زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

موس مو چیست؟

تیم تحریریه مو تن رو
1,231
6 دقیقه
موس مو چیست؟

موس مو را می شناسید؟ تا به حال از آن استفاده کرده اید؟ در این مطلب از مجله اینترنتی مو تن رو می خواهیم موس مو را که یکی از کاربردی ترین انواع حالت دهنده مو  هست را برایتان معرفی کنیم.

همه خانم ها از این موضوع آگاهی دارند که با تغییراتی در حالت مو می توانند تغییرات بزرگی روی چهره خود ایجاد کنند، تغییراتی که به زیبایی و جذابیت آن ها کمک می کند. اما از طرفی حالت دادن به مو گاهی به دغدغه بزرگی بین خانم ها تبدیل می شود. تا جایی که ترجیح می دهند از مدل های بسته برای آرایش موهای خود استفاده کنند. اما ممکن است رضایت زیادی از این کار نداشته باشند و بیشتر مایل باشند که از مدل های باز و حالت دار برای آرایش موی خود استفاده کنند.

موس مو

حالت مو در افراد

موی بعضی از افراد به طور ذاتی حالت مشخصی ندارد اما گاهی حالت موها به واسطه عوامل محیطی همچون رطوبت و آلودگی هوا، صدمات فیزیکی حاصل از حرارت بیش از حد، شستشوی زیاد و عواملی دیگر از بین می رود و حالت پذیری موها را با مشکل رو به رو می کند. حتی نوع مو هم در حالت و حالت پذیری موثر است. مثلا نگهداری حالت مو در موهای چرب مشکل تر از موهای خشک است. چرب بودن مو باعث سنگین شدن تارهای مو شده و باعث می شود حالت مو زودتر از بین برود. مسلما موهای کوتاه هم حالت پذیرتر از موهای بلند خواهند بود. پس نوع مو و اندازه آن هم می تواند در حالت پذیر بودن مو موثر باشد. اما بدون در نظر گرفتن اینکه چه نوع مویی دارید، می توانید با انتخاب یک حالت دهنده مناسب حالت دلخواه را در موهای خود ایجاد کیند و از آن لذت ببرید.

موس مو

حالت دهنده های مو

حالت دهنده های زیادی برای حالت دادن به مو تولید و روانه بازار شده است. همه حالت دهنده های مو کاربرد و روش استفاده یکسانی ندارند. بعضی از این حالت دهنده ها باید روی موهای خشک استفاده شوند و بعضی دیگر روی موهای مرطوب. حتی ماسک های حالت دهنده ای وجود دارد که نیاز به شستشو و آبکشی دارند. اما به طور کلی حالت دهنده های مو را می توان به دو دسته تقسیم کرد.

  • حالت دهنده هایی که به واسطه مواد نرم کننده و تغذیه کننده ساقه های مو را حالت پذیر می کنند که اغلب نیاز به آبکشی دارند. مانند انواع شامپوها، ماسک های مو
  • حالت دهنده های آرایشی که برای حالت دادن و فرم دادن به مو در موقع آرایش از آنها استفاده می شود. مثل انواع ژل های مو، سرم مو، اسپری مو، موس مو
موس مو

موس مو

هر کدام از حالت دهنده های مو، ویژگی هایی داردن که با توجه به نوع کاربرد و آرایشی که قرار است انجام شود، انتخاب می شوند. یکی از بهترین حالت دهنده های مو، موس مو است. موس مو به دلیل ویژگی های خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد. موس مو در کنار کاربرد اصلی خود که حالت دادن به مو است چند ویژگی دیگر دارد که باعث شده از حالت دهنده های دیگر متمایز شود:

  • حجم دهنده : بعد از حالت دادن به مو دومین ویژگی و شهرت موس مو، حجم دادن به مو است. موس مو حجمی زیبا و طبیعی را در مو ایجاد می کند. به همین دلیل موس مو برای افرادی است که موهای نازک و کم پشتی دارند گزینه بسیار مناسبی است.
  • براق کننده : استفاده از موس مو حالت درخشندگی در تارهای مو ایجاد کرده و در نتیجه مو ظاهری سالم و طبیعی پیدا می کند. این ویژگی برای پوشاندن نواقصی چون کدر شدن ساقه مو بر اثر دکلره و عواملی دیگر بسیار موثر خواهد بود.
  • ساختار سبک : موس مو به صورت فوم تولید شده و برخلاف ژل مو ساختاری بسیار سبک دارد. اگر به دلیل چرب بودن موی خود ترجیح می دهید از ژل استفاده نکنید، موس مو برای شما بسیار مناسب خواهد بود.
  • خشک شدن سریع : به علت نوع مواد به کار رفته در ترکیبات این محصول، موس مو خیلی سریع خشک شده و حالت دلخواه را در موهای شما ایجاد می کند. این ویژگی باعث بالا رفتن سرعت آرایش کردن مو می شود.

روش استفاده از موس مو

موهای خود را بشویید و خشک کنید اما نه به طور کامل. اجازه دهید کمی رطوبت روی موی شما باقی بماند، اسپری موس مو را تکان داده و مقداری از آن را روی کف دست خود اسپری کنید. کف موس را روی موهای خود پخش کنید و حالت دهید. برای ایجاد حجم بهتر می توانید از سشوار استفاده کنید.

به دلیل اینکه موس مو سریع تر از حالت دهنده های دیگرخشک می شود اگر موهای بلندی دارید و می خواهید موس مو را روی کل موهای خود استفاده کنید، بهتر است موها را به دسته های کوچک تری تقسیم کرده و به نوبت از موس مو روی این دسته ها استفاده کنید.

موس مو

موس موی نیوا حالت دهنده موی بسیار قوی‌، محصولی از برند قابل اطمینان نیوآ است که به موهای شما درخشندگی و حالت داده و حالت آن را با قدرتی مضاعف حفظ می کند. این محصول برای انواع مو مناسب بوده و حالت چسبندگی در مو ایجاد نمی کند. استفاده از این محصول قبل از اتو مو و سشوار می تواند صدمات ناشی از حرارت به ساقه مو را به حداقل ممکن برساند.

اگر مثل یک آرایشگر حرفه ای به دنبال محصولی حرفه ای تر و خاص تر هستید شوارتزکوف با سری محصولات SILHOUETTE اینجاست تا نیاز شما را برآورده کند. موس موی شوآرتزکف مدل SILHOUETTE در اوج قدرت نگهدارندگی حالت مو، از ساختاری بسیار سبک برخوردار است. به نحوی که هیچ گونه احساسی از بودن یک ماده اضافی روی تارهای موی خود نخواهید داشت. این موس حالت و حجم طبیعی مو را برای مدت بسیار زیادی تضمین می کند.

موس مو

حرف آخر

با ویژگی های یاد شده در مورد موس مو، به جرات می توان گفت موس مو یکی از بهترین حالت دهنده های مو است که در کنار استفاده راحت و بی دردسر می توان به کاربرد آن اطمینان کرد، چرا که در شرایط مختلف می تواند حالت مو را به خوبی و برای مدت طولانی حفظ کند. با موس مو دیگر نیاز نیست برای پنهان کردن بی حالتی موی خود آنها را بسته نگه دارید. از موهای باز و حالت دار خود لذت ببرید.