زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بررسی پودر فیکس فلورمار + آمورش نحوه استفاده

تیم تحریریه مو تن رو
598
6 دقیقه
بررسی پودر فیکس فلورمار + آمورش نحوه استفاده

تصور کنید در یک روز گرم تابستانی به یک دورهمی مهم دعوت شده‌اید؛ برای این روز بزرگ، آرایشی زیبا داشته و جذاب‌تر از همیشه به نظر می‌رسید. اما بعد از یک الی دو ساعت می‌بینید که میکاپ روی صورت شما، حالتی ماسیده پیدا کرده است. کانسیلر به شکل خطوطی کوچک زیر چشمانتان جمع شده، ریمل ریخته و رنگ رژ رفته است. می‌دانید که در چنین شرایطی تجدید کردن آرایش، تنها اوضاع را بدتر می‌کند. اگر همیشه به این مشکل دچار می‌شوید، شاید به این خاطر است که پودر فیکس فلورمار را در کیف آرایش خود ندارید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با محصول پودر فیکس فلورمار آشنا کنیم.

آشنایی با تاریخچه و برند پرطرفدار Flormar

برند آرایشی و بهداشتی فلورمار در سال 1950 در میلان ایتالیا تاسیس شد؛ اولین محصول این برند لاک ناخن بود و به مرور محصولات آرایشی دیگری در خط تولید برند فلورمار قرار گرفت. چند سال بعد از تاسیس فلورمار، یک خانواده ترکیه‌ای مالکیت آن را خریداری و Flormar را به کشور خود منتقل کردند. در حال حاضر Flormar، حدود 21% از سهام بازار لوازم آرایشی ترکیه را به خود اختصاص داده و مشغول رقابت با مشهور‌ترین برند‌های آرایشی جهان است. برند فلورمار سالانه بیش از 120 میلیون محصول آرایشی تولید کرده و دارای بیش از 200 فروشگاه تک برندی در سرتاسر جهان است.

پودر فیکس فلورمار چیست و چه کاربردی دارد؟

پودر فیکس فلورمار بعد از اتمام زیرسازی آرایش استفاده شده و همانطور که از نام آن پیداست باعث تثبیت و عدم تغییر میکاپ می‌شود. پودر فیکس فلورمار با نگهداشتن رطوبت پوست از ریزش و ماسیدگی میکاپ در روز‌های گرم تابستان یا حتی در حین تمرینات ورزشی، جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین‌های مکمل E، F و A بوده و از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و التهابات مراقبت می‌کند. پودر فیکس فلورمار با وجود کمپلکس‌های روغنی مثل هوهوبه و ماکادمیا، بدون ایجاد چربی اضافی باعث آبرسانی به پوست می‌شود.

این محصول در گروه پودر‌های فیکس‌‌کننده شل (Loose) بوده و به صورت بسته‌بندی کاسه‌ای و به رنگ مشکی به بازار عرضه می‌شود. روی پودر فیکس فلورمار برای خروج مواد آرایشی، درپوشی با منافذ بسیار ریز قرار گرفته و همراه بسته‌بندی یک پد قرار دارد. پودر تثبیت‌کننده آرایش فلورمار در حدود 18 گرم وزن داشته و به نسبت میزان استفاده‌ای که دارد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. این محصول در دو حالت بی‌رنگ و رنگی وجود داشته و مدل رنگی آن در سه شماره بژ تیره، بژ کلاسیک و شنی متوسط تولید می‌شود.

بررسی مزایا و معایب پودر فیکس Flormar

فلورمار از برند‌های شناخته‌شده در تولید لوازم آرایش بوده و فیکساتور آن از محصولات پرفروش این برند است. پودر فیکس فلورمار ویژگی و مزایای خاصی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • حفظ رطوبت پوست
  • تثبیت و ماندگاری آرایش بالای 12 ساعت
  • بدون ایجاد خشکی و پوسته شدن
  • عدم تغییر رنگ واقعی پوست
  • کنترل میزان روغن و چربی پوست
  • مناسب برای انواع رنگ پوست

شاید بتوان گفت تنها عیب این محصول، کمیاب بودن آن است؛ پودر فیکس Flormar اصل در اغلب اوقات در دسترس نبوده و به سختی پیدا می‌شود. اگر شما هم از طرفداران این محصول آرایشی هستید، می‌توانید آن را در سایت مو تن رو پیدا کنید. باتوجه به رنگبندی متنوع این پودرفیکس، می‌توانید بهترین گزینه را متناسب با رنگ پوست و کرم پودر خود پیدا کنید.

آموزش نحوه استفاده از پودر فیکس فلورمار

همانطور که اشاره کردیم پودر فیکس فلورمار بعد از اتمام زیرسازی آرایش استفاده می‌شود. یعنی این محصول فقط برای تثبیت و حفظ ماندگاری کانسیلر و کرم‌پودر موثر است. برای استفاده از پودر فیکس فلورمار باید از پد اورجینال داخل بسته‌بندی یا از یک براش تمیز بهره بگیرید. با کمک براش یا پد کمی از پودر فلورمار را به صورت ضربه‌ای بخش‌های زیرسازی شده صورت (زیر چشم، خط لب خنده، پیشانی، بینی، پشت لب و گونه و…) بزنید. حالا پودر فیکساتور باید برای چند دقیقه روی صورت شما باقی مانده تا به خوبی بین خطوط کانسیلر و کرم‌پودر نفوذ کند.  

بعد از گذشت چند دقیقه باید با یک براش تمیز، روی پودر فیکساتور کشیده و قسمت‌های اضافی آن را از روی صورت پاک کنید. بعد از زدودن پودر اضافی، باید به میکاپ ادامه داده و آرایش چشم و لب را تکمیل کنید. توجه داشته باشید که برای تثبیت آرایش کل صورت (چشم و لب) باید در پایان از اسپری فیکساتور فلورمار استفاده کنید. اسپری را در فاصله 20 سانتی از صورت خود قرار داده و چشمان خود را ببندید. مواد را به صورت اسپری کرده و برای چند ثانیه چشمان خود را بسته نگه دارید تا ذرات اسپری کاملا روی صورت شما بنشیند.  

روش تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی

به شما گفتیم که پودر فیکس فلورمار اصل از محصولات آرایشی با کیفیت و نایاب محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده که از این محصول باکیفیت، نمونه‌های تقلبی و کپی نیز تولید شود. برای همین قصد داریم، روش تشخیص پودر فیکس فلورمار اصل و تقلبی را به شما بگوییم:

  • قبل از خرید پودر فیکساتور فلورمار، مقداری از پودر را بین دو انگشت خود بکشید. در حالت عادی و در هنگام استفاده از محصول اصل، پودر باید ریز و نرم باشد. اگر احساس می‌کنید محصول زبر و خشن است با نمونه فیک روبرو هستید.
  • رنگ پودر تثبیت‌کننده آرایش اصل فلورمار، کرمی روشن یا زرد است. اگر مقدار کمی از این محصول را روی انگشت خود بکشید، متوجه رنگ زرد آن خواهید شد. در غیر اینصورت محصولی که روبروی شماست فیک است.
  • قیمت محصولات آرایشی فلورمار به دلیل کیفیت بالایی که دارند به نسبت بالا است. پس اگر دیدید که یک محصول از این برند به قیمت پایین و ارزانی فروخته می‌شود، بدانید که پودر تثبیت‌کننده تقلبی است.
  • روی بسته‌بندی محصول اورجینال فلورمار، شماره محصول و ویژگی کالا ذکر شده است. پک محصول تقلبی، رنگ محو و کدری داشته و علامت استاندارد و اصالت کالا را ندارد.
  • محصولات آرایشی مثل پودر فیکس باید عطر و بوی ملایمی داشته باشند؛ تثبیت کننده فلورمار کپی و تقلبی بوی تندی داده یا حتی خیلی خوش‌بو است.

خرید محصولات اصل فلورمار با قیمت و کیفیت مناسب

پودر فیکس فلورمار اگر اصل باشد از بهترین گزینه‌ها برای تثبیت و ماندگاری آرایش است. پس حتما در روتین آرایش خود از محصولات اورجینال و اصل فلورمار استفاده کنید؛ این محصولات با کیفیت بالایی که دارند از پوست شما مراقبت هم می‌کنند. شما چه تجربه‌ای درباره محصولات فلورمار دارید؟ خوشحال می‌شویم تجربه و پرسش خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.