زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ روتین پوستی و شیوه تناسب اندام

wordcamp
1,000
9 دقیقه
رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ روتین پوستی و شیوه تناسب اندام

حضور اسکارلت جوهانسون، بانوی بلوند محبوب هالیوود در صحنه سینما به اندازه سیاره عطارد گرمابخش است. جوهانسون چهره شهوانی و دلربایی دارد و شکوه خیره‌کننده و توانایی بازیگری او فوق‌العاده است. این بازیگر، مدل و خواننده 37 ساله در دوران طلایی هالیوود در جلد بسیاری از مجلات به عنوان یکی از زیباترین بانوان جهان حضور داشته و مدل موی او در بسیاری از فیلم‌هایش زبان‌زد بوده است. این بازیگر 37 ساله دارای یک اسکار بهترین بازیگر زن (برای فیلم Marriage Story) و یک اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن (برای فیلم Jojo Rabbit) است. ویژگی‌های جذاب و اندام ایده‌آل او نتیجه روتین زیبایی سختگیرانه است. اسکارلت برنامه تمرینی و رژیمی خاصی دارد. ما در ادامه رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون را برای شما تشریح خواهیم کرد.

مختصری از زندگینامه اسکارلت جوهانسون

تولد و خانواده اسکارلت جوهانسون

اسکارلت اینگیرید جوهانسون، بازیگر آمریکایی در 22 نوامبر 1984 در منهتن نیویورک ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. مادر او، ملانی اسلون از خانواده یهودی اهل برونکس نیویورک و پدرش، کارستن جوهانسون یک آرشیتکت زاده کپنهاگ دانمارک است. خواهر او ونسا جوهانسون نیز یک بازیگر است و برادرانش آدریان و هانتر نیز مانند او بازیگر هستند. وی علاوه بر آمریکا، شهروند دانمارک نیز هست.

شروع بازیگری

اسکارلت بازیگری را از دوران کودکی شروع کرد. مادرش او را به تست‌های بازیگری می‌برد. اولین تجربه حرفه‌ای بازیگری‌اش را در سن 8 سالگی با بازی در نمایش «سفسطه» (Sophistry) بدست آورد. همچنین اولین تجربه بازی در فیلم را در سن 9 سالگی با بازی در فیلم کمدی شمال (North) بدست آورد. اما فیلمی که او با بازی در آن مطرح شد و توجه همگان را به خود جلب کرد «زمزمه اسب» (The Horse Whisperer) در سال 1998 بود.

شهرت در بازیگری

در سال 2003، وی برای دریافت دو جایزه گلدن گلوب نامزد شد؛ یکی برای فیلم ژانر درام «دختری با گوشواره مروارید» (Girl with a Pearl Earring) و دیگری برای فیلم ژانر کمدی «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation). همچنین در سال 2004 نیز برای بازی در فیلم «آهنگ عاشقانه برای بابی لانگ» (A Love Song for Bobby Long) نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. در ادامه نامزد شدن‌های متوالی در مراسم گلدن گلوب وی در سال 2005 برای بازی در فیلم امتیاز نهایی (Match Point) نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ روتین پوستی

هر زمان که یک سلبریتی روتین پوستی خود را با دیگر افراد جامعه به اشتراک می‌گذارد، افرادی که به مراقبت از پوست علاقه دارند توصیه‌ این سلبیریتی‌ها را مانند یک گنجینه پنهان می‌دانند و روتین پوستی اسکارلت جوهانسون نیز از این قاعده مستثنی نیست. استانداردهای مراقبت از پوست جوهانسون موجب شده که پوستی شفاف داشته باشد. اما جوهانسون تأیید می‌کند که وی هرگز یک روتین زیبایی دیوانه‌وار نداشته است.

ستاره فیلم The Lost in Translation از حساسیت پوستی رنج می‌برد و هنگامی‌که وقت روتین پوستی روزانه‌ او می‌رسد، مراقبت بیشتری از پوست انجام می‌دهد. او هیچ‌گاه با چهره آرایش‌کرده به تختخواب نمی‌رود حتی اگر ساعت 4 صبح به منزل برگردد. زیبایی واقعی اسکارلت به دلیل برنامه‌ریزی او در زندگی است. او به جای مصرف محصولات معطر از کاتافیل استفاده می‌کند. معمولاً پوست خود را مرطوب نمی‌کند چون پوست او به طور طبیعی توانایی توازن در این زمینه را دارا است. با این وجود وی هفته‌ای یک بار از ماسک آبرسان صورت استفاده می‌کند.

همچنین جوهانسون شدیداً معتقد به استفاده از محصولات طبیعی و نوشیدن آب فراوان است. او صورت خود را با استفاده از سرکه سیب تمیز می‌کند و از عسل به عنوان ماسک صورت استفاده می‌کند.

محصولات مراقبت از پوست مورد علاقه جوهانسون

اسکارلت برای مقابله با پوست کدر یا لکه‌های قرمز از قدرت لیموی خام استفاده می‌کند. وی لیموی خام را یا مستقیماً مورد استفاده قرار می‌دهد یا پس از رقیق‌سازی در آب از آن استفاده می‌کند. در میان علایق این بازیگر بالم لب (Cellular Performance Lip Treatment) متعلق به شرکت کانبو سنسای قرار دارد و همچنین در حمام‌های طولانی خود از روغن اسطوخودوس برای کاهش استرس بهره می‌برد.

مرطوب‌کننده ترکیبی اسکارلت جوهانسون

آرایشگر شخصی اسکارلت جوهانسون که فرانکی بوید نام دارد با استفاده از کرم یا سرم آب‌رسان پوست وی را شاداب نگه می‌دارد. وی با مخلوط کردن کرم نرم‌کننده و مرطوب‌کننده (La Mer Moisturizing Soft Cream) و چندقطره روغن (La Mer Renewal Oil)، برای پوست اسکارلت جوهانسون مرطوب‌کننده می‌سازد. این محلول کمک می‌کند که پوست صاف و برای پذیرش محصولات آرایشی آماده باشد.

سرم مورد استفاده اسکارلت جوهانسون

هنگامی که جوهانسون برای مراسم گلدن گلوب آماده می‌شد بوید عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد. در این عکس برای آرایش جوهانسون از سرم آبرسان هیالورونیک اسید (The Inkey List’s Hyaluronic Acid Serum) و مرطوب‌کننده روغن کنف (The Inkey List’s Hemp Oil Moisturizer) استفاده کرده بود. این سرم کاملاً در پوست پخش می‌شود و موجب صاف شدن آن خواهد شد. لوسیون کنف دارای اسانس چای سبز، چربی‌های غیراشباع‌شده و روغن دانه کنف است که موجب صاف شدن، مرطوب‌شدن و تغذیه پوست می‌شود.

تمیزکننده

از آنجاییکه جوهانسون به تناسب کار خود آرایش زیادی انجام می‌دهد، به نظر او باید غیرتهاجمی‌ترین روتین پوستی را برای خود برگزیند. بنابراین قبل از این‌که بوید، آرایشگر شخصی او آرایش غلیظی برای اسکارلت انجام دهد از مواد غیرکومدوژنیک استفاده می‌کند. این مواد موجب بروز آکنه نمی‌شوند و منافذ پوست را باز می‌کنند.

استفاده از اقلام پوستی غیرمعطر

اسکارلت جوهانسون پوستی زیبا و لطیف دارد. چنین پوستی مستعد جوش و آکنه است. او به دقت برنامه مراقبت از پوست خود را دنبال می‌کند. اسکارلت از محصولات مراقبت از پوست غیرمعطر استفاده می‌کند تا از هرگونه تحریک پوست و جوش در امان باشد.

رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ آرایش

اسکارلت جوهانسون در آرایش، سبک مخصوص به خود را دارد و از براش‌ها و اسفنج‌های آرایشی او می‌توان به این موضوع پی برد. او یک بار در هفته آن‌ها را تمیز می‌کند تا عاری از باکتری‌هایی باشند که وی آن‌ها را سبب شکستگی‌های مو می‌داند. یک براش تمیز و بهداشتی از عفونت و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند. وقتی نوبت به لوازم آرایشی می‌رسد باید بگوییم او عاشق محصولات Dolce و Gabbana است و همانطور که در بسیاری از فیلم‌های او می‌بینیم رژلب قرمز را نیز دوست دارد. او معتقد است که رژلب قرمز می‌تواند تکمیل‌کننده یک آرایش باشد. اسکارلت هر روز از کانسیلر استفاده می‌کند و این در حالی است که وی در زمان عکس گرفتن استفاده از کرم پودر را برای خود ممنوع کرده است.

آرایش چشم اسکارلت جوهانسون

براساس گفته‌های اسکارلت، چشم‌های او بهترین نقطه جذابیت او نیستند اما به خوبی می‌داند چطور با استفاده از یک موچین و خط چشم بسیار خوب که همیشه در کیف آرایش او وجود دارند چشم‌های خود را زیبا جلوه دهد. همچنین او عاشق برنزه‌کننده است و استفاده از برنزه‌کننده چشم و پوست را جایگزینی برای آفتاب‌گرفتن می‌داند.

فرانکی بوید، آرایشگر شخصی اسکارلت جوهانسون از کرم دور چشم برای او استفاده می‌کند. کرم دور چشم، پوست را برای استفاده از کانسیلر آماده می‌کند. علاوه بر این هر پخش‌شدگی که ممکن است هنگام به کارگیری سایه چشم بوجود بیاید را پاک می‌کند. برای این منظور جوهانسون از کرم دور چشم کافئینی (The Inkey List’s Caffeine Eye Cream) استفاده می‌کند. این کرم، یک مرطوب‌کننده زیرچشم که چین و چروک و التهاب را کاهش می‌دهد.

کرم چشم
کرم دور چشم، پوست را برای استفاده از کانسیلر آماده می‌کند.

رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ آرایش مو

اسکارلت بسیاری از رنگ‌های مو از بلوند گرفته تا سبزه و از مشکی گرفته تا قرمز را تجربه کرد. اما دریافت که همان موی بلوند تیره‌ی او بهترین حالت را برای وی به ارمغان می‌آورد. وی غالباً با همین مدل مو در جامعه ظاهر می‌شود. اما ترجیح او بر مدل موی بروزرسانی شده هالیوودی است زیرا احساس می‌کند که نمای صورت او را ظریف‌تر نشان می‌دهد. جوهانسون به طور مداوم از محافظ‌های گرمایی و سرم‌های مو استفاده می‌کند.

مدل موی اسکارلت جوهانسون
بسیاری از مدل‌های مو با چهره اسکارلت جوهانسون تناسب دارند.

رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون؛ رژیم غذایی و تناسب اندام

اسکارلت جوهانسون که موفق به نامزدی در 4 دوره مراسم گلدن گلوب شده است وقتی اندامش از نظر فیزیکی مناسب است بالاترین اعتماد به نفس را دارد. بنابراین وقتی کاری در دست اجرا ندارد هم برنامه تمرینی 30 دقیقه‌ای روزانه خود را دنبال می‌کند. وی این کار را بدون رفتن به باشگاه یا استخدام یک مربی گران‌قیمت انجام می‌دهد. اسکارلت چندین برنامه تمرینی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به یوگا، تمرین مقاومتی با وزنه، پیاده‌روی، دویدن، هاکی و هنرهای رزمی اشاره کرد. وی به این دلیل به هنرهای رزمی روی آورده که برای صحنه‌های جنگی فیلم‌هایش نیاز به آن دارد. این تمرین‌ها به وی کمک می‌کنند تا متابولیسم بالای بدن خود را حفظ کند و سبب شدند تا برای دومین بار عنوان زیباترین بانوی زنده جهان را بدست آورد. هر وعده تمرینی اسکارلت 5 تا 10 دقیقه‌ای است. او هر فعالیت تمرینی خود را 25 تا 30 بار تکرار می‌کند.

تناسب اندام به اندازه خوردن غذاهای سالم برای اسکارلت جوهانسون اهمیت دارد. وی به پنیر گریل شده و پختن غذای میان‌وعده عشق می‌ورزد. اما مواد چرب غذایی را با مواد سالم جایگزین می‌کند. با مصرف میوه‌ها، سبزیجات و پروتئین‌های بدون چربی در داخل و خارج از خانه توازن غذایی خود را به وجود می‌آورد. به علاوه دوره زمانی خوردن غذای او محدود است. وی ابتدا هر 12 ساعت در روز غذا می‌خورد و اکنون آن‌را به هر 14 یا 15 ساعت یکبار رسانده است. به این شیوه رژیمی روزه‌داری کوتاه‌مدت اطلاق می‌شود. در این رژیم معمولاً فرد صبحانه نمی‌خورد، یک ناهار سنگین میل می‌کند و شام را سبک در نظر می‌گیرد. با توجه به غذاهایی که اسکارلت در طول روز مصرف می‌کند می‌توانیم بگوییم او تقریباً یک گیاه‌خوار است.

سؤالات متداول در مورد رازهای زیبایی اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون چه مواردی را برای روتین پوستی خود رعایت می‌کند؟

او هیچ‌گاه با چهره آرایش‌کرده به رختخواب نمی‌رود. صورت خود را با سرکه سیب تمیز می‌کند و از ماسک صورت عسل استفاده می‌کند. استفاده از سرم آبرسان هیالورونیک اسید و روغن کنف نیز در روتین پوستی او دیده می‌شود.

اسکارلت جوهانسون چه نکاتی را برای آرایش رعایت می‌کند؟

تمیز کردن براش، استفاده از سرم مو و کرم دور چشم.