زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی برند تاچ بیوتی (TOUCHBeauty) | بینهایت زیبایی

1
wordcamp
1,808
6 دقیقه
معرفی برند تاچ بیوتی (TOUCHBeauty) | بینهایت زیبایی

این روزها در بازار شاهد برند های متفاوت و متنوعی از محصولات آرایشی بهداشتی هستیم که هر روز در دنیای مد و زیبایی به بازار عرضه می شوند. برندهایی که با نام و نشان تجاری خود دنیایی از رنگ و زیبایی را برای ما به ارمغان می آورند. یکی از برند هایی که اخیرا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است برند “تاچ بیوتی” است  که در زمینه تولید محصولات مراقبتی و بهداشتی از پوست، محصولات خلاقانه و متنوعی را تولید و به بازار عرضه می کند. به نظر می رسد این شرکت با تحقیقات وسیع خود در زمینه تولید محصولات نوین مراقبت از زیبایی، سعی در تعریف محصولات جدیدی چون دستگا های برقی اصلاح صورت، ماساژور زیر چشم و این قبیل محصولات دارد که تابحال در بازار عرضه نشده بود. مطمئنا شما هم همانند من این برند را در فروشگاه ها به کرات مشاهده کرده اید و دوست دارید تا اطلاعات بیشتری راجع به این نام تجاری داشته باشید البته برای خرید محصولات تاچ بیوتی می توانید سری به فروشگاه اینترنتی مو تن رو بزنید و محصول مورد نظر خود ر ادریافت نمایید.


تاریخچه تاچ بیوتی 

برند تاچ بیوتی، نام تجاری(برند) بین المللی است که در سال 1999 در انگستان به ثبت رسید و  هم اکنون فعالیت خود را در بیش از 53 کشور دنیا گسترش داده است. این شرکت  تمرکز خود را بر طراحی، تحقیق و توسعه، تولید و فروش دستگاه های زیبایی و مراقبت شخصی قرار داده و سعی بر تولید محصولات نوین به بازار دارد. در سال 1999 برند تاچ بیوتی اولین دستگاه فر کننده مژه برقی را به بازار عرضه کرد و پس از آن تا کنون به تحقیق و نوآوری در زمینه عرضه محصولات جدید به بازار ادامه داده است. امروزه  برند تاچ بیوتی دارای شش دسته بندی محصول شامل مراقبت از زیبایی، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، لوازم آرایشی، پدیکور مانیکور و  محصولات پیرایشی مناسب آقایان است. در زمینه تولید محصولات مراقبتی آقایان میتوان به ست پیرایشگر مردانه 5 کاره و مو زن گوش و بینی تاچ بیوتی که در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود است اشاره کرد.


برای مشاهده و خرید محصولات تاچ بیوتی با بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مو تن رو ، روی تصویر زیر کلیک کنید.

تاچ بیوتی


این شرکت همیشه در حال توسعه تکنولوژی مدرن، نوآوری و شناخت نیازهای جهانی است و بر تحقیق و توسعه بر پایه خواسته های افراد تاکید دارد. تاچ بیوتی به عنوان متخصص در زیبایی و مراقبت از دستگاه های شخصی در بیش از 80 کشور به رسمیت شناخته شده است.

 TOUCHBeauty

تیم تحقیق و توسعه نوآور و حرفه ای

تاچ بیوتی دارای یک تیم حرفه ای تحقیق و توسعه(R&D) با بیش از 50 متخصص است که اکنون دارای بیش از 170 حق اختراع مستقل ثبت شده در زمینه آرایشی بهداشتی است. محصولاتی که با تولید آنها تحولی عظیم در صنعت آرایشی بهداشتی ایجاد کرده است. این شرکت اهمیت زیادی برای نوآوری های تکنولوژیکی مستقل دارد و به شدت از حقوق مالکیت معنوی حمایت می کند. برند تاچ بیوتی به طور دائم دستگاه های حرفه ای زیبایی و مراقبت شخصی را که از انتظارات مشتریان بالاتر است، تولید و در حال بهبود و توسعه روز به روز این محصولات است. یکی از محصولاتی که برند تاچ بیوتی با نوآوری خاصی آن را تو لید کرده است دستگاه فیس براش مراقبت از پوست است که با فناوری جدیدتری نسبت به برندهای مشابه خود تولید شد، این دستگاه با تاکید به فناوری نوین که همه نیازهای مشتریان را در نظر گرفته است، در مدتی کوتاه توانست سهم بزرگی از بازار فروش دستگاه های فیس براش را به خود اختصاص دهد. خوشبختانه این محصول هم اکنون در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود است و به راحتی میتوانید آن را سفارش دهید.

کنترل کیفیت

زمانی که تاچ بیوتی برای اولین بار محصول تقویت کننده پوست خود را به بازار عرضه کرد بسیاری از شرکتهای رقیب از تولید چنین محصولی شگفت زده شدند چرا که این محصول با تکنولوژی جدید و خلاقانه ی خود علاوه بر شادابی و افزایش اثربخشی کرم های مراقبتی پوست  موجب بازسازی لایه های تخریب شده پوست و فعالسازی سلولهای کلاژن ساز شده و پوست افراد را همانند کودکی تازه متولد شده نرم و روشن می‌کند. تاچ بیوتی صنعت خود را، با داشتن یک زنجیره تولید کامل و آزمایشگاه های بسیار تخصصی صنعتی تایید شده توسط CNAS برجسته کرده است. از زمانیکه مواد خام جهت تولید محصولات به کارخانه وارد می شوند تا زمان تولید محصول نهایی آن، هر محصول با فرآیندی بسیار دقیق و پیچیده مورد ارزیابی و کنترل کیفیت قرار می گیرد.

معرفی برند تاچ بیوتی

توسعه برند TOUCH Beauty

در سال های اخیر، محصولات با نام تجاری تاچ بیوتی در انگلستان، ژاپن، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، استرالیا، روسیه، کره جنوبی، تایوان، مالزی، آمریکای مرکزی و سایر کشورها و مناطق از طریق  کانال های فروش چند منظوره در دسترس هستند. هم چنین برند تاچ بیوتی روابط حرفه ای با L’OREAL، Shiseido، Mary Kay و دیگر مارک های شناخته شده بین المللی برقرار کرده است و به عنوان یک شریک طولانی مدت و استراتژیک Sephora، Japan NITORI، Walmart و دیگر غول های خرده فروشی تبدیل شده است. محصولات با کیفیت بالا، نوآوری مداوم و همکاری با افراد برجسته و برندهای بنام، به این شرکت کمک کرده است تا تاچ بیوتی را به یک نام تجاری جهانی تبدیل کند.

ماموریت این شرکت ارائه خدمات ارزشمند مراقبت از زیبایی به انسانها در سرتاسر جهان است. هدف این شرکت تولید محصولات با کیفیت و بی ضرر در حوزه آرایشی بهداشتی و مراقبتی است تا افراد بتوانند با کمترین آسیب به بالاترین حد از احساس زیبایی برسند.

محصولات تاچ بیوتی

نتیجه گیری

با توجه به رشد روز افزون برندهای لوازم آرایشی و مراقبت از پوست نیاز به شناخت این برندها و چگونگی کارکرد این برندها بیشتر از پیش احساس می شود. بسیاری از افراد تمایل دارند تا قبل از خرید محصولی راجع به نام و نشان تجاری محصول بیشتر اگاهی داشته باشند. لذا در این مقاله به معرفی یکی از برندهایی پرداختیم که با نام تاچ بیوتی در صنعت آرایشی بهداشتی رشد و گشترش داشته و با تولید محصولات جدید سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است.

برای مشاهده وب سایت رسمی شرکت تاچ بیوتی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

TOUCHBeauty