه، رنگ ضد آفتاب را بژ طبیعی ساخته است که به عنوان زیر سازی برای پایه آرایشی هم به کار برده می شود. باعث کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش خواهد شد و خاصیت ضد التهابی آن، مسکنی برای پوست شما محسوب می شود. به دلیل وجود ویتامین های A&H&C&E و عصاره های جوانه گندم، آلوئه ورا، آووکادو و برگ زیتون، پوست را نرم و لطیف و آبرسانی خواهد کرد و از چروک و خشکی دیگر خبری نیست. تمام خانم ها صرفنظر از نوع پوستی که دارند، می توانند این ضد آفتاب اورجینال را توسط فروشگاه اینترنتی مو تن رو خریداری کرده و درب منزل دریافت نمایند.

برند دکتر ژیلا

کمپانی آوند فر که به نام دکتر ژیلا هم معروف می باشد، در سال 1358 بنا نهاده شد. این کمپانی در ابتدا فقط دو نوع از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می نمود ولی در سالهای بعد، دست به تولید انواع مایعات شوینده دست و ظروف، انواع نرم کننده های لباس و مو، انواع خمیر دندان و ژل موی سر و بسیاری محصولات بهداشتی و آرایشی زد. از جمله محصولات مراقبتی از پوست دکتر ژیلا می توان به انواع ضد آفتاب های رنگی و بی رنگ، مرطوب کننده ها، پاک کننده های پوست و محصولات تخصصی پوست و مو اشاره کرد.

خرید اینترنتی کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا رنگی SPF 63

اینکه شما در هر زمان و مکانی که باشید، بدون تحمل سرما و گرما و ترافیک و آلودگی هوا، به راحتی محصول آرایشی و بهداشتی خود را از طریق اینترنتی خریداری کنید و به راحتی و با پرداخت قیمتی مناسب، کالای اورجینال خود را درب منزل و یا محل کار دریافت نمایید. تنها چند نمونه از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به، اطلاع از ویژگیها و حتی محتویات موجود در کالای آرایشی و روش مصرف آن اشاره کرد که همگی باعث می شوند تا شما خریدی با اطمینان خاطر انجام دهید.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران