زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

با انواع ماسک لیفت صورت آشنا شوید!

تیم تحریریه مو تن رو
2,319
8 دقیقه
با انواع ماسک لیفت صورت آشنا شوید!

برای لیفت صورت همیشه نیازی به جراحی یا تزریق ژل و بوتاکس یا فیلر نیست. شما می‌توانید با کمتری هزینه، پوست صورتتان را به صورت طبیعی لیفت کنید. در واقع پوست برای جوان سازی باید با ترکیبات مغذی و استاندارد تقویت و تغذیه شود تا دچار پیری و افتادگی نشود. ممکن است بخواهید پوست صورتتان را با روش‌های طبیعی و ارگانیک لیفت کنید. در این حال توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله برای آشنایی با انواع ماسک لیفت صورت توجه کنید تا پوستی جوان داشته باشید.

فواید ماسک برای لیفت صورت چیست؟

یکی از روش‌های لیفت صورت جراحی و تزریق است. اما نکته منفی که جراحی و تزریق صورت به همراه دارد این است که شاید از نتیجه جراحی‌تان راضی نباشید و دوره نقاهت طولانی را طی کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم برای جراحی و تزیق صورت برای لیفت پوست، ابتدا با فواید ماسـک لیفت صورت آشنا شوید.

ترکیباتی که در ماسک صورت برای لیفت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، معمولا حاوی انواع ویتامین، مواد معدنی و ترکیبات مغذی و مورد نیاز پوست است. چیزی که به رطوبت و آبرسانی پوست نیز کمک می‌کنند و پوست را نرم، لطیف و شاداب می‌سازند.

در واقع شما با استفاده از ماسـک لیفت صورت با یک تیر دو نشان می‌زنید که نه تنها پوست صورتتان را مغذی و تقویت می‌کنید، بلکه با ترکیبات طبیعی، مفید و ارگانیک به لیفت صورت و جوان سازی پوست نیز کمک می‌کنید.  

همچنین در صورتی که بهترین ماسک برای لیفت صورت را انتخاب کنید، هزینه‌‌یتان نیز کمتر می‌شود و روتین پوستی بسیار سالم و کارآمدی برای پوستتان خواهید داشت. تهیه ماسـک لیفت صورت خانگی بسیار آسان است و نتیجه سریعی نیز به همراه دارد.

توصیه می‌کنیم در صورتی که می‌خواهید ماسک خانگی لیفت صورت را تهیه یا خرید کنید حداقل هفته‌ای یک تا دو بار مصرف ماسک صورت را در روتین پوستی خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

انواع ماسک خانگی برای لیفت صورت

از مزیت‌های ماسک خانگی برای لیفت صورت می‌توان به طبیعی و ارگانیک بودن ترکیبات اشاره کرد. هر یک از آنها حاوی ترکیبات بسیار مفید برای پوست هستند. همچنین تهیه این ماسک‌ها بسیار ساده است. هنگامی که روی صورت باقی می‌مانند، جذب پوست می‌شوند. شما نیز می‌توانید در مدت زمان کوتاه به نتیجه دلخواهتان برسید. بنابراین برای تهیه انواع ماسک خانگی برای لیفت صورت، ادامه مقاله را از دست ندهید.

بهترین ماسـک لیفت صورت با تخم مرغ

بهترین ماسک لیفت صورت همراه با تخم مرغ است. شما می توانید آن را علاوه بر پوست صورت، روی پوست گردن‌تان نیر قرار دهید. سفیده تخم مرغ حاوی پروتئین و کلاژن است که پوست را سفت و لیفت می‌کند. همچنین سفیده تخم مرغ به از بین بردن چروک صورت نیز کمک می‌کند.

از دیگر ترکیباتی که در بهترین ماسـک لیفت صورت به کار می‌رود، ویتامین E است. در واقع ویتامین ای به ویتامین زیبایی معرف است، چرا که همراه با ترکیبات مغذی و آنتی‌اکسیدان به درمان مشکلات پوستی کمک می‌کند.

علاوه بر این، در ترکیبات این ماسک لیفت صورت، عسل مورد استفاده قرار می‌گیرد. عسل خاصیت آنتی‌اکسیدان و آنتی‌باکتریال به همراه دارد که آکنه و جوش صورت را از بین می‌برد و پوست را مرطوب و لیفت می‌کند.

برای تهیه بهترین ماسـک لیفت صورت شما به یک عدد سفیده تخم مرغ، پنج قطره روغن ویتامین E و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. ابتدا سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا یک دست شود. سپس 5 قطره روغن ویتامین ای و عسل را به آن اضافه نمایید و به خوبی مخلوط کنید.

این ماسک صورت خانگی را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان قرار دهید تا کاملا جذب صورت و گردن شود و خشک گردد. در نهایت پوستتان را با آب ولرم یا سرد بشویید تا پوستتان جوان و لیفت شود.

ماسـک لیفت صورت موز

اگر می‌خواهید یک ماسک لیفت صورت در خانه تهیه کنید که خواص زیادی برای پوستتان به همراه داشته باشد و باعث سفت شدن و شادابی پوستتان شود، این ماسک خانگی را از دست ندهید. موز به عنوان بوتاکس طبیعی یاد می‌شود، چرا که به لیفت طبیعی صورت کمک می‌کند.

در ترکیبات این ماسک لیفت صورت به همراه موز، ویتامین E، A، B و پتاسیم وجود دارد. مواردی که مانع پیری، شل و افتادگی پوست صورت می‌شود. همچنین توت فرنگی حاوی ویتامین C است. این ویتامین، پوست را برای کلاژن سازی تحریک و تقویت می‌کند و باعث جوان شدن پوست می‌شود. علاوه بر این، اسید لاتیک شیر پرچرب باعث بسته شدن منافذ باز پوست و نرم شدن صورت می‌گردد.

برای تهیه ماسـک لیفت صورت شما به یک‌سوم موز متوسط، دو عدد توت فرنگی کوچک و یک قاشق چای‌خوری شیر پرچرب نیاز دارید. ابتدا موز را همراه با توت فرنگی له کنید. سپس مقداری شیر پرچرب به آن اضافه نمایید و به خوبی هم بزنید. این ماسک را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان قرار دهید و در نهایت پوست صورتتان را با آب ولرم به خوبی بشویید.

ماسـک برای لیفت صورت با آووکادو

در صورتی که می‌خواهید ماسک برای لیفت صورت تهیه کنید، معجزه آووکادو را دست کم نگیرید. آووکادو منبع غنی از اسید‌های چرب مفید و ویتامین E است که در محصولات مراقبت از پوست نیز کاربرد فراوان دارد. در واقع این موارد تنها بخش از مزایای آووکادو برای پوست صورت است:

  • رطوبت، نرم‌کنندگی و آبرسانی پوست
  • کاهش لک صورت
  • ترمیم آسیب‌های پوستی
  • جوان سازی پوست
  • درمان خشکی پوست صورت
  • از بین بردن چین و چروک پوست صورت
  • تقویت و تغذیه پوست

علاوه بر این، ماسکی که می‌خواهیم در این بخش برای لیفت پوست صورت معرفی کنیم حاوی عسل است. عسل یک منبع مهم از انواع ویتامین، آنزیم‌های مفید و مواد معدنی است. اینطور جوش و آکنه را از بین می‌برد، پوست را پاکسازی می‌کند و به آبرسانی، از بین بردن منافذ باز پوست و لیفت صورت کمک می‌کند.

برای تهیه این ماسک خانگی برای لیفت صورت شما به یک‌سوم آووکادوی رسیده، یک قاشق چای‌خوری عسل و یک عدد سفیده تخم (در بخش بالا به مزیت تخم مرغ برای لیفت صورت اشاره کردیم) نیاز دارید.

 ابتدا آووکادو را له کنید، سفیده تخم مرغ را به خوبی هم بزنید و عسل را به این دو ترکیب، اضافه نمایید. این ماسک را می‌توانید به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست صورت و گردن قرار دهید. هنگامی که ماسک به خوبی خشک شد، شما می‌توانید صورتتان را با آب سرد یا ولرم بشویید.

خرید بهترین ماسک لیفت صورت

در صورتی که طرفدار ماسک آماده هستید و می‌خواهید به سادگی پوست صورتتان را لیفت کنید، در ادامه مقاله می‌توانید با چند محصول و بهترین ماسـک لیفت صورت موجود در بازار ایران آشنا شوید تا پوستتان را جوان و زیباتر کنید.

پک محصولات لیفتینگ اوریفلیم سری نوایج مناسب برای افراد بین 40 تا 50
پک محصولات لیفتینگ اوریفلیم سری نوایج مناسب برای افراد بین 40 تا 50

ماسک آبرسان صورت لیفتیگ

ماسک صورت آبرسان لیفتینگ حاوی هیالورونیک اسید است که کمک شایانی به جوان سازی و لیفت صورت می‌کند. از مزیت این ماسک لیفت صورت می‌توان به آبرسانی و درخشندگی پوست اشاره کرد. در واقع زمانی که میزان آبرسانی پوست کافی باشد، پوست دچار پیری یا افتادگی نمی‌شود و شفاف و جوان باقی می‌ماند. این ماسک به صورت نقابی است و نحوه مصرف آن بسیار ساده است.

ماسک لیفت صورت بایو آکوآ

ماسـک لیفت صورت بایو آکو مدل V shaped lifting از محصولات پرطرفداری است که اثر بخشی فوق‌العاده‌ای در سفت کردن پوست صورت دارد. این ماسک چروک صورت را از بین می‌برد و با ترکیباتی که به همراه دارد، پوست را آبرسانی و تقویت می‌کند.

ماسـک لیفت صورت پیودرم

اگر طرفدار صورت V شکل هستید و می‌خواهید صورتتان را بدون جراحی لیفت کنید، خرید ماسـک لیفت صورت پیودرم انتخاب مناسبی خواهد بود. این ماسک در دو مرحله باعث افزایش قابلیت ارتجاعی پوست می‌شود و از افتادگی پوست صورت جلوگیری می‌کند. همچنین ماسـک لیفت صورت پیودرم حاوی کلاژن است و باعث جوان سازی پوست می‌شود.

ماسـک لیفت صورت لیفتیگ

از دیگر ماسک‌های موثر برای لیفت کردن صورت می‌توان به ماسـک لیفتیگ با عصاره‌ی هلو اشاره کرد. این ماسک یک آبرسان قوی است که پوست را با عصاره میوه‌ها تغذیه می‌کند و مانع شل شدن و افتادگی صورت می‌شود. از دیگر مزیت‌های این ماسـک لیفت صورت لیفتینگ می‌توان به از بین بردن لک و تیرگی پوست اشاره کرد. در واقع این ماسک صورت را درخشان می‌کند و باعث آرامش پوست صورت خانم‌ها و آقایان نیز می‌شود.

ماسک صورت نقابی بایو آکوا
ماسک صورت نقابی بایو آکوا