زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

نحوه تشخیص بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل

wordcamp
652
5 دقیقه
نحوه تشخیص بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل

به دلیل آنکه محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی به وفور در بازار ایران به فروش می‌رسد، توصیه می‌کنیم پیش از خرید، تفاوت محصول اصل و تقلبی را بدانید. یکی از بادی اسپلش‌های پرفروش و پرطرفدار در ایران، بادی اسپلش ویکتوریا سکرت است. متاسفانه محصولات تقلبی این برند نیز در دنیا به فروش می‌رسد. در ادامه مقاله نحوه تشخیص بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل را از تقلبی آموزش می‌دهیم تا خرید بهتری را تجربه کنید.

چرا خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت تقلبی مناسب نیست؟

بادی اسپلش نوعی خوش بوکننده بدن است که معمولا رایحه ملایم و با ماندگاری نسبتا پایینی دارد. بادی اسپلش را پس از حمام به پوست بدن می‌زنند تا پوست احساس خوشایند و خوش بویی پیدا کند. یکی از پرطرفدارترین بادی اسپلش‌های دنیا، بادی اسپلش ویکتوریا سکرت است. با این حال ممکن است به عنوان بادی میست نیز نام برده شود.

بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت
بادی میست زنانه ویکتوریا سکرت

متاسفانه تعداد بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت تقلبی در ایران کم نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت به تمام نکاتی که در ادامه مقاله ذکر می‌کنیم، توجه داشته باشید تا عطر تقلبی تهیه نکنید.

اما ممکن است برایتان سوال شود که چرا بادی اسپلش ویکتوریا سکرت تقلبی مضر است؟! به گفته کارشناسان، برخی از عطرهای تقلبی حاوی ترکیبات مضر شیمیایی به نام DEHP یا اتیل هگزیل یا سموم هستند. این ترکیبات نه تنها به محیط‌ زیست آسیب می‌رسانند، بلکه برای سلامت انسان نیز مضر هستند.

از آن‌جایی که بادی میست روی پوست بدن اسپری می‌شود، با پوست در تماس مستقیم است. تشخیص اصل بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت به این دلیل اهمیت دارد که ممکن است یک محصول فیک یا تقلبی به پوست آسیب برساند.

 بسیاری از این محصولات آرایشی و بهداشتی یا عطر تقلبی باعث بروز بیماری‌های پوستی، حساسیت، خارش، قرمزی یا حتی بروز آسم می‌شود. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید هر گونه محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر یا بادی اسپلش از اصل بودن آن مطمئن شوید.

یکی از روش‌های ساده خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل یا محصولات آرایشی اصل، خرید از فروشگاه‌ آنلاین یا حضوری معتبر است. این فروشگاه‌ها محصولات استاندارد به فروش می‌رسانند و سلامت محصولات خود را تضمین می‌‌کنند. برای خرید بادی اسپلش ویکتوریا سکرت می‌توانید به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

تشخیص اصل بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت

تشخیص اصل بودن بادی  اسپلش ویکتوریا سکرت نیاز به تجربه و دقت کافی دارد. با این حال توصیه می‌کنیم حتما محصولات آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه آنلاین یا حضوری معتبر تهیه کنید. چرا که بازگشت محصولی که مورد تایید نیست را بپذیرد و سلامت محصولاتش را تضمین کند. بنابراین نحوه تشخیص اصل بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را به یاد داشته باشید. تا هزینه‌ای که صرف می‌کنید، به هدر نرود.

پمپ اسپری عطر

یکی از روش‌های تشخیص بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل از تقلبی، توجه به اندازه پمپ اسپری عطر است. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل، پمپ باریک و کشیده دارد. همچنین دهانه افشانه عطر، سفید و بزرگ‌تر از مدل تقلبی آن است.

معمولا بادی اسپلش تقلبی پمپ اسپری عطر کوتاه و گرد‌تری دارد. همچنین دهانه افشانه عطر ریزتر و کوچک‌تر است. بنابراین ممکن است عطر نه به صورت ذرات ریز، بلکه به صورت مایع پخش شود. یا حتی به درستی کار نکند.

اسم برند Victoria’s secret

اگر می‌خواهید نحوه تشخیص بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را در هر مکان و زمانی بدانید، ابتدا به نام برند Victoria’s Secret توجه کنید. در صورتی که بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت اصل باشد، نام برند به صورت درست، با املای صحیح، خوانا و با حروفی همراه با فاصله استاندارد روی در عطر و بدنه محصول نوشته شده است.

در محصولات فیک یا تقلبی ممکن است حتی نام برند به اشتباه یا بدون ‘ یا حروف S مالکیت Victoria نوشته شده باشد. در برخی از بادی اسپلش‌های تقلبی، نام این برند با حروفی ناخوانا و چسبیده به هم حک شده است.

در بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت

از دیگر روش‌هایی که می‌توان به اصل یا تقلبی بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اشاره کرد، توجه به در محصول است. معمولا در بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت حاوی یک سوراخ بسیار ریز است. اما محصولات تقلبی فاقد این سوراخ روی در عطر هستند.

علاوه بر این، در صورتی که زیر نور به داخل در بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت توجه کنید، یک شماره یا عدد حک شده است. در صورتی که داخل محصولات تقلبی بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، این عدد دیده نمی‌شود.

برخی از بادی اسپلش‌ها در شیشه‌ای دارند. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اصل، در شفاف، کشیده و باریک دارد. در صورتی که محصول تقلبی در کدر و غیرشفاف دارد و معمولا گرد و کوتاه است.

برچسب و نوشته روی محصول

روش ساده‌ی دیگری که به تشخیص اصل بودن بادی اسپلش ویکتوریا سکرت کمک می‌کند، توجه به برچسب و نوشته روی محصول است. اگر می‌خواهید محصول اصل را بشناسید، کافی است به سایت Victoria’s Secret نگاهی بیندازید.

در این صورت، عکس بادی اسپلشی که می‌خواهید را ذخیره کنید. در این صورت هنگام خرید، بطری و برچسب محصول اصل را با محصول مورد نظر مقایسه کنید. با این حال به یاد داشته باشید که بطری بادی اسپلش ویکتوریا سکرت به دو دسته تقسیم می‌شود.

اولین مدل بادی اسپلش قدیمی، در شفاف و بطری پهنی دارد. دومین مدل که این روزها برند ویکتوریا سیکرت آن را تولید می‌کند، بطری استوانه‌ای شکل دارد و معمولا در عطر طلایی و شفاف است. بنابراین در صورتی که بطری قدیمی بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را مشاهده کردید، دلیل بر تقلبی بودن آن نیست.