زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بیوگرافی نسیم ایرانی؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

wordcamp
7,893
11 دقیقه
بیوگرافی نسیم ایرانی؛ با بیوتی بلاگر ایرانی آشنا شوید

امروزه بلاگرهای صنعت زیبایی همانند صنعت‌های دیگر بسیار زیاد شده است. بلاگرهای ایرانی نیز از این قافله جا نمانده‌اند و روز‌به‌روز به تعدادشان افزوده می‌شود. مسلماً دنبال کردن همه این افراد کار ممکنی نیست و انتخاب میان آن‌ها نیز کار آسانی نیست و بهترین کار بررسی آن‌ها است. نسیم ایرانی هم از بیوتی بلاگرهای خوب ایرانی است که در این مطلب به معرفی او پرداخته‌ام. با من در ادامه مطلب همراه باشید تا با هم به بیوگرافی نسیم ایرانی و سایر اطلاعات مربوط به او بپردازیم.

نسیم ایرانی کیست

نسیم ایرانی بیوتی بلاگر ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت می‌کند. او با انتشار ویدئوهای آموزشی آرایشی توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند و محبوبیت خوبی در اینستاگرام به دست بیاورد. نیسم ایرانی بلاگر ، زمان زیادی را صرف تهیه محتوا برای پیج خود می‌کند و سعی می‌کند محتوای کاربردی و باکیفیتی برای دنبال‌کنندگان خود تهیه کند. او همچنین به کیفیت برندهایی که تبلیغ می‌کند اهمیت می‌دهد و تا زمانی که از کیفیت آن اطمینان پیدا نکند، آن را به دنبال‌کنندگانش معرفی نمی‌کند.

نسیم ایرانی بیوتی بلاگر ایرانی
نسیم ایرانی بیوتی بلاگر معروف ایرانی است

تولد، خانواده، سبک زندگی

نمی‌توان خیلی به بیوگرافی نسیم ایرانی پرداخت، چون او اطلاعات زیادی از زندگی شخصی خودش منتشر نمی‌کند و فقط یک سری اطلاعات کلی درباره او وجود دارد. اگر تا به حال گذرتان به پیجش خورده باشد هم احتمالاً متوجه این موضوع شده‌اید. او بیشتر با نام نسیم ایرانی شناخته می‌شود، ولی نام کامل او نسیم بابازاده ایرانی است. یک خواهر بزرگ‌تر و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. او اصالتاً ترک است، اما در تهران متولد شده است.
تاریخ دقیق تولد نسیم ایرانی 1376/10/29 است. محل زندگی نسیم ایرانی همچنان همان تهران است. اطلاعات زیادی از همسر نسیم ایرانی و سایر جزییات زندگی متأهلی او در دسترس نیست (می‌توانید نسیم و همسرش را در تصویر زیر ببینید.) نسیم ایرانی گیاه‌خوار است و از ویژگی‌های شخصیتی او می‌توان به درون‌گرا بودن او اشاره کرد.

نسیم ایرانی و همسرش

ویژگی‌های ظاهری

نسیم ایرانی چهره بسیار زیبایی دارد که همین یکی از دلایل محبوبیت بیشتر او شده است. او از لنز زیاد استفاده می‌کند اما رنگ واقعی چشم‌هایش عسلی است. در حال حاضر وزنی حدود 62 کیلو و 170 سانتی‌متر قد دارد. بر اساس گفته خودش بینی‌اش را عمل کرده، دندان‌هایش را کامپوزیت کرده و دیگر هیچ عمل زیبایی از جمله تزریق ژل و فیلر انجام نداده است. موهای او چرب و پوستش نیز چرب و مستعد جوش است.

نسیم ایرانی بلاگر با لباسی سفید
ویژگی‌های ظاهری نسیم ایرانی

نسیم ایرانی از چه لوازم آرایشی استفاده می‌کند؟

نسیم ایرانی معمولاً از برندهای مشخصی برای میکاپ‌های خود استفاده می‌کند. برند شیلگم، برند محبوب نسیم ایرانی بلاگر است و تقریباً در اکثر ویدئوهای خود از یکی از محصولات این برند استفاده کرده است. از کرم‌پودر، هایلایتر و کانسیلر شیلگم بیش‌ترین استفاده را داشته است. همچنین دو بار در ویدئوهای خود، میکاپ کامل با محصولات این برند انجام داده است.

در رده بعدی برند آناستازیا قرار داد که نسیم به‌دفعات از پالت کانتور و پالت سایه این برند استفاده کرده است. از دیگر محصولات مورد علاقه نسیم بیوتی همچنین می‌توان به پودر فیکس هدی بیوتی، پالت سایه مورفی، رژلب استیلا، کانسیلر کایلی، خط چشم اینگلوت، پرامیر بابی براون، رژگونه توفیسد، رژلب نوت و برنزر سیگما اشاره کرد.

نسیم ایرانی بدون آرایش

نسیم ایرانی بلاگر از به اشتراک گذاشتن عکس‌های بدون آرایش خود ابایی ندارد. او هم در پست‌ها و هم در استوری‌هایش بارها عکس بدون آرایش و فیلتر خود را به اشتراک گذاشته است. او معتقد است که همه انسان‌ها ممکن است ویژگی‌های ظاهری داشته باشند که ایده‌آل نباشد و این هیچ ایرادی ندارد. او بارها از مشکلات پوستی، اضافه‌وزن و ترک‌های پوستی خود صحبت کرده است.
در تصویر زیر می‌توانید عکس بدون آرایش نسیم ایرانی را ببینید:

نسیم ایرانی بدون آرایش

سبک زندگی

تنها در بیوگرافی نسیم ایرانی اشاره به سبک زندگی نسیم بیوتی کافی نبود. او سبک زندگی مخصوص به خود را دارد که در ادامه کمی بیشتر به آن می‌پردازم.

گیاه‌خواری

نسیم ایرانی بلاگر ، گیاه‌خواری را به‌عنوان سبک غذایی خود انتخاب کرده است و گاهی اوقات در استوری‌های خود به این موضوع می‌پردازد و تجربیات خود را با فالوورهایش به اشتراک می‌گذارد. همچنین او به محصولاتی که بیس گیاهی داشته باشند و تست حیوانی نداشته باشند بسیار علاقه‌مند است.

رژیم گرفتن نسیم ایرانی

نسیم بیوتی مدتی اضافه وزن داشته که با گرفتن رژیمی سفت‌وسخت توانسته به وزن ایده‌آل خود برسد. او برای کاهش وزن، سبک مناسب خود را پیدا کرده بود، به همین دلیل به آن پایبند بود و توانست از آن نتیجه بگیرد. او ورزش کردن را با یوگا و رژیم خود را با خوردن غذاهای رژیمی مورد علاقه‌اش شروع کرد.
نسیم ایرانی معتقد است که برای اینکه خود را به کاری عادت دهی، می‌توانی از ورژن کوچک آن عادت شروع کنی؛ مثلاً خود نسیم، ورزش کردن را با روزی 10 دقیقه شروع کرد و یا با شروع رژیمش تصمیم گرفت که دیگر قند و شکر نخورد و از روغن زیتون در غذاهایش استفاده کند. او هر باری که گرسنه می‌شد به‌جای اینکه غذا بخورد، آب می‌خورد.

نسیم ایرانی بلاگر با دو وزن مختلف
نسیم ایرانی قبل و بعد از رژیم

فعالیت نسیم بیوتی در فضای مجازی

نسیم ایرانی بلاگر اکانت خود را در سال 2017 ساخته و اولین پست او مربوط به 27 اوت 2018 (5 شهریور 1397) است. او ابتدا فعالبت خود را به‌عنوان میکاپ آرتیست شروع کرد و هنر آرایش خود را بر روی مدل‌های مختلف به نمایش گذاشت. تا تاریخ 28 آوریل 2020 (9 اردیبهشت 1399) او این روند را ادامه داد و تنها عکس و ویدئوهای مدل‌های خود را به نمایش می‌گذاشت.
بعد از این تاریخ، اولین ویدئوی آموزشی که خود در آن حضور دارد را به اشتراک گذاشت و رسماً یک بیوتی بلاگر شد. نسیم ایرانی بلاگر تا این لحظه 362 هزار نفر فالوور در اینستاگرام دارد و 156 پست به اشتراک گذاشته است.

نظر کاربر فاتیما درباره فعالیت نسیم ایرانی:

اگر توی بیوتی بلاگرای ایرانی کسی سرش به تنش بیارزه یکی اینه یکی نسیم ایرانی و واقعا سنگین برخورد میکننو دلقک بازی درنمیارن بقیشون همه ادا و مسخره بازی

fatimashahveysi

بیوتی بلاگر دیگری که در این توییت به او اشاره شده امل بیوتی است. امل بیوتی از بیوتی بلاگرهای خوب ایرانی است که به‌شدت محبوب شد. او به‌خاطر سبک خاص و متفاوت ویدئوهایش مورد توجه قرار گرفت. برای آشنایی بیشتر با این بیوتی بلاگر محبوب، مطلب «بیوگرافی امل بیوتی؛ با بیوتی بلاگر معروف ایرانی آشنا شوید» را بخوانید.

پیج اینستاگرام نسیم ایرانی بیوتی بلاگر
پیج اینستاگرام نسیم ایرانی بلاگر

برندهایی که با نسیم ایرانی همکاری کرده‌اند

نسیم ایرانی تا کنون با برندهای خیلی زیادی همکاری نکرده است. او چندین فاکتور را برای پذیرش معرفی برندها در نظر می‌گیرد. قبل از هر معرفیی‌، مدتی محصولات را امتحان می‌کند تا از تآثیرپذیری و کیفیت آن مطمئن شود. همچنین برای او مهم است محصولاتی که معرفی می‌کند تست حیوانی نداشته باشند و ترجیحاً از ترکیبات گیاهی در آن‌ها استفاده شده باشد. در ادامه به بررسی چند تا از معرفی‌هایی که انجام داده و نظری که درباره آن‌ها داشته می‌پردازم:

برند وارمی (Varmi)

نسیم ایرانی بلاگر در یکی از ویدئوهای خود به معرفی ماسک‌های برند وارمی‌ پرداخته است. فرمولاسیون و مواد اولیه ساخت این ماسک‌ها از کشور آلمان گرفته شده است. خودِ نسیم بیوتی مدت‌هاست که از ماسک لیمو و نعناع وارمی استفاده می‌کند. نسیم پوستی چرب و مستعد جوش دارد و تجربه استفاده او از این ماسک این بوده که پوستش را عمیقاً پاک‌سازی کرده و چربی‌های پوستش را کنترل کرده است.

نسیم ایرانی در حال معرفی برند وارمی
نسیم ایرانی و معرفی ماسک وارمی
خرید ماسک صورت وارمی حاوی عصاره لیمو و نعناع حجم 150 میل

اگر شما هم مانند نسیم ایرانی پوستی چرب و مستعد جوش دارید، استفاده از ماسک نعناع و لیمو وارمی را به شما توصیه می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

برند کاندید (Candid)

نسیم در پستی اختصاصی به معرفی شامپوهای برند کاندید پرداخته است. این برند با شعار قدرت طبیعت برای مراقبت از مو فعالیت می‌کند و همان طور که از شعارش هم پیداست، از ترکیبات گیاهی در محصولات خود استفاده می‌کند. نسیم با عنوان اینکه «اگر با مشکلاتی چون چربی و خارش مو درگیر هستید یا اینکه موهایتان را رنگ کرده‌اید و به‌دنبال یک شامپو بدون سولفات می‌گردید، می‌توانید از محصولات کاندید استفاده کنید.»، برند کاندید را معرفی کرد.

نسیم ایرانی در حال معرفی برند کاندید
نسیم ایرانی و معرفی شامپوهای وارمی
خرید شامپو بدون سولفات ویتامینه کاندید مناسب موهای چرب حجم 200 میل

شامپو موهای چرب کاندید چربی مو و پوست سر را تنظیم می‌کند و به حفظ و استحکام مو کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

برند دیپ سنس

یکی دیگر از برندهایی که نسیم با آن همکاری داشته، برند دیپ سنس است. دیپ سنس محصولات مراقبتی پوست و مو را برای هر نوع نیازی تولید می‌کند. نسیم ایرانی بلاگر ، برند دیپ سنس را با یکی از ترکیبات اصلی محصولات دیپ سنس، یعنی روغن آمله معرفی می‌کند. این روغن دارای ویتامین سی، ویتامین ای، ویتامین‌های گروه بی، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی است. روغن آمله در همه محصولات دیپ‌ سنس وجود دارد و باعث جلوگیری از ریزش مو، تحریک رشد مو، جلوگیری از سفید شدن و حتی درمان شوره سر می‌شود. نسیم بیوتی قبل از معرفی این برند به مدت یک ماه از محصولات آن استفاده کرده و از نتایج آن بسیار راضی بوده است. موهای نسیم چرب است و شامپویی که استفاده کرده شامپو موهای چرب دیپ سنس است. نسیم تا به حال دو بار به معرفی این برند پرداخته است.

نسیم ایرانی در حال معرفی برند دیپ سنس
نسیم ایرانی و معرفی برند دیپ سنس
خرید شامپو دیپ سنس مناسب موهای چرب حجم 200 میل

شامپو مورد علاقه نسیم ایرانی شامپو موهای چرب دیپ سنس است که سرشار از روغن آمله است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

برند لوسمنت

تمامی لوازم آرایشی که در یکی از پست‌های نسیم ایرانی بلاگر معرفی شده بود، از برند لوسمنت بود. این برند یک برند ایرانی در زمینه تولید لوازم آرایشی است که مواد اولیه خود را از اروپا تهیه می‌کند. نسیم برای معرفی این برند یک آرایش کامل زیبا به‌وسیله لوازم آرایشی برند لوسمنت انجام داد. او از پرایمر، کرم‌پودر، رژگونه، لیپ‌گلاس، رژلب، هایلاتر، سایه و برنزر برای این آرایش استفاده کرد و در نهایت نظر خود را درباره هر کدام از آن‌ها در کپشن پستش نوشت.

نسیم ایرانی در حال معرفی برند لوسمنت
نسیم ایرانی و معرفی برند لوسمنت
خرید کرم پودر لوسمنت حاوی روغن آرگان مناسب انواع پوست حجم 30 میل

کرم‌پودرهای برند لوسمنت حاوی روغن آرگان است که برای انواع پوست مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

خرید رژ لب جامد بادوام لوسمنت حاوی روغن آرگان

رژلب‌های برند لوسمنت پوشش فوق‌العاده‌ای دارند و حاوی ویتامین‌های A و E هستند که به لطافت و نرمی لب‌ها کمک می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و خرید محصول، روی تصویر کلیک کنید.

حواشی نسیم ایرانی

نسیم ایرانی بلاگر از بلاگرهای کم‌حاشیه صنعت زیبایی است و تا به حال حاشیه آنچنانی درباره او پیش نیامده است. کاربر Sevda در توییتی در مقایسه‌ی نسیم ایرانی و صدف بیوتی می‌گوید:

چقدر از صدف بیوتی بدم اومد،میکاپ هاشم زشته،نسیم ایرانی یک دهم صدف هم فالوور نداره یه آرایش های قشنگی میکنه ادم کیف میکنه این با دروغ خاله زنک بازی میخواد بگه من خیلی مهمم

ItSsevdaaaa

صدف بیوتی از بلاگرهای پرحاشیه صنعت زیبایی است. اگر کنجکاو شده‌اید که درباره او و حاشیه‌هایش بیشتر بدانید، ما در مطلب «صدف بیوتی کیست؟ آشنایی با بلاگر جنجالی آرایشی بهداشتی» به این بیوتی بلاگر پرداخته‌ایم.

سخن پایانی

در این مطلب به بیوگرافی نسیم ایرانی پرداختیم و جنبه‌های مختلف او و زندگی کاری‌اش را بررسی کردیم. اگر شما این بیوتی بلاگر ایرانی را دنبال می‌کنید و نظری درباره او دارید، خوشحال می‌شویم با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول

نسیم ایرانی کیست ؟

نسیم ایرانی بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست ایرانی است که در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

تاریخ تولد نسیم ایرانی چه زمانی است؟

نسیم ایرانی متولد 29 دیِ سال 1376 است.

نسیم ایرانی در کجا زندگی می‌کند؟

نسیم ایرانی در تهران به‌ دنیا آمده و در حال حاضر نیز در همان جا زندگی می‌کند.

نسیم ایرانی چه حواشی دارد؟

نسیم ایرانی از کم‌حاشیه‌ترین بلاگر‌های ایرانی است و تا به حال حاشیه‌ آنچنانی نداشته است.

نسیم ایرانی با چه برندهایی همکاری کرده است؟

نسیم ایرانی بلاگر با برندهایی چون وارمی، کاندید، لوسیمنت، دیپ سنس و… همکاری داشت است.

چه برندهایی موردعلاقه نسیم ایرانی بلاگر هستند؟

برند شیگلم، شیگلم، آناستازیا، هدی بیوتی، مورفی، استیلا، لام، کایلی، سیگما، توفیسد، اینگلوت، بابی براون، نوت و… اشاره کرد.