زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی + معرفی روتین پوستی و لوازم آرایشی

wordcamp
724
8 دقیقه
رازهای زیبایی مونیکا بلوچی + معرفی روتین پوستی و لوازم آرایشی

همیشه وقتی که بحث از زیبایی و معصومیت همزمان پیش می‌آید، یکی از کسانی که فوری در ذهن‌مان می‌آید مونیکا بلوچی است. در این مقاله، می‌خواهیم رازهای زیبایی مونیکا بلوچی از زیباترین زنان هالیوود و به تعابیری، جهان را باهم بررسی کنیم.

آشنایی با مونیکا بلوچی

سی‌ام سپتامبر ۱۹۶۴ در روستایی داخل کشور ایتالیا، یکی از زیباترین زنان جهان متولد شد. از سنین نوجوانی، به فعالیت در صنعت مدلینگ مشغول شد تا از پس مخارج دانشگاه بربیاید. در سال ۱۹۸۸، مونیکا به میلان، یکی از شهرهای مهم در زمینه مد و فشن، مهاجرت کرد‌ و سپس به عنوان مدل برند Elite Model مشغول به کار شد.

در کنار تمام موفقیتی که مونیکا به دست آورده بود، حالا وقت این بود که به عرصه سینما و تلویزیون پا بگذارد. فعالیت سینمایی مونیکا از سال ۱۹۹۰ آغاز شد و در مدت کوتاهی، به شهرت جهانی رسید. و حالا او به عنوان یکی از مشهورترین بازیگرهای دنیا و چهره برندهای Dolce & Gabbana و Dior شناخته می‌شود.

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی

مونیکای زیبا که حالا ۵۷ ساله است، پوست، مو و تناسب اندام عالی‌ای دارد. اما این‌ زیبایی و طراوت در سنین میانسالی چطور ممکن است؟

مونیکا بلوچی و جراحی پلاستیک

شاید مهم‌ترین نکته در زیبایی مونیکا، طبیعی بودن آن باشد. این بانوی زیبا هیچ عمل جراحی‌ای در راستای زیباتر شدن انجام نداده! تنها نکته‌ای که مونیکا تاکید زیادی روی آن دارد، آبرسانی کافی و کامل به پوست و به ویژه، لب‌ها است‌.

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی: آرایش و میکاپ

مونیکا به صورت کلی اهل آرایش‌های سنگین و مفصل نیست. از نظر او هم زیبایی در سادگی است. روتین آرایشی این ستاره جذاب را با هم مرور کنیم تا به درک بهتری از رازهای زیبایی مونیکا بلوچی برسیم:

  • ابتدا، مقدار کمی از فاندیشن یا کرم پودر را به صورتش می‌زند. فاندیشن موردعلاقه او از برند دولچه و گابانا است.
  • چشمان زیبا و معصومش را با سایه، ریمل و خط چشم زیباتر می‌کند. در واقع در آرایش به سبک مونیکا بیش‌ترین تمرکز روی چشم‌ها قرار دارد. محبوب‌ترین رنگ‌‌های سایه برای مونیکا، قهوه‌ای و خاکستری روشن هستند.
  • مرحله بعدی، رسیدگی به لب‌هاست. انتخاب مونیکا عموما برق لب یا رژلب‌هایی با رنگ‌های زیبا و متناسب با رنگ پوستش است.
  • در آخر، نوبت به بیک کردن صورت و استفاده از مقدار خیلی کمی رژگونه است.

من لب‌های نسبتا درشتی دارم که زود‌به‌زود خشک می‌شن. برای همین، مطمئن می‌شم که همیشه مرطوبن و به خوبی آبرسانی شدن. لب‌ها اهمیت خیلی زیادی دارن‌؛ اون‌ها کمک می‌کنن که غذا بخوریم، حرف بزنیم و عزیزان‌مون رو ببوسیم.

مونیکا بلوچی در ارتباط با روتین آرایشی

شروع و پایان روز به سبک مونیکا بلوچی

این ستاره زیبای هالیوودی روزش را با دوش آب سرد شروع می‌کند. آب سرد باعث حفظ نشاط و طراوت پوست می‌شود؛ همچنین، از شل شدن پوست صورت و بدن جلوگیری می‌کند.
او از اسپری آبرسان برای شستشو و آبرسانی به پوست صورتش استفاده می‌کند. پس یکی از رازهای زیبایی مونیکا بلوچی فاش شد. آبرسانی کامل به پوست و شستشوی صورت و بدن با آب سرد.

همچنین، روتین پوستی قبل از خواب برای مونیکا از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است. او هیچ‌وقت بدون شستن صورتش وارد رخت‌خواب نمی‌شود. از مهم‌ترین رازهای زیبایی مونیکا بلوچی، شستن صورتش با آب سرد قبل از خواب است. در این صورت پوست اجازه نفس کشیدن خواهد داشت و از ایجاد چین‌و‌چروک روی پوست جلوگیری می‌شود.

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی: مو

جالب است بدانید که مونیکا هیچ‌وقت از صاف و فرکننده مو استفاده نمی‌کند. او عنوان کرده است که موهایش را بیش‌تر از دو بار در هفته نمی‌شوید و قبل از شامپو زدن به موها، شامپو را با آب رقیق می‌کند تا خاصیت قلیایی آن کاهش پیدا کند.

ماسک موردعلاقه مونیکا برای حالت‌دهی و تقویت موها، ماسک روغن زیتون طبیعی است. همچنین، برای خشک کردن موهایش از سشوار استفاده نمی‌کند. او با حوله آب موهایش را می‌گیرد و سپس صبر می‌کند که موها به صورت طبیعی خشک شوند.

مونیکا بلوچی با موهای سالم و زیبا
مونیکا بلوچی با موهای سالم و زیبا

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی: تغذیه

مونیکا هم از آن آدم‌های عاشق غذا و غذاخوردن است. مهم‌ترین نکته‌ای که این ستاره در رابطه با غذا خوردن و روتین تغذیه‌اش عنوان کرده، به اندازه خوردن است. او می‌گوید اهل رژیم‌های سخت و عجیب برای رسیدن به وزن و اندام دلخواهش نیست. همه‌چیز می‌خورد، اما به اندازه. نکته مهم بعدی‌ای که مونیکا می‌گوید این است که خودتان را بابت غذا خوردن سرزنش و ملامت نکنید‌. با عشق و به اندازه‌، غذاهای مفید و سالم بخورید.

من ایتالیایی‌ام و عاشق غذا خوردنم. همه جور غذایی می‌خورم اما موردعلاقه‌ترینم، غذاهای ایتالیایی‌ان.

مونیکا بلوچی در ارتباط با رژیم غذاییش

مونیکا مانند بسیاری از اروپاییان، از رژیم کنترل پروتئین پیروی می‌کند. این رژیم به افراد کمک می‌کند تا ضمن حفظ زیبایی اندام، هر غذایی که دوست دارند میل کنند. نوشیدن آب جایگاه مهمی در زندگی مونیکا دارد. به گفته او، نوشیدن زیاد و مرتب آب برای او حکم رژیم غذایی‌ای دارد که باید حتما به آن پایبند باشد.

رازهای زیبایی مونیکا بلوچی: تناسب اندام

مونیکا همیشه معتقد بوده که ورزش و فعالیت‌های بدنی برای سلامتی و حفظ زیبایی مناسب و ضروری است.خود او برای حفظ سلامت و تناسب اندام، یوگا و شنا کردن را برگزیده. از آن‌جایی که مونیکا اهل رژیم‌های غذایی سفت و سخت نیست، با جدیت بیش‌تری ورزش می‌کند.

شنا کردن ورزش موردعلاقه اوست. به طور معمول، او چهار روز در هفته به مدت ۴۵ دقیقه شنا می‌کند. یوگا کردن هم در لیست فعالیت‌های روزانه مونیکا قرار دارد‌. او معتقد است یوگا برای ذهن‌آگاهی تمرین بسیار خوبی است. کاپوئرا و کیک‌بوکس هم از فعالیت‌های ورزشی‌ای هستند که او انجام می‌دهد.

مونیکا بلوچی و دخترش
مونیکا بلوچی و دخترش

مونیکا و برند Dolce & Gabbana

مونیکا سال‌ها به عنوان چهره معروف و محبوب برند دولچه و گابانا به فعالیت حرفه‌ای پرداخته.‌ این برند به قدری از زیبایی ذاتی او الهام می‌گرفتند که خط تولید «رژهای مونیکا» را راه اندازی کردند. این برند. رژهای زیبا و خوش‌رنگی را با نام مونیکا تولید کرده که هر کدام، نشان‌دهنده بخشی از شخصیت مونیکا هستند. در ادامه، بعضی از این رژلب‌ها را معرفی و از نظر خود مونیکا بررسی می‌کنیم:

رژلب Magnetic Monica

این رژ واقعا برای مهمانی و خوش‌گذرانی مناسب است. من زمانی که با دوستانم وقت می‌گذرانم از این رژلب استفاده می‌کنم‌‌. من فکر می‌کنم همه زنان باید این رژ را داخل کیف آرایشی خود داشته باشند.

رژلب Only Monica

برای زمان‌هایی که واقعا احساس خوبی دارم و می‌خواهم زیبایی و زنانگی بیش‌تری داشته باشم. این رنگ رژ برای موقعیت‌های رمانتیک و عاشقانه فوق‌العاده است.

رژلب Natural Monica

این رنگ بازتاب‌دهنده پیشینه ایتالیایی من است. نماد زنانگی و زیبایی ایتالیایی را می‌توانم در این رنگ رژ ببینم.

رژلب Chic Monica

این رژ رنگ‌ خاص و زیبایی دارد و نشان‌دهنده شخصیت ریسک‌پذیر من است. چرا که می‌توانم‌ به راحتی رنگ‌هایی که به طور معمول باب نیستند را هم روی لبانم بزنم و باز هم احساس خوبی داشته باشم.

رژلب Attractive Monica

این رژ همان چیزی است که من از رژلب قرمز می‌خواهم. یک رژ قرمز واقعی و جذاب که اکثرا برای حضور پیدا کردن در آگهی‌های تبلیغاتی آن را استفاده می‌کنم. بین همه محصولاتی که در کیف آرایشی‌ام دارم، این رژ آیتم موردعلاقه من است.

عطرهای محبوب مونیکا

یکی از چیزهایی که این ستاره زیبا به آن معروف است، بوی خوش و ماندگار است. به صورت کلی، مونیکا بلوچی یکی از طرفداران همیشگی عطرهای دولچه و گابانا است. عطرهایی با پایه وانیل از موردعلاقه‌های او هستند. سه مورد از بهترین عطرهایی که مونیکا به بانوان پیشنهاد می‌کند را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • عطر Christian Dior Escale A Portofino
  • عطر Christian Dior Hypnotic Poison
  • عطر Dolce & Gabbana Sicily Perfume
قد و وزن مونیکا بلوچی چند است؟

او ۶۵ کیلوگرم وزن و ۱۷۱ سانتی‌متر قد دارد.

آیا مونیکا بلوچی فرزند دارد؟

بله؛ او دو فرزند دختر دارد.

آیا مونیکا بلوچی مدل است؟

بله؛ مونیکا بلوچی فعالیت حرفه‌ای خود را از نوجوانی و به عنوان مدل آغاز کرده بود.

تحصیلات مونیکا بلوچی چیست؟

او قبل از شروع مدلینگ، به تحصیل در رشته حقوق مشغول بوده.

آیا مونیکا بلوچی ایرانی است؟

خیر‌. او اصالتا ایتالیایی است. اما جالب است بدانید که او برای بازی کردن در فیلم «فصل کرگدن» به یادگیری زبان فارسی روی آورده‌.

برند آرایشی محبوب مونیکا بلوچی کدام است؟

مونیکای زیبا و جذاب به عنوان مدل صورت برای برند معروف دولچه و گابانا فعالیت می‌کند.