زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین مارک روغن آرگان

تیم تحریریه مو تن رو
4,368
6 دقیقه
بهترین مارک روغن آرگان

هزاران سال است که خواص و تاثیرات روغن ها و دانه های روغنی روی پوست و مو برای انسان ها شناخته شده است. دانه هایی مانند روغن آرگان، روغن کنجد و روغن آفتابگردان. از مهم ترین و شناخته شده ترین دانه های روغنی می توان به روغن بادام، روغن فندق، روغن هسته انگور، روغن کنجد و… اشاره کرد. اما بهترین مارک روغن آرگان کدام است؟

در سال های اخیر یک دانه روغنی به صنعت بهداشتی و آرایشی معرفی شده است که به علت خواص جادویی و اعجاب انگیز خود، تحولات زیادی در این صنعت ایجاد کرده است. این دانه روغنی شگفت انگیز دانه میوه درخت آرگان است.

روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان گرفته می شود. نکته جالبی که در مورد آرگان وجود دارد این است که آرگان فقط در کشور مراکش رشد می کند. آرگان درختی بسیار عجیب و مرموز است چون با اینکه طول عمر این درخت در حدود 200 سال است اما از حدود 50 سالگی شروع به میوه دادن می کند.

زمان طولانی میوه دادن و موقعیت خاص جغرفیایی، روغن آرگان را به یک روغن کمیاب و ارزشمند تبدیل کرده است. به همین دلیل در خرید روغن آرگان باید بسیار دقت کنید که بازیچه دست سودجویان قرار نگیرید. روغن آرگان یک روغن نباتی معمولی یا حتی یک روغن زیتون نیست که بتوانید آن را به راحتی از هر فروشگاهی خریداری کنید.

بهترین مارک روغن آرگان

خرید محصولات روغن آرگان

بهترین مارک روغن آرگان

امروزه استفاده از روغن آرگان در محصولات بهداشتی و آرایشی بسیار فراگیر شده است. به طوری که هر شرکت تولید کننده حداقل در ترکیبات چند محصول مربوط به مراقبت از پوست و موی خود از روغن آرگان استفاده می کند که هر کدام از این محصولات با توجه به نوع خود یا می توانند برای مو استفاده شوند یا برای پوست.

اگر به دنبال شکل خالص روغن آرگان هستید که محصولی با کاربرد خاص نباشد و بتوانید برای پوست، مو و ناخن از آن استفاده کنید، بهترین مارک روغن آرگان برای انتخاب، روغن خالص آرگان طلایی Argan Ole پژال خواهد بود. اما چرا روغن آرگان طلایی پژال بهترین انتخاب است؟

همانطور که گفته شد آرگان درخت بومی کشور مراکش است و تمام روغن های آرگان که در محصولات مختلف از آن استفاده می شود، از مراکش وارد شده اند. یا دانه های آن خریداری و سپس روغن از آنها استخراج شده است. روغن خالص آرگان طلایی Argan Ole پژال تولید شده در خود کشور مراکش است یعنی زادگاه آرگان. پس می تواند قابل اعتماد ترین محصول روغن آرگان خالص در بازار باشد. این روغن در فروشگاه اینترنتی مو تن رو با پروانه پهداشتی 55/10032 هم اینک در دسترس شما قرار دارد.

پک روغن آرگان

خرید ست کادویی روغن آرگان پژال

بهترین مارک روغن آرگان و محصولات متنوع آن

در اینجا قصد داریم سه محصول برای مو، پوست صورت و پوست بدن را به شما معرفی کنیم، که با توجه به برند و کسب مجوزات لازم بهداشتی از بهترین های محصولات روغن آرگان هستند.

روغن صورت روغن آرگان و اسید هیالورونیک Skin Clinic بی‌یلندا محصولی است برای بازسازی و مراقبت از پوست صورت. این محصول با داشتن روغن خالص آرگان در ترکیبات خود باعث جوان شدن پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در آن می شود. اسید هیالورونیک موجود در این محصول هم رطوبت مورد نیاز پوست را به طور عمقی تامین می کند.

سرم موی روغن آرگان دوماسی سرم مویی است که برای افزایش مقاومت مو و آب رسانی به آن، از روغن ارزشمند آرگان در ترکیبات خود بهره برده است. دوماسی با رائه این محصول تلاش کرده است یک محصول با چند کاربرد را برای مراقبت و ترمیم مو معرفی کند. سرم موی روغن آرگان دوماسی به همراه ترکیبات موثر دیگری به جز روغن آرگان، مانند ویتامین E باعث نرمی و لطافت مو شده و در رشد آنها نیز موثر خواهد بود.

شاورژل فارماسی حاوی روغن آرگان و قهوه، برای انتقال موثر خواص جادویی روغن آرگان به پوست بدن تولید شده است. با استفاده از این شاورژل می توانید با خشکی پوست خداحافظی کنید ودرخشندگی را به پوست خود هدیه دهید.

خواص روغن آرگان

روغن آرگان منبع بزرگی از اسیدهای چرب ضروری، امگا 3 و 9، ویتامین ها و آنتی اکسیدان است که تاثیرات شگفت انگیزی در زیبایی پوست و مو دارد. به همین دلیل است که استفاده از روغن آرگان در محصولات بهداشتی و آرایشی همه گیر شده و رو به افزایش است. با تاثیراتی که مصرف کنندگان محصولات روغن آرگان تجربه می کنند، روز به روز به تقاضای محصولاتی که در ترکیبات آنها از روغن آرگان استفاده شده اضافه می شود. اما روغن آرگان چه خواصی دارد که تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است.

ماسک موی مارال

خرید ماسک موی مارال

روغن آرگان از ایجاد چروک های پوستی جلوگیری کرده و آنها را درمان می کند. روغن آرگان یک مرطوب کننده و آب رسان طبیعی است که می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را به صورت کاملا طبیعی تامین کند. این روغن ارزشمند می تواند لک های پوستی را کمرنگ کرده و از ایجاد شدن لک های پوستی جلوگیری نماید. از روغن آرگان می توان برای بهبود بسیاری از مشکلات پوستی نظیر التهاب، آفتاب سوختگی، جای زخم، عوارض پوستی ناشی از آکنه و… استفاده کرد.

برای رفع خشکی مو و موخوره می توان از روغن آرگان به عنوان یک روغن ترمیم کننده استفاده کرد. روغن آرگان در هنگام استفاده روی تارهای مو یک لایه حفاظتی روی ساقه مو ایجاد می کند که این لایه حفاظتی می تواند مو را در برابر بسیاری از عوامل آسیب رسان فیزیکی و محیطی حفظ کند. موهایی که بر اثر حرارت زیاد، شستشوی بیش از حد با مواد شوینده، رنگ شدن و دکلره آسیب دیده اند در برابر استفاده از روغن آرگان واکنش خوب و امیدوار کننده ای نشان می دهند. روغن آرگان در رشد مو، افزایش شادابی و درخشان شدن آن بسیار موثر است. جالب است بدانید روغن آرگان حتی در مراقبت و حفظ سلامت ناخن ها هم نقش موثری دارد. روغن آرگان یک مرطوب کننده طبیعی و ماندگار برای ناخن است و باعث شفاف شدن رنگ ناخن ها می شود. روغن آرگان در استحکام بیشتر ناخن ها موثر بوده و می تواند نقش مهمی را در بازسازی ناخن های آسیب دیده ایفا کند.

باز هم تاکید می کنیم که روغن آرگان روغنی نیست که در همه جای دنیا به وفور یافت شود. به همین دلیل در خرید محصولاتی که روغن آرگان در ترکیبات آنها استفاده شده است، دقت کنید و این گونه محصولات را فقط از مراکز معتبر خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو همواره تلاش کرده است با تحقیقات کارشناسانه و در نظر گرفتن مجوزهای بهداشتی، محصولاتی مطمئن را به کاربران خود ارائه کند.

مجله مو تن رو