زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

همه چیز در مورد ریباندینگ مو – مزایا و عوارض ریباندینگ مو

8
تیم تحریریه مو تن رو
9,873
6 دقیقه
همه چیز در مورد ریباندینگ مو – مزایا و عوارض ریباندینگ مو

در این مقاله موضوع ریباندینگ مو را به همراه مزایا و عوارض آن به صورت کامل مورد بررسی خواهیم داد. می‌توان گفت که اصلی‌ترین عامل تعیین استایل هر شخص، فرم و شکل موهای آن فرد است. زیبایی و سلامت موها در کنار استایل آن فرد تا حدودی تعیین کننده شخصیت و طرز فکر آن فرد هست. همه زنان مستحق داشتن موهایی زیبا و صاف هستند. اغلب ما خواهان موهایی صاف، لخت و بدون پیچیدگی هستیم. ولی اغلب این راه‌ها غیر دائمی، مضر و گران هستند. حال موتن‌رو قصد دارد راهی نوین را برای شما بررسی کند . این روش دارای خوبی‌ها و بدی‌های مختلفی است. که در ادامه مطلب به بررسی آن می‌پردازیم.


پیشنهاد نویسنده

همه چیز درباره رنگ مو

 همه چیز در باره رنگ مو

به طور کلی دو نوع آرایش را می توان برای موهای خانم ها در نظر گرفت. یکی رنگ مو و دوم مدل دادن به آن. به ندرت پیش می آید که این دو جدای از هم باشند. چون حتی مدل مو هم یک نوع ارایش برای مو محسوب می شود،با اینحال، رنگ کردن مو در بین خانم ها بیشتر از مدل مو اهمیت دارد. در مقاله معرفی شده، هر آنچه که مربوط به رنگ مو است را می توانید از آن آگاه شوید.


ریباندینگ چیست؟

خیلی از ما اعتقاد داریم که در میان فرم‌های مختف مو، موهای لخت بیشترین زیبایی را در میان افراد داراست. موهای لخت سن افراد را کمتر نشان داده و باعث می شود که شخص، کشیده‌تر و لاغرتر دیده شود.

زمانیکه موهای فرفری و گره خورده خودتان را با موهای صاف و براق اطرافیان مقایسه می‌کنید، در دل خود میگویید: کاش من هم همینطور بودم. شاید در ابتدا سعی کنید که با روش‌های سنتی موهای خود را صاف کنید ولی متاسفانه بعد از گذشت زمان و یا به خاطر رطوبت و گرما و گذر زمان به حالت اول برگردد. در اصل شما فقط معنای ظاهری صافی مو را می‌شناسید و چیزی از ساختار موها نمی‌دانید. در صورتی که اگر به ساختار داخلی موها آشنایی داشته باشید، راهکارهای مفیدتری را بررسی خواهید کرد. ریباندینگ راهی است که این روزها در همه جای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.


پیشنهاد نویسنده

رشد سریع مو

 10 راه آسان که باعث رشد سریع موهایتان می شود


ساختمان مو

پایه اصلی مو از اسید آمینه تشکیل شده است. این پروتئین‌ها توسط پیوندهایی که فرم ظاهری موها را تشکیل می‌دهند، به هم متصل شده اند و در واقع تعیین کننده صافی، فر بودن و یا لخت بودن موها می باشد.  ریباندینگ روشی است که این پیوندها را می‌شکند و پیوندهای جدید تشکیل می‌دهد و سبب می‌شود که پیوندهای جدید موهای لخت در آن شکل بگیرد. در ریباندینگ، اوربیت‌های مو با استفاده از مواد شیمیایی و گرما شکسته می‌شوند و اوربیت‌ها جدید ساخته می‌شود.


پیشنهاد نویسنده

پک 3 عددی محافظت مو حین کار با مواد شیمیایی جانیتیوکس

 اولاپلکس جادوی ترمیم مو

در این مقاله موضوع بسیار جذاب اولاپلکس به همراه تاثیر اولاپلکس در رنگ کردن مو را مورد بررسی قرار داده است. 


مزایای ریباندینگ

بهترین مزیتی که ریباندینگ داراست، دائمی بودن آن است . این روش دائمی‌ترین روشی است که این روزها شناخته شده است.

با ریباندینگ مو می‌توانید موهای خود را به هر سبکی که دوست دارید حالت دهید و مطمئن باشید با رطوبت و گرما، موهای شما تغییر حالت نخواهد داد.

عوارض ریباندینگ مو

عوارض جانبی ریباندینگ مو

  • ریباندینگ در ساختار مو تغییر ایجاد می‌کند و ممکن است باعث شکستگی و خرد شدن موها شود. مواد شیمیایی نامرغوب ریباندینگ، حرارت بالا، دو عاملی است که سبب خشکی شدید مو می‌شود.
  • ریباندینگ مو در بعضی افراد ایجاد آلرژی می‌کند. سرخی و خارش پوست سر و نازک شدن مو از عواملی است که پس از ریباندینگ، احتمال پیش آمدن دارد.
  • افرادی که موهای فر دارند، پس از ریباندینگ ساختار خود را از دست می‌دهد و ممکن است دیگر هیچ وقت فرهای زیبای قبل را نداشته باشند.
  • ریباندینگ در گاهی مواقع به ریزش مو منجر می‌شود.
  • ریباندینگ مو احتیاج به چک منظم دارد. یعنی شما پس از ریباندینگ، موظفید به فاصله هر شش ماه یکبار توسط آرایشگر  موهای خود را بررسی کنید و میزان رطوبت و چربی موهای خود را چک نمایید.
  • موها پس از ریباندینگ دچار حساسیت شدید می‌شوند. از این جهت پس از ریباندینگ باید موهای خود را باز بگذارید. دم اسبی کردن مو باعث می‌شود موها دچار ریزش شود.

پیشنهاد نویسنده

 رنگ مو در دوران قاعدگی

تقریبا از زمانیکه بخاطر داریم همیشه این سوال بین اکثر ما خانم ها رواج داشته که آیا میتونم در مدت زمان قاعدگی موها را رنگ کنم یا نه و یا رنگ مو در دوران قاعدگی مناسب است یا نه؟ برای مشاهده جواب این سوال، حتما مقاله مذکور را مطالعه نمایید.


 

rebonding

مراقبت‌های لازم پس از ریباندینگ

  • تا 3 روز بعد از ریباندینگ، موها را خیس نکنید. بله این به معنی داشتن موهایی چرب و استخر نرفتن است. مواد شیمیایی باید تثبیت شوند و به داخل موها و ریشه مو نفوذ کنند.
  • موهایتان را گره نزنید، زیرا پس از فرم گرفتن دیگر لخت نمیشوند و پیوندها دچار آسیب می‌شوند.
  • وقتی می‌خوابید مطمئن شوید که موهایتان صاف هستند تا موهایتان نشکند.
  • بعد از سه روز، می توانید موها را با شامپو و نرم کننده و ماسک مو بشویید. اجازه دهید ماسک مو روی پوست سر به مدت بیشتری روی سر بماند.
  • از هیچ وسیله‌ی گرمازایی استفاده نکنید.
  • موها را به مدت شش ماه رنگ نکنید، هیچ گونه رنگ و هایلایت نباید به موها برسد زیرا این کار باعث آسیب شدید به موها می‌شود.
  • موها پس از ریباندینگ دچار خشکی شدید می‌شود و همین امر باعث می‌شود موخوره در مو پدید آید. با استفاده از روش‌های جلوگیری از موخوره، از موهای خود محافظت کنید.
  • از آب سرد برای شستن موها استفاده کنید. آب داغ رطوبت و چربی موها را کاملا از بین می‌برد.
  • موهایتان را از عوامل شدید محیطی مثل باد، بارون، طوفان و آفتاب دور کنید. موها پس از ریباندینگ به شدت آسیب‌پذیر هستند.
  • از سرم مو به طور منظم استفاده کنید.
  • از یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید که شامل سبزیجات و میوه‌ها باشد و باعث رسیدن مواد مغذی به موها شود.

” ریباندینگ ”  یکی از روش‌های متداول صافی مطلق مو در تمام دنیاست و بسیاری از سوپراستارها از این روش استفاده می‌کنند.

امیدوارم از این مقاله استفاده کرده باشید، لطفا نظرات خود را در دیدگاه با ما در میان بگذارید.

نویسنده : ساحل اختری