زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین عطرهای ایرانی و محبوب‌ ترین ادکلن‌ های داخلی

wordcamp
1,823
8 دقیقه
معرفی بهترین عطرهای ایرانی و محبوب‌ ترین ادکلن‌ های داخلی

احتمالا حرف از عطر که می‌شود، ناخودآگاه به یاد عطرهای فرانسوی می‌افتید. اما این روزها، صنعت عَطر سازی در ایران نیز رونق گرفته است. شناخت و خرید عطر ایرانی باعث ایجاد فرصت پیشرفت برای سازنده‌ها و کمک به کسب‌و‌کارها می‌شود. بنابراین در ادامه مقاله به معرفی بهترین عطرهای ایرانی و محبوب‌ترین ادکلن‌های داخلی می‌پردازیم. این مقاله به شما کمک می‌‌کند تا با عطرهای خوش‌بوی زنانه و مردانه بیشتر آشنا شوید و در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید.

مزیت خرید عطر ایرانی چیست؟

چرا وقتی رقیب بزرگی به نام عَطر فرانسوی در دنیا است، به مزیت خرید عطر ایرانی بپردازیم؟ چند سال گذشته، هنگامی که لوازم آرایشی و بهداشتی همچون کرم مرطوب کننده و کرم پودر ایرانی وارد بازار شد، اکثر مردم در کیفیت محصولات کمی تردید داشتند.

اما با گذشت زمان، اعتماد مردم به دلیل کیفیت بالا و مناسب محصولات جلب شد. همچنین شرکت‌های ایرانی در مسیر رقابتی، برای افزایش کیفیت محصولات خود بیشتر تلاش کردند. بنابراین این روزها خرید محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی بسیار مرسوم است و دیگر شک و تردیدی در خرید این محصولات نیست.

اکنون زمان آن است که فرصتی به خرید و فروش بهترین عطرهای ایرانی بدهیم. در این صورت بازار رقابت بین برندهای ایرانی ایجاد می‌شود. در واقع با توجه به نقد و نظرات عموم در شبکه‌های اجتماعی، هرچه میزان رقابت سالم بین برندهای پرفیوم و ادکلن ایرانی بیشتر شود، تنوع و کیفیت محصولات نیز بیشتر خواهد شد.

خوش‌بوترین عطرهای ایرانی از برندهای معروف و شناخته شده، کیفیت خوب و مناسبی دارند. بنابراین نیازی نیست که نگران ماندگاری این عَطرها باشید. عطرهای محبوب ایرانی این فرصت را به شما می‌دهند که در عین خوش‌بو شدن، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. در این صورت شما می‌توانید با هزینه کمتر، از کسب‌و‌کارهای داخلی نیز حمایت کنید.

معرفی بهترین عطرهای ایرانی

عطر ایرانی نوید محمد زاده
نوید محمدزاده، بازیگر مشهور و موفق ایرانی، ادوپرفیوم مردانه و زنانه خود را به بازار عرضه کرد.

در این بخش به معرفی بهترین عطرهای ایرانی می‌پردازیم تا تجربه خرید خوبی از خوش‌بوترین عطر ایرانی داشته باشید. برخی از برندهایی که در ادامه مقاله معرفی می‌کنیم، رایحه جدید و منحصربه‌فردی دارند. همچنین برخی دیگر از برندها، رایحه عطرهای معروف دنیا را با قیمت کمتر توزیع کرده‌اند.

ادو پرفیوم نوید محمدزاده

نوید محمدزاده، بازیگر مشهور و موفق ایرانی، ادوپرفیوم مردانه و زنانه خود را به بازار عرضه کرد. البته ناگفته نماند که این کار ابتدا با نقدها و حواشی بسیاری روبه‌رو شد. اما پس از مدتی مردم از این ادوپرفیوم‌ها استقبال کردند.

عطر مردانه ایرانی نوید محمدزاده، مناسب افرادی که است که به رایحه تلخ و خنک علاقه دارند. این ادو پرفیوم همراه با رایحه ادویه، لیمو، ریحان، فلفل، جوز هندی و نعنای هندی، رایحه مشهور شرقی را تداعی می‌کند.

اما عطر زنانه ایرانی نوید محمدزاده، رایحه خوشایند شیرین و ملایمی به همراه دارد. بنابراین اگر طرفدار بوی گل و میوه هستید، خرید این ادوپرفیوم زنانه را توصیه می‌کنیم. نارنج، لیمو ترش، سیب سبز، گل صد تومانی، گل رز، چوب سدر و مشک، از اسانس‌های اصلی این عَطر هستند.

عطر ایرانی نامی صنعتی

اگر طرفدار عطر و ادکلن هستید، احتمالا نام برند عطر نامی صنعتی را شنیده‌اید. این برند طراحی شیشه عطرهای بسیار ساده و در عین حال خاصی دارد. توجه به نام‌ها و خلاقیت در این برند ایرانی باعث شده تا به پرفروش‌ترین عطرهای ایرانی تبدیل شود.

برای مثال عَطر آبادان، طهران 1340، نیویورک، کارامل نمکی، خوزستان، شیراز، پاریس، اردیبهشت، یلانگ یلانگ و تنباکو، تنها بخشی از نام‌ها خاص این برند هستند که هر کسی را حداقل ترغیب به تست عطرها می‌کند.

سازنده این برند عطر ایرانی، سعی کرده تا خاطرات، اتفاقات زندگی ، تجربه سفر و رایحه هر شهر و زمانی را در این عطرها زنده کند. برای مثال عطر پرفروش ایرانی طهران 1340، طبع گرمی دارد. اسانس خربزه، اناناس، وانیل، سدر، هل، نعنا و برگ بنفشه در این عَطر استفاده شده و حس و حال دهه 40 خورشیدی را تداعی می‌کند.

عطر ایرانی اسکلاره

اگر به عطرهای معروف دنیا علاقه دارید، برند عَطر اسکلاره این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با هزینه پایین، ادکلن یا پرفیوم مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. ممکن است برای خرید یک ادوپرفیوم فرانسوی، بیش از یک میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.

اما شرکت عطر اسکلاره با توجه به نیاز و علاقه مردم در ایران، عطرهای پرفروش خارجی را با قیمت بسیار مناسب‌تر توزیع می‌کند. برای مثال عطر مردانه اسکلاره مدل Hugo Boss، همان رایحه ادکلن اصلی همچون رایحه سیب، گریپ فروت، اسطوخودوس و درخت نراد را به همراه دارد. بنابراین شما می‌توانید هر عَطر معروفی را با همان رایحه و ماندگاری بالا از برند اسکلاره با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

عطر ایرانی ژک ساف

اگر به عطرهای جیبی علاقه دارید، احتمالا بارها با عطر ژک ساف روبه‌رو شده‌اید. برند ژک ساف سعی کرده است که بهترین عطرهای ایرانی را تولید کند و در کار خود نیز موفق بوده است. ادکلن، ادوپرفیوم و ادوتویلت ژک ساف، تنوع بسیاری دارند و جزء عطرهای محبوب ایرانی محسوب می‌شوند.

برای مثال یکی از معروف‌ترین و خوش‌بو‌ترین عطر ایرانی، ادوپرفیوم مردانه ژک ساف مدل Gladiator Tres Fraiche است. این ادوپرفیوم رایحه طبیعت، مرکبات، گل، اقیانوس و چوب را تداعی می‌کند و ماندگاری بالای آن نیز بسیار مناسب است.

ادوپرفیوم مهران مدیری

احتمالا وقتی اسم ادوپرفیوم مهران مدیری را می‌شنوید به یاد اقتدار و موفقیت می‌افتید. در واقع عطر مهران مدیری بوی موفقیت را تداعی می‌کند. ادوپرفیوم مهران مدیری همچون ادوپرفیوم نوید محمدزاده شامل عطر ایرانی مردانه و زنانه است.

اگر در جست‌و‌جوی بهترین عطرهای ایرانی هستید، نام ادوپرفیوم مهران مدیری را فراموش نکنید. برای مثال ادوپرفیوم زنانه مهران مدیری مناسب افرادی است که به طبع شیرین، تلخ و گرم علاقه دارند. همچنین رایحه ترنج، چوب سرخ، انار، وانیل، کهربا، چوب صندل و مشک باعث جذاب‌تر شدن این ادو پرفیوم در فصل‌های سرد سال شده است.

عطر ایرانی نایس پاپت

عَطر نایس پاپت یکی دیگر از برندهای ایرانی است. این برند عطرهای معروف دنیا را با قیمت بسیار پایین در ایران تولید و عرضه می‌کند. بنابراین شما می‌توانید ادکلن یا پرفیوم مورد علاقه خود را در سایز جیبی یا شیشه بزرگ تهیه کنید.

برای مثال ادو پرفیوم نایس پاپت مدل Good Girl همان بوی این عَطر معروف زنانه را دارد. همچنین این ادوپرفیوم زنانه با رایحه تند و شیرین، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. بنابراین اگر به رایحه شکلات، میوه و گیاهان معطر علاقه دارید، این ادو پرفیوم زنانه را از دست ندهید.

عطر لیلا حاتمی

لیلا حاتمی یکی از افراد مشهوری است که فرانسه و زبان فرانسوی را به خوبی می‌شناسد. بنابراین هنگامی که عطر لیلا حاتمی وارد بازار شد، بسیار مطمئن بودند که این عَطر، با توجه به شناخت لیلا حاتمی به عطرهای فرانسوی، در گروه بهترین عطرهای ایرانی قرار می‌گیرید.

عطر لیلا حاتمی با نام TEHERAN قیمت مناسبی دارد و یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به عَطر و ادکلن خواهد بود. ادوپرفیوم زنانه لیلا حاتمی طبع شرقی دارد. همچنین رایحه گریپ فروت، ترنج، هلو، شکلات، فلفل و کارامل در آن حس می‌شود.

ادوتویلت مردانه لیلا حاتمی نیز مناسب آقایانی است که به رایحه شرقی علاقه دارند. این ادو تویلت ترکیبی از اسانس‌ نارنج، فلفل سیاه، هل، توت سیاه، سیب سبز، نعنای هندی و عنبر است که احساس خوشایندی ایجاد می‌کند.

سخن آخر

صنعت عَطر سازی در ایران روز‌به‌روز پیشرفت می‌کند و بهترین ادکلن‌های ایرانی نیز در بازار رقابت، با کیفیت بهتری عرضه می‌شوند. خرید عطرهای محبوب ایرانی باعث می‌شود که بازار کسب‌و‌کار در این حرفه نیر رونق بگیرد. عطرهای ایرانی ماندگاری و کیفیت بالایی دارند و شما می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

سوالات متداول از خرید بهترین عطرهای ایرانی

اگر همچنان در خرید ادکلن و پرفیوم ایرانی تردید دارید، توصیه می‌‌کنیم به سوالات متداول از خرید بهترین عطرهای ایرانی توجه داشته باشید. پاسخ این سوالات به شما کمک می‌‌کند تا تجربه خرید ادکلن ایرانی زنانه و مردانه بهتری با هزینه کمتری داشته باشید.

آیا عطرهای ایرانی باکیفیت هستند؟

صنعت عطرسازی در ایران، یک حرفه تازه‌ نیست. اما در میان بازار بزرگ رقابت جهانی، ایران در تلاش است که عطرهای باکفیتی ارائه دهد. بنابراین به طور کلی عطرهای ایرانی کیفیت خوبی دارند و البته بهتر است پیش از خرید پرفروش‌ترین عطرهای ایرانی، درباره سلیقه و کیفیت محصول نیز تحقیق کنید.

ماندگاری عطرهای ایرانی چگونه است؟

تفاوتی ندارد که ادکلن یا پرفیوم مورد نظرتان ایرانی یا خارجی باشد. هر عطری ماندگاری مخصوص به خود را دارد. با این حال بهتر است بدانید که ماندگاری بسیار از عطرهای پرفروش ایرانی، استاندارد و مناسب است.

بهترین عطرها و ادکلن‌های ایرانی از چه برندهایی هستند؟

برندهایی همچون اسکلاره، ژک ساف و نایس پاپت از برندهای بزرگی هستند که عطرهای معروف دنیا را با قیمت کمتر در ایران تولید و عرضه می‌کنند. اما برندهایی همچون نوید محمدزاده و نامی صنعتی، عطرهای پرفروش و جدیدی هستند که در صنعت عَطر ایرانی خلاقیت دارند.