زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بیوگرافی ملینا تاج؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

wordcamp
1,865
14 دقیقه
بیوگرافی ملینا تاج؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

امروزه بخش زیادی از زندگی ما را دنیای مجازی تشکیل داده است. روزانه افراد زیادی را در فضای مجازی می‌بینیم که تولید محتوا می‌کنند. این تولید محتوا می‌تواند بخشی از زندگی روزمره آن‌ها باشد. کارهایی چون غذا خوردن، لباس پوشیدن و آرایش کردن. آن‌ها حتی از درس خواندنشان هم فیلم و عکس می‌گیرند. با کمی ادیت به آن‌ها رنگ و لعابی می‌دهند و در آخر با ما به اشتراک می‌گذارند. این افراد اصطلاحا در بین مردم به بلاگر معروف هستند. امروز در این مقاله به معرفی یکی از معروف‌ترین بلاگرهای ایرانی در زمینه آرایشی می‌پردازیم؛ بیوگرافی ملینا تاج.

در ادامه علاوه بر بیوگرافی ملینا تاج، به‌معرفی چند محصول زیبایی و مراقبتی از برندهای مختلف که توسط این بلاگر خلاق ایرانی نیز معرفی شده‌اند، خواهیم پرداخت. همچنین با چند ترفند آرایشی و بهداشتی به سبک ملینا آشنا خواهیم شد.

بیوگرافی ملینا تاج

ملینا تاج کیست؟ شکوفه تاجیک در فضای مجازی به ملینا تاج معروف است. 11 بهمن سال 1371 به‌عنوان فرزند اول، یک خانواده 4 نفرِ در شهر تهران متولد شد. وی اصالتا شیرازی است و از کودکی علاقه زیادی به صنعت آرایشگری داشته است.

بیوگرافی خواهر ملینا تاجیک (شبنم)

خواهر کوچک‌تر ملینا، شبنم نیز بلاگر موفقی در زمینه آرایش و مراقبت مو است. شبنم در دبی زندگی می‌کند. چند سالی است که فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام شروع کرده است. پیج اینستاگرام شبنم تاجیک را حدودا 360 هزار نفر دنبال می‌کنند.

ملینا تاج و خواهرش شکوفه
ملینا تاج و خواهرش شکوفه

بیوگرافی همسر ملینا تاج (رضا نوبخت)

رضا نوبخت همسر ملینا تاج، تدوینگر و فیلم‌بردار موفق ایرانی است. وی اصالتا آبادانی است اما در تهران بزرگ شده است. همسر تاج علاوه بر حرفه خود، در ساخت و ادیت ویدیوهای همسرش کمک می‌کند. همچنین به‌نوعی مدیر برنامه‌های ملینا نیز هست. ملینا و رضا پس از چند سال دوستی، سال 93 باهم ازدواج کردند. مراسم ازدواج این دو، سال 1400 در تهران برگزار شد.

مراسم ازدواج ملینا تاج و رضا نوبخت
مراسم ازدواج ملینا تاج و رضا نوبخت

فرزند ملینا تاج کیست؟

درحال حاضر ملینا هیچ فرزندی ندارد. او تمام تمرکز و وقت خود را صرف پیشرفت کاری خود کرده است.

محل زندگی ملینا تاج

برخلاف علاقه بسیار ملینا به تهران، برای پیشرفت در کارش به استانبول ترکیه مهاجرت کرد. پس از مدتی زندگی در استانبول، تصمیم گرفت برای دیده شدن و موفقیت بیشتر به دبی مهاجرت کند و زندگی حرفه‌ای خود را در آنجا ادامه دهد.

ملینا تاج و همسرش رضا نوبخت
ملینا تاج و همسرش رضا نوبخت

تحصیلات و موفقیت‌های ملینا تاج

ملینا دارای مدرک کارشناسی رشته معماری است. او رشته طراحی لباس را به طور آکادمیک در تهران فراگرفت. در همین زمان بود که او فعالیت خود را به‌عنوان یک مدل ایرانی آغاز کرد. شاید برخی از شما پری کمالی، نام هنری شکوفه تاجیک در زمانی که به شغل مدلینگ مشغول بود را شنیده باشید.

ملینا تاج بلاگر ایرانی
بیوگرافی ملینا تاج بلاگر ایرانی

ملینا پس از موفقیت در بیوتی بلاگری و اخذ مدرک کارشناسی ارشد گریم و زیبایی از استودیو میکاپ فرانسه، به شهرت جهانی دست یافت. او در این زمان با داشتن دنبال کنندگان فراوان از کشورهای گوناگون در شبکه‌های مجازی به‌عنوان یک بیوتی بلاگر حرفه‌‌ای به جهان معرفی شد. به‌طوری که سامر خوزامی (Samer Khuzami) یکی از برجسته‌ترین هنرمندان صنعت آرایشگری، از ایشان به‌عنوان مهمان در دوره‌های آرایشگری خود دعوت کرد.

حضور ملینا تاج در سمینارها

بهتر است پس از بیوگرافی ملینا تاج، به فعالیت‌های او بپردازیم. در 29 دی ماه سال 1398 اولین سمینار مدیریت حرفه‌ای کسب و کار در صنعت زیبایی ایران برگزار شد. در این سمینار ملینا نیز حضور داشت و سخرانی بسیار موفقی در رابطه با بازاریابی در صنعت زیبایی ارائه کرد. همچنین در این سمینار افراد موفقی چون خانم‌ها شیرین فشندی، شیرین مقدم، شبنم نظیف، مریم رئوف و مونا ولی‌زاده حضور داشتند. از طرف دیگر حضور او در مستر کلاس صفر تا صد آرایشی استانبول ترکیه، سبب آشنایی برندهای ویکتوریا سکرت، هدی بیوتی، بنفیت نایکس، کلارینز و تارت با ملینا شد.

سخنرانی ملینا تاج در سمینار ایران
سخنرانی ملینا تاج در سمینار ایران

همچنین در سال 2019 سمینار سه روزه با نام بیوتی ورد (BEAUTY WORLD) در کشور دبی برگزار شد. در این سمینار تمامی برندهای معروف جهان حضور داشتند و جدیدترین محصولات خود را معرفی کردند. حضور ملینا در این سمینار و آشنایی برندها با او، نقطه شروع همکاری او با شرکت‌هایی نظیر بورژوا، ریمل لند، کالیستا، اسنس، گوچی، بای تری، دیور، لانکوم و… شد.

ملینا تاج و آموزش دادن میکاپ
حضور ملینا تاج در سمینار آموزشی

حواشی زندگی ملینا تاج

همانطور که همه ما می‌دانیم فضای مجازی حواشی بسیاری دارد. مدتی در اینستاگرام شاهد زمزمه‌هایی در مورد رابطه ملینا تاج و رضا نوبخت سر زبان‌ها افتاده بود. در این حواشی از رضا نوبخت به‌عنوان همکار یا دوست پسر ملینا صحبت شده است. در حالی که این زوج جوان سال 93 باهم ازدواج کرده‌اند.
همچنین شایعاتی مبنی بر تقلید ملینا از مهشید بیوتی بر سر زبان‌ها افتاده است. برخی از کاربران عقیده دارند ملینا علاوه بر نحوه آرایش و نوع حرف زدن حتی روی اسم هم از مهشید تقلید کرده است. ملینا به خاطر نوع آرایش چشم گربه‌ای و انتخاب فرم عینک‌هایش به عمه کتی نیز معروف است. این اسم را بارها از زبان او شنیده‌ایم.

شروع فعالیت حرفه‌ای ملینا در اینستاگرام

ملینا تاج فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1396 با ضبط آموزش‌های خودآرایی شروع کرد. او کار خود را با ساخت ویدیوهای یک دقیقه‌ای با مضمون آرایش خانگی به زبان ساده و محصولات آرایشی قابل دسترس ادامه داد. او در ویدیوهای خود ماسک‌های خانگی را آموزش می‌داد. در آن زمان کمتر کسی در این حوزه فعالیت می‌کرد. رفته رفته تعداد بلاگرها در این حوزه افزایش یافت. اکنون ما شاهد تعداد زیادی از اینفلوئنسرهای زیبایی هستیم.

ملینا تاج و اینستاگرام
ملینا تاج و اینستاگرام

در ادامه با چند ترفند مراقبتی و بهداشتی به روش ملینا آشنا خواهیم شد.

به قول خود ملینا: (بریم برای یک قرتی بازی تمام عیار که هم حال پوستمون خوب کنه و هم حال خودمونو.)

پاک سازی پوست بهاری

ملینا در این باره می‌گوید: خرید ماسک و لایه‌بردارها می‌تواند هزینه هنگفتی را به دنبال داشته باشد و همه نمی‌توانند به‌صورت مداوم از آن‌ها استفاده کنند. به همین دلیل در ادامه به معرفی یک اسکراب یا لایه‌بردار خانگی خواهیم پرداخت. این روتین پوستی کاملا خانگی و حاوی مواد مغذی است. شما می‌توانید با ساده‌ترین وسایل یک روتین بسیار خوب و اثربخش را برای پوست خود آماده کنید. همچنین بسته به نیاز پوستتان می‌توانید این روتین را تغییر دهید.

لایه بردار

برای قدم اول بهتر است از یک‌لایه بردار استفاده کنیم تا منافذ پوست را به‌خوبی باز کند و شستشوی پوست را برای ما راحت‌تر کند. شما می‌توانید برای باز کردن منافذ پوست خود، از روش‌های گوناگونی چون بخور یا لایه‌برداری استفاده کنید.

ملینا تاج
بیوگرافی ملینا تاج
  • یک عدد، سفیده تخم‌مرغ
  • دو قاشق غذا خوری، پودر نشاسته ذرت

مواد را با هم ترکیب کنید به‌طوری که ذرت گلوله گلوله نشود. سپس با کمک یک براش تمیز، ماسک را به‌خوبی روی پوست خود پخش کنید. حدود 15 دقیقه صبر کنید تا ماسک کاملا خشک شود. سپس آن را بشویید.

از خاصیت‌های این ماسک می‌توان به کلاژن سازی و جوان‌سازی که در نتیجه باعث سفت شدن و لیفت پوست صورت و پاک‌سازی کامل پوست می‌شود، اشاره کرد.

ملینا تاج با توربان قرمز
ملینا تاج با توربان قرمز

ماسک زغالی خانگی

شما می‌توانید برای لایه‌برداری و پاک‌سازی پوستتان از ماسک زغالی نیز استفاده کنید. ملینا در این باره می‌گوید: کسانی که پوست خشکی دارند ممکن است، استفاده از ماسک زغالی برایشان کمی آزار دهنده باشد. پیشنهاد می‌شود دو ماه یک‌بار این ماسک را برای کل پوست خود استفاده کنند. شما برای روتین امروزتان می‌توانید آن را فقط روی بینیتان استفاده کنید.

آموزش ماسک زغالی ملینا تاج
آموزش ماسک زغالی ملینا تاج

یک قاشق پودر زغال فعال را با کمی آب و یک قاشق چای‌خوری پودر ژلاتین مخلوط کنید و روی پوستتان قرار دهید. اجازه دهید ماسک حدود 20 دقیقه روی پوستتان بماند تا کاملا خشک شود و سپس آن را از پوست جدا کنید.

ماسک زغالی برای رفع جوش‌های سر سیاه و چربی‌های اضافی پوست تاثیر بسزایی دارد.

ماسک چای، بهترین ماسک زیر چشم

پوست زیر چشم بسیار نازک و حساس است. از این رو نمی‌توان از هر ماسک یا لایه‌برداری برای این قسمت از پوست استفاده کرد. از این ‌رو ملینا به معرفی چای سبز به‌عنوان بهترین گزینه برای ماسک خانگی زیر چشم پرداخته است. از خواص این ماسک می‌توان به از بین بردن چین و چروک دور چشم، رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم و همچنین کم شدن پف پلک‌های چشم اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: برای ساخت این ماسک کافی است ابتدا یک کیسه چای سبز یا یک قاشق چای‌خوری چای سبز را داخل یک لیوان آب جوش بریزید. پس از رنگ گرفتن چای، بگذارید کاملا سرد شود. (هرگز چای داغ و یا گرم را روی پوست خود نزنید.) سپس یک پد آرایشی را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و داخل چای بزنید. سپس به‌آرامی آن را روی پوست زیر چشم خود قرار دهید و بگذارید کاملا خشک شود. سپس صورت خود را بشویید.

آموزش ماسک چای سبز با ملینا تاج
آموزش ماسک چای سبز با ملینا تاج

اسکراب لب

استفاده از لایه‌بردار برای لب‌ها یکی از ریزه کاری‌های جذاب در اصول مراقبتی و زیبایی است. ملینا در این باره به معرفی نوعی اسکراب لب خانگی می‌پردازد و می‌گوید:

یک قاشق غذاخوری شکر را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و کمی عسل مخلوط کنید. برای خوشبو کردن آن می‌توانید کمی گلاب به آن اضافه کنید. اسکراب را روی لب‌هایتان قرار دهید و به‌آرامی آن را ماساژ دهید. این اسکراب علاوه بر لایه برداری باعث جوان‌سازی و نرم شدن پوست لب شما می‌شود.

ماسک هویچ و عسل

استفاده از ماسک‌های طبیعی موثرترین، ساده‌ترین و ارزان‌ترین روش برای حفظ شادابی و طراوت پوست است. ملینا تاج در صفحات مجازی خود به معرفی ماسک‌های متعددی پرداخته است. یکی از محبوب‌ترین ماسک‌های او ماسک هویج و عسل است. ملینا در مورد روش آماده‌سازی این ماسک می‌گوید: یک عدد هویچ را با مخلوط‌کن پوره کنید و به آن کمی عسل اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید.

پیشنهاد می‌شود اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید به ماسکتان چند قطره روغن درخت چای اضافه کنید. کسانی که پوست خشکی دارند می‌توانند چند قطره روغن زیتون به ماسکشان اضافه کنند. این ماسک علاوه بر شفاف‌سازی پوست، باعث درخشندگی پوست شما نیز می‌شود.

آموزش بستن روسری به روش ملینا

در پیج ملینا تاج، ما شاهد آموزش بستن مدل‌های مختلف روسری و توربان نیز هستیم. این مدل‌ها بسیار مورد علاقه مدلینگ‌ها و بلاگرها است.
برای بستن روسری به روش ملینا، ابتدا روسری خود را از وسط تا کنید تا تبدیل به یک مثلث شود. سپس ضلع تا خورده را روی گردن خود قرار دهید. این باید به‌گونه‌ای باشد که گوشه‌های روسری صورتتان را بپوشاند.

آموزش بستن روسری با ملینا تاج
آموزش بستن روسری با ملینا تاج

دو گوشه مقابل روسری را بالای سر خود بیاورید و گره بزنید. در مرحله بعد گوشه‌های را به‌آرامی از کنار روسری به داخل آن هدایت کنید. (اگر روسری شما قواره بزرگی دارد، یک دور پشت سر خود بپیچید. سپس گوشه‌ها را داخل روسری کنید.)

در آخر گوشه وسط روسری خود را به سمت بالا بیاورید. حدودا 5 سانت از لبه روسری را داخل گره دو گوشه قبلی کنید. حواستان باشد تا پف بالای روسری نخوابد.

آموزش بستن روسری با ملینا تاج
موزش بستن روسری با ملینا تاج

معرفی چند محصول برتر آرایشی از برندهای معتبر به توصیه ملینا تاج

ملینا تاج در صفحات مجازی خود به معرفی برخی از برندها و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز پرداخته است که در ادامه به معرفی چند محصول برتر خواهیم پرداخت.

دی دی کرم لافارر

او در یکی از ویدیوهایش این گونه به معرفی دی دی کرم لافارر پرداخته است: هر چه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، تحمل آرایش سنگین روی پوست سخت‌تر می‌شود. استفاده از یک کرم پودر سنگین، علاوه بر خفه کردن پوست باعث جذب گرمای بیشتر می‌شود.

معرفی کرم لافارر توسط ملینا تاج
معرفی کرم لافارر توسط ملینا تاج

دی دی کرم نسلی جدید از محصولات آرایشی پوست است. این کرم‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای کرم پودر در تابستان است.
این کرم علاوه بر پوشانندگی بسیار بالا دارای مزایایی چون:

  • ضد آفتاب
  • ضد چروک و پیری
  • مرطوب‌کنندگی و جوان‌سازی
  • ترمیم‌کنندگی پوست
  • مقرون به‌صرفه
خرید دی دی کرم SPF30 لافارر مناسب انواع پوست حجم 30 میل

جلوه نهایی کرم دی دی لافارر مات و طبیعی است و با بافت سبکی که دارد، حس خوشایندی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

در ادامه ملینا در مورد این کرم می‌گوید: برند محبوب و پرطرفدار لافارر محصولی برای مراقبت روزانه پوست روانه بازار کرده است. این محصول تحت عنوان دی دی کرم به فروش می‌رسد. این محصول یک کرم چند کاره است. پوست شما را عمیقا آب‌رسانی می‌کند و چین و چروک و همچنین لک‌‌های پوست را کاهش می‌دهد. از پوست شما در برابر اشعه‌‌های مضر آفتاب محافظت کرده و نهایت در جهت جوان‌سازی و شادابی پوست شما عمل می‌کند.

آموزش سایه تابستانی با کاتریس

ملینا در کلیپ معرفی سایه کاتریس گفت: فصل تابستان، فصل رنگ‌های شاد و سرزنده است. با کمی تغییر در انتخاب رنگ‌های آرایشی می‌توان، با طبیعت یکی شد. قبل از شروع بهتر است تمام زیر ساخت‌های پوستی را انجام دهید. برای راحتی در سایه کشیدن می‌توانید از چسب کاغذی استفاده کنید. سه سانت از چسب را برش دهید.

ملینا تاج و معرفی محولات کاتریس
ملینا تاج و معرفی محولات کاتریس

قسمت پایینی آن باید کنار گوشه بیرونی چشم باشد. سر چسب را جایی نزدیک به انتهای ابروهایتان باشد. سپس براش را داخل سایه قرمز فرو ببرید. از وسط چشم تا استخوان پلک‌تان بکشید. (پیشنهاد می‌شود روی استخوان پلک‌تان سایه بیشتری بزنید)

سایه تابستانی ملینا تاج
سایه تابستانی ملینا تاج

سپس کمی سایه صورتی پررنگ را از جایی نزدیک به مژه بزنید. به‌آرامی آن را پخش کنید به‌طوری که هیچ خط و خطوطی بین دو سایه ایجاد نشود.
با انگشتتان کمی سایه طلایی را بردارید و روی گوشه داخل چشمتان بزنید. با انگشت کاملا آن را پخش کنید تا هیچ مرزی بین سایه‌ها نباشد.

خرید پالت سایه چشم کاتریس مدل Modern Matt

پالت سایه چشم کاتریس مدل Modern Matt، بادوام و دارای رنگدانه‌های غلیظی است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

ژل شست و شوی صورت دیپ سنس

ملینا درباره معرفی ژل شست و شوی صورت دیپ سنس می‌گوید: محصول جدید شرکت دکتر اخوی، ژ‌ل‌های شست‌وشوی صورت دیپ سنس است. این محصول جدید، برای هر نوع پوست یک ژل مخصوص را معرفی کرده است.

خرید ژل شستشو صورت دیپ سنس  حجم 250 میل

ژل شست وشوی صورت دیپ سنس، یک شوینده صورت با بافت ژلی است که می‌توان از آن برای پاکسازی صورت از آلودگی‌ها و مواد آرایشی بهره‌مند شد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول روی عکس کلیک کنید.

مناسب پوست‌های خشک و معمولی

این ژل حاوی میوه‌های استوایی و تخم کتان است. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • باعث آب‌رسانی پوست
  • ضدالتهاب
  • ضد سوزش چشم
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس تخم کتان
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس تخم کتان

مناسب پوست‌های چرب

این ژل حاوی درخت چای و بامبو بوده و دارای مزایای زیر است.

  • درخشش و روشن‌کنندگی پوست
  • مرطوب‌کننده پوست
  • ضد جوش
  • ضد چروک
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس بامبو
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس بامبو

مناسب پوست‌های حساس

این ژل حاوی گل محمدی است. این محصول اولین برندی است که در آن ذرات گل محمدی وجود دارد. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بسیار خوش‌بو
  • ضد التهاب
  • آرامش‌بخش
  • مرطوب‌کننده و آب‌رسان
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس گلاب
ملینا تاج و معرفی ژل شست وشوی دیپ سنس گلاب

سخن آخر

در این مطلب ما تلاش کرده‌ایم بیوگرافی ملینا تاج را در اختیار شما قرار بدهیم. از اینکه تا پایان این مقاله با موتن رو همراه بودید متشکریم. لطفا در قسمت دیدگاه پیشنهادات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. ضمنا شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی موتن‌رو تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

سوالات متداول

ملینا تاج کیست؟

شکوفه تاجیک در فضای مجازی به ملینا تاج معروف است. او یکی از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است.

همسر ملینا تاج کیست؟

ملینا تاج سال ۱۳۹۳ با رضا نوبخت ازدواج کرد. آقای نوبخت در حرفه‌ی کارگردانی و تدوینگری مشغول هستند.

ملینا تاج در کجا زندگی می‌کند؟

حدود یک سال است که ایشان برای ‌پیشرفت و موفقیت بیشتر با همسرشان به دبی مهاجرت کرده‎اند.

مهم‌ترین حواشی زندگی ملینا تاج چیست‌اند؟

1. حواشی در رابطه با ملینا و همسرش در فضای مجازی پخش شده است. گویا رضا نوبخت را همکار یا دوست پسر خانم تاج معرفی کرده‌اند. 2. برخی از کاربران عقیده دارند خانم تاج از مهشید بیوتی تقلید می‌کند.

ملینا تاج با چه برندهایی همکاری می‌کند؟

خانم تاج با برندهای چون: هدی بیوتی، دیپ سنس، بورژوا، ریمل لند، کالیستا، اسنس، گوچی، بای تری، دیور، لانکوم و… همکاری کرده‌اند.