زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین آبرسان طبیعی پوست + خواص، طرز تهیه و برندهای موجود در بازار

wordcamp
1,856
10 دقیقه
معرفی بهترین آبرسان طبیعی پوست + خواص، طرز تهیه و برندهای موجود در بازار

معمولا در فصل‌های سرد سال و با تغییر آب و هوا و سبک زندگی، پوست خشک با به عبارتی کم آب می‌شود. پوست خشک و بدون آب ممکن است چروک و کدر گردد. بنابراین نوشیدن آب در طول روز و مصرف کرم مرطوب کننده نباید فراموش شود. اما به غیر این دو، استفاده از یک ماسک یا کرم آبرسان نیز به درمان پوست خشک و آسیب دیده نیز کمک می‌کند. استفاده از ماسک آبرسان ضروری است و باید در روتین روزانه پوست قرار گیرد. بنابراین توصیه می‌کنیم به منظور معرفی بهترین آبرسان طبیعی پوست، این مقاله را از دست ندهید تا پوستی سالم و شفاف داشته باشید.

خواص آبرسان طبیعی پوست چیست؟

آبرسان پوست به دو دسته کرم آبرسان و ماسک صورت آبرسان تقسیم می‌شود. هر دو به رطوبت و تغذیه پوست کمک می‌کنند. اما چرا استفاده از بهترین آبرسان طبیعی پوست اهمیت دارد؟ و خواص آبرسان طبیعی پوست چیست؟ در ادامه این مقاله تمام این نکات را بررسی می‌کنیم تا پوستی زیبا و سالم‌تر داشته باشید.

پوست تغذیه می‌شود!

هنگامی که پوست آبرسانی می‌شود، تغذیه نیز می‌گردد. تصور کنید پوست صورت، یک بدن مجزا است. بدن برای ادامه حیات به آب و مواد مغذی نیاز دارد. پوست نیز برای سالم و زیبا ماندن، باید آب و مواد مغذی مصرف کند. در این صورت هنگامی که پوست آبرسانی می‌شود، مواد مغذی نیز به پوست می‌رسد.

پوست شفاف می‌شود!

آبرسانی طبیعی صورت، پوست را شفاف می‌کند. تفاوتی ندارد که پوست شما چرب، خشک یا نرمال است. هنگامی که پوست آب یا رطوبت خود را از دست می‌دهد، کدر و تیره می‌شود. به همین دلیل کرم‌ آبرسان خانگی یا آماده یا ماسک آبرسان صورت، میزان رطوبت پوست را بالا می‌برند. به همین دلیل پوست شفاف و روشن می‌شود. و البته نشانه‌های پیری پوست نیز کاهش می‌یابند.

پوست احیا می‌شود!

پوست صورت زمانی در معرض آسیب‌های محیطی قرار می‌گیرد و به شدت واکنش می‌دهد که میزان رطوبت کافی نداشته باشد. بنابراین پوستی که به روش طبیعی آبرسانی نشود، آسیب می‌بیند. آبرسانی طبیعی صورت، پوست را احیا می‌کند. به همین جهت، بهترین آبرسان طبیعی پوست باعث از بین بردن خشکی پوست، جوش و مشکلات دیگر می‌شود.

پوست نرم و لطیف می‌شود!

یکی از اصلی‌ترین علت‌های استفاده از بهترین آبرسان پوست، نرم و لطیف شدن صورت است. پوستی که به خوبی آبرسانی نشود، زودتر از حالت طبیعی دچار پیری می‌‌گردد. به همین جهت، یکی از روش‌های مقابله با پیری و ایجاد چین و چروک صورت، استفاده از آبرسان پوست خانگی یا آماده است.

پوست پاکسازی می‌شود!

از دیگر خواص آبرسان طبیعی صورت، می‌توان به پاکسازی پوست اشاره کرد. کرم‌های آبرسان و ماسک‌های صورت کمک می‌کنند تا میزان چربی اضافه پوست کاهش یابد. همچنین آبرسان‌ها باعث از بین بردن باکتری و آلودگی پوست می‌شوند. در این صورت میزان بروز جوش و آکنه با کمک بهترین آبرسان پوست به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

تاثیر آبرسان بر پوست
تاثیر آبرسان بر پوست

پوست دچار حساسیت نمی‌شود!

از فواید آبرسان طبیعی پوست صورت می‌توان به این مسئله اشاره کرد که پوست دچار حساسیت نمی‌شود. در صورتی که پوستی حساس، مستعد قرمزی یا خارش دارید، مصرف بهترین آبرسان طبیعی پوست، باعث درمان آسیب‌های احتمالی پوستی می‌شود.

پوست دچار لک و جوش نمی‌شود!

یکی از علل بروز لک صورت، جوش و جای جوش، کمبود آب و رطوبت پوست است. بهترین آبرسان‌های طبیعی پوست، کمک بسزایی در از بین بردن لک صورت و جوش می‌کنند. همچنین آبرسانی پوست مانع از بروز این مشکلات می‌شود.

طرز تهیه آبرسان پوست خانگی

اگر می‌خواهید پوست سالم، روشن و زیبایی داشته باشید، باید به روتین پوستی پای‌بند بمانید. آبرسانی طبیعی پوست مهم‌تریم پایه روتین یک پوست سالم و درخشان است. به همین دلیل در ادامه مقاله طرز تهیه آبرسان پوست خانگی را به شما آموزش می‌دهیم. شما می‌توانید با این ترکیبات ساده و در دسترس، ماسک صورت آبرسان تهیه کنید و پوستتان را شاداب و احیا نمایید.

بهترین آبرسان طبیعی برای پوست چرب

معمولا تعداد بهترین آبرسان طبیعی برای پوست چرب، کمتر از پوست خشک است. اما نگران نباشید. چرا که شما می‌توانید به طبیعی‌ترین و مغذی‌ترین شکل ممکن، پوستتان را آبرسانی کنید. توجه داشته باشید که آبرسانی پوست، باعث چرب‌تر شدن پوست صورت نمی‌شود. بلکه تنها پوست را سالم‌تر می‌کند.

ماسک آبرسان خانگی موز، عسل و پرتقال، نه تنها پوست را مرطوب می‌کند، بلکه باعث شادابی پوست می‌شود. همچنین این آبرسان طبیعی برای پوست چرب، از پیری زودرس و شل شدن پوست جلوگیری می‌کند.

برای تهیه بهترین ماسک آبرسان برای پوست چرب شما به 1 عدد موز رسیده، 2 قاشق غذاخوری عسل طبیعی و 1 قاشق چای‌خوری آب پرتقال طبیعی نیاز دارید. ابتدا موز را له کنید و همراه با ترکیبات دیگر مخلوط نمایید.

به منظور آبرسانی پوست صورت، ماسک خانگی باید به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار گیرد. در نهایت پوستتان را با آب ولرم یا سرد به خوبی بشویید. به یاد داشته باشید که از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ پوست را خشک می‌‌کند و میزان رطوبت پوست صورت را کاهش می‌دهد.

بهترین ماسک آبرسان پوست برای جوش صورت

همان‌طور که می‌دانید، یکی از دلایل بروز جوش و آکنه، کمبود رطوبت و آبرسانی پوست است. بنابراین کرم آبرسان شما نباید باعث چرب‌تر شدن پوست شود. بلکه باید پوست را مرطوب و پاکسازی نماید. بنابراین در این بخش طرز تهیه بهترین آبرسان پوست برای جوش صورت را قرار دادیم.

جو دو سر یک لایه بردار ملایم و طبیعی برای صورت است. همچنین جو دو سر خواص آنتی‌اکسیدان به همراه دارد که پوست را پاکسازی و درمان می‌کند. عسل خاصیت آبرسانی دارد و پوست را نرم و لطیف می‌نماید. همچنین شیر پرچرب باعث تقویت و رفع تیرگی پوست می‌شود.

برای تهیه ماسک آبرسان پوست برای جوش صورت شما به 3 قاشق غذاخوری پودر جو دو سر، 1 قاشق غذاخوری شیر پرچرب و 1 قاشق غذاخوری عسل طبیعی نیاز دارید. ابتدا تمام این ترکیبات را با یکدیگر مخلوط کنید.

این ماسک آبرسان برای جوش صورت را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورتتان قرار دهید. برای نتیجه بهتر می‌توانید یک تا دو بار در هفته از این ماسک آبرسان پوست خانگی بهره‌‌مند شوید. در مرحله آخر پوست صورتتان را با آب ولرم یا سرد به خوبی بشویید.

بهترین آبرسان طبیعی برای پوست حساس

معمولا پوست حساس به بسیاری از ترکیبات ماسک و کرم‌های طبیعی یا شیمیایی واکنش نشان می‌دهد. به همین جهت ممکن است پس از مصرف هر گونه لوازم آرایشی و بهداشتی دچار قرمزی، خارش و التهاب شود. بنابراین در این بخش بهترین آبرسان طبیعی برای پوست حساس را به شما معرفی می‌کنیم.

آلوئه‌ورا و خیار، هر دو ترکیبات بسیار طبیعی هستند که پوست را به طور قابل توجهی آبرسانی می‌کنند. همچنین از آلوئه‌ورا و خیار برای درمان پوست حساس نیز استفاده می‌شود. میزان حساسیت به این دو ترکیب بسیار کم است. اما اگر هنگام مصرف این ماسک آبرسان خانگی برای پوست حساس، دچار خارش شدید، حتما پوست صورتتان را با آب سرد به خوبی بشویید.

برای تهیه بهترین آبرسان طبیعی برای پوست حساس شما به نصف یک عدد خیار و دو قاشق غذاخوری ژل خالص و طبیعی آلوئه‌ورا نیاز دارید. ابتدا خیار را رنده کنید. سپس آن را با ژل آلوئه‌ورا ترکیب نمایید.

شما می‌توانید از این ماسک هفته‌ای یک تا دو بار استفاده کنید. این کار کمک می‌کند تا پوستتان به خوبی آبرسانی شود. ابتدا این ماسک آبرسان پوست حساس را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت قرار دهید. در پایان صورتتان را با آب سرد یا ولرم به خوبی بشویید.

بهترین آبرسان طبیعی برای پوست خشک

پوست خشک، نسبت به پوست‌های دیگر باید بیشتر آبرسانی شود. از این جهت، مصرف ماسک آبرسان برای پوست خشک دو تا سه بار در هفته الزامی است. همچنین این افراد باید هر روز از کرم آبرسان برای پوست خشک استفاده کنند.

از بهترین آبرسان طبیعی برای پوست خشک می‌توان به ژل طبیعی و خالص آلوئه‌ورا و روغن نارگیل اشاره کرد. این دو نه تنها پوست را مرطوب می‌کنند، بلکه ویتامین و مواد مغذی را به پوست می‌رسانند.

برای تهیه بهترین آبرسان طبیعی برای پوست خشک ابتدا 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل اصل را به همراه 1 قاشق غذاخوری ژل آلو‌ئه‌ورا طبیعی و خالص مخلوط کنید. این ماسک را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست قرار دهید.

در نهایت صورتتان را با آب سرد یا ولرم بشویید. پس از استفاده از این ماسک آبرسان، حتما از کرم آبرسان پوست خشک نیز بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید که از آب داغ استفاده نکنید. چرا که آب داغ پوست را خشک می‌کند.

خرید بهترین آبرسان طبیعی برای پوست

مصرف کرم آبرسان، نه تنها در طول هفته، بلکه به صورت روزانه باید در روتین پوست قرار گیرد. خرید آبرسان طبیعی برای پوست کمک می‌کند تا میزان زیادی پوست احیا شود. در این صورت شما می‌توانید در ادامه مقاله با بهترین کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست آشنا شوید.

کرم بمب آبرسان کامان

از ویژگی‌های اصلی محصولات کامان می‌توان به آبرسانی قوی پوست اشاره کرد. کرم بمب آبرسان کامان مناسب انواع پوست است. بنابراین تفاوتی ندارد که پوست شما چرب یا خشک است. چرا که می‌توانید با این آبرسان کامان به رطوبت پوستتان کمک بسزایی کنید.

کرم بمب آبرسان صورت کامان
کرم بمب آبرسان صورت کامان

کرم بمب آبرسان کامان حاوی ویتامین سی و هیالورونیک اسید است. بنابراین این مرطوب کننده خاصیت روشن کنندگی پوست را نیز به همراه دارد. همچنین پس از استفاده از کرم آبرسان کامان، پوست احساس سنگینی و چربی نمی‌کند.

ژل آبرسان صورت نوتروژینا

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا، یک مرطوب کننده قوی برای پوست است. این آبرسان صورت برای پوست معمولی و مختلط مورد استفاده قرار می‌گیرد. که البته پوست احساس سنگینی نخواهد داشت. همچنین ژل آبرسان صورت نوتروژینا فاقد الکل و چربی است. بنابراین اگر پوست حساس دارید، این آبرسان مناسب شما خواهد بود. ژل آبرسان نوتروژینا حاوی هیالورونیک اسید و گلیسیرین است که باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

کرم بمب آبرسان کلاژن کامان

کرم بمب آبرسان کلاژن کامان یک انتخاب مناسب برای جوان سازی پوست است. پوست به منظور جوان سازی باید آبرسانی و مرطوب شود. اما این مدل کرم آبرسان کامان با ترکیباتی که به همراه دارد، باعث کلاژن سازی و سفت شدن پوست می‌شود.

کرم بمب آبرسان کلاژن کامان حاوی هیالورونیک اسید است که پوست را نرم و مرطوب می‌کند. این کرم آبرسان باعث کنترل چربی پوست می‌شود. همچنین کرم آبرسان کامان پوست آسیب دیده و چروک را ترمیم و تغذیه می‌کند.

ماسک آبرسان گارنیر

ماسک آبرسان گارنیر حاوی آلوئه‌وار است. این ماسک ورقه‌ای آبرسان مناسب انواع پوست می‌باشد. این ماسک آبرسان صورت باعث مرطوب و نرم شدن پوست می‌شود. همچنین ماسک آبرسان گارنیر به درمان التهاب و از بین بردن چروک صورت کمک می‌کند.

ماسک ورقه ای آبرسان پوست گارنیر آلوئه ورا
ماسک ورقه ای آبرسان پوست گارنیر آلوئه ورا

کرم آبرسان او وی اس

کرم آبرسان او وی اس حاوی شی باتر است. این کرم به نرم و مرطوب کردن پوست معمولی و مختلط کمک می‌کند. از ویژگی‌های کرم آبرسان او وی اس می‌توان به ویتامین K اشاره کرد که باعث تغذیه پوست می‌شود. این کرم آبرسان یک انتخاب مناسب برای از بین بردن چین و چروک صورت است.

کرم آبرسان پوست ایوروشه

یکی از بهترین کرم آبرسان پوست، برند ایوروشه است. کرم آبرسان ایوروشه بافت سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود. کرم آبرسان پوست ایوروشه به از بین بردن جوش صورت کمک می‌کند. همچنین این کرم منافذ باز پوست را می‌بندد.