کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل
کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

Dermomedic Anti Acne Cream 30ml

درمومدیک

|

درمومدیک

امتیاز کاربران

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

قیمت و خرید کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

جوش و آکنه یکی از مشکلات رایج پوستی است که اغلب خانم ها و آقایان مخصوصا در دوران نوجوانی از آن شکایت دارند. برای از بین بردن این مشکل باید از محصولاتی استفاده کنید که هم بالاترین کیفیت و تأثیر را داشته باشند و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشند تا شما بتوانید مرتبا از آنها استفاده کنید و جوش ها را برای همیشه ریشه کن کنید. کرم ضد جوش درمومدیک محصولی با قیمت و کیفیت شایسته می باشد که شما می توانید آن را به صورت اورجینال از فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش داده و خریداری نمایید.

معرفی کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

این کرم ضد جوش ایرانی به صورت تیوپی و به حجم 30 میل بسته بندی شده است. کاملا سبک و بی رنگ و ضد التهاب است و پس از استفاده باعث می شود تا چربی اضافی پوست را جذب کند و از ایجاد آکنه جلوگیری شود. علاوه بر اینها باعث می شود تا رطوبت پوست حفظ شود و پوست شما دچار خشکی و التهاب و خارش و قرمزی نگردد. با استفاده از این محصول تمام جوش های سر سیاه و سر سفید از بین رفته و دوباره خنده را بر لبهای شما می نشاند. شما هم اگر دارای پوست چرب و جوشی هستید می توانید این کرم اورجینال را از فروشگاه مو تن رو انتخاب کرده و درب منزل به راحتی دریافت نمایید.  این محصول کاملا فاقد چربی می باشد و باعث می شود که چربی پوست را کنترل کند تا از ایجاد جوش های نا خواسته جلوگیری شود. منافذ باز پوست را می بندد تا چربی اضافی ترشح نشود ضمن اینکه این کرم، کاملا سبک و ضد التهابات پوستی می باشد.

 

برند درمومدیک

این برند ایرانی چند سالی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت دارد. کیفیت بالای آن باعث شده تا توسط اغلب پزشکان برای بیماران تجویز شود. کرم ضد جوش، کرم لایه بردار، ضد لک و پف و تیرگی دور چشم و انواع مرطوب کننده های پوستی مناسب پوست چرب و خشک، همگی از سری محصولات تولید شده توسط این برند می باشند.

خرید اینترنتی کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

خرید اینترنتی کرم ضد جوش درمومدیک از فروشگاه اینترنتی مو تن رو، این امکان را برای شما فراهم می کند که در صورت بروز هر گونه سؤال و یا مشکل برای پوست، به راحتی بتوانید با کارشناسان سایت، ارتباط برقرار کنید و پاسخ مناسبی را دریافت نمایید و راهنمایی های لازم را بگیرید. همچنین پرداخت مناسبترین هزینه و دریافت با کیفیت ترین کالا، در کوتاهترین زمان ممکن و درب منزل، از مهمترین ویژگیهای خرید از فروشگاه اینترنتی مو تن رو می باشد. در مو تن رو هر آنچه از زیبایی و سلامتی را که بخواهید، برای شما فراهم است.

نحوه استفاده از کرم ضد جوش درمومدیک 30 میل

روزانه یک بار بعد از شستشوی صورت و تمیز شدن پوست از آلودگی ها و چربی، مقداری از کرم را روی جوش های سر سیاه و سر سفید خود بزنید و اجازه دهید تا کاملا جذب پوست شود و. جوش ها را خشک کند.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران