زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای خرید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی

wordcamp
423
7 دقیقه
راهنمای خرید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی

کدام کشور در زمینه تولید عطر و ادکلن، بهترین و مشهورترین است؟ احتمالا افراد زیادی روی این‌که فرانسه پایتخت عطر و رایحه‌های خوش‌بوی جهان است، اتفاق نظر دارند. تمامی عطرهایی که ساخت فرانسه باشند، کلاس و کیفیت بالایی دارند. استفاده از یک ادکلن مردانه خوش‌بو، می‌تواند احساسی عالی و سرشار از لذت به شما بدهد. عطرهای فرانسوی، دقیقا چنین ویژگی‌هایی دارند و می‌توانند احساس لذت را نه تنها به شما بلکه به بقیه هم منتقل کنند. در این مطلب قصد داریم انواع بهترین ادکلن مردانه فرانسوی موجود در بازار را بررسی کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین عطرهای مردانه فرانسوی هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

برندهای مختلف بهترین ادکلن مردانه فرانسوی

همان‌طور که گفتیم، فرانسه پایتخت عطر دنیا است. پس جای تعجبی ندارد که خاستگاه بهترین و مشهورترین برندهای عطر و ادکلن جهان، در فرانسه باشد. لالیک، شنل، دیور، ژیوانشی و میسون فرانسیس از جمله مشهورترین برندهای عطر مردانه فرانسوی هستند. در این قسمت از مطلب بهترین ادکلن مردانه فرانسوی، می‌خواهیم شش محصول باکیفیت و پرفروش را معرفی کنیم.

ادکلن فرانسوی
ادکلن های مردانه فرانسوی در دنیا بهترین هستند

پیش از شروع معرفی محصولات، به بررسی اجمالی تعاریف پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می‌پردازیم که در زیر به آن‌ها اشاره شده است. پرفیوم غلظت بالایی دارد و قیمت آن نیز به نسبت سایر انواع عطر بالاتر است. ادوپرفیوم تقریبا هم‌سطح پرفیوم است اما قیمت پایین‌تری دارد. ادوتویلت‌ها غلظت کم‌تری دارند و میزان غلظت آن‌ها بین 5 تا 15 درصد است. این یعنی ادوتویلت‌ها قیمت کم‌تری دارند و ماندگاری‌شان پایین‌تر است. ادکلن هم به نسبت بقیه عطرها غلظت پایین‌تری دارد (حدودا بین 2 تا 4 درصد) و قیمت آن بسیار پایین‌تر است.

ادوتویلت ژان مارک پاریس، مدل پاریس بلو

ادوتویلت ژان مارک پاریس مدل بلو، یک عطر با رایحه خنک و آبی است. اگر می‌خواهید لباس‌های غیررسمی به تن کنید، استفاده از این عطر گزینه مناسبی خواهد بود. اگر می‌خواهید برای حضور در محل کار از یک عطر خوش‌بو استفاده کنید، این ادوتویلت ژان مارک پاریس بهترین گزینه خواهد بود و توجهات زیادی به سوی شما جلب خواهد شد. این ادوتویلت فرانسوی برای حضور در محیط‌های آموزشی هم بسیار مناسب است. این محصول ژان مارک پاریس با وجود رایحه خوبش، قیمت پایینی دارد. نت‌های ابتدایی این عطر متشکل از گریپ‌فروت، توت صورتی، زنجبیل و ترنج است. جوز هندی، اسطوخودوس، عسل و یاس نت‌های میانی این عطر را تشکیل می‌دهند. در نت پایانی نیز ترکیبی از بوی وانیل فرانسوی، دانه تونکا، بادام خرد شده و چوب را حس خواهید کرد.

ادوتویلت فرانسوی
ادوتویلت ژان مارک پاریس، یکی از بهترین عطرهای مردانه فرانسوی

ادوپرفیوم میسون فرانسیس، مدل OUD

ادوپرفیوم میسون فرانسیس مدل OUD یک عطر شیک است که بوی تند و میوه‌ای را از آن حس خواهید کرد. از نظر تاثیر، این ادوپرفیوم بیش از 10 ساعت ماندگاری دارد و اگر پس از یک روز کاری به خانه برگردید، هم‌چنان بوی این عطر همراه شما خواهد بود. استفاده از این عطر که طبع گرمی دارد، برای تابستان توصیه نمی‌شود اما برای بهار، پاییز و زمستان بسیار خوب است. تمام رده‌های سنی می‌توانند از این ادوپرفیوم استفاده کنند و برای استفاده با کت و شلوار هم بسیار مناسب است. البته باید اشاره کرد قیمت این ادوپرفیوم به دلیل غلظت بالای عطر، نسبتا بالا ارزیابی می‌شود. نت‌های مختلف این عطر از عود، زعفران، گیاه پاتچولی سنگاپوری و سدر تشکیل شده است.

ادو پرفیوم فرانسوی میسون فرانسیس
ادو پرفیوم میسون فرانسیس، یکی از انواع بهترین عطر فرانسوی مردانه

ادوتویلت شنل، مدل بلو

ادوتویلت مردانه شنل مدل بلو، رایحه‌‌ای سرشار از بوی گل دارد و طبع آن متعادل و تند است. ساختار رایحه این عطر از چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل، میوه و ادویه‌جات تشکیل شده است. در نت آغازی، بوی لیمو، نعناع، فلفل و گریپ‌فروت را حس خواهید کرد. در نت میانی نیز بوی یاس، لادن، جوز و زنجبیل به مشام شما خواهد رسید. این ادوتویلت یکی از انواع بهترین عطر فرانسوی مردانه موجود در بازار است که برای هر تیپی مناسب به شمار می‌رود.

ادو تویلت مردانه
خرید ادوتویلت شنل، مدل بلو

ادوتویلت ژان پل گوتیه، مدل لو مل

از عمر ادوتویلت ژان پل گوتیه بیش از 25 سال می‌گذرد اما این عطر هم‌چنان یکی از بهترین عطرهای فرانسوی مردانه است. نت‌های اصلی این عطر از نعناع، اسطوخودوس و وانیل تشکیل شده‌اند و با استفاده از آن، بویی بسیار شیرین به مشام‌تان خواهد رسید. با استفاده از این عطر، احساس خاص و توصیف‌ناپذیری خواهید داشت. گرمای حاصل از وانیل این عطر، آن را منحصربه‌فرد می‌کند. ماندگاری ادوتویلت ژان پل گوتیه حدود شش ساعت است. نت آغازین این عطر از هل، ترنج، نعناع و اسطوخودوس تشکیل شده است. نت میانی متشکل از زیره، شکوفه پرتقال و دارچین است. نت پایانی نیز ترکیبی از بوی سدر، چوب، وانیل، عنبر و دانه تونکا را حس خواهید کرد.

ادکلن ژان پل گوتیه
اگر به دنبال خرید بهترین عطر فرانسوی مردانه هستید، ادوتویلت ژان پل گوتیه انتخاب مناسبی است

ادوتویلت ژیوانشی، مدل Pour Homme

اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه فرانسوی هستید، ادوتویلت ژیوانشی، مدل Pour Homme یک انتخاب برتر است. ساختار اصلی این عطر از گشنیز، پرتقال ماندارین و اسطوخودوس تشکیل شده است. با استفاده از این عطر خاص، می‌توانید منتظر تعریف و تمجیدهای فراوانی باشید. اگر یک عطر تند با رایحه پرتقال و اسطوخودوس را دوست دارید، ژیوانشی مدل Pour Homme مناسب شما است. این عطر مشهور فرانسوی برای استفاده روزانه، رویدادهای غیررسمی و مناسبت‌های ویژه کاربردی است. چوب، مرکبات، اسطوخودوس، خاک، دارچین و گیاهان معطر از جمله رایحه‌های اصلی ادوتویلت ژیوانشی هستند. نت ابتدایی از بنفشه، گشنیز، گریپ‌فروت و پرتقال ماندارین تشکیل شده است. نت میانی ترکیبی از بوی عصاره اسطوخودوس و وِتیور است. در نت پایانی نیز بوی سدر را حس خواهید کرد.

بهترین عطر مردانه فرانسوی - ژیوانشی
خرید ادوتویلت ژیوانشی، مدل Pour Homme

ادوتویلت هوگو باس، مدل Bottled

برند مشهور هوگو باس همواره در تولید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی پیش‌گام است. از ادوتویلت هوگو باس، مدل Bottled می‌توان در هر موقعیتی از رویداد رسمی گرفته تا محل کار استفاده کرد. رایحه دارچین این عطر بیش از هشت ساعت ماندگاری دارد. نت سیب و دارچین، باعث می‌شود این محصول هوگو باس کاملا منحصربه‌فرد باشد. استفاده از این عطر خنک برای روزهای تابستان توصیه می‌شود. طراحی محصول کاملا نوین است و ماندگاری آن بالا محسوب می‌شود اما شدت بوی این عطر خیلی بالا نیست. ساختار اصلی رایحه این ادوتویلت، میوه، چوب، دارچین، گیاهان معطر و مرکبات است. نت ابتدایی از گل شمعدانی، سیب، ترنج، لیمو و آلو تشکیل شده است. بوی دارچین را می‌توانید در نت میانی استشمام کنید و نت پایانی هم متشکل از بوی درخت زیتون، وتیور، چوب، سدر و وانیل است.

بهترین عطر مردانه فرانسوی - هوگو باس
خرید ادو تویلت مردانه هوگو باس، مدل Bottled

جمع‌بندی در رابطه با خرید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی

هرکجا که سخن از عطر باکیفیت می‌شود، نام فرانسه هم به میان می‌آید. عطرهای فرانسوی در دنیا بهترین هستند و برندهای مشهوری از فرانسه، عطرهای خوش‌بو تولید می‌کنند. اگر می‌خواهید یک عطر ارزان قیمت اما با رایحه‌ای خاص تهیه کنید، ادوتویلت ژان مارک پاریس مدل پاریس بلو انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر هم نگران بودجه‌تان نیستید، ادوپرفیوم میسون فرانسیس مدل OUD را امتحان کنید. در میان محصولات پرفروش نیز ادوتویلت شنل، مدل بلو و ادوتویلت ژیوانشی، مدل Pour Homme محبوبیت خاصی دارند. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را نیز از دست ندهید:

سوالات متداول خرید بهترین ادکلن مردانه فرانسوی

ویژگی‌های عطرها و ادکلن‌های فرانسوی چیست؟

عطرهای فرانسوی معمولا رایحه‌هایی خاص دارند که می‌توان از آن‌ها برای رویدادهای مختلف بهره برد. وانیل فرانسوی، یکی از این رایحه‌های خاص است. معمولا در تمام عطرهای فرانسوی، عصاره گیاهان معطر هم به کار رفته است.

چه برندهایی در زمره بهترین عطرها و ادکلن‌های فرانسوی قرار می‌گیرند؟

ژیوانشی، شنل، هوگو باس و میسون فرانسیس از جمله بهترین برند عطرهای مردانه فرانسوی هستند.

در میان بهترین ادکلن های مردانه فرانسوی، چه محصولاتی ارزان‌ترین و گران‌ترین هستند؟

در میان محصولاتی که معرفی شد، ادوپرفیوم میسون فرانسیس مدل OUD گران‌قیمت‌تر از همه و ادوتویلت ژان مارک پاریس مدل بلو، قیمتی حدود 800 هزار تومان دارد که یک محصول مقرون به صرفه است.