زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین بالم لب های قیمت مناسب کدامند؟!

تیم تحریریه مو تن رو
784
16 دقیقه
بهترین بالم لب های قیمت مناسب کدامند؟!

امروزه بیشتر از گذشته رسیدگی به لب‌ها مورد توجه قرار گرفته است. برای خیلی از افراد داشتن لب‌هایی زیبا، شاداب، دوست‌داشتنی و جذاب یک آرزوست. خشک شدن پوست لب بخصوص در فصل  زمستان، باعث می‌شود که لب‌ها دیگر شادابی، رطوبت و لطافت طبیعی خود را نداشته و جلوه خودشان را از دست بدهند. هیچکس دوست ندارد چنین لب‌هایی داشته باشد. راز داشتن لب‌های نرم و لطیف پیش ماست. برای رسیدگی به لب‌ها کافیست از مرطوب‌کننده و بالم مخصوص لب استفاده شود. بالم لب‌های مختلفی با قیمت‌های گوناگون در بازار موجود می‌باشند. اگر می‌خواهید درباره بهترین بالم لب ها که قیمت مناسبی هم دارند، اطلاعاتی کسب کنید، این مقاله از مو تن رو را تا پایان بخوانید.

بالم لب چیست

بالم لب این روزها در هر فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی و داروخانه‌‌ای پیدا می‌شود. اما این بالم لب چیست که همه خواهان خرید این محصول هستند؟!

بالم‌های لب معمولا نوعی موم یا پماد مخصوص لب هستند که خاصیت آبرسانی، نرم کنندگی و مرطوب کنندگی دارند.

این محصول در عین حال که پوست لب را آبرسانی می‌کند و آن را چرب نگه می‌دارد اما هیچگونه حس سنگینی و چسبندگی به پوست لب نمی‌دهد.

بالم‌ها زیبایی و سلامت لب شما را به خوبی حفظ می‌کنند و اجازه نمی‌دهند لبان شما دچار خشکی و ترک خوردگی شود.

این نکته جالب را هم خوب است به شما بگوییم که هیچ غده عرقی در لب انسان وجود ندارد و به همین خاطر لب‌ها در طول عمرتان اصلا عرق نمی‌کنند. پس به همین خاطر در زمستان خشک شده و لازم است به صورت مداوم و مستمر لب‌ها را خیس کرد.

اگر خشکی لب آزارتان می‌دهد حتما از بالم لب استفاده کنید.

استفاده از بالم لب
استفاده از بالم لب

مواد تشکیل دهنده بالم لب

در بالم لب‌ها از ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده استفاده می شود. انواع مختلفی از بالم لب در بازار وجود دارد که هر کس متناسب با نیاز و سلیقه خود‌، می‌تواند محصول دلخواه خود را تهیه کند.

درانواع بالم لب، عموما ترکیبات زیر به کار می رود:

  • لانولین
  • موم زنبور عسل
  • وازلین
  • روغن نارگیل
  • روغن دانه آفتابگردان
  • پارافین
  • Q10
  • ویتامین C
  • ویتامین E

اگر بدنبال بالم لب ضد چروک هستید، باید از مواد زیر که همگی جز عناصر ضد پیری هستند به کار رفته باشد، بنابریان هنگام خرید بالم لب با خواص ضد پیری دقت کنید که در ترکیباتش از این مواد استفاده شده باشد:

  • هیالورونیک اسید
  • کلاژن
  • دی پالمیتول هیدروکسی پرولین

مزایای استفاده از بالم لب

  • جلوگیری از خشکی لب

یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن، پوست لب است. اما خیلی از افراد هستند که به این بخش از بدن توجه نمی‌کنند و به آن رسیدگی نمی‌کنند. معمولا لب‌ها در معرض نور مستقیم آفتاب، سرما و گرمای هوا و خشکی هستند.

  • جلوگیری از آسیب و ترک خوردگی لب

اگر از لب و پوست آن به درستی مراقبت نشود، پوسته پوسته شده و دچار ترک خوردگی می‌شود. اگر می‌خواهید از لبتان مواظبت کنید، بهترین راه، استفاده از بالم لب است.

در ادامه به چند مورد از مزایای استفاده از بالم لب می‌پردازیم:

  • بالم لب از لب‌های شما در برابر هر گونه عوامل محیطی مثل سرما و خشکی هوا محافظت می‌کند.
  • بالم‌ لب، لب‌های شما را آبرسانی کرده و مرطوب نگه می‌دارد به همین خاطر از ترک خوردگی پوست لب جلوگیری می‌کند.
  • بالم لب مانند لوسیون بدن عمل می‌کند و باعث نرمی و لطافت پوست لب می‌شود.
  • بالم لب، لب‌های شما را درخشان‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهد.
  • از بالم لب می‌توان خیلی ساده و با سرعت استفاده کرد. مصرف آن بسیار آسان است.
  • در بالم لب از مرطوب کننده و ترمیم کننده استفاده شده، که این مواد، خطوط روی لب را پر می‌کنند.
  • اغلب بالم‌های لب خاصیت ضد آفتاب دارند و از لب‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید حفاظت می‌کنند.
بالم لب
بالم لب

نکات مهم برای انتخاب بهترین بالم لب

1- بالم لب چون قرار است به مرطوب کنندگی لب‌ها کمک کند باید انواع ویتامین‌ها را برای تغذیه پوست لب داشته باشد.

2- هنگام خرید بالم لب توجه کنید که SPF داشته باشد. بهتر است بالم لبی که برای خود انتخاب می‌کنید دارای SPF 15 یا بالاتر باشد. این ویژگی در مقابل آثار مخرب نور خورشید از لب‌های شما محافظت می‌کند. توصیه می‌کنیم در بین بالم لب‌های موجود در بازار، محصولاتی را انتخاب کنید که قادر به حفاظت از لب‌های شما در برابر دو اشعه UVA و UVB باشند.

3- بالم لب باید برای ترمیم کردن بافت آسیب دیده و خشک شده لب‌ها آنتی اکسیدان داشته باشد.

4- پیشنهاد می‌کنیم هنگام خرید بالم لب دقت کنید که این محصول، اکسید روی هم داشته باشد. اما اکسید روی چه می‌کند؟! این ماده، از لب‌ها، در برابر اشعه مضر خورشید مراقبت می‌کند. اما لازم است این نکته را هم به شما بگوییم که امکان دارد اکسید روی، یک لایه سفید روی لب شما باقی بگذارد. برای اینکه این مشکل برایتان پیش نیاید لازم است از این محصول کم استفاده کرده و به خوبی آن را روی همه قسمت‌های لب پخش کنید.

5- بالم لب بهتر است که طبیعی و بدون اسانس‌های تحریک کننده باشد. در صورتی که قبلا به محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی و یا رایحه و عطر بوده‌اند، آلرژی داشته‌اید، خیلی مهم است که بالم لبی بخرید که فاقد این مواد باشد.

هشدار درباره استفاده از بالم لب:

  • هرگاه بعد از استفاده از این محصول متوجه خارش، تورم، التهاب پوستی، یا تنگی نفس شدید، حتما مصرف آن را قطع کنید. چون تمامی این علائم، نشانه‌های واکنش آلرژیک هستند. اگر سوالی درباره استفاده از بالم لب داشتید، می‌توانید از پزشک خود بپرسید تا خیالتان راحت شود.
  • اگر لبتان زخم شده یا دچار ترک خوردگی شده است، از بالم لبی استفاده کنید که اسانس نداشته باشد. چون بالم لب‌هایی که اسانس و عطر دارند، می‌توانند باعث سوزش و بیشتر شدن درد لب شما شوند.

بالم لب برای چیست؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست لبتان زود به زود دچار خشکی می‌شود لازم است از بالم لب استفاده کنید. یک روش خوب برای مبارزه با خشکی لب، استفاده ازبالم لب است. با مصرف این محصول می‌توان به نگهداری رطوبت و احساس نرمی بر روی پوست لب، کمک کرد و زیبایی لب‌ها را حفظ کرد.

اگر لبتان خیلی خشک می‌شود باید دقت داشته باشید که همیشه یکی از بالم‌ لب‌ها را در کیف پول، ماشین یا جیبتان داشته باشید. البته این مسئله به این معنی نیست که بالم لب‌ها ماده اعتیادآوری دارند! خیالتان راحت باشد که از نظر فیزیکی شما را معتاد نخواهند کرد.

کاربرد بالم لب این است که روی لب‌های شما رطوبت ایجاد کرده و لایه‌ای محافظ بین لب‌های شما و مواد دیگر می‌سازند. به این ترتیب از لب‌ها مراقبت می‌گردد.

بالم لب عروسکی

همانطور که پیش از این گفتیم یکی از کاربردی‌ترین محصولات آرایشی و مراقبتی پوست، بالم‌های تقویت کننده پوست لب هستند. این بالم‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار می‌توان یافت.

بالم لب عروسکی یک مدل از انواع بالم‌های لب است که ظاهری شیک و جذاب دارد. این محصول شیک و زیبا، نظر همه خانم‌ها به ویژه دختران جوان را به خود جلب می‌کند.

بالم لب عروسکی
بالم لب عروسکی

بالم لب عروسکی مانند سایر بالم لب‌ها، آبرسان بوده و باعث طراوت و شادابی پوست لب می‌شود. همچنین از خشکی و ترک لب جلوگیری می‌کند.

با استفاده از بالم لب عروسکی بافت آسیب دیده پوست لب را ترمیم کنید و زیبایی را به لب‌های خود هدیه دهید.

بالم لب‌های جذاب عروسکی
بالم لب‌های جذاب عروسکی

بالم لب خانگی

اگر بالم لبتان تمام شده و به شدت به این محصول احتیاج پیدا کرده‌اید، جای نگرانی نیست! شما می‌توانید به سادگی با استفاده از تعداد محدودی از مواد که معمولا در هر خانه‌ای وجود دارند، بالم لب خانگی برای خود درست کنید و با استفاده از آن به لب‌های خود جان دوباره ببخشید.

مواد مورد نیاز برای تهیه بالم لب خانگی:

  • مقداری موم طبیعی
  • روغن نارگیل
  • عسل
  • ظرف مخصوص یا یک قوطی کوچک دردار برای نگهداری بالم ساخته شده

اگر دوست دارید بالم لبتان خاص‌تر شود و عطر و رنگ زیبایی هم داشته باشد، می‌توانید از رنگ‌های مجاز و معطرکننده‌های طبیعی هم برای ساخت این محصول استفاده کنید. مثلا برای آنکه بالم ساخته شده توسط شما کمی هم لبتان را قرمز و خوشرنگ کند می‌توانید از چغندر قرمز یا همان لبو استفاده کنید.

طرز تهیه بالم لب خانگی:

1- از هر کدام از مواد گفته شده در بالا که گفته شد، به مقدار مساوی بردارید. (به جز طعم دهنده‌ها و رنگ دهنده‌ها)

2- همه مواد را در یک ظرف ترجیحا از جنس پیرکس ریخته و روی یک قابلمه پر از آب قرار دهید.

3- وقتی آب درون قابلمه شروع به بخار کردن کند، مواد سازنده بالم لب هم شروع به نرم شدن می‌کنند، در این زمان لازم است آن‌ها را خوب هم بزنید تا ذوب شده و به خوبی با هم میکس و مخلوط شوند.

نکته: این روش که مواد روی شعله مستقیم نیستند و با بخار آب تهیه می‌شوند را بن ماری می‌نامند. بن ماری برای جلوگیری از حرارت دیدن مستقیم مواد به کار برده می‌شود.

4- بعد از اینکه مواد از طریق روش بن ماری کاملا گرم و مخلوط شدند، ظرف مخلوط به دست آمده را کنار گذاشته و در صورت تمایل چند قطره اسانس به سلیقه خودتان، به آن اضافه کنید و خوب با هم ترکیب کنید.

5- پیش از آنکه مواد شروع به سرد شدن و سفت شدن بکنند، آن را درون ظرف مخصوص بالم لب بریزید.

6- به مدت 7 تا 8 ساعت، بالم را در هوای معمولی اتاق قرار دهید تا خودش را کامل بگیرد.

7- بالم لب خانگی شما آماده است و می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

بالم لب خانگی
بالم لب خانگی

نکات مهم:

  • بالم لبی که به روش گفته شده، ساخته شد را تا چند ماه می‌توان نگهداری و از آن استفاده کرد.
  • اگر دوست دارید بالم لب حالت سفت و سخت‌تر به خود بگیرد و ضد آب باشد، می‌توانید از موم به مقدار بیشتری استفاده کنید.
  • در صورتی که می‌خواهید خاصیت مرطوب کنندگی بالم لبتان بیشتر شود می‌توانید از روغن نارگیل به میزان بیشتری استفاده کنید.
  • اگر آرزویتان داشتن لب‌هایی صاف، نرم و خوش رنگ است، هیچگاه نباید لایه برداری لب‌ها را فراموش کنید.

راه‌های لایه برداری پوست لب در خانه:

  1. به مقدار برابر، روغن زیتون و شکر را با هم مخلوط و به خوبی ترکیب کنید. آرام و به حالت ضربه ضربه این ترکیب به دست آمده را روی لبتان بگذارید. در آخر با یک عدد مسواک تمیز، خیلی آرام و آهسته لبتان را لایه برداری کنید. در اینجا شکر مانند اسکراب عمل می‌کند و روغن زیتون هم لبتان را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.
  2. آب لیمو و شکر را با هم مخلوط کرده و روی لب بمالید. اجازه دهید این ترکیب به مدت ۳۰ دقیقه روی لب بماند. بعد از گذشت نیم ساعت، از یک مسواک تمیز کمک بگیرید و ترکیب را روی تمام قسمت‌های لب بکشید. در آخر لبتان را با آب سرد شستشو دهید.
  3. عسل و شکر را با هم ترکیب کنید و روی لب‌ها بمالید. بعد از گذشت چند دقیقه این ترکیب را آرام آرام روی لب ماساژ دهید و سپس بشویید. حالا لب‌های نرم و خوش‌رنگ خواهید داشت.

قیمت بالم لب

بالم‌های لب توسط برندهای مختلفی در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. هر کدام از بالم‌ها خاصیت خاص خود را دارند اما در نهایت هدف همه آن‌ها مراقبت از لب‌ها و حفظ زیبایی آن‌هاست.
قیمت بالم لب با توجه به نام برند از کم شروع شده و تا قیمت‌های بالاتر هم ادامه دارد. ما در ادامه این مقاله بهترین بالم لب ها با مناسبترین قیمت‌ها را برای شما آورده‌ایم. پس با ما همراه باشید:

بالم لب هیدرودرم

هیدرودرم یک برند ایرانی قیمت مناسب با کیفیت بسیار خوب است که در ادامه دو مورد از معروف‌ترین محصولات این برند را به شما معرفی می‌کنیم:

  • مرطوب کننده لب هیدرودرم

مرطوب کننده لب هیدرودرم هم معروف است یک محصول بسیار مفید برای کمک به سلامت لب‌ها محسوب می‌شود. این بالم یک محصول ایرانی بوده و کیفیت خوبی هم دارد. مرطوب کننده لب هیدرودرم برای افرادی که لب‌هایشان دچار خشکی شده و یا به ترک و شقاق لب مبتلا شده‌اند، مناسب است.

ویژگی‌های مرطوب کننده لب هیدرودرم:

  • مغذی برای لب
  • رطوبت رسانی به لب‌ها
  • بازسازی بافت لب
  • بدون ایجاد حس سنگینی در لب
  • براق نیست و لب‌ها را مات می‌کند
  • بدون رنگ
  • مناسب برای استفاده آقایان و خانم‌ها
بهترین بالم لب
بالم لب هیدرودرم
  • بالم ترمیم و بازسازی کننده لب هیدرودرم 

یک راه خوب برای رفع خشکی لب استفاده از بالم ترمیم و بازسازی کننده لب هیدرودرم است. این محصول کمک می‌کند رطوبت لب حفظ شده و نرم شود.

ویژگی‌های این محصول:

  • برای اولین بار در ایران
  • حاوی تركيبات غنی و مغذی
  • بدون باقی گذاشتن اثر چربی و سنگینی روی لب
  • مناسب برای استفاده در زير رژ لب
  • بی رنگ
  • مناسب استفاده آقايان و خانم‌ها
  • ضد حساسيت و Hypoallergenic
  • ماندگاری بالا
  • وزن خالص تیوب 4/5 گرم
بالم ترمیم و بازسازی کننده لب هیدرودرم
بالم ترمیم و بازسازی کننده لب هیدرودرم

بالم لب مای

برند مای یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات باکیفیت و قیمت مناسبی به بازار عرضه کرده است. برند مای در کنار تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی، بالم لب هم تولید کرده که از لب‌ها مراقبت کرده و سلامت و زیبایی هم به لب‌های شما هدیه می‌دهد. در ادامه دو مورد از پرفروش‌ترین بالم‌های مای را مشاهده می‌کنید:

  • بالم لب تغذیه کننده آلوئه ورا SPF15 مای

بالم لب تغذیه کننده آلوئه ورا SPF 15 مای از جمله محصولات خوب مراقبت از لب‌ها محسوب می‌شود که ویژگی‌های زیر را دارد:

  1. رطوبت رسان
  2. ضد خشکی
  3. قیمت مناسب
  4. نرم کننده
  5. مغذی
  6. دارای SPF 15
  7. محافظت از لب در برابر نور آفتاب
  8. ترمیم کننده
  9. ویتامینه
  10. دارای عصاره آلوئه ورا
  11. حاوی اسکوالن
بالم لب آلوئه ورا مای
بالم لب آلوئه ورا مای

بالم لب تغذیه کننده آلوئه ورا SPF 15 مای بسیار سبک بوده و بعد از استفاده روی لب، اثری از چربی و سنگینی احساس نمی‌کنید. این محصول به خاطر داشتن عصاره جوانه گندم و ویتامین‌های B و E، هم به لایه برداری و هم ترمیم کنندگی لب کمک می‌کند.

  • بالم لب محافظ آفتاب SPF25 مای

در این محصول از روغن‌های معدنی استفاده شده و به همین خاطر عملکرد بسیار خوبی دارد. روغن‌های گیاهی خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست لب را دارند و دارای فاکتور حفاظتی SPF هستند.

ویژگی‌های بالم لب محافظ آفتاب مای:

  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • حاوی روغن جوجوبا
  • دارای ویتامین E
  • دارای خاصیت مرطوب کنندگی
  • حاوی روغن کنجد
  • دارای جوانه گندم
  • با SPF 25
  • محافظ در برابر اشعه‌های آفتاب
بالم لب محافظ آفتاب مای
بالم لب محافظ آفتاب مای

بالم لب لبلو

یکی دیگر از بالم‌های قیمت مناسب با کیفیت بسیار خوب، بالم لب لبلو می‌باشد. این محصول یک برند آلمانی است که در ادامه دو مورد از محصولات پرفروش این برند را معرفی می‌کنیم:

  • بالم لب هندوانه لبلو

استفاده از بالم لب هندوانه لبلو باعث براق شدن و درخشش لب‌ها شده و آن‌ها را مرطوب می‌کند. این بالم حاوی فاکتور ضد آفتاب بوده و از لب‌هایتان در برابر اشعه‌های مخرب نور خورشید محافظت می‌کند.

بالم لب هندوانه لبلو
بالم لب هندوانه لبلو
  • بالم لب توت فرنگی لبلو

این محصول لب‌ها را مرطوب کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند. همچنین باعث براق شدن لب‌ها می‌شود. بالم لب توت فرنگی لبلو از لب در مقابل آثار مخرب نور خورشید محافظت می‌کند.

بالم لب توت فرنگی لبلو
بالم لب توت فرنگی لبلو

بالم لب وازلین

بالم لب های فوق العاده شیک و زیبایی که برند آمریکایی وازلین به تازگی تولید نموده است، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو موجود شده است. این بالم لب ها علاوه بر ظاهر خوش رنگ و جذابی که دارند، موجب نرم کردن و تغذیه کردن لب ها می شوند که برای سلامتی لب موثر است.

  • بالم لب وازلین مدل Rosy

بالم لب وازلین مدل Rosy با حجم 7 میل، محصولی جدید از برند وازلین می‌باشد. این محصول با بالاترین کیفیت تهیه شده و با قیمت بسیار مناسبی به دست شما می‌رسد. وازلین یک برند آمریکایی است. بالم لب وازلین مدل Rosy با روغن نارگیل تهیه شده و دارای رایحه گل می‌باشد.

بالم لب وازلین مدل Rosy
بالم لب وازلین مدل Rosy

ویژگی‌های این محصول:

  1. دارای خاصیت نرم کنندگی
  2. تامین کننده رطوبت برای لب تا چندین ساعت
  3. دارای خاصیت تقویت کنندگی بافت لب
  • بالم لب وازلین مدل Creme Byulee 

در این محصول ترکیبات آبرسان و نرم کننده وجود دارد و همچنین دارای SPF10 می‌باشد تا از اثرات مضر نور خورشید جلوگیری کند.

ویژگی‌های بالم لب وازلین مدل Creme Byulee:

  • مرطوب کننده
  • نرم کننده
  • آبرسان پوست لب
  • محافظ پوست لب
  • مغذی
  • معطر
  • افزایش درخشندگی لب‌ها
بالم لب وازلین مدل Creme Byulee
بالم لب وازلین مدل Creme Byulee

بالم لب کامان

برند کامان یک برند قیمت مناسب ایرانی است که محصولات پوستی آن سازگار با پوست انسان بوده و آسیبی هم به محیط زیست وارد نمی‌کند.

برند کامان محصولات خود را در مجهزترین و مدرن‌ترین لابراتوارهای اروپا تولید می‌کند. تمامی محصولات کامان دارای مجوز بهداشت و پروانه ساخت هستند. این برند به تازگی بالم لب خود را تولید و وارد بازار کرده است. دو مورد از بالم‌های کامان را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • بالم نرم و براق کننده لب عسل کامان

بالم نرم کننده و براق کننده کامان حاوی عصاره عسل بوده و خواص بسیاری برای لب دارد.

ویژگی‌های این محصول عبارتند از:

  • نرم کننده
  • براق کننده لب
  • حاوی عصاره عسل
  • حاوی روغن آرگان
  • حاوی شی باتر
  • دارای انواع ویتامین ها
  • ماندگاری 16 ساعته
  • حفظ رطوبت پوست لب
  • حجم 3.5 گرم
  • قیمت بسیار مناسب محصول
بالم نرم و براق کننده عسل کامان
بالم نرم و براق کننده عسل کامان
  • بالم نرم و براق کننده لب توت فرنگی کامان

این محصول یکی از محصولات کامان است که بسیار پرطرفدار بوده است و به خوبی از لب‌های شما مراقبت خواهد کرد.

ویژگی‌های بالم نرم کننده و براق کننده لب توت فرنگی کامان:

  • نرم کننده لب
  • براق کننده لب
  • حاوی عصاره توت فرنگی
  • حاوی روغن آرگان
  • دارای شی باتر
  • حاوی انواع ویتامین‌ها
  • حفظ رطوبت پوست لب
  • حجم 3.5 گرم
بالم نرم و براق کننده لب توت فرنگی کامان
بالم نرم و براق کننده لب توت فرنگی کامان

در ادامه مو تن رو به سوالات شما در مورد بالم لب پاسخ می‌دهد:

1- پرطرفدارترین مارک‌های بالم لب کدامند؟

2- بالم لب برای چه کاری استفاده می‌شود؟

بالم لب برای جلوگیری از خشکی پوست لب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3- بهترین بالم لب با مناسب‌ترین قیمت را از کجا بخریم؟

در فروشگاه اینترنتی مو تن رو که مرجع خرید لوازم آرایشی بهداشتی است، می‌توانید بالم لب با بهترین قیمت را تهیه کنید.

4- بالم لب را چند بار در روز می‌توان بر روی لب استفاده کرد؟

شما می‌توانید در روز هر چند بار که بخواهید از بالم لب برای ترمیم لب‌های خود استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به لب شما بزند.

5- واقعا بالم لب‌ها برای ترمیم لب موثرند؟

بله‌، در صورتی که مداوم و به محض احساس خشکی روی لبهایتان از آن‌ها استفاده کنید. اگر از این محصول درست مصرف شود، در گذر زمان حتما نرمی و لطافت اولیه به پوست لب‌های شما باز خواهد گشت.