زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین تقویت کننده مژه و معرفی بهترین سرم‌های تقویت مژه

wordcamp
6,961
9 دقیقه
بهترین تقویت کننده مژه و معرفی بهترین سرم‌های تقویت مژه

بخش بزرگی از زیبایی صورت به زیبایی چشم و مژه‌ها بستگی دارد. این روزها که مدل آرایش طبیعی توجه همه را در دنیا به خود جلب کرده، مژه‌های طبیعی، پر و زیبا نیز اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بنابراین چگونه می‌توانیم بدون مژه مصنوعی یا حتی کاشت مژه، مژه‌های زیبا و طبیعی داشته باشیم؟ احتمالا این روزها اسم سرم تقویت مژه بارها به گوشتان خورده است. این سرم‌ها حاوی ترکیباتی هستند که به رشد و بلند شدن مژه کمک می‌کنند. اما در میان دنیایی از برندهای گوناگون، بهترین تقویت کننده مژه کدام است؟ در ادامه مقاله به معرفی بهترین سرم‌های تقویت مژه می‌پردازیم تا خرید راحت‌تر و مژه‌های طبیعی و زیباتری داشته باشید.

آیا سرم تقویت مژه باعث رشد مژه‌ها می‌شود؟

سرم تقویت مژه باعث رشد مژه‌ها می‌شو

سوالی که ممکن است از خودتان بپرسید این است که آیا واقعا سرم تقویت کننده مژه باعث رشد و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود یا این محصولات تنها به خاطر تبلیغات بلاگرهای اینستاگرام به فروش می‌رسد و کاربرد و تاثیر چندانی ندارد؟

به طور خلاصه، معمولا سرم‌های تقویت مژه از ترکیباتی همچون ویتامین E و روغن کرچک ساخته می‌شوند که به آبرسانی و استحکام مژه‌ها کمک می‌کنند. در این صورت مژه‌ها تقویت و ضخیم‌تر می‌شوند و ریزش مژه‌ها نیز کمتر یا متوقف می‌گردد.

با این حال پس از یک هفته استفاده از سرم تقویت مژه انتظار معجزه نداشته باشید، چرا که معمولا حداقل باید بیش از دو ماه از این سرم‌های مژه استفاده کنید تا مژه‌ها تقویت و در نتیجه پرپشت و بلند شوند. بسیاری پس از استفاده کوتاه مدت از سرم مژه ناامید می‌شوند و به این باور می‌رسند که سرم مژه تنها یک محصول بی‌فایده و بی‌تاثیر است! اما شما تنها با استفاده مداوم از این محصول به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید و شاهد مژه‌های بلند و پر خواهید بود! همچنین در کنار آن می‌توانید استفاده مداوم از محلول تقویت مژه سریتا برای کمک به رشد مژه هایتان داشته باشید.


پیشنهاد مقاله : رشد سریع مژه در یک هفته یا کمی بیشتر و بهترین راهکارها برای رشد سریع مژه


طرز استفاده از سرم تقویت مژه چگونه است؟

توصیه می‌کنیم پیش از استفاده از هر نوع برندی، راهنما یا بروشور طرز استفاده از سرم تقویت مژه را مطالعه و بررسی کنید. به طور کلی بهتر است پیش از خواب از سرم تقویت مژه استفاده کنید تا مدت زمان طولانی روی مژه‌هایتان قرار گیرد و تاثیر بهتری روی مژه‌ها بگذارد.

برای استفاده از سرم تقویت مژه کافی است سر سرم که شباهت به خط چشم مویی دارد را روی خط رشد مژه‌هایتان یک تا دوبار بکشید. در این صورت ترکیبات مورد نیاز برای رشد و پرپشت شدن مژه‌ها به سلول‌های مژه می‌رسد و باعث بهبود رشد مژه‌ها می‌شود.

بهترین سرم های تقویت مژه و ضد ریزش مژه

در بازار روز به روز سرم تقویت مژه و ضد ریزش مژه بیشتر می‌شود که گاهی در میان این برندها انتخاب دشوار می‌گردد. ممکن است نام یک برند را در تنها در یک صفحه مجازی شنیده باشید، اما توصیه می‌کنیم برای خرید سرم تقویت مژه و سرم ضد ریزش مژه تحقیق بیشتری کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. در ادامه مقاله به بررسی سرم‌های تقویت مژه خارجی و ایرانی موجود در ایران می‌پردازیم تا انتخاب ساده‌تری داشته باشید و شاهد رشد مژه‌های طبیعی و زیبا شوید.

بهترین سرم های تقویت مژه و ضد ریزش مژه

1.      سرم تقویت مژه سینره

سینره یک برند آرایشی و بهداشتی معروف در ایران است که سرم تقویت مژه سینره نیز از طرفداران بسیاری برخوردار است. در صورتی که دچار ریزش مژه هستید، خرید سرم تقویت مژه سینره را توصیه می‌کنیم.

این سرم حاوی ترکیباتی است که مانع ریزش مژه می‌شود و در مدت زمان کوتاهی میزان رشد مژه را افزایش می‌دهد. همچنین سرم تقویت مژه سینره به استحکام و افزایش ضخامت مژه نیز کمک می‌کند و باعث می‌شود مژه‌های پرپشتی داشته باشید.

همنطور می‌توانید نگاهی به محصولات سرم موی سینره بزنید.

2.      سرم تقویت مژه بیوآکوا

اگر می‌خواهید یک سرم گیاهی برای تقویت مژه تهیه کنید، خرید سرم تقویت مژه بیوآکوا انتخاب مناسبی خواهد بود. این سرم مژه با ترکیبات گیاهی که دارد مناسب افرادی با پوست و موی حساس است، چرا که میزان درصد بروز حساسیت کمتری دارد.

ترکیبات گیاهی این سرم، نه تنها برای مژه، بلکه برای ابرو نیز مناسب است و باعث تقویت رشد مو می‌شود و از ریزش موی مژه و ابرو جلوگیری می‌کند. در صورتی که مژه‌های نازکی دارید، سرم تقویت مژه بیوآکوا به افزایش ضخامت مژه‌ها نیز کمک می‌کند.

3.      سرم تقویت مژه اکسیلیا

طرز استفاده از سرم تقویت مژه

سرم تقویت مژه اکسیلیا حاوی ماده‌ای به نام بیماتوپروست است که باعث رشد مژه و موها می‌شود. در واقع در صورتی که دچار ریزش ابرو یا مژه هستید، این محلول کمک به ترمیم سلول‌های مو می‌کند و مانع ریزش مژه می‌شود.

سرم مژه اکسیلیا مانع عفونت چشم و حساسیت پوست می‌شود. بنابراین در صورتی که چشم و پوست حساسی دارید، این سرم تقویت مژه انتخاب مناسبی خواهد بود، چرا که باعث رشد و افزایش مژه و ابروهایتان می‌گردد.

4.      سرم تقویت مژه  اتود هاوس

برند اتود هاوس (Etude House) یک محصول پرطرفدار در کشور کره جنوبی است که به دلیل کیفیتی که دارد، در ایران نیز شناخته شده است. این سرم تقویت مژه اتود هاوس باعث تقویت و تغذیه مژه‌ها و سلول‌های رویش مو می‌شود.

این سرم تقویت مژه حاوی ترکیباتی همچون پانتنول، عصاره زغال و ویتامین است که باعث می‌شوند مژه‌های طبیعی، بلند و پرپشت گردند. در صورتی که چشم و پوست حساسی دارید، این سرم مناسب شما خواهد بود، چرا که ترکیبات آن مانع از بروز حساسیت چشم می‌شوند.

خرید انواع تقویت مژه و ابرو

5.      سرم تقویت مژه ام تو بیوتی

برند ام تو بیوتی (m2beaute) یک برند آلمانی است که در ایران نیز سرم تقویت مژه ام تو بیوتی طرفداران بسیاری دارد. این سرم تقویت مژه کمک می‌کند از 5 تا 8 هفته استفاده مداوم این محصول، مژه‌های بلند و پرپشتی داشته باشید.

سرم تقویت مژه ام تو بیوتی حاوی اسید هیالورونیک و ویتامین B7 است که باعث تحریک سلول‌های مژه و آبرسانی آن‌ها می‌شود. در نتیجه با کمک این ترکیبات، ریزش مژه متوقف خواهد شد و شاهد مژه‌های بلند و پرپشتی خواهد بود.

6.      سرم تقویت مژه بریلی

سرم تقویت مژه بریلی باعث تحریک فولیکول یا سلول‌های مژه می‌شود، از این رو در صورتی که مژه‌های کم پشتی دارید و رشد مژه‌هایتان متوقف شده است، این سرم تقویت مژه باعث تقویت و احیای مژه‌ها می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های سرم تقویت مژه بریلی، جلوگیری از ریزش مژه است. در واقع فرمولاسیون این سرم مژه باعث می‌شود که مژه‌ و ابرو پس از مدتی میزان ضخامت بیشتری پیدا کنند و سرعت رشدشان نیز افزایش یابد.


پیشنهاد مقاله : تقویت مژه با چند راهکار بسیار ساده


7.      سرم تقویت مژه باله آ

سرم تقویت مژه باله آ از ترکیباتی همچون بیوتین و ویتامین برخوردار است که هر دو کمک بسزایی به تحریک بافت مژه می‌کنند تا سلول‌های مژه رشد و افزایش یابند. همچنین این محصول تقویت مژه باعث آبرسانی مژه‌ها نیز می‌شود.

از این رو مژه‌ها از استحکام بیشتری برخوردار خواهند بود و پرپشت‌تر به نظر می‌رسند. سرم تقویت مژه باله آ مناسب افرادی است که مژه‌های کوتاه و کم پشتی دارند، چرا که این محصول کمک بسزایی در بلند شدن مژه‌ها می‌کند.

8.      سرم تقویت مژه هیربرست

محلول و سرم تقویت مژه و ابرو

برند هیربرست (Hairburst) ساخت کشور انگلیس است و در ایران نیز سرم تقویت مژه هیربرست به دلیل کیفیت بالایی که دارد، شناخته شده است. این برند نه تنها برای تقویت مژه مناسب است، بلکه به پرپشت شدن ابروها نیز کمک می‌کند.

ترکیبات سرم تقویت مژه هیربرست به گونه است که ضخامت مژه‌ها را افزایش می‌دهد و سلول‌های مژه را برای رشد و تقویت بیشتر تحریک و مغذی می‌کند. در نتیجه استفاده دو یا سه ماهه از این محصول، مژه و ابروهای پرپشت و زیبایی خواهید داشت.

9.      سرم تقویت مژه یوسی درم

برند یوسی درم محصولی از کشور آلمان است که برای تقویت مژه بسیار مناسب خواهد بود. در ترکیبات این سرم تقویت مژه یوسی درم، پروستاگلاندین استفاده شده است که باعث می‌شود سلول‌های مژه در کمترین زمان رشد کنند و در نتیجه مژه‌ها بلند و پرپشت شوند.

همچنین عصاره بابونه، اسید هیالورونیک و پانتنول موجود در سرم تقویت مژه یوسی درم کمک می‌کند تا مژه‌ها آبرسانی و تقویت شوند، چرا که خشکی و شکنندگی مژه‌ها نیز یکی از دلایل اصلی ریزش مژه محسوب می‌شوند.

10. سرم تقویت مژه سسدرما

در صورتی که به دلایل خشکی مژه، استفاده مداوم از ریمل، مصرف برخی از داروها یا استرس دچار ریش مژه و ابرو هستید، سرم تقویت مژه سسدرما را توصیه می‌کنیم تا از ریزش مژه‌هایتان جلوگیری کنید.

سرم تقویت مژه سسرما حاوی ترکیباتی است که به تقویت و تحریک سلول‌های مژه برای رشد بیشتر کمک می‌کند. بنابراین پس از مدتی مژه‌هایتان پرپشت و بلند خواهد شد و دیگر دچار ریزش مژه و ابرو نخواهید شد.

11. سرم تقویت مژه لامینین

سرم تقویت مژه لامینین حاوی عصاره رزماری، بابونه، آویشن، دم اسب، کپکسیل و روغن درخت غان است که هر یک از این ترکیبات مانع ریزش مژه و ابرو می‌شوند و در نتیجه مژه و ابروهای پرپشتی خواهید داشت.

سرم تقویت مژه لامینین باعث تقویت و تغذیه سلول‌های مژه می‌شود و آن‌ها را برای رشد سریع تحریک می‌کند تا مژه‌های بلندتری داشته باشید. این محصول تنها مناسب خانم‌ها نیست و آقایان نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

12. سرم تقویت مژه سریتا

سرم تقویت مژه سریتا یکی از پرطرفدارترین سرم مژه در ایران است. در واقع این سرم باعث بازسازی و ترمیم سلول‌های مژه آسیب دیده می‌شود و آن‌ها را تقویت و تغذیه می‌کند تا رشدشان بهبود و افزایش پیدا کند.

سرم مژه سریتا حاوی ویتامین‌ و ترکیباتی است که باعث فازایش رشد و پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود و همچنین خاصیت آبرسانی این محصول مانع ریزش و خشکی مژه و ابرو می‌گردد و باعث می‌شود مژه‌های بلند و زیبایی داشته باشید.