زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

5 مدل از بهترین برس حرارتی مو و طرز استفاده آن

تیم تحریریه مو تن رو
3,565
16 دقیقه
5 مدل از بهترین برس حرارتی مو و طرز استفاده آن

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به مرتب بودن موهای خود اهمیت می‌دهید و از شلختگی فراری هستید؟ آیا دوست دارید همیشه موهای صاف و زیبایی داشته باشید؟ رسیدگی به موها برای بعضی افراد کاری سخت و زمانبر بوده و این کار برای آن‌ها به یک کابوس وحشتناک تبدیل شده است. اما خبر خوب برای این دسته افراد این است که برس‌های حرارتی موجود در بازار، کارها را راحت کرده‌اند و با صرف زمان اندکی می‌توان به نتیجه دلخواه رسید. برس‌های حرارتی به صاف شدن موها کمک شایانی کرده و آسیب آن نسبت به سایر روش‌های صافی موها خیلی کمتر است. در صورتی که موهای بلندی دارید این وسیله خیلی به کارتان می‌آید. اگر می‌خواهید درباره برس حرارتی مو بیشتر بدانید، با این مقاله از مو تن رو همراه باشید.

برس حرارتی چیست؟

برس حرارتی نام یک وسیله جدید در صنعت آرایشگری و زیبایی است که به شما کمک می‌کند به سادگی موهایتان را شانه کنید و در عین حال به حالت صاف و زیبایی در آورید. تکنولوژی ساخت این محصول آرایشی اولین بار در سال 2015 میلادی توسط شخصی به نام “دافنی (DAFNI)” ارایه گردید و پس از آن روز به روز گسترش بیشتری یافت.
نام‌های دیگر برس حرارتی مو:

  1. صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener
  2. برس صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener Brush)
  3. برس صاف کننده سرامیکی (Ceramic Straightener Brush)
  4. برس جادویی مو صاف کن (Magic Fast Hair Straightener Brush)

هنگامی که برس موی حرارتی را به پریز برق وصل می‌کنید و می‌خواهید از آن استفاده ‌کنید هم‌زمان علاوه بر شانه زدن موهای شما نقش یک سشوار و اتو مو را هم برای موهایتان ایفا می‌کند. این وسیله شگفت انگیز به شما‌ کمک می‌کند موهای خود را در کمترین زمان و به بهترین شکل به حالت لخت و صاف در بیاورد. پس خبر خوب درباره این وسیله این است که در زمان کم‌ مو‌های شما را صاف کرده و به صرفه جویی زمان شما کمک می‌کند.
سه کاربرد این وسیله:

  • برس زدن موها
  • صاف کردن موها
  • حالت‌دهی به موها
انواع برس حرارتی مو
انواع برس حرارتی مو

نکاتی درباره برس حرارتی

1- از صفحه‌های سرامیکی با ترکیبات خاصی در طراحی این برس‌ها استفاده شده تا حرارتی تولید شده را در قالب دندانه‌ای شکلی که دارد به مو‌ها منتقل کند.
2- برس برقی مو برای شانه کردن، حالت‌دهی و صاف کردن موها به کار برده می‌شود.
3- این نوع برس‌ها به قابلیت تنظیم دما مجهز هستند و شما می‌توانید هنگام استفاده، آن را روی درجه‌ای که دلخواه خودتان است تنظیم کنید.
4- کار کردن با برس حرارتی مو خیلی آسان تر از کار کردن با سشوار و اتو مو است.
5- میزان درجه حرارت در این محصول کنترل شده‌ است و در صورت استفاده غلط از آن موجب آسیب رسانی به مو نخواهد شد.

مزایای استفاده از برس‌های حرارتی

  1. یک وسیله چند کاره: برس‌های حرارتی هم موها را شانه کرده هم صاف می‌کنند و هم حالت زیبایی به موها می‌بخشند و دیگر لازم نیست برای هریک از این کارها یک دستگاه جداگانه تهیه کنید.
  2. آسیب‌رسانی کمتر به مو: برس‌های حرارتی، حرارت کنترل شده‌ای دارند و باعث آسیب و سوختگی پوست و مو نمی‌شوند.
  3. صرف جویی در زمان: برای آراستن موها با اتو مو و سشوار لازم است وقت زیادی صرف کنید اما به کمک برس‌های حرارتی در زمان شما صرفه جویی خواهد شد چون نیازی به تقسیم بندی موها و در نظر گرفتن نظم خاصی برای آن‌ها نیست.
  4. استفاده آسان: خیلی افراد هستند که کار کردن با سشوار و اتو مو برای آن‌ها چالشی سخت و جدیست به خصوص افراد تازه‌کار! گاهی هم ممکن است برای کار با این وسایل به کمک شخص دیگری نیاز داشته باشند. اما یکی از نکات مثبتی که در برس‌های حرارتی وجود دارد استفاده آسان از آن‌ها توسط خودش است.
  5. حمل آسان: برس‌های حرارتی مانند برس معمولی هستند با این تفاوت که فقط یک سیم اضافه به آن‌ها وصل است. شما می‌توانید به همان راحتی، این برس‌ها را هم با خود جا به جا کنید. همچنین این وسیله در مقایسه با سشوار وزن کمتری دارد و جای کمتری هم اشغال می‌کند.

برس حرارتی یا اتو مو

  • اگر موهای ضعیف و آسیب پذیری دارید، برس حرارتی انتخاب بهتری برای شماست چون صدمه کمتری به موها وارد می‌کند.
  • اگر موهای ضخیم و مجعد با فر زیاد زیاد دارید، اتو مو بهتر می‌تواند موهای شما را صاف کند.
  • برس‌های حرارتی دو نوع هستند هم مدل چرخشی و هم صاف. در هنگام استفاده از هر دوی این مدل‌ها احساس می‌کنید کمی به موهای شما حجم داده شده است. اما اتو مو، موهای شما را صاف و شلاقی می‌کند. پس اگر می‌خواهید موهای طبیعی‌تری داشته باشید از برس حرارتی مو استفاده کنید.
  • در هنگام استفاده از برس‌های حرارتی دچار سوختگی موها نخواهید شد چون گرما به صورت یکنواخت روی موهای شما پخش خواهد شد.
  • اگر برس حرارتی شما مجهز به فناوری تولید یون باشد، می‌تواند موهایتان را درخشان‌تر کند و الکتریسیته ساکن مو را از بین خواهد برد.
  • استفاده از برس حرارتی راحت تر است و در زمان کمتری می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
  • هنگام استفاده از برس حرارتی، هم‌زمان با صاف‌کردن موها، موهای شما شانه هم می‌شود.
  • برس حرارتی ضرر کمتری دارد و اگر می‌خواهید مکرر موهای خود را صاف و حالتدار کنید، برس موی حرارتی بهتر از اتو مو است.
  • استفاده از برس‌های حرارتی باعث صرفه جویی در زمان می‌شود چون سطح بزرگ‌تری دارد و شما مقدار زیادی مو را می‌توانید در صفحه آن پوشش دهید. همچنین به تقسیم بندی موها نیازی ندارد. اما برای استفاده از اتو مو حتما باید برای موها تقسیم بندی انجام داد تا نتیجه کار قابل قبول باشد.
  • برس‌های حرارتی به خاطر نوک گرد دندانه‌هایشان، که معمولا از جنس نایلون یا سیلیکون است، آسیب کمتری به مو می‌رسانند. چون حالت و جنس دندانه‌ها مانع تماس مستقیم سطح داغ برس با پوست سر می‌شود.
برس حرارتی مو
برس حرارتی مو یا اتو مو

طرز کار برس حرارتی

آیا برس کشیدن به موها کار سختی است؟ قطعا پاسخ به این سوال منفی خواهد بود. چون شانه کردن مو کار فوق العاده راحتیست. طرز استفاده از برس حرارتی هم با برس معمولی فرقی ندارد و به همان سادگیست.
برس کشیدن موها با برس برقی بسیار آسان است و نیاز به تخصص خاصی ندارد و لازم نیست در این کار حرفه‌ای باشید.
کافی است برس را از بالای سر (قسمت رویش و ریشه مو) به پایین (نوک موها) حرکت دهید و این کار را هم از رو و هم از زیر مو تکرار کنید. در زمان برس کشیدن به مو، پایین موها را با دست دیگرتان نگه دارید تا دسته مو کشیده شده و دندانه‌های برس به راحتی از بین تارموهای شما رد شوند.
دقت کنید دسته‌های مویی که برای شانه کردن برمی‌دارید به اندازه‌ای باشند که هیچ بخشی از مو خارج از محیط دندانه‌ها قرار نگیرد.
برس کشیدن به موها را از یک طرف شروع کرده و ادامه دهید تا به سمت دیگر موها برسید.
قبل از استفاده از این وسیله موهای خود را تمیز کرده و مطمئن باشید موهایتان چرب نباشند.
برای استفاده از برس حرارتی لازم نیست موهای خود را تقسیم بندی کنید، اما اگر دوست دارید نتیجه کار فوق العاده عالی شود می‌توانید موهای خود را ابتدا به چند دسته تقسیم کنید سپس شروع به استفاده از برس حرارتی کنید.

طرز کار برس موی حرارتی
طرز کار برس موی حرارتی

نگهداری از برس‌ حرارتی مو

  1. این دستگاه مانند هر دستگاه الکتریکی دیگری برای حفظ سلامت خودش باید به دور از رطوبت و آب باشد.
  2. بعد از هر بار استفاده و یا در صورتی که استفاده از این وسیله طولانی مدت شد، دو شاخه دستگاه از پریز برق جدا شود.
  3. اگر هر گونه نوسانات شدید برقی مشاهده کردید، از روشن کردن برس حرارتی و هر دستگاه برقی دیگری پرهیز کنید.
  4. مراقب باشید ضربه شدیدی به دستگاه وارد نشود یا از دستتان نیفتد.
  5. برس مو را در معرض تابش مستقیم آفتاب و گرمای شدید قرار ندهید.

چه مدل برس حرارتی چی بخرم؟ بهترین مارک کدومه؟

خانم‌هایی که تصمیم به استفاده از این وسیله می‌گیرند سوالی که برایشان پیش می‌آید این است که حالا چه مارک و چه مدلی بخرم؟!
در ادامه این مقاله قصد داریم چند مدل از پر فروش‌ترین و بهترین مدل‌های برس موی حرارتی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس مدل 8000

پرومکس نام یک برند در زمینه محصولات آرایشی مربوط به مو است که علاقه‌مندان زیادی در سراسر دنیا دارد. این برند یک برند معتبر و معروف کره‌ای است که محصولات بسیار باکیفیت و حرفه‌ای لوازم برقی مو را تولید می‌کند.
یکی از محصولات معروف و پرطرفدار این برند، برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس مدل 8000 می‌باشد. این محصول گارانتی 24 ماهه نگان سرویس هم دارد و مصرف کننده هنگام خرید این محصول نگرانی نخواهد داشت.
این دستگاه از 3 فناوری به طور همزمان بهره می‌برد که عبارتند از:

  1. سرامیک تکنولوژی
  2. تورمالین
  3. آیونیک

مزایای استفاده از برس حرارتی مو پرومکس

  • کاهش آسیب به مو
  • بهبود حالت‌دهی و درخشندگی
  • رفع مشکل وز شدگی مو
  • ماندگاری حالت مو پس از استفاده از دستگاه
برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس
برس حرارتی صاف کننده مو پرومکس

طرز کار برس حرارتی پرومکس

کار کردن با این برس ساده‌تر از چیزیست که فکرش را کنید!
برای استفاده از این محصول کافیست آن را ابتدا به برق وصل کنید. این دستگاه یک دکمه دارد که با نگه‌داشتن آن دستگاه خاموش و روشن می‌شود. بعد از آن که به کمک دکمه دستگاه روشن شد 30 ثانیه صبر کنید تا برس گرم شود. در صورتی که همان دکمه روشن کننده روی دسته برس را فشار دهید می‌توانید درجه حرارت دلخواه خود را که روی صفحه LCD دستگاه هست را تنظیم کنید.
برای استفاده از این وسیله توصیه ما این است که درجه حرارت را روی کمترین مقداری تنظیم کنید که موی شما با آن دما صاف می‌شود.
برای محافظت از پوست و موی شما این دستگاه به پوشش سرامیکی و نوک عایق مجهز است.
صفحه‌های سرامیکی این برس از موهای شما در برار حرارت محافظت کرده و آسیبی به موهای شما نخواهد رسید. جالب است بدانید که برس موی حرارتی پرومکس به سیستم خاموشی خودکار مجهز است و پس از 60 دقیقه خودش خاموش خواهد شد. پس اگر زمانی بعد از استفاده از این وسیله فراموش کردید آن را خاموش کنید، نگران نباشید چون خودش هوشمندانه عمل خواهد کرد!
در طراحی برس موی حرارتی پرومکس، فناوری تولید یون هم در نظر گرفته شده است که به نرم کردن مو و جلوگیری از وز شدگی کمک بسیاری می‌کند.
بعد از استفاده از این برس مشاهده می‌کنید که در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه رسیده‌اید و موهایی خوش حالت و براق دارید.

نحوه کار با برس موی حرارتی
نحوه کار با برس موی حرارتی

ویژگی‌های برس موی حرارتی پرومکس

  1. قابلیت تنظیم دما از 160 تا 220 درجه سانتی گراد
  2. مجهز به شانه‌‌ با دندانه‌های مقاوم در برابر حرارت و گرما
  3. قابلیت تولید یون
  4. دارای نمایشگر LCD
  5. دارای سیمی به طول 2.7 متر برای استفاده راحت

سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل AS551E

سشوار یک وسیله کاربردی هم برای خانم ها و هم برای آقایان است.
نوع کاربردی که هر فرد از سشوارها انتظار دارد متفاوت است. مثلا عده‌ای از سشوار فقط برای خشک کردن موها استفاده می‌کنند و عده دیگری علاوه بر خشک کردن، برای حالت دادن موها هم از سشوار استفاده می‌کنند
اگر از جمله افرادی هستید که در هنگام سشوار کردن موها حالت دادن، صاف کردن و فر کردن آن‌ها هم برایتان مهم است از سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل AS551E استفاده کنید.
این مدل سشوار بابیلیس بسیار حرفه‌ای طراحی شده و قسمت سر آن به صورت برس چرخشی عمل می‌کند. می‌توان گفت این دستگاه ترکیبی از برس و سشوار است.

سشوار برس دار چرخشی بابیلیس چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • حداکثر توان این سشوار 800 وات است.
  • دسته این سشوار اصولی و مطابق اصل ارگونومی ساخته شده که از خسته شدن دست‌ها جلوگیری می‌کند و به مچ دست آسیب نمی‌زند.
  • این مدل سشوار برس دار چرخشی برند بابیلیس 3 درجه سرعت دارد که به کمک یک کلید کشویی می‌توان درجه دلخواه را تنظیم کرد.
  • سشوار برس‌دار چرخشی 2 حالت چرخش دارد که به کمک یک کلید کشویی روی حالت دلخواه تنظیم می‌شود.
  • موتور به کار رفته در این سشوار از نوع AC است و باعث شده این سشوار بسیار حرفه‌ای عمل کند.
  • این مدل سشوار برس دار چرخشی سری دیسپانسر ندارد.
  • سشوار چرخشی بابیلیس به تکنولوژی تولید یون مجهز است.
  • این مدل سشوار حرفه‌ای فیلتر هوای قابل تفکیک هم دارد.
  • برس گرد نصب شده روی این دستگاه از جنس سرامیک بوده و از سوختن مو‌ها و آسیب دیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

طرز کار سشوار برس دار چرخشی بابیلیس

در ابتدای کار لازم است آب موهایتان را با حوله بگیرید. فقط کافیست آب از موهای شما چکه نکند. بگذارید موها نم دار باشد چون هنگام استفاده از این دستگاه نباید موها کاملا خشک باشد.
حالا می‌توانید دستگاه را روشن کرده و شروع به کار کنید.
این برس همزمان با سشوار کردن موها به حالت دهی آن‌ها هم کمک کرده و با سرعت زیادی موها را خشک می‌کند.
در صورتی که قصد استفاده از مواد مختلف روی موهای خود را دارید قبل از سشوار کردن، مواد را به موها بزنید و با دمای سرد آن‌ها را سشوار کنید. این کار باعث می‌شود مواد به خوبی روی موهای شما ثابت شوند.

سشوار برس دار چرخشی بابیلیس
سشوار برس دار چرخشی بابیلیس

ویژگی‌های سشوار برس دار چرخشی بابیلیس مدل AS551E:

  • حداکثر توان برابر با 800
  • دارای برس گرد سرامیکی
  • دارای 2 درجه سرعت
  • دارای 2 حالت چرخشی

برس حرارتی مو پرو جیمی مدل GM-2972

برس حرارتی پرو جیمی مدل GM-2972، از دمای 240 درجه سانتی گراد تا 400 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. برای تنظیم درجه می‌توانید از ال سی دی که روی دستگاه قرار گرفته استفاده کنید، درجه دمای دلخواه را تنظیم کرده و شروع به کار کنید. کمپانی تولید کننده این برس حرارتی تمام نکات را برای راحتی مصرف کنندگان در نظر گرفته است مثلا سیم این برس برقی قابلیت دارد که به طور کامل بچرخد و نیازی نیست که نگرانی خرابی و یا پارگی سیم در انتهای دستگاه باشید. (مشکلی که سیم بیشتر وسایل برقی دارد)

این برس حرارتی سیمی به طول 1.67 متر دارد و برای استفاده در نقاطی که از پریز برق دور هستند بسیار مناسب است.
اگر هنگامی که با برس معمولی موهای خود را شانه می‌کنید و در میان موهایتان احساس کشیدگی می‌کنید، این برس موی برقی برای شما خیلی مفید خواهد بود چون برس موی حرارتی پرو جیمی باعث کشیدگی موها نمی‌شود و هنگام استفاده از آن احساس خوبی خواهید داشت.

برس حرارتی پرو جیمی


ویژگی‌های برس حرارتی پرو جیمی:

  • مجهز به قابلیت تنظیم دما از 300 الی 750 درجه فارنهایت یا 240 تا 400 درجه سانتی گراد
  • دارای سیم با قابلیت چرخش 360 درجه
  • دارای نمایشگر ال سی دی برای تنظیم دما
  • گستره دمایی بالای 240 درجه سانتی گراد
  • داری سیم گردان برای استفاده راحت مصرف کنندگان

برس حرارتی بابیلیس مدل HSB100

برس حرارتی بابیلیس هم مانند سایر برس‌های حرارتی از نظر شکل ظاهری مانند یک برس معمولی می‌باشد. اما با این تفاوت که در بین دندانه‌های برس، دندانه‌های دیگری هم وجود دارند که توسط برق، داغ شده و درنتیجه به صاف کردن و حالت داده به موها کمک می‌کنند.
برس حرارتی بابیلیس مدل HSB 100 ،  به تعداد 126 عدد دندانه دارد. جنس این دندانه‌ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شود:

  1. دسته اول دندانه‌های برس حرارتی بابیلیس که شامل 42 عدد دندانه است از جنس سرامیک می‌باشد. این دندانه‌ها روی صفحه سرامیکی برس وصل شده‌اند. دندانه‌ها با روشن شدن برس داغ شده و به‌ محض تماس با موها، در کمترین زمانی آن‌ها را صاف می‌کنند.
  2. دسته دوم دندانه‌های میانی هستند. جنس این دندانه‌ها از سیلیکون بوده و برای حالت دادن به موها کاربرد دارند.
  3. دسته سوم دندانه‌ها، دندانه‌هایی از جنس پلاستیک می‌باشد که در دو طرف برس به شکل هلال قرار گرفته‌اند. وظیفه این دندانه‌ها بازکردن گره موها است.
برس حرارتی بابیلیس

برس حرارتی بابیلیس مجهز به دو قسمت ویژه یون ساز است که بر روی صفحه سرامیکی آن قرار گرفته‌اند. این یون سازها در هنگام شانه کردن موها الکتریسیته ساکن که بر اثر شانه زدن موها به وجود می‌آید را از بین برده و از وز شدن یا فر شدن موها جلوگیری می‌کنند.
برس حرارتی بابیلیس دارای سه حالت درجه دمایی 90، 180 و 200 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

طرز کار برس حرارتی بابیلیس

ابتدا برس حرارتی بابیلیس را روشن کنید سپس دمای آن را متناسب با موهای خود تنظیم کنید. به مدت چند دقیقه صبر کنید تا دمای برس به حد دلخواه شما برسد. تا زمانی که دمای برس تنظیم می‌شود، آن را روی پد نسوز قرار دهید. سپس برای استفاده بهتر است موها کمی نمدار باشند. برای این کار موهای خود راکمی با آب‌پاش ‌تر کنید. اگر نخواستید مو ها را خیس کنید، می‌توانید به‌صورت خشک هم از این برس بهره کافی را ببرید.
ویژگی‌های این مدل از برس حرارتی مو بابیلیس

  1. همراه داشتن پد نسوز
  2. مجهز به سیم چرخان برای استفاده راحت
  3. قابلیت یون‌سازی با دو خروجی بر روی سطح سرامیکی برس برای عملکرد بهتر و براق کردن موها
  4. دارای سه حالت تنظیم دما برای همه انواع موهای خشک و آسیب‌دیده، موهای ضخیم و موهای نرم و لطیف
  5. بزرگ بودن اندازه برس حرارتی بابیلیس کمک می‌کند دیگر نیازی به دسته دسته برس کشیدن و صاف کردن موها نباشد.

حالت دهنده پاناسونیک مدل EH-KE16 رنگ سفید

حالت دهنده پاناسونیک مدل EH-KE16، یک نوع برس است که به یک دمنده هوا مجهز بوده و زمانی که از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید موهایتان را به حالت دلخواه خود درآورید و از آن لذت ببرید.
این وسیله آرایش مو یک سری به شکل برس‌ دارد و برای حالت‌دار کردن موها از آن استفاده می‌شود.
از فناوری تولید یون در ساخت حالت دهنده پاناسونیک مدل EH-KE16 استفاده شده و عملکرد آن به این صورت است که میلیون‌ها یون منفی تولید می‌کند و این یون‌ها کمک می‌کنند مولکول‌های آب سریع‌تر شکسته شوند، در نتیجه موها با سرعت بیشتری خشک شده و حالت دار می‌شوند.
هنگام استفاده از این وسیله با سیم آن مشکلی نخواهید داشت چون مجهز به سیم گردان است و همین مسئله استفاده از آن را راحت تر کرده است.

برس حرارتی
حالت دهنده پاناسونیک

ویژگی‌های این محصول:

  1. مجهز به برس دمنده هوا
  2. دارای برس کششی
  3. مجهز به سیم گردان برای استفاده آسان
  4. دارای فن آوری تولید یون

در پایان باید این نکته را بگوییم که برای خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی باید به نام برند توجه کنید که مطمئن شوید معتبر است. ما در مو تن رو با فروش محصولات ایرانی و خارجی به صورت اینترنتی که علاوه بر قیمت بسیار مناسب، از کیفیت بالایی هم برخوردارند، تمام سعیمان را کرده‌ایم که مشتریان خود را راضی نگه داریم. در پایان بابت خرید و حمایت‌تان از شما سپاسگزاریم.
ممنون از اینکه تا پایان همراه ما بودید. اگر در مورد برس حرارتی مو سوال یا پیشنهادی دارید، در بخش نظرات مطرح کنید.