زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان؛ در سرمای زمستان چه بپوشیم؟

wordcamp
264
9 دقیقه
اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان؛ در سرمای زمستان چه بپوشیم؟

بسیاری از خانم‌ها استایل زمستان را به فصل‌های دیگر ترجیح می‌دهند. چرا که لباس‌های زمستانی با رنگ‌های خنثی و جذاب، استایل را چشمگیرتر می‌کند. بسیاری تصور می‌کنند که گرم ماندن در فصل زمستان با خوش‌ پوشی در تضاد است. اما در ادامه مقاله اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان را آموزش می‌دهیم که با یک تیر، دو نشان بزنید!

ترفندهای اصول شیک پوشی خانم‌ ها در زمستان

هنگامی که هوا سرد می‌شود، لباس‌ها تیره‌تر و حجیم‌تر می‌شود. بنابراین بعضی از خانم‌ها علاقه‌ای به رنگ‌های تیره ندارند و نمی‌خواهند در این فصل با لباس‌های حجیم، اندمشان درشت‌تر به نظر برسد. ترفندهای اصول شیک پوشی خانم‌ها در زمستان به شما کمک می‌کند در عین اینکه استایلتان جذاب‌تر و گرم‌تر باشد، اندامتان خوش فرم‌تر به نظر برسد. بنابراین توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

در ترفند لایه لایه پوشی حرفه‌ای شوید!

چرا می‌گویم در ترفند لایه لایه پوشی حرفه‌ای شوید؟ یک دلیل اصلی برای لایه لایه پوشیدن در فصل زمستان وجود دارد و آن چیزی نیست جزء: هوای سرد و خوش استایل بودن! از لایه لایه پوشیدن نترسید و تصور نکنید که پُر و چاق به نظر می‌رسید. شما می‌توانید یک لباس زنانه زمستانی تهیه کنید که شما را گرم و خوش استایل کند.

برای مثال سعی کنید خرید پافر  و وِست پافر سبک و نازک‌تر را در اولویت قرار دهید. از این جهت شما می‌توانید یک پلیور زنانه گرم زیر آن به تن کنید. اما اگر پافر زنانه شما به اصطلاح پُر و پفکی است، می‌توانید ترفند لایه پوشیدن را اجرا کنید. در این ترفند شما می‌توانید یک بادی آستین بلند نازک و گرم را زیر بلوز نازکتان به تن کنید و روی آن نیز یک پلیور سبک و نازک بپوشید.

در این صورت لباس‌های نازک، شما را گرم می‌کند و استایلتان پُر و حجیم نمی‌شود. یکی از ترفندهای شیک پوشی خانم‌های روسی در زمستان، استفاده از چند لباس نازک و گرم است. از این جهت استایل زمستانی زنانه، گرم و جذاب باقی می‌ماند.

با بوت زنانه همچون ستاره بدخشید!

یکی از اصول شیک پوشی خانم‌ ها در زمستان، خرید بوت زنانه شیک و جذاب است. اندازه ساق بوت به استایل شما بستگی دارد. برای مثال اگر طرفدار استایل رسمی هستید، بوت بلند زنانه انتخاب بهتری خواهد بود. اما اگر استایل کژوال را ترجیح می‌دهید، بوت کوتاه زنانه، گزینه مناسب‌تری است.

ترند بوت زنانه زمستان سال 2022، بوت چانکی است. بوت چانکی به بوت‌های بزرگی می‌گویند که جنس پلاستیکی یا چرم دارد. این بوت‌ها همراه با شلوار جین، استایل شما را به‌روز و چشمگیر می‌کند. رنگ کرم، سبز ارتشی، مشکی و قهوه‌ای، بهترین رنگ بوت چانکی زنانه در زمستان 2022 است.

با کمربند به پالتوهایتان ظاهری تازه دهید!

با کمربند به پالتوهایتان ظاهری تازه دهید تا در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. همیشه یک استایل جذاب، نیاز به هزینه بالا ندارد. حتی با داشتن یک کمد کپسولی و لباس‌های بیسیک می‌توان خوش استایل بود. به شرط آنکه اصول و ترفند خوش پوشی را بشناسید. لازم به ذکر است، کمد کپسولی به کمدی می‌گویند که در آن تعداد لباس‌ها کم و محدود، اما کلاسیک است که این لباس‌ها هرگز از مد نمی‌افتند.

مدل یک پالتو زنانه را تنها می‌توانید با یک کمربند ساده تغییر دهید. البته این کمربند را می‌توانید برای کت زنانه نیز استفاده کنید. اگر به استایل زنانه ترند و به‌روز علاقه دارید، دکمه کت یا پالتو را نبندید و از کمربند زنانه استفاده کنید. نمونه این استایل جذاب را همیشه مدل‌های برند زارا استقبال می‌کنند.

از کت خز غافل نشوید!

مورد بعدی در لیست اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان، پوشیدن کت خز است. این کت‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به تولید می‌رسند، به تنهایی می‌توانند استایل شما را از آن حالت همیشگی خارج کرده و به زیبایی ظاهر شما اضافه کنند. از بودجه خرید امسال، حتما مبلغی را برای تهیه کت خز قرار دهید.

سر خودتان کلاه بگذارید!

در میان تمام اکسسوری‌های امسال، سه مدل کلاه زنانه، استایل زمستان 2022 را ترندی و به‌روز می‌کند: کلاه باکت، کلاه بینی و کلاه بیسبال. کلاه باکت (Bucket Hat) یک مدل کلاه لبه‌دار است که امسال جنس پشمی یا به اصلاح تدی آن در عکس تمام اینفلوئنسرهای مد و فشن دنیا دیده می‌شود.

کلاه بینی (Beanie Hat) که در ایران با نام کلاه بافت یاد می‌شود، جزء کلاه‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد. کلاه بیسبال هم همان کلاه کَپ است که بسیاری آن را حتی با بارانی زنانه یا پالتو به سر می‌کنند که به استایل زمستانه، جلوه تازه‌ای می‌بخشد.

کلاه و کاپشن
شال گردن، کاپشن و کلاه از ملزومات فصل زمستان

شال یا روسری؟ مسئله این است!

انتخاب شال یا روسری به سلیقه خودتان بستگی دارد. برخی از خانم‌ها علاقه چندانی به روسری ندارند و شال را ترجیح می‌دهند. چرا که سر کردن شال آسان‌تر است. اما اگر می‌خواهید استایلتان به‌روز باشد، از روسری کوتاه یا اسکارف غافل نشوید.

شروع امسال همراه با ورود اکسسوری به نام باندانا بود. باندانا نوعی دستمال سر است که به عنوان اکسسوری مو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه سال، باندانا جای خود را به اسکارف یا روسری کوتاه داد. اسکارف ساده به آسانی می‌تواند استایل خانم‌های جوان را خاص‌تر کند.

با لگ زنانه خداحافظی کنید!

از موارد مهم اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان، توجه به پوشش پایین‌تنه است. برخلاف سال‌های گذشته، امسال دیگر خبری از لگینگ نیست. بنابراین برای سال‌های آینده باید با لگ زنانه خداحافظی کنید. امسال شلوار جذب و اسلیم، جای خود را به شلوار بگی زنانه یا شلوار گشاد داده است.

با این حال اگر همچنان طرفدار شلوارهای جذب هستید، بهتر است سراغ شلوار چرم زنانه بروید. این مدل شلوار راسته زنانه در گروه ترندهای پرطرفدار دنیا قرار دارد. با این حال شلوار جین راسته نیز انتخاب مناسبی برای زمستان امسال خواهد بود.

هر چه کیف کوچک‌تر، بهتر!

در ترند امسال و سال جدید، اندازه کیف زنانه هرچه کوچک‌تر باشد، بهتر است. اوایل سال 2020، برند تازه تاسیس، جوان و پرطرفدار فرانسوی ژاکاموس (Jacquemus) همراه با مینی بَگ (Mini Bag) توجه همه را به خود جلب کرد.

این کیف‌های کوچک، سرآغازی در تولید کیف مینی در دنیا بودند. اگرچه چیز در کیف‌های کوچک جا نمی‌گیرید، اما استایل را به‌روز و جذاب می‌کند. با این حال اگر طرفدار استایل کلاسیک زنانه هستید، خرید کیف تُوت نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. کیف تُوت (Tote Bag) در دو جنس چرم و پارچه‌ای به فروش می‌رسد. کیف دوشی چرم زنانه ظاهری کلاسیک دارد و همیشه مُد است.

 اما کیف پارچه‌ای تُوت، در گذشته به عنوان کیف خرید مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما این روزها که مصرف کمتر پلاستیک برای حفظ محیط‌زیست در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، کیف پارچه‌ای زنانه نیز در ترند امسال قرار دارد.

مدل پالتو پاییزی زننه
مدل پالتو پاییزی زننه

پالتو زنانه، انتخابی که هرگز تکراری نمی‌شود!

آیا طرفدار استایل کژوال و روزمره هستید؟ آیا به استایل رسمی یا به اصطلاح مجلسی علاقه دارید؟ آیا ترکیب این دو یا استایل مینیمال توجه‌تان را جلب می‌کند؟ تفاوتی ندارد شما به چه استایلی علاقه دارید. چرا که خرید پالتو زنانه ساده، انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود.

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، نه پالتوی کوتاه و نه پالتوی بلند بخرید. پالتو زنانه در رنگ مشکی، سرمه‌ای، طوسی، کرم یا قهوه‌ای که قد آن تا زانو یا بالایی زانو باشد، همیشه مُد است و استایلتان را یکنواخت نیز نمی‌کند.

کفش کتانی، انتخابی برای چهارفصل سال!

مورد دیگر از اصول شیک پوشی خانم ها در زمستان، کفش اسنیکرز یا کفش کتانی انتخابی برای چهار فصل سال است. توصیه می‌کنیم خرید کتانی زنانه سفید ساده را در اولویت قرار دهید، چرا که این کفش سال‌ها است که طرفدار دارد و در مد ثابت سال‌های آینده نیز قرار دارد.

به سادگی آرایش در زمستان توجه کنید!

مدل آرایش در زمستان با مدل آرایش در فصل‌های دیگر متفاوت است. نوع آرایش شما می‌تواند به اصول شیک پوشی در زمستان کمک کند. بهترین مدل آرایش در فصل‌های سرد، یک آرایش مات است. آرایش زمستان برخلاف آرایش تابستان درخشان نیست. همچنین رنگ رژلب در فصل زمستان در طیف رنگ‌های نود، رنگ لب و صورتی کالباسی قرار دارد و معمولا از رنگ‌های روشن استفاده نمی‌شود.

سوالات متداول برای اصول شیک پوشی خانم‌ ها در زمستان

اصول شیک پوشی خانم‌ها در زمستان بسیار ساده است و نیازی نیست که هزینه بالایی صرف کنید. ترکیب رنگ‌ها و توجه به جزئیات، مانع یکنواخت شدن استایل شما می‌شود. معمولا در فصل‌های سرد سال، رنگ‌های زرشکی، آبی تیره، سرمه‌ای، سبز، مشکی، طوسی، قهوه‌ای و رنگ‌های نود طرفداران بسیاری دارد. از این جهت شما با چند ترفند ساده می‌توانید استایلتان را چشمگیرتر از همیشه کنید. در ادامه مقاله به سوالات متداول برای اصول شیک پوشی خانم‌ها در زمستان پاسخ می‌دهیم.

رژ لب جامد مات گلدن رز مدل Nude Look
رژ لب جامد مات گلدن رز مدل Nude Look
اصول شیک پوشی برای افراد چاق در زمستان چگونه است؟

در صورتی که می‌خواهید با اصول شیک پوشی برای افراد چاق یا پلاس سایز در زمستان آشنا شوید، این چند نکته به شما کمک می‌کند. استایل مونوکروم یا یک رنگ باعث باریک شدن اندامتان می‌شود. سعی کنید به جای خرید پافر پف‌دار، سراغ پافر نازک یا پالتوی زنانه بروید. همچنین پالتوهای جلوباز انتخاب مناسبی برای اندام پلاس سایز خواهد بود.

اصول شیک پوشی برای افراد لاغر در زمستان چگونه است؟

اصول شیک پوشی برای افراد لاغر در زمستان بسیار ساده است. خرید پافر زنانه و پالتوی تدی به زیبایی ظاهرتان کمک می‌کند. همچنین سعی کنید به جای رنگ مشکی و تیره، سراغ رنگ‌های روشن مثل رنگ نود یا رنگ‌های پاستلی بروید.

چگونه با هزینه کم خوشتیپ باشیم؟

اگر تصور می‌کنید که برای خوشتیپ بودن، باید هزینه بالایی صرف کنید، بهتر است کمی نظرتان را تغییر دهید. شما می‌توانید با هزینه پایین خوشتیپ باشید، اما به شرط آنکه با استایل کلاسیک زنانه آشنا شوید. استایل کلاسیک زنانه به استایلی می‌گویند که شامل آیتم‌های ساده با رنگ های خنثی است.
این آیتم‌ها می‌تواند شامل یک پیراهن کلاسیک سفید زنانه، شلوار جین راسته، کفش کتانی سفید، یک کیف دوشی چرم در رنگ‌های خنثی، کت زنانه و یک پالتوی ساده باشد. این لباس‌ها هرگز تکراری نمی‌شوند و حتی اگر سال‌های دیگر به عکس‌هایتان نگاه کنید، لباس‌هایتان عجیب به ‌نظر نخواهد رسید!