زیبایی و آرایش اخبار مو تن رو سلبریتی سبک زندگی عطر شناسی راهنمای خرید
فروشگاه مو تن رو وارد شوید
از جدیدترین اخبار و مطالب ما با خبر شوید
شبکه‌های اجتماعی
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنو اندیشان سبز گلسار نوین (فروشگاه آنلاین مو تن رو) می‌باشد

آیا آرایش کردن تاثیری در زیبایی  دارد؟

wordcamp
2,547
4 دقیقه
آیا آرایش کردن تاثیری در زیبایی  دارد؟

این روز ها از خیلی ها می شنویم که طرفدار زیبایی طبیعی هستند و به نظر آنها خانم های بدون آرایش، جذاب تر و زیبا تر هستند. مسلما هر خانمی به صورت طبیعی بسیار زیبا است اما متاسفانه به خاطر شرایط کنونی جامعه، آرایش کردن و استفاده از لوازم آرایشی به یک عادت روزمره تبدیل شده است. البته برای زیبایی و دائمی بودن آرایش و حتی بدون نیاز به لوازم آرایشی، افرادی هستند که هزینه های هنگفتی را متقبل می شوند و  عمل های زیبایی را بر روی خود انجام می دهند تا دیگر نیاز به لوازم ارایشی نداشته باشند.

 

آرایش کردن با ماسکارا

آیا صورت طبیعی، بدون آرایش کردن زیبا است؟

در فرهنگ کهن ما ایرانی ها، جایگاه زنان دارای تغییرات متغیری بوده و جایگاه آن ها با نوع آرایش کردن نیز تغییر پیدا کرده است و عموما افراد عادی یا آرایش نداشتند و یا آرایش آن ها با ارزانترین لوازم آرایشی و خیلی ساده و لایت نیز بوده است و در مقابل چنین افراد، خانم های ثروتمند از لوازم های آرایشی بسیار گران قیمت استفاده می کردند و عموما دارای آرایشگران ومیکاپ آرتیست های حرفه ای نیز بوده اند. به صورت کلی، چهره طبیعی و بدون آرایش زیبا است اما آرایش کردن باعث افزایش اعتماد به نفس و دادن قدرت به هر خانمی می شود. ما انواع مختلف آرایش داریم مانند آرایش پاستیلی،آرایش فانتزی و آرایش تابستانه، آرایش هفت قلم  … امروزه هر خانمی با توجه به مکان و نوع شخصیتی که دارند، از آرایش های مناسب با آن مکان و زمان استفاده می کنند. بسیاری از خانم های مدیران، سیاست مداران، هنرمندان و.. دارای آرایش های متفاوتی هستند و البته تعدادی از ان ها دارای آرایشگران مختص خود هستند و بدون آرایش کردن از منزل خارج نمی شوند.

 

بدون آرایش


پیشنهاد نویسنده: آموزش آرایش خانم های شاغل


آیا آرایش کردن از معصومیت یک خانم می کاهد؟

هیچ کس نمی تواند معصومیتی که در یک صورت بدون آرایش است را نادیده بگیرد، اما همه ما می دانیم که آرایش کردن صحیح و بسیار ساده، نه تنها از معصومیت یک خانم  نمی کاهد، بلکه باعث افزایش آن هم میشود. اما به هنگام آرایش کردن، حتما به لوازم آرایشی که استفاده می کنید، دقت داشته باشید و از فروشگاه های اینترنتی یا مغازه های ارایشی معتبر تهیه نمایید.

آیا آرایشگری کاری پر درآمد است؟

در هر کشوری، یکسری از حرفه ها وجود دارد که عموما از حرفه ها و شغل های دیگر، پر درآمدتر است. در ایران، یکی از حرفه های پر درآمد که عموما خانم ها و جدیدا آقایان هم مستثنی از ان نیستند، حرفه آرایشگری است. خیلی ها معتقدند، کارهایی که مربوط به زیبایی یک خانم باشد، کاری پر درآمد است. جالب است بدانید، اگر خانمی آرایشی نداشته باشد، از دید عموم مردم، یا مشکل خاصی دارد یا با آرایش کردن میانه خوبی ندارد، مثلا نمیداند که چطور باید آرایش نمایدو…

البته، خلاف موضوع قبلی هم صدق می کند و اگر خانمی آرایشی زیبا داشته باشد، همه به او می گویند که چقدر زیبا و خوشگل شده ای یا مثلا اتفاقی افتاده که این مقدار به خودت رسیدی و…

 

آرایش کردن صورت

متاسفانه در فرهنگ ما آرایش کردن، برای هر شخصی یک معنی میدهد وبسیاری از خانم ها با حرف های مردم، تحت تاثیر قرار می گیرند، یا آرایش نمی کنند یا اگر هم بکنند سعی می کنند، آرایش خود را مانند سلبریتی ها در بیاورند تا دیگران به آن ها کاری نداشته باشند. البته یکسری از افراد، آرایش خود را با لباس و رنگ مو و حی با رنگ چشم نیز همرنگ و ست می کنند. که در بعضی از مواقع بسیار زیبا و گاهی اوقات تضاد آرایش کردن می تواند زیباتر باشد.

نتیجه

آرایش کردن یک خانم بیان کننده حالت درونی او است، اگر خوشحال باشد، آریش او شاد و زیبا و در صورت ناراحتی و غم وغصه، از یک آرایش لایت و یا حتی از یک رژلب ساده استفاده می کند. با این وجود، هر خانمی برای افزایش اعتماد به نفس و داشتن قدرت، از لوازم آرایش نیز استفاده می کند.


پیشنهاد نویسنده: لوازم ارایش خانواده کیم کارداشیان