زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

بهترین شامپو ‌های حجم دهنده پرپشت کننده مو

wordcamp
6,761
16 دقیقه
بهترین شامپو ‌های حجم دهنده پرپشت کننده مو

حجم و حالت موها از مهم ‌ترین فاکتورهای زیبایی مو هستند. اما همواره عده ‌ای زیادی از حجم و نوع حالت موهای خود رضایت ندارند و برای افزایش میزان ضخامت تارهای مو و خوش حالت کردن آن‌ ها راه هایی را جست و جو می کنند. استفاده از بهترین شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

استفاده از شامپوهایی که فرمولاسیون مناسب برای ضخیم کردن تار مو را دارند، از بهترین متدها برای ایجاد تغییرات اساسی در حالت موها است. در ادامه این مطلب عملکرد شامپوهای حجم دهنده و ضخیم کننده را توضیح داده و به معرفی تعدادی از بهترین نمونه‌ های این نوع شامپوها می‌ پردازیم.

نازک بودن تارهای مو به دلایل متعددی برمی ‌گردد. عوامل وراثتی، مشکلات هورمونی و بیماری ‌های مختلف می‌ تواند سبب نازک و کم پشت شدن موها شود. اما استفاده از شامپوهای مناسب تاثیر بسزایی در حجم دهی و ایجاد ضخامت در تار موها دارد. در ادامه سازوکار این شامپوها را توضیح می ‌دهیم.

شامپو حجم دهنده و و ضخیم کننده تار مو

شامپو حجم دهنده و و ضخیم کننده تار مو و کارکرد این شامپوها

آن دسته از شامپوهای مو که برای پرپشت و حجیم کردن موها مورد استفاده قرار می ‌گیرند، می ‌توانند با بر طرف کردن مشکلات ریشه موها، مشکل ضعیف بودن تارها را از بین ببرند و تارهای مو را استحکام و قدرت بخشند. عدم وجود مواد شیمیایی نظیر الکل، سولفات و سیلیکون در این نوع شامپوها، موها را از مواد تخریب کننده و سمی مصون نگه داشته و با تقویت جنبه ‌های محافظتی از مو، مجال برای رشد و تقویت موها را فراهم می ‌کند.

در کنار سازوکاری که این شامپوها برای محافظت از مو دارند، موادی در آن‌ ها وجود دارد که به خوبی ریشه موها را تقویت کرده و زمینه را برای رشد و استحکام تارهای مو مهیا می ‌کند. از جمله مهم‌ ترین موادی که برای تغذیه ریشه‌ های مو در این شامپوها وجود دارد، می ‌توان به پروتئین کراتین و ویتامین‌ های دسته B اشاره نمود.

شامپوهای گیاهی حاوی روغن‌ های رزماری، سدر، انگور فرنگی، بادام، بابونه، نارگیل و کرچک (و همچنین آمینو اسیدها و ویتامین ‌های استخراج شده از آن‌ ها) نیز تاثیر چشمگیری در افزایش قدرت و استحکام تارهای مو دارند. در واقع این نوع مواد با اعمال اثرات مثبت مشکلات ناشی از فقر تغذیه‌ ای مو را مرتفع نموده و به برطرف شدن تاثیرات منفی برگرفته از بیماری‌ های مختلف کمک می ‌کنند.

بهترین شامپوهای حجم دهنده و تقویت کننده مو

همان طور که گفتیم، شامپوهایی وجود دارند که می توانند به افزایش حجم و بهبود وضعیت موها، کمک شایانی نمایند. در ادامه شما را با بهترین شامپوهای حجم دهنده و تقویت کننده مو آشنا می کنیم:

شامپو حجم دهنده هیدرودرم مدل Collagen KT

شامپو حجم دهنده هیدرودرم

یکی از موثرترین و بهترین شامپوهای تقویت کننده و پرپشت کننده مو نوع کلاژن و کراتین برند هیدرودرم است. پایه این شامپوها را پروتئین کراتین و کلاژن تشکیل می ‌دهند و با اثرات باالقوه‌ای که بر روی تقویت تارهای مو دارند. همچنین می توانند شکنندگی و آسیب ‌هایی که در تارهای آن ایجاد شده را بهبود بخشند.

کلاژن و کراتین علاوه بر ایجاد استحکام و مقاومت مناسب در ریشه‌ های مو، حالتی خوش زیبا به موها داده و آن ‌ها را درخشنده و نرم می ‌کنند.

استفاده از این شامپو باعث می‌ شود علاوه بر شست‌ و شوی مناسب موهای خود و از بین بردن اسید و چربی‌ هایی که آن‌ ها را پوشش داده است، فرمولی حیات بخش و موثر را برای تقویت هرچه بیشتر ریشه ‌های مو در دست داشته باشید.


پیشنهاد مقاله : 10 راه آسان که باعث رشد سریع موهایتان می شود


شامپو تیکر فولر

Tiker Fuller یکی دیگر از بهترین شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو است که با خواص درمانی و تقویتی موثر، بهترین گزینه برای پرپشت کردن و متراکم نمودن تارهای مو محسوب می ‌شود. این شامپو ترکیبی از آلوئه ورا، جلبک دریایی، عصاره گیاه رزماری، کافئین و گروهی از ویتامین‌ ها و پروتئین‌ها بوده و ساخت برند آمریکایی تیکر فولر است.

بهره‌ مندی از فرمولاسیون پیشرفته سل یو پلکس که در طراحی و ساخت این محصول مراقبتی دیده می ‌شود، تقویت و بازسازی تارهای مو را در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می ‌نماید. عصاره گیاه آلوئه ورا که در ساختار این شامپو به کار رفته است حاوی فولیک اسید و ویتامین‌های A، C، E و B12 بوده که از ریزش موها ممانعت کرده و به درخشان‌ تر شدن آن‌ ها کمک می ‌کنند.

عصاره گیاه رزماری نیز با خواص ضد قارچی خود قارچ‌ های موجود بر روی پوست سر را از بین می‌ برد. این عصاره ضمن رفع شوره‌ هایی که بر روی ریشه ‌های مو وجود دارند، ریشه ‌ها را وادار به بازسازی و رشد می ‌کند.

کافئین در شامپو تیکر فولر با جلوگیری از ریزش مو، تراکم آن‌ها را افزایش می ‌دهد و به تقویت بیشتر تارهای مو کمک می‌ کند. تیکر فولر را می ‌توان جزء محصولات مراقبتی محبوبی دانست که با وجود چربی زدایی قوی و شست و شوی موثر موها، رطوبت آن ‌ها را از بین نمی برد تا موها شاداب و براق باقی بمانند.

شامپو لورآل

برند فرانسوی و معتبر لورال از بهترین تولید کنندگان محصولات تقویتی، درمانی و مراقبتی مو است که ترکیبات اثرگذار و مناسب را برای بهبود شرایط مو ارائه می ‌کند. شامپوهای حجم دهنده و پرپشت کننده این برند جزء محصولات پرطرفدار و بی‌ نقصی است که توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نموده است.

مواد به کار رفته برای ساخت فرمولاسیون این شامپو همگی مواد تغذیه ‌ای و تقویت کننده ‌ای هستند که تارهای نازک مو را تراکم بخشیده و سبب قوی ‌تر شدن آن‌ ها می ‌شود.

در این شامپو مواد مضری چون سولفات‌ ها یا مولفه‌ های آسیب رسان دیگر وجود ندارد. بلکه در این شامپو از عصاره‌ های گیاهی مغذی مثل عصاره برگ رزماری با هدف افزایش سرعت گردش خون و تقویت اساسی فولیکول ‌های مو بهره گرفته ‌اند تا تارهای آسیب دیده و نازک مو مجددا ضخامت و استحکام خود را باز یابند.

شامپو لورآل را می ‌توان در دسته بهترین محافظت کننده‌ های مو قرار داد که با فرمولاسیونی متشکل از مواد گیاهی سودبخش و مواد مغذی به بهبود و درمان موهای آسیب دیده می پردازد.

شامپو ایوروشه

شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو ایوروشه

از بهترین شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو می توانیم به شامپو ایوروشه اشاره کنیم. شامپوهای پرپشت کننده برند ایوروشه نیز از جمله محصولات استثنایی با تاثیرات بلند مدت است که تارهای مو را ضخیم و فرم کلی موها را زیبا می‌ کند.

در این شامپوها از ویتامین B5 برای ایجاد رطوبت کافی استفاده شده است که با حفظ شادابی موها از خشک، شکننده و زبر شدن تارهای آن جلوگیری می ‌کند.

گل پنیرک و ختمی بنفش نیز از مهم‌ ترین مواد گیاهی به کار رفته در ترکیبات این نوع شامپوها است که علاوه بر ایجاد اثرات ضد عفونی کننده و ضد قارچی، ریزش موها را کمتر کرده، شوره‌ ها را به میزان زیادی از بین می ‌برند. همچنین این مواد از سفید شدن موها ممانعت می‌ کنند.

در واقع می ‌توان اظهار داشت که از میان ترکیبات این شامپو 98 درصد آن گیاهی است و به همین سبب نقشی موثر در تقویت و استحکام موها دارد. باید خاطر نشان کرد که شامپو ایوروشه فاقد سیلیکون و پارابن است و به دلیل بهره ‌مندی از اثرات مثبت مواد گیاهی تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌ های مو دارد و موها را پرپشت و حجیم می‌ کند.


پیشنهاد مقاله : معرفی بهترین شامپو برای موهای خشک و آسیب دیده


شامپو اوجی ایکس

از بهترین شامپوهای حجم دهنده و پرپشت کننده مو که تاثیری چشمگیر در افزایش استحکام تارهای نازک مو دارد، شامپو اوجی ایکس است. این شامپو را می ‌توان یکی از پرطرفدارترین محصولات خارجی تقویت کننده مو دانست که در مدت زمانی کوتاه مشکلاتی نظیر عدم تغدیه درست موها و وجود صدمات در ریشه مو را بهبود می بخشد.

همچنین این شامپو به سبب برخورداری از جنبه درمانی موثر سبب افزایش قدرت و استحکام تارهای مو می ‌شود. اگر در پی فرمولی حیات بخش برای ایجاد تغییرات اساسی در حجم و ضخامت موهای خود هستید، شامپو اوجی ایکس بهترین گزینه برای شما محسوب می ‌شود.

اصلی ‌ترین مواد به کار رفته در این شامپوها پروتئین کلاژن و بیوتین است، اما فرمول استثنایی دیگری که در شامپو اوجی ایکس دیده می ‌شود، شکل هیدرولیز شده پروتئین گندم است. کلاژن در ترکیبات این شامپو ساختار اصلی مو را تغذیه کرده و به مرور سبب افزایش ضخامت تارهای آن می ‌شود.

بیوتین نیز ماده‌ای است که از آن برای تقویت و استحکام موها استفاده شده است. پروتئین هیدرولیز شده گندم در شامپو اوجی ایکس با اعمال نفوذ در بافت تارهای مو، سبب پایدار ماندن میزان رطوبت آن ‌ها می ‌شود تا موها همواره شاداب بمانند.

نکته:

ممکن است به دلیل استفاده پی در پی از دکلره و رنگ موهای شیمیایی و یا حالت دادن به موها با حرارت دستگاه ‌هایی مثل اتوی مو به بافت و ساختار موهای خود آسیب زده و سبب شکنندگی و نازک شدن تارهای آن شده باشید. بنابراین شامپوی اوجی ایکس با مکانیسم حفظ رطوبت مو به درمان تارهای آسیب دیده می ‌پردازد. در این شامپو پارابن و سولفات وجود ندارد و به همین سبب موها از آسیب‌ های ناشی از این مواد محافظت خواهند شد.

پرپشت کردن و حجیم تر کردن موها

خرید جدیدترین شامپوهای حجم دهنده با بهترین قیمت

شامپو فولیکا

شامپو حجم دهنده فولیکا

شامپو فولیکا از دیگر شامپوهای حجم دهنده و پرپشت کننده مو است که با تاثیر مستقیم بر روی فولیکول‌ های مو و تقویت آن‌ها سبب افزایش میزان استحکام و تراکم تارهای مو می ‌شود.

این شامپو بهترین توصیه برای افرادی است که از نازک و ضعیف بودن تارهای موی خود گلایه دارند و در پی راهکاری آسان و سریع برای مرتفع کردن مشکلات مربوط به مو هستند.

این شامپوها علاوه بر تقویت ریشه مو و کمک به ضخیم و حجیم شدن تارهای آن، زبری و شکنندگی این تارها را نیز برطرف کرده و به نرم ‌تر و شاداب ‌تر شدن موها کمک می‌ کنند.

شامپو فیتو ولوم

اگر برای تقویت و پرپشت کردن موهای خود به دنبال فرمولی ارگانیک و گیاهی هستید و تمایلی به استفاده از ترکیبات شیمیایی ندارید، شامپو فیتو ولوم پیشنهادی مناسب برای شما است. این شامپو علاوه بر پاک کنندگی قوی موها سبب درمان و بهبود نازکی و شکنندگی تارهای مو خواهد شد.

پرپشت و حجیم شدن موها با استفاده از این شامپو به واسطه اعمال تاثیرات مواد حجم دهنده موجود در این شامپو و برگشت الکتریسیته از دست رفته به موها صورت می ‌گیرد. در این شامپوی گیاهی می ‌توان عصاره‌های گیاهانی چون گوارانا، جلبک دریایی، کیتین و همچنین مواد گرفته شده از پوست سخت پوستان را مشاهده کرد. این مواد علاوه بر رطوبت رسانی کافی به موها، تارها و ریشه‌ های آن‌ ها را تقویت کرده و تراکم می ‌بخشند.

در شامپو فیتو ولوم اثری از مواد مضر و آسیب رسان به موها مانند فتالات‌، پارابن، رنگ‌ های مصنوعی و فراورده‌ های شیمیایی وجود ندارد و به همین جهت پس از استفاده از این شامپو نه تنها حساسیت و آسیبی را بر روی موهای خود احساس نمی ‌کنید، بلکه از پرپشت و حجیم شدن آن ‌ها در مدت زمانی کوتاه شگفت زده خواهید شد.

شامپو ترزمه

شامپوهای پرپشت کننده برند ترزمه از فرمولاسیونی دقیق و مناسب برای افزایش میزان استحکام و قدرت ریشه و تارهای مو بهره دارند.

در این شامپوها مواد مغذی، ویتامین ‌ها و پروتئین‌ های کاربردی در کنار هم به ایجاد ترکیبی حیات بخش برای احیای موهای آسیب دیده و شکننده می‌ پردازند تا علاوه بر متراکم شدن تارهای مو، موهایی درخشنده، براق و خوش حالت داشته باشید.

این شامپو فاقد ترکیبات آسیب رسان به مو هستند. در عوض حاوی تقویت کننده‌ هایی بوده که در مدت زمانی کوتاه بر روی ریشه موها اثر گذاشته و به رویش موهایی مستحکم و قوی کمک می‌ کنند.

شامپو پنتن

شامپو پنتن از بهترین شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو است. مطابق بررسی‌های انجام شده توسط تیم تحقیقاتی و آزمایشگاهی برند پنتن، ویتامین B5 سهم چشمگیری در مراقبت از موها دارد و می ‌تواند در تقویت و احیای تارهای آسیب دیده کمک کننده باشد. برند پنتن از معروف ‌ترین شرکت ‌های تولید محصولات مراقبت از مو به حساب می ‌آید که به تولید شامپوهای حجم دهنده و تقویت کننده مو با ترکیبات مختلف می ‌پردازد.

این شرکت آمریکایی به طراحی فرمولاسیون و تولید ترکیبات تقویتی خاصی پرداخته است که با مکانیسم درمانی و پرورشی تارهای مو جایگاه بهترین شامپوهای حجم دهنده مو را از آن خود کرده ‌اند.

از آنجایی که انباشت چربی ‌ها بر روی منافذ پوست سر و ریشه‌ های مو سبب ریزش موها و نازک شدن تارهای آن می ‌شود، این برند به استفاده از ترکیباتی در شامپوهای خود اقدام کرده است. این شامپو با پاک کنندگی مناسب موها، تاثیرات منفی چربی ‌ها را خنثی می‌ کند.

وجود کلاژن در ترکیبات این نوع شامپوها نیز با تقویت تارهای مو و ضخیم‌تر کردن آن ‌ها سبب خوش حالت شدن موها می ‌شود. شامپوی پنتن حاوی pro-v در میان ترکیبات خود است که با قدرت تقویت کنندگی بالا مشکل کم پشت و نازک بودن تارهای مو را حل می‌ کند. بنابراین شامپوی پنتن را می ‌توان یکی از بهترین محصولات مراقبتی و درمانی مو دانست.

شامپو biologe

از دیگر شامپوهای مناسب برای تقویت، بهبود و درمان تارهای شکننده، نازک و آسیب دیده مو شامپو Biologe است که با تاثیرات شگفت انگیز بر روی موهای کم پشت آن‌ها را حجیم و خوش حالت می ‌کند.

ممکن است به دلایل مختلفی چون وراثت، نوسانات هورمونی، مصرف داروهای خاص، عادات غذایی نامناسب یا استفاده از آب با میزان املاح یا ترکیبات غیر معمول دچار ریزش مو شوید و ریشه موهایتان سست شود. این شامپو با تکیه بر تاثیرات و قابلیت ‌های مواد تقویتی و ویتامینه مناسب در مدت زمانی مشخص موهایی پرپشت با حالتی دلخواه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

به کمک شامپو Biologe به مرور سبب بهبود و درمان مشکلات اساسی مو می‌ شود. همچنین قدرت پاک کنندگی بالای این شامپو نیز ذرات شوره و لایه‌ های چربی پوشاننده منافذ پوست سر و ریشه‌ های مو را به طور کامل شست‌ و شو می دهد. ضمن آنکه این شامپو با رفع اسید و چربی‌های مو به تقویت موها کمک می‌ کند و سبب افزایش تراکم تارهای آن‌ خواهد شد.

محصولات تقویت کننده مو

شامپو kerastase

شامپو حجم دهنده کراستاس kerastase

شامپوهای ساخت برند کراستاس در مدل‌ های مختلفی تولید ‌می ‌شوند و انواع پرپشت کننده آن‌ ها شامل موارد زیر است:

Kerastase volumifique

از بهترین محصولات ساخت برند کراستاس که دارای فرمولاسیونی معجزه بخش برای تقویت و ضخامت موها است، می ‌توان به نوع Volumifique اشاره کرد. ترکیبات موجود در این شامپو نقش بسزایی در درمان تارهای شکننده و آسیب دیده مو دارند و می ‌توانند این تارهای نازک را به شکل اساسی ترمیم نموده و به تقویت و ایجاد درخشندگی در آن ‌ها کمک کنند.

با استفاده از این شامپو می ‌توانید در مدت زمانی کوتاه حالت موهای خود را به فرم دلخواهتان نزدیک ‌تر کنید و حجم موها را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. قابلیت این نوع شامپو در شستن موهای چرب باعث می ‌شود مواد سمی و اسیدی تجمع یافته در ریشه موها به طور کامل ناپدید شوند. این شامپو با حفظ رطوبت مورد نیاز برای مو، شکنندگی و آسیب‌های ناشی از سوختگی یا اعمال اثر مواد شیمیایی بهبود یابد.

وجود intra-cylane و سلولز پودری در ساختار این مدل از شامپوی کراستاس نرمی، درخشندگی و حالت زیبایی به موهای شما می ‌بخشند و سبب افزایش حجم و استحکام موها خواهند شد.

Kerastase Densifique

این شامپو از دیگر محصولات مراقبت از مو است که توسط برند معتبر کراستاس عرضه شده است. مکانیسم این نوع شامپوها تارهای مو را تحت تاثیر قرار داده و با ایجاد قدرت و ضخامت کافی در آن ‌ها سبب کاهش میزان ریزش مو و خوش فرم و خوش حالت شدن آن ‌ها می ‌شود.

پلیمر و ویتامین بیوتین استفاده شده در ترکیبات این شامپوها به افزایش تراکم و استحکام تارهای مو کمک می‌ کند. این شامپوی تقویت کننده بهترین و کلیدی ‌ترین فرمول برای پرپشت و حجیم کردن موها است و در صدر فهرست رضایت مندی‌ های مصرف کنندگان قرار می ‌گیرد.

Kerastase Resistance

این نوع شامپوها به شکل اصولی با هدف افزایش ضخامت و ایجاد حالتی زیبا و مناسب در موها به تولید رسیده‌ اند و باعث پرپشت شدن و حجیم شدن موها می‌ شوند.

اگر به دنبال تقویت کننده‌ ای مناسب برای درمان و بهبود موهای سوخته یا شکننده خود هستید، این شامپو بهترین انتخاب برای شما به حساب می ‌آید.

ترکیبات این شامپو حاوی کراتین، تائورید و سرامید است که با همکاری یکدیگر بر روی فیبرها و تارهای مو اثر گذاشته و به تقویت موهای ضعیف و کم جان کمک می‌ کنند.

چند نکته برای پرپشت کردن و حجیم تر کردن موها در کنار استفاده از شامپو

علاوه بر بهره‌ مندی از تاثیرات شامپوهای مناسب برای پرپشت و حجیم ‌تر کردن موها، می ‌توانید از روش‌ های زیر نیز برای تقویت موهای خود بهره بگیرید:

  • عادات غذایی غلط خود را تغییر دهید: بهتر است استفاده از غذاهای پرچرب، حاوی قند و کربوهیدرات‌های اضافی را کمتر کرده و به مصرف غذاهای حاوی ویتامین و پروتئین مانند انواع لبنیات و سبزیجات مختلف رو بیاورید.
  • موهای خود را کوتاه کنید: کوتاه کردن موها سبب می ‌شود حجم موهایتان بیشتر به نظر برسد و زمینه برای تقویت بهتر ریشه و تارهای مو فراهم گردد.
  • به تقویت فولیکول‌های مو بپردازید: می ‌توانید از روغن‌های گیاهی مانند روغن فندق، روغن نارگیل، روغن بادام و روغن جوجوبا برای تقویت هرچه بیشتر فولیکول‌ های مو کمک بگیرید تا به این ترتیب موهایی پرپشت ‌تر و حجیم ‌تر داشته باشید.
  • استفاده از مواد مضر را کنار بگذارید: به یاد داشته باشید که مصرف مشروبات الکلی، استعمال دخانیات و غذاهای پرچرب، پرنمک و قند و کربوهیدرات سبب آسیب به پوست و مو می‌ شود.

سخن پایانی

همان طور که گفته شد، شما می توانید به کمک بهترین شامپو پرپشت کننده و ضخیم کننده مو، به بهبود وضعیت موهای خود کمک شایانی نمایید. این شامپوها حاوی مواد مغذی مو هستند ومی توانند مواد مورد نیاز برای تقویت موها را به آن ها برسانند. همچنین لازم است در کنار استفاده از شامپوها، عادات غذایی مناسبی داشته باشید و از موهای خود به خوبی مراقبت کنید. در این صورت می توانید زیبایی را به موهای خود بازگردانید. در نهایت خوشحال می شویم اگر نظرات و تجربیات خود را با ما و همراهان دیگر سایت موتن رو در زیر همین مقاله به اشتراک بگذارید.