رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل
رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل

رنگ مو دوماسی سری طبیعی اکستر حجم 120 میل

Domacy Extra Natural Hair Color 120 Ml

دوماسی

|

دوماسی

رنگ

امتیاز کاربران

فروشنده

مارال دشت

7

ضمانت مرجوعی ۷ روزه

پشتیبانی در 365 روز سال

امکان بررسی حضوری کالا

ارسال سریع و رایگان

امکان خرید اقساطی

محــصــولات مرتبط

معرفی

رنگ موی دوماسی 120 میل سری طبیعی اکسترا

این که موهای شما به صورت طبیعی سفید شود یک امر بسیار طبیعی است. امری که عملا برای بسیار از خانم‌ها و آقایان پیش می‌آید اما برای از بین بردن این مشکل چه راه‌هایی را در نظر دارید. شاید تنها راهی که به ذهن شما می‌رسد همان راه اول باشد زیرا سفید شدن موها عملا راه چاره‌‌ای ندارد و شما باید با رنگ کردن موهایتان به جنگ این مشکل بروید.

در اینجا وجود یک رنگ بسیار مرغوب که پوشانندگی آن به گونه‌ای باشد که موهای سفید را کاملا پوشش دهید بسیار مهم است زیرا این رنگ مو می‌تواند جوانی را دوباره به صورت و ظاهر شما باز گرداند و مهم این است که موهای شما در این بره کاملا به رنگ بسیار زیبایی تغییر رنگ دهد.

رنگ موی دوماسی طبیعی اکسترا با رنگ‌هایی بسیار جذاب عملا بهترین رنگ مویی است که کارشناسان مو تن رو به شما برای رنگ کردن موهایتان پیشنهاد می‌کنند زیرا این رنگ مو علاوه بر آن که ده رنگ بسیار جذاب برای موهای شما دارد توانایی مثال زدنی در پوشاندن و رنگ کردن موهای سفید نیز دارد و البته در بسیاری از ترکیب‌های رنگ موی دیگر نیز به عنوان رنگ قوام دهنده به رنگ مو استفاده می‌شود

وجود روغن بادام و روغن نارگیل این رنگ مو را به یک تقویت کننده بسیار خوب برای موهای شما بدل می‌کند و این امر با اضافه شده روغن زیتون به ترکیب رنگ موی دوماسی سری طبیعی اکسترا به اوج خود می‌رسد .

ترکیب رنگ موی دوماسی سری طبیعی اکسترا دوناسی باید به چه صورت باشد.

1.00 مشکی اکسترا: مستقیم با اکسیدان ترکیب کنید و احتیاج به دکلره ندارد. به راحتی می‌توانید بر روی موها قرار دهید

3.00 قهوه‌ای تیره اکسترا: کاملا مانند رنگ یک عملا کنید

4.00 قهوه‌ای متوسط اکسترا: کاملا مانند رنگ یک عملا کنید

5.00 قهوه‌ای روشن اکسترا: برای این که این رنگ مو مانند رنگ آلبوم دوماسی درآید حدود 2 سانتیمتر به آن از هایلایت 000 روشن کننده اضافه کنید ولی باز شما به دکلره نیازی ندارید.

6.00 بلوند تیره اکسترا: این رنگ را با 4سانتیمتر هایلایت 000 ترکیب کنید و بدون دکلر روی موهای خود بگذارید.

از شماره 1.00 تا 6.00مناسب برای پوست های روشن، گندمی و سبزه

7.00 بلوند متوسط اکسترا: با پایه دکلره 8 می‌توانید این رنگ را به زیبایی هر چه تمام روی موهای خود اجرا کنید در هنگام ترکیب رنگ مو علاوه بر اکسیدان 1 سانتیمتر هایلایت 000 هم اضافه کنید

8.00 بلوند روشن اکسترا: پایه دکلره مورد نیاز این رنگ 9 است و به 2 سانتیمتر هایلایت 000 نیز نیاز دارد.

9.00 بلوند خیلی روشن اکسترا: برای به دست آوردن بهترین نتیجه اول موها را به پایه 10 برسانید و بعد در ترکیب رنگ مو 4 سانتیمتر هایلایت 000 و 1 سانتیمتر کنفی آلپا از سری هایلایت‌های دوماسی اضافه کنید و به میزان مورد نیاز اکسیدان بیفزایید خوب مخلوط کنید.

10.00 بلوند پلاتینه اکسترا: اول باید یک دکلره سنگین با پایه 11 روی موها انجام دهید سپس 4 سانتیمتر هایلایت 000 و دو سانتیمتر رنگ 12.00 از همین سری اکسترا طبیعی را به ترکیب خود اضافه کنید و تمام تیوپ رنگ را با میزان لازم اکسیدان مخلوط کنید.

12.00 بلوند پلاتینه خیلی خیلی روشن اکسترا: پایه دکلره 11 را با موهای خود آشنا کنید رنگ را با 10 سانتیمتر هایلایت 000 و یک سانتیمتر رنگ بلوند دودی خیلی خیلی روشن از سری دودی مخلوط کنید تا ترکیب شگفت انگیز این رنگ برای شما جلوه‌گر شود.

از شماره 7.00 تا 12.00 مناسب برای پوست‌های روشن و گندمی است.

چگونه موهای خود را دکلره کنیم

در دستور که در بالا آمده است ابتدا باید موهای خود را دکلره کنید دکلره مو با ترکیب پودر دکلره سفید یا آبی و یا سبز با میزان معینی اکسیدان انجام می‌پذیرد. اغلب برای 150 میل اکسیدان یک اسکوپ دکلره اضافه می‌شود اما موهای شما در زمان دکلره دقیقه به دقیقه رنگ عوض می‌کنند و شما با احتساب دقیق زمان می‌توانید موهای خود را به پایه درج شده در ترکیب ذکر شده برای محصول برسانید. رنگ پودر دکلره اغلب سفید است اما اگر نیاز به استفاده از پودر های رنگی باشد در ترکیب ذکر می شود.

تمام رنگ مو ها تا پایه 5 دکلره را پوشش می دهند و اساسا ترکیب اکسیدان و دکلره باید برای به وجود آوردن پایه 5 به بعد روی مو ها قرار بگیرد.

دکلره پایه 5: ترکیب دکلره را با اکسیدان 9% آماده کنید و روی موهای خود بگذارید بعد از 13 الی 14 دقیقه موهای شما به روشنی رنگ موی 5.00 می شود حالا پایه رنگ موی شما به عدد 5 رسیده است.

دکلره پایه 6: ترکیب را با اکسیدان 9% آماده کنید و بین 18 الی 16 دقیقه روی موهای خود نگه دارید بعد از آبکشی دکلره موهای شما به روشنی رنگ 6.00 در آمده است که رنگی از سری اکسترای طبیعی است.

دکلره پایه 7 : مواد را آماده کنید و بعد از قرار دادن روی موها بین 20 تا 22 دقیقه صبر کنید حالا موهای شما به روشنی رنگ 7.00 دوماسی از سری اکسترای طبیعی تغییر رنگ داده است.

دکلره پایه 8: در این دکلره از اکسیدان 12% استفاده کنید به زمانی بین 25 تا 26 دقیقه نیاز دارید تا موهای شما مانند رنگ 8.00 دوماسی تغییر رنگ دهد

دکلره پایه 9: شما وارد پایه های سنگین دکلره شده اید یعنی باید اکسیدان 12% را با یک اسکوپ پودر سفید به مدت 30 دقیقه روی موها نگه دارید تا موهای شما به رنگ 9.00 دوماسی برسد

دکلره پایه 10: یکی از بالاترین پایه‌های دکلره که با ترکیب اکسیدان 12% و یک اسکوپ پودر سفید دکلره به وجود می‌آید این ترکیب را 35 دقیقه روی موهای خود نگه دارید. بعد از عملیات موهای شما به رنگ 10.00 اکسترای طبیعی دوماسی تغییر رنگ خواهد داد.

پایه دکلره 11: بالاترین پایه دکلره که باید با 40 دقیقه صبر شما برای آمیختن موها با مواد دکلره به دست می‌آید شما بعد از شستن دکلره موهایتان به رنگ بلوند خیلی خیلی روشن یعنی 12.00 دوماسی تغییر رنگ خواهد داد.

نحوه استفاده

میزان و نسبت های ترکیب رنگ دوماسی در بروشور داخل جعبه قید شده است. بسته به این که تعداد موهای سفید شما چقدر زیاد باشد از اکسیدان 6% یا 9% برای رنگ کردن موهای خود باید استفاده کنید. اگر موهای سفید نسبتا زیادی دارید باید از اکسیدان 9% برای ترکیب رنگ موی خود استفاده کنید. رنگ موی دوماسی پوشانندگی بسیار بالایی دارد و یک تیوپ 100 میل آن برای رنگ کردن موهایی تا سرشانه مناسب است اما برای موهایی تا زیر سرشانه و بلندتر به دو تیوپ رنگ نیاز دارید.

رنگ موی شما با نسبت 1 به 1.5 ترکیب می‌یابد یعنی برای 100 میل رنگ مو به 150 میل اکسیدان نیاز دارید. اما این ترکیب همیشگی نیست زیرا برای رنگ‌های روشن کننده و بسیار روشن باید از ترکیب 1 به 2 استفاده کنید یعنی یک تیوپ رنگ موی 100 میل را با 200 میل اکسیدان ترکیب کنید.

چگونه موها خود را رنگ کنیم: یک دستکش یک بار مصرف به دست کنید و یک کاسه مخصوص رنگ که مدرج باشد تهیه کنید و یک قلم مخصوص رنگ مو اکسیدان و رنگ مو را با هم طبق دستور نوشته شده به خوبی ترکیب کنید تا یک دست شود سپس مقداری از رنگ مو را به قسمت ساقه موی خود بزنید و بعد به رنگ کردن قسمت ریشه و بالای مو بپردازید با قلم رنگ مو رنگ را روی موها کاملا یک دست کنید.

چگونه از موهایمان در هنگام رنگ مو و دکلره محافظت کنیم؟ رنگ مو با انواع روغن‌های طبیعی مانند روغن آرگان، شی باتر روغن زیتون و روغن بادام سازگاری دارد و اساسا پایه رنگ مو همین روغن‌های طبیعی هستند و این روغن‌ها چه در زمان دکلره و چه در زمان رنگ کردن مو می‌توانند از خشک شدن و از دست رفتن بیش از حد آب مو محافظت کنند. می‌توانید در رنگ موی خود انواع این روغن‌ها را تا حدود 12 میلی لیتر اضافه کنید از مصرف بیش از این حد این روغن ها بر روی مو خود داری کنید.

بعد از رنگ کردن موها حتما از ماسک موی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید به خصوص بعد از شستشوی رنگ از موها تا دو روز فقط موها را با ماسک مو بشویید و از استفاده هرگونه شامپو خود داری کنید.

تاثیر استفاده

تمام رنگ موها بسته به رنگ پایه موی شما می‌توانند تیره‌تر و یا روشن‌تر از حالت نشان داده شده در تصاویر سایت و آلبوم رنگ موی دوماسی تغییر حالت دهند اما ته رنگ‌های خاصی در زمان دکلره کردن و برخی اوقات رنگ کردن موهای خود در موهای شما پدید می‌آید اگر این ته رنگ‌ها همخوان با رنگ موی شما بود چندان با آن مبارزه نکنید اما اگر رنگ به وجود آمده از ته رنگ پیگمان‌های باقی مانده در موی شما با رنگ موی شما تضاد داشت باید با اضافه کردن واریاسون ها به رنگ مو آن را خنثی کنید مثلا رنگ زرد را با واریاسیون بنفش؛ رنگ قرمز را با واریاسیون سبز و رنگ سبز را با واریاسیون قرمز بر طرف کنید دقت داشته باشید استفاده از اکسیدان‌های ضد زردی و ضد قرمزی هم در این کار شما را یاری می‌رساند و اگر با این اکسیدان‌ها رنگ ناخواسته موی شما برطرف شد به واریاسون روی نیاورید. پس فقط در موارد شدید ایجاد ته رنگ‌های ناخواسته از واریاسون استفاده کنید.

موهای شما در کمال امنیت و بسیار مناسب با رنگ موی دوماسی رنگ می‌شوند زیرا در این رنگ مو از سه روغن بادام، نارگیل و زیتون به مقدار بسیار زیادی استفاده شده است.

مشخصات

امتیاز و دیدگاه کاربران

قیمت

85،000

تنها 2 عدد باقی مانده است