زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

معرفی بهترین عطرها با رایحه تنباکو

wordcamp
1,659
9 دقیقه
معرفی بهترین عطرها با رایحه تنباکو

وقتی می‌خواهید عطر یا ادکلن بخرید احتمالا از عطرهایی که رایحه‌ی تنباکو دارند، سرسری عبور می‌کنید. شاید به این خاطر که فکر می‌کنید استفاده از عطرهای دارای رایحه تنباکو فقط مخصوص افراد سیگاری است و در کافه‌های پر از دود از این عطر استفاده می‌کنند. با این حال، عطرهای دارای نت تنباکو داستان متفاوتی دارند و نباید گول نام غلط‌انداز این عطر را بخورید. در این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های بهترین عطرها با رایحه تنباکو را مرور کنیم و به معرفی بهترین محصولات آن بپردازیم.

ویژگی‌های عطر با رایحه تنباکو

برگ‌های خشک شده‌ی تنباکو که بویی شیرین و خاکی دارند، در کنار کدو مسمایی، ذرت و لوبیا از گیاهان مقدس بومیان آمریکا به شمار می‌روند. گیاه «نیکوتینا تنباکو» که عضوی از خانواده گل‌های شب بو است، حوالی سال 1528 میلادی به وسیله‌ی اسپانیایی‌ها از آمریکا به اروپا منتقل شد. محصولات تولیدشده از تنباکو، اعتیادآور هستند. حتی کسانی که از عطرهای تنباکویی استفاده می‌کنند، به این نوع رایحه معتاد می‌شوند که می‌توان گفت اعتیاد به استفاده از این عطر، جذاب هم هست.

عطرهایی که رایحه تنباکو دارند، لزوما بوی سیگار نمی‌دهند. برگ تنباکو تقریبا شیرین و خاکی است. عطرهای نت توتون ممکن است دارای رایحه‌های شیرین، گلی، چوبی، خاکی، معطر و یا تند باشند. در واقع عطرهای نت تنباکو همه کاره هستند و می‌توانند شامل تمام خانواده‌های عطر شوند. طبع عطرهایی که رایحه تنباکو دارند، گرم است. این یعنی پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین فصول استفاده از عطرهای نت تنباکو هستند. حس گرم عطرهای دارای رایحه تنباکو باعث می‌شود برای فصل زمستان یک انتخاب جذاب باشند. میان افرادی که سیگار می‌کشند، استفاده از عطرهای دارای رایحه تنباکو محبوبیت بالایی دارد چون رایحه‌های دودی، چوب سوخته و چرم که از عطرهای تنباکویی ساطع می‌شود، به از بین بردن بوی سیگار کمک می‌کند.

معرفی محصولات عطرهای دارای رایحه تنباکو

همان‌طور که اشاره شد عطرهایی که نت تنباکو دارند، رایحه‌های چوبی و تند از آن‌ها استشمام می‌شود و این یعنی برای فصول سرد سال کاملا مناسب هستند. میان افراد سیگاری یا کسانی که به دنبال خرید عطر با بوی سیگار هستند، استفاده از عطرهای تنباکویی بسیار محبوب است. در این قسمت از مطلب می‌خواهیم به معرفی شش عطر با رایحه تنباکو بپردازیم.

ادوپرفیوم تام فورد، مدل تنباکو وانیل

اگر به دنبال خرید بهترین عطر با رایحه تنباکو هستید، قطعا ادوپرفیوم تام فورد، مدل تنباکو وانیل می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. غلظت روغن این عطر بالا است و این یعنی از محصولی با شدت بو و ماندگاری بسیار بالا بهره خواهید برد. عطر تنباکو وانیل تام فورد، یونیسکس است یعنی هم مردان و هم زنان می‌توانند از آن استفاده کنند. نوع رایحه این عطر، گرم و تلخ است. ساختار رایحه شرقی و ادویه‌ای این عطر کاملا مناسب استفاده در فصول سرد سال است.

نت اولیه ادوپرفیوم تنباکو وانیل تام فورد، متشکل از رایحه‌های ادویه‌های معطر و تنباکو است. در نت میانی این عطر، بوی شکوفه تنباکو، دانه تونکا، وانیل و کاکائو را حس خواهید کرد. در نت پایانی نیز می‌توانید بوی خشکبار و رایحه‌های چوبی را استشمام کنید. این عطر لوکس و فوق‌العاده خوش‌بو یک انتخاب خاص برای آقایان و خانم‌ها خواهد بود. این محصول با حجم 100 میل را می‌توانید از فروشگاه موتن‌رو تهیه کنید.

عطر تنباکو و وانیل تام فورد، از بهترین عطرها با رایحه تنباکو
خرید ادوپرفیوم یونی‌سکس تام فورد، مدل تنباکو وانیل

ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso

ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso یک عطر تنباکویی گرم و مناسب استفاده در فصل زمستان است. ماندگاری و غلظت بالای این ادوپرفیوم باعث می‌شود این عطر برای خانم‌های خوش‌سلیقه و شیک‌پوش، وسوسه‌کننده باشد. پس از اسپری کردن این ادوپرفیوم الحمبرا روی پوست خود، رایحه رز و زعفران را استشمام خواهید کرد. در نت میانی این عطر، بوی نعنای هندی و سدر را حس خواهید کرد. در نهایت هم بوی تند توتون و تنباکو به همراه مشک، حس خوشایندی به شما خواهد داد. این محصول با حجم 100 میل برای مصرف شخصی یا هدیه دادن، یک انتخاب مناسب است.

ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso
ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso

ادوتویلت دولچه اند گابانا، مدل The One

ادوتویلت مردانه دولچه اند گابانا مدل The One، یک عطر جذاب و گرم با رایحه تنباکو است که برای استفاده در فصل‌های پاییز، زمستان و حتی اوایل بهار، توصیه می‌شود. ساختار رایحه این ادوتویلت چوبی و ادویه‌ای است. در نت ابتدایی بوی گریپ فروت، گشنیز و ریحان را از آن استشمام خواهید کرد. در نت میانی، بوی شکوفه‌های پرتقال، هل و زنجبیل را حس می‌کنید. در نت پایانی عطر، نوبت به بوی تنباکو می‌رسد و رایحه خوشایند آن به همراه کهربا و سدر را احساس خواهید کرد. این عطر که در زمره بهترین عطرها با رایحه تنباکو قرار می‌گیرد، حس شادابی وآرامش را به شما هدیه خواهد کرد. ادوتویلت ایتالیایی دولچه اند گابانا با حجم 100 میل مناسب آقایان خوش‌پوش و جنتلمن است.

ادوتویلت مردانه دولچه اند گابانا
خرید ادو تویلت مردانه دولچه اند گابانا، مدل The One

ادوپرفیوم بولگاری، مدل ادونوآ

می‌خواهید عطری بخرید که رایحه‌های تند، تلخ و گرم داشته باشند؟ ادوپرفیوم بولگاری مدل ادونوآ می‌تواند یک انتخاب جالب به حساب بیاید. ساختار رایحه این عطر از چوب و گیاهان معطر تشکیل شده است. تنوع بالای ساختار رایحه‌های این عطر باعث می‌شود بوی‌های تند، تلخ، گرم، گل و شرقی را حس کنید. تلخی و تندی ادوپرفیوم بولگاری ادونوآ باعث می‌شود برای فصل زمستان بتوانید با این عطر، خوش‌‌بو تر از همیشه باشید.

در نت ابتدایی این ادوپرفیوم، بوی‌ گیاهان معطر، گل و چای را حس خواهید کرد. بوی تنباکو را به همراه چوب و چرم در نت میانی استشمام خواهید کرد و در پایان نوبت به بوی گیاه پاتچولی و عود می‌رسد. حجم این محصول، 150 میل است و می‌توانید برای مدت بیش‌تری از آن استفاده کنید.

ادوپرفیوم بولگاری مدل Au The Noire
ادوپرفیوم بولگاری مدل ادونوآ

ادوتویلت اوریفلیم، مدل Glacier

پیش‌تر گفتیم که عطرهای دارای رایحه تنباکو، عموما دارای طبع گرم هستند و بیش‌تر در فصل زمستان به کار می‌روند. با وجود این، می‌خواهیم یک عطر خنک و مخصوص فصول گرم سال را به شما معرفی کنیم که دارای رایحه تنباکویی است. ادوتویلت مردانه اوریفلیم مدل Glacier به قدری خوش‌بو است که سخت‌پسندترین‌ها را هم راضی می‌کند. طبع این عطر خنک و مناسب بهار و تابستان است. در نت ابتدایی این ادوتویلت، بویی خنک و آروماتیک را احساس می‌کنید که حس هیجان و انرژی به شما منتقل می‌شود. در نت میانی هم بوهای خنک چون لیمو، کهربا و خیار را استشمام خواهید کرد. در پایان، بوی خوش تنباکو، عنبر، چوب صندل، مشک، جیر و خس‌خس را حس خواهید کرد.

برند سوئدی اوریفلیم، محصولاتش را با پایه گیاهی می‌سازد و فاقد مواد مضر شیمیایی هستند. قیمت مناسب این محصول با حجم 50 میل، آن را پرفروش و پرطرفدار کرده است. اگرچه ماندگاری این عطر، متوسط است و پس از چند ساعت از بین می‌رود.

ادوتویلت مردانه اوریفلیم مدل Glacier
خرید ادوتویلت مردانه اوریفلیم مدل Glacier

ادوتویلت لالیک، مدل Ombre Noire

ادوتویلت مردانه لالیک مدل Ombre Noire، یک عطر تنباکویی با رایحه تلخ و گرم است. ساختار رایحه این ادوتویلت برپایه صمغ، گیاهان معطر، ادویه و چوب است. نت آغازی این عطر متشکل از ترنج ایتالیایی، برگ انجیر و نعنای هندی است. در نت میانی است که می‌توانید بوی برگ تنباکو، پاپیروس و دارچین را به خوبی حس کنید. صمغ، کنیاک، دانه تونکا و چوب درخت سرو، بوهای نت پایانی این عطر خوش‌بو را تشکیل می‌دهند. استفاده از ادوتویلت لالیک، مدل Ombre Noire با حجم 100 میل، یک انتخاب خوب برای استفاده از مجالس و مهمانی‌ها است زیرا ماندگاری بالایی دارد. قیمت این محصول به نسبت حجمش در مقایسه با سایر محصولات، بسیار خوب است.

ادو تویلت مردانه لالیک مدل Ombre Noire، یکی از بهترین عطرها با رایحه تنباکو
ادو تویلت مردانه لالیک مدل Ombre Noire

جمع‌بندی

عطرهای دارای رایحه تنباکو برای افراد سیگاری مناسب هستند؛ اما توجه داشته باشید فقط سیگاری‌ها از این عطرها استفاده نمی‌کنند. استفاده از عطرها با نت تنباکو، به خاطر طبع گرمی که دارند، برای فصول سرد سال مناسب هستند. از عطرهای تنباکویی می‌توانید رایحه‌های چوبی، شرقی و حتی گلی را حس کنید. عموما این عطرها بویی تلخ و تند دارند. اگر به دنبال خرید بهترین عطر با رایحه تنباکو هستید، ادوپرفیوم یونی‌سکس تام فورد مدل تنباکو و وانیل می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

سوالات متداول

حال که تمام مطالب مربوط به عطر با نت تنباکو و بهترین عطرها با رایحه توتون را مرور کردیم، به سوالات پرتکرار مربوط به این موضوع پاسخ می‌دهیم. اگر فرصت خواندن تمام مطلب را ندارید، می‌توانید پاسخ سوالات‌تان را از این بخش بگیرید.

نت تنباکو چه ویژگی‌هایی دارد؟

نت تنباکو لزوما بوی سیگار نمی‌دهد و ممکن است دارای رایحه‌های مختلفی باشد. عموما عطرهایی که دارای رایحه تنباکو هستند، طبع گرمی دارند و مناسب فصول سرد سال هستند اما در تولید عطرهای خنک هم از این نت پرطرفدار استفاده می‌شود.

عطرهای دارای رایحه‌ی تنباکو مناسب چه کسانی هستند؟

افرادی که سیگار می‌کشند، برای از بین بردن بوی سیگار می‌توانند از عطرهایی که دارای رایحه قوی تنباکو هستند، استفاده کنند. اگرچه این عطر فقط مختص افراد سیگاری نیست و رایحه گرم آن مناسب استفاده در روزهای سرد سال است.

چه عطرهایی در دسته‌ی بهترین عطرها با نت توتون قرار می‌گیرند؟

ادوپرفیوم یونی‌سکس تام فورد، مدل تنباکو وانیل یکی از بهترین عطرها با رایحه تنباکو به شمار می‌رود. ادوپرفیوم مردانه دولچه اند گابانا مدل The One نیز پرطرفدار است و ادوپرفیوم زنانه الحمبرا، مدل Philos Rosso یک انتخاب مناسب برای خانم‌های شیک‌پوش محسوب می‌شود.