زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

راهنمای خرید 4 محصول برتر از برند بابلیس

wordcamp
1,711
10 دقیقه
راهنمای خرید 4 محصول برتر از برند بابلیس

خرید لوازم شخصی برقی، اهمیت زیادی در زندگی هر فردی که به خود و زیباییش اهمیت می‌دهد، دارد. در واقع لوازم شخصی برقی زندگی را برای همه آسان‌تر کرده و باعث کاهش هزینه‌های آرایشگاه نیز می‌شود. همین ابتدا بهتر است بدانید که نام و قدمت برند، تاثیر زیادی در میزان کیفیت لوازم برقی آرایشی دارد. در میان هزاران برند در ایران و دنیا، یکی از برندهای معروف و شناخته شده، بابیلیس است که از همان ابتدای فعالیتش با کیفیت خوب، اعتماد بسیاری از خانم‌ها و آقایان را به خود جلب کرد. بنابراین در ادامه مقاله قصد داریم راهنمای خرید 4 محصول برتر از برند بابلیس + نقد و بررسی را برایتان قرار دهیم تا خرید آسان و خوبی را تجربه کنید.

با برند بابیلیس بیشتر آشنا شوید

مارک بابلیس اصل از یک شرکت فرانسوی که محصولات و تجهیزات مخصوص مو در سال 1960 تولید می‌کرد، متولد شد. بابلیس جزو اولین برندهای تولید کننده لوازم شخصی برقی، مثل سشوار بابلیس، اتو مو، اپیلاتور، دستگاه فر کننده مو و… است. برند بابیلیس به دو گروه بابیلیس پرو برای تجهیزات سالن‌های آرایشگاهی و بابیلیس پاریس برای مصرف خانگی تقسیم می‌شود.

از آن‌ جایی که این برند در ایران جزو نخستین برندهایی لوازم برقی آرایشی بود، همچنان بسیاری از مردم، دستگاه فر کننده مو را به نام بابلیس یاد می‌کنند. جالب است بدانید که برند بابلیس توسط دو فرد به نام آقای لِلیور، مخترع دستگاه فر کننده مو و آقای فلبلم، خالق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بابیلس، تاسیس شد.

در سال 1995، برند بابیلیس توسط شرکت کانر، یکی از شرکت‌های مهم تولید محصولات مراقبت از پوست و مو در دنیا، خریداری شد و اکنون بابیلیس زیرمجموعه این هولدینگ است. امروزه برند بابیلیس در سراسر دنیا فروش بسیار بالایی دارد و یکی از برندهای مهم محصولات آرایشی برقی است.

لیست محصولات برند بابیلیس

محصولات برند بابیلیس

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید 4 محصول برتر از برند بابلیس + نقد و بررسی را برایتان قرار دهیم تا خرید بهتری را تجربه کنید. مارک بابلیس اصل، تنوع زیادی در محصولات دارد. برای مثال هنگامی که سشوار بابلیس را معرفی می‌کنیم، شما باید ده‌ها مدل سشوار با ویژگی و کارایی متفاوت را در نظر بگیرید. در واقع هر چه میزان اطلاعات شما از محصولات و اطلاعات لوازم شخصی برقی این برند بیشتر باشد، خرید آسان‌تری تجربه خواهید کرد و حتی در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

معرفی و بررسی سشوار بابلیس اصل

بررسی سشوار بابیلیس

برند بابیلیس با این میزان قدمت و تجربه در تولید لوازم شخصی برقی، در گروه بهترین مارک سشوار قرار دارد. این برند برای تولید سشوار، با شرکت‌های معروفی مثل فراری همکاری کرده، بنابراین تنوع سشوار این برند بسیار زیاد است. سشوار بابلیس به دو دسته حرفه‌ای و خانگی تقسیم می‌شود.

نسل جدید سشوار بابلیس، موتور بسیار پر قدرتی با تکنولوژی EDM دارد و دور موتور ۲۲۵۰۰ بار در دقیقه می‌چرخد. همچنین سشوار بابیلیس با فناوری تولید یون ارائه می‌شود. احتمالا این روزها در میان بررسی بهترین مارک سشوار، نام فناوری تولید یون، نانو، سرامیک، تورمالین و تیتانیوم را مشاهده کرده باشید.

فناوری یون و نانو تازه‌ترین تکنولوژی نسبت به سرامیک، تورمالین و تیتانیوم در صنعت تولید سشوار است که هر یک از این اصطلاحات به نوع و میزان گرمایش سشوار بستگی دارد. اگر می‌خواهید سشوار بابلیس با فناوری تولید یون تهیه کنید، توصیه می‌کنیم با عملکرد آن نیز آشنا شوید.

فناوری تولید یون در سشوار یعنی، دستگاه یون منفی برای شکستن مولکول‌های آب آزاد می‌کند. این شکستن مولکول‌های آب، باعث خشک شدن موها می‌شود، اما رطوبت طبیعی موها را از بین نخواهد برد. در نتیجه جنس موهایتان خشک یا سوخته نمی‌شود و موها حجیم و درخشان خواهد شد. اما بهتر است بدانید که این سشوار برای موهای نازک، لَخت و کم‌پشت انتخاب بهتری خواهد بود.

نوع دیگر سشوار بابیلیس، همراه با المنت سرامیک است. معمولا قیمت سشوار سرامیکی از سشوار یون‌دار کمتر خواهد بود. سشوار سرامیکی همراه با اشعه مادون قرمز و باد گرم موها را خشک می‌کند و ضرری برای موها نخواهد داشت. بهتر است بدانید که سشوار سرامیکی برای موهای ضخیم و بلند مناسب است.

سشوار تورمالین و تیتانیوم، المنت و بدنه متفاوتی دارند و قیمت آن به دلیل قیمت سنگ تورمالین و تیتانیوم، کمی بیشتر خواهد بود. سشوار تورمالین، سرعت بالایی در خشک کردن موها دارد. بنابراین اگر موهایتان ضخیم، وز و پر است، خرید این سشوار مناسب موهایتان خواهد بود.

نکته دیگری که باید پیش از خرید سشوار بابلیس اصل به آن توجه کنید، میزان قدرت سشوار است. این قدرت روی جعبه یا بدنه سشوار با حرف W که به معنای وات است، نشان داده می‌شود. شما باید میزان قدرت سشوار را با توجه به جنس موهایتان تهیه کنید. برای مثال اگر ضخامت موهایتان زیاد است، قدرت 2200 برایتان مناسب خواهد بود. با این حال بهتر است بدانید که شما می‌توانید میزان گرما و باد سشوارهای بابیلیس را تنظیم کنید.

همچنین بهتر است بدانید که شما می‌توانید یک سشوار کلاسیک یا یک سشوار چرخشی بابلیس برای موهایتان تهیه کنید. البته سشوار چرخشی مناسب خشک کردن موها نیست، اما شما می‌توانید با این نوع سشوار، موهایتان را به اصطلاح براشینگ و حالت‌دار کنید. بنابراین خرید سشوار چرخشی برای زیبایی موها در مهمانی، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

معرفی و بررسی فرکننده مو بابلیس

فرکننده مو بابلیس

موهای فر بسیار جذاب هستند، اما به شرط آن که پس از فر کردن، موها آسیب نبینند. از این جهت شما باید پیش از خرید دستگاه فر کننده مو، حتما به برند و میزان کیفیت آن توجه کنید. همان طور که می‌دانید، یکی از اولین دستگاه‌های برقی فرکننده مو، از برند بابیلیس بود؛ از این جهت بسیاری از ایرانی‌ها همچنان به دستگاه فرکننده مو بابلیس می‌گویند. اما این روزها همه می‌دانند که بابیلیس، مثل جین، نام یک برند است.

کیفیت بالای بابلیس مو باعث شده که در همه این سال‌ها، میزان اعتماد مشتریان از سراسر دنیا، روز‌به‌روز بیشتر شود. تنوع بالای این برند در تولید انواع دستگاه فر کننده باعث می‌شود تا انتخاب دقیق‌تر و بهتری برای خرید داشته باشید. دستگاه فر کننده مو بابیلیس انواع مختلفی مثل دستگاه فر کننده مو کلاسیک، فر کننده دوقلو مو، فر کننده مو جادویی بابلیس، دستگاه ویو یا انبر موج مو و… دارد.

هر یک از این دستگاه‌ها ویژگی و کاربرد متفاوتی دارند که شما می‌توانید با توجه به علاقه و نیازتان آن را تهیه کنید. معمولا بدنه بابیلیس از سرامیک و تیتانیوم ساخته می‌شود. این دو بدنه، میزان آسیب حرارت به موها را کاهش می‌دهند. نسل جدید دستگاه فر کننده مو این برند، همراه با دکمه و صفحه نمایشگر تنظیم دما است. از این جهت شما می‌توانید دمای بابلیس مو را با توجه به میزان ضخامت موهایتان تنظیم کنید.

معمولا دستگاه‌های فر کننده مو بابلیس به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که برای هر دو نوع موی بلند و کوتاه کاربرد دارند. همچنین در صورتی که می‌خواهید تنوعی در مدل فر موهایتان بدهید، می‌توانید خرید فر کننده مو جادویی بابلیس را تجربه کنید. این دستگاه بسیار جدید است و همراه با تکنولوژی و دمای قابل تنظیم، موهایتان را به زیبایی فر خواهد کرد.

معرفی و بررسی اتو مو بابلیس

اتو مو بابلیس

این روزها خرید اتو مو اهمیت زیادی دارد، چرا که شما می‌توانید با این دستگاه موهایتان را صاف و حتی فر کنید. یکی از بهترین برندها، اتو مو بابلیس است. اولین نسل اتو مو، بدون تنظیم دما بود و همین مسئله باعث می‌شد که موهای برخی به خوبی صاف نشود و به موهای برخی دیگر، آسیب برسد.

اما این روزها، بسیاری از برندهای تولید کننده لوازم شخصی برقی، دکمه تنظیم دما را برای تمام تجهیزات و دستگاه‌های حالت دهنده موی خود، فراهم کرده‌اند. از این جهت شما می‌توانید دمای دستگاه را با توجه به نیاز، مدل مو و جنس موهایتان تنظیم کنید. صفحات اتو مو بابلیس با تکنولوژی سرامیک، نانو سرامیک و سرامیک پیشرفته و تراکم بالا تهیه و تولید شده است. از این جهت برند بابیلیس تلاش کرده که آسیب دمای دستگاه به موها به حداقل برسد.

همچنین برخی از این اتوموها همراه با فناوری تولید یون هستند. فناوری یون یعنی دستگاه یون منفی برای حالت‌دهی موها آزاد می‌کند و باعث درخشش و افزایش حجم موها می‌شود. علاوه بر این، اندازه اتو موهای این برند بسیار استاندارد است و افرادی که موهای بلند یا کوتاه دارند، می‌توانند از این دستگاه بهره‌مند شوند. از این جهت شما می‌توانید بهترین اتومو بابلیس را با توجه به جنس و ضخامت موهایتان تهیه کنید.

معرفی و بررسی برس حرارتی بابلیس

بررسی برس حرارتی بابلیس

برس حرارتی مو، نسل جدیدی از سشوارهای برس‌دار یا اتوموهایی همراه با برس است که صاف کردن موها را بسیار ساده کرده است. در واقع برس حرارتی بابلیس کمک می‌‌کند تا موها در کسری از ثانیه صاف و حالت‌دار شوند. برس حرارتی بابلیس به دو مدل برسی و چرخشی تقسیم می‌شود، اما بهتر است بدانید که کارکرد هر یک کمی متفاوت خواهد بود.

برس حرارتی بابلیس همراه با فناوری تولید یون، باعث صاف شدن و درخشش موها می‌شود. همچنین برس حرارتی یون‌دار کمک می‌کند تا موهای مرطوب نیز خشک و حال‌دار شوند. بنابراین پس از حمام، در صورتی که موهایتان نم‌دار است، می‌توانید با برس حرارتی موهایتان را صاف و حالت‌دار و البته خشک کنید. برس حرارتی بابلیس شامل دکمه تنظیم حرارت است و شما می‌توانید دمای دستگاه را با توجه به جنس موهایتان تنظیم کنید. همچنین شما می‌توانید فقط با باد برس، موهایتان را مثل سشوار خشک و شانه کنید.

اما کارکرد سشوار چرخشی بابلیس کمی متفاوت است. این برس چرخشی چندان مناسب خشک کردن موهای مرطوب و نم‌دار نیست. اما این دستگاه یک انتخاب خوب برای براشینگ و حالت‌دهی موها است. از این جهت شما می‌توانید به جای صرف هزینه برای آرایشگاه، خودتان در خانه موهایتان را حالت‌دار و زیبا کنید.

این محصول همراه با دکمه باد خنک برای افزایش حجم موها است. همچنین تکنولوژی یونیک و بدنه سرامیکی این دستگاه، میزان آسیب به موها را به حداقل می‌رساند. برس چرخشی بابلیس، کمک به از بین رفتن گره موها می‌کند و شما می‌توانید به راحتی موهایتان را جذاب و حالت‌دار کنید.

سوالات متداول از بهترین محصولات برقی بابیلیس

برند لوازم شخصی برقی بابیلیس، یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی در دنیا است. این برند کیفیت بسیار بالایی دارد و انتخاب مناسبی برای سالن‌های آرایشی و خانه خواهد بود. این برند برای خانم‌ها و آقایان بسیار محصولات متفاوتی دارد و اگر می‌خواهید بیشتر با این محصولات آشنا شوید، توصیه می‌کنیم به سوالات متداول از بهترین محصولات برقی بابیلیس توجه کنید تا خرید راحت‌تر و بهتری را تجربه کنید.

لوازم شخصی برقی بابلیس ساخت کدام کشور است؟

لوازم شخصی برقی بابلیس ساخت کشور فرانسه در سال 1960 است و در همه این سال‌ها، این برند محصولات متنوع خود را به سراسر دنیا صادر کرده است.

برند بابیلیس چه محصولاتی دارد؟

سشوار چرخشی، دستگاه فر کننده مو، انواع سشوار، انواع اتو مو، لیزر موهای زائد خانگی، ماشین اصلاح سر و صورت، ریش تراش، بیگودی برقی، اپیلاتور، سنگ پا برقی، دستگاه بافت مو و… تنها بخشی از محصولات این برند هستند و هر یک مدل‌های متنوعی نیز دارند.

چگونه سشوار بابلیس اصل بخریم؟

خرید سشوار بابلیس اصل یا محصولات دیگر این برند، فقط از فروشگاه‌های معتبر، همراه با ضمانت‌نامه امکان‌پذیر خواهد بود. برای مثال، فروشگاه آنلاین مو تن رو، اصالت و کیفیت محصولات خود را ضمانت می‌کند. در این صورت پولی که صرف خرید لوازم آرایشی برقی می‌کنید، هدر نخواهد رفت.